Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Poate nu au vazut cei din service. Eu ma gandeam la distributie, insa daca era ceva legat de ea trebuia sa se auda sunetul si cand o turam p loc, asa zic eu.Tu ai schimbat distributia vreodata de cand ai masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am schimbat distributia la T4 cred ca pe la 200 000 km cand am adus-o din DE. Verifica si uleiul din cutia de viteze, asa cum zice colegul nostru in postul de mai sus. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude numai cand e bagat in viteza sa nu fie din planetara - capul de la roata sau planetara intermediara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planetara se invarte si cand rulezi cu ea scoasa din viteza (desi, intradevar atunci nu este in forta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara...datorita unor probleme la baterie nu mai merge casetofonul pe t4-ul meu din 95. am inteles ca trebuie bagat un cod de deblocare..problema e ca am luat masina din germania si n-am carte sa caut codul. am vreo speranta sa gasesc codul pe aici sau trebuie sa incerc la service vw? daca poate cineva sa-mi dea codul as aprecia si daca mi-ati spune cum sa-l introduc. casetofonul este alpha serie vwz0z1r1170583. va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iei frumusel casetofonul si mergi cu el la baietii destepti si ei ti-l decodeaza .

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!Am cateva problemutze cu autobuzul meu :) si poate ma sfatuieste careva din voi ce sa fac.

1. In treapta a 4-a si a 5-a se aude un vajait...banuiesc ca e din cutie...ce naiba poate sa se duca?

2. Cand pornesc motorul,indiferent daca e cald sau rece,imi palpaie led-ul de la ulei,si apoi daca o accelerez se stinge.

3.Dupa ce opresc motorul,se aude un bazait undeva sub radiator.sigur este un consumator ceva dar nu il identific.

Astept cateva pareri si concluzii... Se multumeste! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai s-o luam invers colegule..bazaitul sub radiator e pompa electrica care recircula apa cand motorul e fierbinte si e oprit. asta nu e ceva grav ba din potiva ceva foarte bun. ledul de la ulei palpaie deoarece nu ai presiune ulei prost amestecat cu alte cele .. motorina apa etc.aici poti verifica uleiul sau mergi la un service si verifici presiunea la ulei.vajaitul din cutie poate fi din cauza lipsei de ulei bagi ochii pe gaura de nivel si faci o verificare .sau poate e cu garantia expirata (ma refer la uleiul din cutie ) in rest drumuri bune sa ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici te contrazic un pic. Pompa suplimentarea porneste doar in cazul in care temperatura apei e prea mare. O patanie de a mea. Vara anului 2012 am schimbat termostatul si ala de la magazin mi-a dat un termostat care scria pe el 92-108. L-am pus frumusel si cand opream motorul la 5-10 secunde pornea termocuplele timp de 1 minut dupa care se auzea un bazait sub bara din fata timp de 5min. Dupa ce i-am schimbat termostat normal 86 grade si mergea totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ledul la ulei e galben sau rosu ?? daca e galben .. atunci nu merge sezorul de nivel ( cel de pe baie ) daca e rosu nai presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegilor,pe timp de ger apa nu se incalzeste asa de tare incat asa zisa pompa de recirculare sa mearga pana a doua zi dimineata...asta e problema...merge nonstop...becul la ulei se aprinde rosu...si am pus numai ulei Castrol Magnatec.Si daca nu am presiune trebuie sa schimb pompa de ulei,nu?Apropo de cutie...nivelul e ok...ma sfatuiti sa scot tot uleiul si sa-l inlocuiesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu nu ai specificat cat timp se aude bazaitul de sub radiator

da si tu scutul jos si ai sa vezi unde e baiul.si tu bogdan de la suceava cu ce ai vrea tu sa ma contrazici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa aia e si pentru webasto ( are 2 roluri ) ajuta la circularea apei prin instalatie ..oricum toata nopatea nare voie sa mearga .. ceva se intampla , cu becul la ulei pompa ( probabil nu face suficienta presiune ) isi face un fel de joc in cuplaj si se dezamorseaza ... asta duce la uzura prematura a turbinei si a motorului ,iar uleiul la cutie eo pun 75w90 apropape 3 litri sil schimb la 300 000 si nam avut probleme cu cutia de nici un fel ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu nu ai specificat cat timp se aude bazaitul de sub radiator

da si tu scutul jos si ai sa vezi unde e baiul.si tu bogdan de la suceava cu ce ai vrea tu sa ma contrazici?

Pentru ca ai zis ca e bine sa mearga pompa, da e bine dar asta insemnand sa ai temperatura de aproape 100grade. Ea este o pompa suplementara, ea te ajuta doar cand nu baga pompa principala , cand se rupe cureaua care antreneaza pompa sau cand se blocheaza termostatul. In rest ea trebuie sa stea oprita. Sau cum a zis colegu vw-raz-van.

Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa aia stiam eu ca merge atunci cand e cald,opresti motorul dar ea face ciclul cat de cat nu in timpul mersului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vreau sa pun discuri frana si pe puntea spate.Ce presupune ca lucrare ? Pot sa o fac acasa? Modificari la frana de mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegule esti un pik pe alaturi .. daca se rupe cureaua nu mai ai nevoie de pompa suplimentara sa fii sigur de asta .in fine fiecare e destept pentru el.

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

buna,facut un drum mai lung si la intoarcere am observat ca la relanti motorul nu mai merge rotund...balbaielile urca pana pe 950,asta nu tot timpu,cateodata merge normall...cand si cand.cred ca is injectoarele...a mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema cu un 2.5 ACV.Nu mai trage ca inainte.Nu scoate nici fum cum scotea cand tragea bine dar nici nu mai trece de 120 km/h.Mentionez ca filtrele sunt schimbate,turbo face presiune buna iar motorina alimentez doar de la Petrom,Mol.Ar putea fii vreo problema electronica?Daca stie cineva care ar putea fii cauza al rog sa-mi lase niste sfaturi.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegule esti un pik pe alaturi .. daca se rupe cureaua nu mai ai nevoie de pompa suplimentara sa fii sigur de asta .in fine fiecare e destept pentru el.

Bine fie cum zici tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

am cam avut si yo aceeasi problema....am curatat egr si am verificat tubulatura de la filtrul de aer la turbo,pe turbo intra ceva in genul unei garnituri care se uzeaza si capata joc..aerul ce intra in turbo nu mai este masurat de debitmetru(am facut asta la sfaturile colegilor si au avut dreptate) si asa am cam rezolvat aaa si sa nu uit debitmetrul de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Va deranjez cu o problema aparuta de vreo cateva zile la T4-ul din semnatura - incalzirea din interior nu functioneaza tot timpul. Persoane mai experimentate spuneau ca poate fi vorba de robinetul care se actioneaza din cabina si care inchide sau deschide circuitul lichidului din sistem spre radiatorul (calorifer de fapt) din interior. Am verificat, si se pare ca deschide circuitul, dar parca nu total. Am mai incercat si o aerisire de la un mic aerisitor ce se afla pe furtunul de tur (imediat dupa robinetul despre care vorbeam mai sus) spre radiatorul din cabina - nici un rezultat. Ce sfaturi imi puteti da? Unde ar fi problema?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana anu asta nu aveam caldura in masina,deci in spate mai ales ingheta cine statea;aveam termostatu blocat pe deschis;daca pe robinetul micut iti vine apa atunci ajunge si la radiatorul din bord;am montat si o aeroterma in spate cu ajutorul lui nelu_tm,dar cand era ger cam greu facea fata;s-a schimbat toata treaba de cand am schimbat termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!