Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Salut, multumesc de reply-uri. Deci:

1. Nu prea merita ca omor turbina, din ce am citit acolo ea functioneaza practic la orice turatie. Cu toate ca dau niste valori ale presiunii turbinei maxime la care poate functiona si cu aces mod se incadreaza in limite,

2. Deocamdata nu curge dar ma bate gandul sa desfac sa curat si daca tot desfac....

3. La bordul meu(modelul cu ceas, fara turometru si kilometraj ca la daciile vechi) am gasit undeva ca acul de motorina se regleaza direct din pompa, are o tija ceva pe ea si trebuie sa urmaresc cati ohmi are la gol, plin si mijloc. Cica in timp e posibil sa trebuiasca refacute circuitele cu fludor :|  Poate stiti ceva mai mult despre asta.

4. Am primul model de bord si e si Doka, deci nu am dezaburire luneta si nici un alt buton de recirculare, era cam evident daca il aveam. Deci presupun ca nu exista la mine ???

5. Disc pe fata am gasit perforat la aceeasi grosime. Acuma merita? Imi face impresia ca nu o sa simt diferenta, mai degraba niste placute mai bune.

 

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5. oooo, stai putin: discuri ventilate sau perforate? Cele perforate sunt foarte bune, dar ai grija ca iti trebuie si placute speciale pentru discurile ventilate, altfel pe astea le termini urgent! 

O sa simti diferenta pentru ca nu s-au facut degeaba perforatiile alea, insa ai nevoie automat si de alte placute. 

4. Daca nu il ai acolo, e posibil sa fi fost eliminat de vechiul proprietar, sau sa nu fi avut. 

2. Daca nu curge, lasa-l asa. 

1. Nu , nu merita - iti va trage mai bine la turatii mici, dar, cand ajungi la 3500 rpm ea deja ajunge la "capatul puterilor" si o vei forta mult mai mult. O solutie e sa trecem la TDI cu turbo cu geom. variabila, injectoare electronice si ECU. Dar, ai nevoie de vreo 1000 euro pentru asta, apoi poti merge linisitit cu 140 kmph pe autostrada la... vreo 3000 rpm. ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar tras poti vedea 140km/h cu cutia aferenta motorului 1.9 Td , dai debit si lasa masina in pace , e puturoasa dar nu schimbi asa des ca la 2,5 tdi, trage bine la turatii inalte.apropo de egr , daca il dai jos atunci cand opresti motorul o sa se scuture puternic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .Vreau sa-mi recarosez avionul( al meu e rontait bine de rugina).Am gasit un "donator" in stare mult mai buna ca "pacientul" meu ,singura problema fiind motorizarea. Eu 2,4d- el 1,9 d .Intrebarea de baraj vine acum : pot muta motorul de 2,4 pe 'donatorul" care are 1,9 ? Se potrivesc suportii motorului, cutia de viteze,timoneria,sau trebuie modificat ceva?

 multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca trebuie schimbata si cutia .

 o intrebare la RAR te-ai interesat de donator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg intrebarea. Din cate am citit/vorbit cu mecanici trebuie sa fie acelasi model de caroserie ( daca asta era intrebarea cu RAR-ul)  Nu ar fi o problema prea mare cu cutia ,intrebare e daca se potrivesc prinderile la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prinderile sunt identice,cred ca colegul se referea la partea de recarosare in cazul in care vrei s-o faci la RAR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai alta varianta ,decit oficial,nu prea am. Stiu ca trebuie sa mergi cu masina donatoare si cu cea care va fi recarosata la RAR( se poate face o cerere catre ei sa vina un inginer sa constate ce vrei sa faci ,asta in cazul in care nu poti misca masinile),facuta o cerere de recarosare,mers intr-un service agreat de RAR pentru lucrarile de genul acesta, dupa ce termini toata treaba la service(inclusiv banii :tuktuk: ) iti dau o nota catre RAR ca s-a facut schimbarea la ei.Dupa aceea mergi la RAR sa-ti faca verificarea tehnica si sa-ti treaca in cartea masinii noua serie de sasiu. Ca si costuri nu am habar la cat ar ajunge , dar banuiesc ca se invarte in jurul a 2000-3000 lei , la care adaugi si pretul masinii si transportul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cateva intrebari legate de un T4 Doka 1994 1.9TD :

1. A facut careva modificarea asta http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=3276&page=17 , pe scurt marire debit pompa motorina si apoi scurtare tija turbina? (cu operatiile aferente) Cica ar aduce 30cp in plus la acelasi consum. Merita? E chiar asa? La ITP se observa?

Da. Cresterea de putere o estimez undeva la 15 CP, dar in schimb creste si consumul, mai ales in sarcina si la viteze ridicate (consumul l-am estimat prin comparatie intre starea initiala si dupa ce am facut modificarea la motor, deci nu pot da niste cifre exacte). Ce sa se observe la ITP? Nu cred ca este vreo problema, la mine nu a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

salutare....am reusit si am dat jos chiulasa si din pacate pentru mine e fisurata in vreo 5 locuri:(:( aveti idee unde pot gasi o chiulasa neechipata la un pret rezonabil???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate repara la Tg Mures. Ti se ofera garantie la lucrare si nici nu mai stii unde a fost reparata- adica iti iese ca noua. Daca vrei, iti fac rost de numarul lor de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se vede fisura aceea intre supape, poate fi doar de suprafata si sa nu fie strapunsa. Ar trebui sa o rectfici in plan mai intai si sa ti-o incerce la presiune. Eu am schimbat o chiulasa fisurata intre supape cu o alta care era si aia fisurata in3 locuri. Rectificate, verificate.....amandoua bune!  Desi amandoua au fisuri intre supape, deci nu te poti lua dupa asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea si tot asa as face si eu , schimba chiulasa nu merge cu rectificari si chestii de genul asta , gandestete daca s-a spart asta cat o sa te tina rectificata ????

Uite aici mai multe nr de tel care au dezmembrari de t4 si sunt oameni seriosi.

dezmembrari arges 0760314469

dez  cluj 0748413472

dez giurgiu 0762607724 dez gorj 0765336006

dez mures 0742161164

dez hunedoara 0766320680

dez sibiu 0746165295

dez zona oltenia ( nu stiu din ce judet exact ) 0762607724

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

salutare...am gasit o chiulasa  la 200 de euro maine ma duc sa o vad, imi ofera garantie la ea....la mine nu e crapata doar intre supape ci in mai multe locuri.....oricm eu o sa o tin si cand scap la bani o sa o rectific ca vedem ce iese:D o sa revin cu amanunte mane dupa ce o montez poate va fi treaba buna :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg intrebarea. Din cate am citit/vorbit cu mecanici trebuie sa fie acelasi model de caroserie ( daca asta era intrebarea cu RAR-ul)  Nu ar fi o problema prea mare cu cutia ,intrebare e daca se potrivesc prinderile la motor.

ai grija ca trebuie sa corespunda seriile de sasiu .. poti sa bagi o intrebare pe siteul RAR. iti raspunde o doamna de acolo promt .. succes si sa ne tii la curent m/ar interesa si pa mine .. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Probleme si iar probleme  : Tranporter T4 1.9 TD ABL

 

1 Pompa injectie :  picura motorina  

Rezolvare : demontat de pe masina dusa la pompagiu,schimbat toate garniturile si  un oring,pusa pe banc de probe totul ok

Montat pe masina,pusa distributia la punct,totul ok

2 Motorina nu mai curge  pe la pompa dar masina nu se accelereaza decat pana la 70-80 km/ora

Mentionez ca porneste foarte bine,motorul merge rotund si nu scoate fum negru,am observat ca nu am curent deloc la electrovalva de vacum cea de langa bazinul de antigel.

Unde ar trebui sa mai  verific ?  

 

 

post-30411-0-03581700-1361898630_thumb.j

Modificat de Decefalus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine a reglat pompa ori nu a pis parghia de accelerare in aceiasi pozitie, ori ti-a umblat la debit

in ambele cazuri nu poti sa o accelerezi destul

eu as incerca mai intai cu putin debit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un casetofon de la un logan (modelul cu cd - Tuner) pe care vreau sa il schimb cu cel original (alpha) deoarece se aude mai bine. Problema este ca de fiecare data cand inchid motorul si scot cheia se inchide (normal) dar cand il deschid imi cere codul. Firele de la mufa masinii nu sunt modificate (e mufa ISO). Ce fire ar trebui sa inversez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul galben trebuie unit cu cel rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, dar problema e ca nu am nici un fir galben "din dotare" :)) Am luat o schema a mufei ISO de pe net si o sa ma iau dupa ea, e mai sigur.

 

Multumesc de raspuns, in cel mai rau caz se arde o siguranta :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

buna seara,am o problema cer un sfat\ajutor sper sa nu aiba cauze grave....imi tot scade  si creste relantiul ...motorul trage la fel dar este mai zgomotos putin(poate avea treaba pompa de vacuum ca imi sufla pe sub pedela de frana si daca lovesc un pik pedala se opreste...si se aude un pik boltuul...dar relantiul oscileaza in continu)multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un t4 2.5 tdi ACV.8+1 si imi consuma cam mult..undeva la 9..10 % gol si asta fara sa trec de 100 km/h..se poate regla/micsora debitul de motorina de la pompa de injectie?sau ce pot face in sensul asta..?multumesc.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o schema de inchidere centraliazata vacum pt Multivan '93 are cineva?sau un sfat ?de la usa  stg fata mi se descuie usa pt citeva secunde si apoi se incuie singura,iar de pe pe dreapta functoneaza normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva la ce foloseste senzorul de pe cablul de acceleratie la un 1.9TD (ABL) din '95?

 

Vreau sa schimb cablul si cel nou cumparat nu are asa ceva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!