Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

daca ar fi de la injector probabil ca ar face asa tot timpul dar daca este doar la pornire, pana se incalzeste putin...sant bujiile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegule pornesti cu socul tras?

 la fel iti tremura si cu socul tras?



vezi ca problema e injectia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti ! intentionez sa-mi cumpar un vw t4 8+1 din 2001, motor 2.5 tdi 102 cp..250.000km.ca dotari ,are AC,comp de bord,abs,servo,geamuri electrice..pretul este de 3700 euro fixxx!(ciudat de ieftina).are interiorul (ma refer la partea din spate) mai urat..a fost refacut cu un material ff urat..masina are o problema la caseta de directie..pierde ulei...reconditionarea este ff scumpa..ajunge la 1200 lei(asa am gasit la cineva care se ocupa cu reconditionari) dar am gasit deja caseta cu 600 lei la dezmembrari..maine dupa-amiaza o sa merg sa vad masina..astept pareri si alte probleme specifice..!va multumesc !

Modificat de kosmyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inmatriculata sau nu? Daca e inscris ai grija cu taxa sa nu fie recuperata.Daca e inscrisa si merge bine pretul e f.bun atata timp cat nu a fost avariata rau sau nu are alte defecte majore.

Vezi ca la 2.5tdi impozitul la cele de persoane este aprox 1000 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este inmatriculata in 2008 plin platirea taxei..nu a fost recuperata ..omu are un act de la fisc..in care scrie ca taxa nu a fost recuperata.azi am fost sa vad masina...arata foarte bine..are mici defecte optice..un semnalizator spart..o oglinda sparta..putina rugina..in rest..motorul se aude foarte bine..are problema aceea la caseta..care am descris-o mai sus : pierde ulei pe la simeringuri..in momentul asta..nu are pic de ulei de servo si volanul merge extrem de greu..dar am inteles ca se remediaza..caseta sh 600 lei sau reconditionare( ceva mai scump) inca ceva..masina are ac..am pornit ac'ul dar nu s-a simtit nimic..nu -s auzit niciun zgomot..si nici nu am avut posibiltatea sa ma uit la compresor..e in partea de jos,sub alternator..!



motorul este ACV..am cautat pe forum si am gasit ca este euro 2..asta conteaza mai putin..masina fiind inscrisa pe RO..spuneti-mi la ce sa ma astept si la ce sa ma uit mai in special..!..maine o sa merg din nou cu un mecanic mai priceput sa se uite la ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ac-ul nu porneste daca nu sunt peste 5 grade afara.Fiind din 2001 cred ca este euro 3,poti sa verifici pe carte la sfarsitul numarului de omologare scrie E2 sau E3.

Daca motorul trage bine,nu da fum masina pare ok la bani.

Un test de drum mai lung ar de recomandat precum si o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzisem de treaba cu temperatura optima pentru AC dar azi nu mi-am amintit.....masina este fabricata la sfarsitul anului 2000, si estre trecuta in carte si talon 2001..(pe toate geamurile e un '0' deci e 2000)

am gasit o postare pe forum in care scria ca ACV'ul este euro 2..

un test fooarte lung nu pot sa fac..o sa urc aici in targoviste un deal cu niste curbe mai solicitante..sa vad cum ma descurc..n-are servo-directie deloc...o sa merg cu un prieten mecanic care se pricepe foarte bine la tot ce inseamna grupul VAG..sper sa nu am surprize..ms frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi curge dar completez lichid cam la 1 luna. Cumpara 1-2litri si pune-i in vas ca poate ti se duce pompa si e cheltuiala ijn plus, pe langa caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul ACV este EURO3 la mine si masina e din 1997 luna 09. Daca e inmatriculata vezi numarul de omologare daca se termina cu E2 sau E3.

Din pacate taxa poate fi recuperata de vanzator si dupa vanzarea catre tine, si apoi tu nu o mai poti vinde. De exemplu eu daca as lua inapoi acea taxa de 2200 ron - azi s-ar plati peste 6000 ron...  Nu stiu daca se poate face prin notariat o declaratie notariala pe proprie raspundere a precedentului proprietar (daca e de acord) ca nu va recupera niciodata acea taxa - apoi teoretic poti sa il dai in judecata.

Ai mare grija cu cei 250.000 km, caseta nu cade nici la 500.000 km cat are masina mea... sa nu fie mult mai multi. Interiorul tine fara reparatii majore tot 500.000 km, deci ai mare grija sa nu iei masina la 1.000.000 km.

Eventual mergeti cu actele la un dealer VW sa iti spuna in ce an si la ce km au in baza de date ultima reparatie. Dar ai grija ca sunt multe T4 si T5 care merg 200.000 km pe an.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta pote cadea si la 400.000 asta s-a intamplat zilele astea la un coleg si totul dintr-un foc pur si simplu a ramas fara servo implicit fara  ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am cumparat masina..sunt multumit de ea momentan..porneste foarte foarte bine, trage bine, nu scoate fum.acum sa vad ce fac cu caseta de directie..trebuie reconditionata..nu ma risc sa cumpar SH ca s-ar putea sa-mi iau teapa..m-am uitat si pe carte..seria se termina cu E3 deci este euro 3..proprietarul mi-a dat o foaie de la fisc in care scrie ca taxa nu a fost recuperata..sunt convins ca nu are doar 250.000 km..interiorul arata destul de bine..nu are scaunele rupte sau tocite..are 2 randuri de huse:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi sa rupt de la dezaburirea lunetei firul care alimenteaza cu curent luneta, stie cineva cum as putea-o lipi? Am incercat sa o lipesc cu pistolul de lipit dar nici un rezultat.

 

post-41148-0-30994700-1360584792_thumb.j

Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca aveau candva pe la magazinele de piese niste vopsea in sticlute cu o perie specifica pentru reparat dezaburirea ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu servo-directia.. :D:D avea un furtun spart..! era strambat scutul metalic si atingea de un furtun exact la intrarea in pompa,era taiat 2 cm..l-am inlocuit si merge ff bine..nu se aude nici macar un zgomot la virare maxima !

 acum trebuie sa verific presiunea la rotile pe fata pentru ca trage putin dreapta..daca o sa mai traga ..o sa-i fac geometria..!



post-41432-0-93080600-1360611526_thumb.j

 

Modificat de kosmyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Awesome! sa o folosesti sanatos si ma bucur ca ai rezolvat-o cu pompa de servo! arata bine si va arata si mai bine daca faci sa se inchida bine usa laterala, si scapi acum (cat mai repede ) de rugina de la praguri! 

Multi km fara probleme iti doresc, si sa ai grija de ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms frumos ! usa se inchide ok..nu se misca..probabil mai trebuie putin reglata..rezolv si cu rugina cat de curand..am comandat semnalizatorul de pe stanga si geamul oglinzii..dupa ce o sa-i fac itp'ul o sa pun si folie pe geamuri..a avut..dar era foarte decolorata si am dat-o jos..dar am lasat banutii aia mici de la omologare in geam:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Edit...Te-am rugat frumos prin PM sa renunt la acest tip de scriere.

Te rog sa te conformezi regulilor acestui forum. Multumesc

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

am tot citit pe diferite posturi,multi ar monta intercooler dar nu am gasit ca cineva ar fi facuto doar niste poze cum au facut straini...la noi nu a facut nimeni???tare as incerca dar nuh vreau sa arunc niste banuti....teoretc sunt multi care au facuto dar vreau sa cer un sfat de la cineva care a facut practic.mersy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9 TD nu prea merita intercooler decat atunci cand treci la TDI. la 2.4D.... nu merita deloc pentru ca oricum nu ai turbo si nu te ajuta iar 2.5 TDI are deja un intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma  pe bune   degeaba montezi intercooler  (  nai sa poti ridica puterea  motorului )  fara  resoftare  sau mai simplu debintmetru marit  , plus ca e problema  cutiei de viteze  care provine de la 2,4 deci  tot la fel de tare  o sa alerge ... asa ca  cea mai ieftina varinata alt debitmetru  si dupa  daca ai probleme  cu temperatura   poti sai pui si intercoler  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cateva intrebari legate de un T4 Doka 1994 1.9TD :

1. A facut careva modificarea asta http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=3276&page=17 , pe scurt marire debit pompa motorina si apoi scurtare tija turbina? (cu operatiile aferente) Cica ar aduce 30cp in plus la acelasi consum. Merita? E chiar asa? La ITP se observa?

2. A pus careva acea "garnitura" metalica sa blocheze aerul cald de la motor in turbina? (e mai rece aerul care intra in turbina, nu mai face "gudron", dar cresc usor noxele)

3. Acul de la motorina sta mai sus decat trebuie, la vreo 20l imi sta aproape la jumate. Ce sa verific?

4. Exista recircularea aerului la modelul asta? (e bordul vechi cu "mantete" la control aer).

5. Am vazut discuri ventilate pt modelul acesta la pret apropiat de cele pline. Se potrivesc fara alte modificari? Care e dimensiunea lor 260 sau 280 sau trebuie sa verific exact?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu cred ca o sa castigi 30 cp

2 nu ma pronunt

3 de obicei se duce placa din spate de la ceasuri

4 exista recirculare,ar trebui sa ai un buton separat langa cel de dezaburire

5 ca sa treci la discuri ventilate trebuie sa schimbi si etrierii,astia de ventilate sunt mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. 30% more powersmile.gif -  ceea ce inseamna aprox 20.4 CP. Poate ca scoti, dar si omori turbina mai repede ca oricum la 1.9TD sunt destul de chinuite. 

2. anularea EGR-ului - merge facuta mai ales ca de la un nr de km incepe sa iti curga si e mai bine cu el anulat. 

3. acul de la motorina se poate calibra din cate stiu. la ceasurile albastre, se calibreaza cu ajutorul vag-com-ului. la celelalte , habar nu am. 

4. ti-a raspuns colegu'

5. daca gasesti discuri ventilate de aceeasi grosime ca astea, le poti schimba fara alte batai de cap, dar nu prea cred ca gasesti. altfel, trebuie schimbati si etrierii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipriantransporter

Eu lucrez la un inercooler de skoda oktavia care a trebuit taiat pt ca este lat; o sa-l montez in fata ca nu am AC (FMI); cand o sa fie gata o sa postez niste poze; si eu am motorul de 2.5 tdi AJT de 88 CP

Modificat de Sebaca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!