Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

salut....am un t4 2,5akw de 151cp si nu stiu de ce nu merge sirocolul.....il pornesc,merge 1 min maxim(cateodata nici nu porneste) dupa care se opreste...ma poate ajuta cineva?

si inca o problema....se poate schimba displayul din bord? cel din mijloc? ca imi apare tot in dungi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sirocoul trebuie resetat colegule ..

sau poate nu se alimenteaza cu motorina . de care ai?

iti incalzeste aerul sau apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de care am....cum se reseteaza? motorina cred ca ia pt ca, cand porneste scoate fum

asa arata bordu...si sirocolu e cu 5 butoane

post-63410-0-86423100-1359916441_thumb.j

Modificat de AUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum nu stii d care ai?

unde il ai am plasat?

incearca sa-l pornesti cu motorul in functiune .. daca merge atunci ori bateria e slaba ori ceva contacte defecte . se reseteaza la meseriasi colegule exact cum se da restart la pc.

Doamne .. pai acolo vad numai panoul de comanda crezi ca ala e sirocoul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca dupa panoul de controlpoti sa iti dai seama de care e....are un esapament langa roata din stanga fata..pe acolo scoate fum...cand e pornita masina merge mai mult si se opreste dupa 10 min cam asa....dar cand e oprita cateodata imi porneste ventilatorul din podea din spate si se opreste dupa 1 minut

mentionez ca mai am inca o baterie sub scaunul soferului care cred ca pentru asa ceva este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este al tau incalzeste apa . nu ma prea pricep la alea

am meu incalzeste aerul direct in interior .totusi parerea mea este ca bateria este slaba si din aceasta cauza nu porneste .

al meu merge jumatate de zi si se opreste exact cand mai am curent pentru o pornire .. sunt mai destepte astea decat noi dar nu inseamna ca nu le putem veni de hac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de sfat...dar nu prea cred ca este bateria deoarece ambele le-am schimbat de 2 ani si am pus boch

in spate unde e toba pt sirocol? si daca am numai pt apa de ce imi porneste putin si ventilatorul din spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

umbla si tu la setari pote e din setari daca nu mergi la un meserias

pai ai 2? acolo supt aripa de la sofer acolo e si si sirocoul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am doua...una sub capota si una sub scaunul soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am crezut ca la acumulatori te referi cand ai zis ca ai 2?

o sa ma uit sub masina sa vad mai exact..

in legatura cu displayul de la bord nu ma poti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi apare in dungi...nu se intelege ce scrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e si displayul meu....am gasit pe ebay de cumparat la 50 de dolari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu totul sau numai displayul?

colegule vezi ca acolo unul sterge ceva cu un betigas de urechipa supt display

incerca poate ca are ceva mizerie si al tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seda greu bordul jos? ca nu l-am mai dat niciodata jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...ms de informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce numar este releul de bujii la t4 2.5 tdi 2003 ? si daca am pus buton pe direct,cate secunde trebuie tinut sa incalzeasca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de bujiile pe care le ai. In jur de 10 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de care am....cum se reseteaza? motorina cred ca ia pt ca, cand porneste scoate fum

asa arata bordu...si sirocolu e cu 5 butoane

Acel webasto/sirocol/eberspacher pe care il ai, la 5 erori acumulate se blocheaza si nu-ti va mai porni pana la resetare. Daca iti scoate fum, inseamna ca sita lui este infundata sau, chiar gaurita in asa fel incat nu se mai face arderea cum trebuie, si senzorul de flacara iti da comanda de oprire. Tu zici si ca se opreste in scurt timp, ceea ce inseamna ca mai poate fi defecta si bujia (cu motorul pornit se incalzeste mai bine si functioneaza mai mult, si cu motorul oprit se incalzeste mai greu si functioneaza mai putin).

Eu zic sa-i faci o diagnoza, apoi il dai jos cu totul, sa il verifici cap-coada (cel putin bujia si sita). Dupa asta iti va merge cum merge si al meu de pe sharan. Porneste foarte frumos, si fara nici o problema, fara fum, etc.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

va salut. revin cu aceeasi problema cu fierberea apei.. am pus termostat nou, si am mers pana sa ridicat temperatura si sa ridicat peste 90^c ventilatoarele nu au pornit, moment in care mam oprit si mam uitat la motor...am pus mana pe furtunele de racire erau foarte moi in schimb pe radiator sunt 2 furtune unul de sus si unul de jos care vine de la termostat am obs ca cel de sus era ferbinte ferbinte si cel de jos era rece ca gheata!!si in masina am dat drumu sa vad daca am caldura nu imi da caldura e mai mult rece...cu toate ca apa fierbe.....aveti idee ce ar putea fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!