Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

verifica popa de apa si fa aerisire pe la furtunu care duce la radiatoru de caldura din masina la vasu de apa are un furtun mai subtire vezi cand turezi motoru trebuie sa vina atigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

se mai intamla si ca pompa de apa sa fie problema...paleti de la pompa rupti....sarita de pe ax fulia aia sau cum so numi ma refer la partea interioara si toatea astea da slabesc circuitul....cu termostat circula mai greu apa..etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

dar cand iam dat frutunul ala de la termostat care era rece jos...mia curs apa rosie ca rugina asa....si avea ceva depunere...si asta a curs din radiator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva complicat

trebuie sa vezi in timp c merge motorul daca apa circula .. si asta poti vedea la vasul d expansiune pe furtunul catre iese din chiulasa cel subtirel cand turezi motorul pe acolo trebuie sa curga apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa faci aerisire cat vrei , pe loc o sa iti bage caldura si o sa stea apa ok , in sarcina o sa bage compresia in apa si no sa se mai aeriseasca singura niciodata , si normal sa nu porneasca ventilatoarele atat timp cat ai aer amestecat cu apa in radiator , garnitura arsa/chiulasa fisurata una din doua

pompa de apa dusa ceea ce e foarte rar intalnit la modelel astea de motoare fierbe motorul extraordinar de repede nici un furtun nu se incalzeste

la vasul de expansiune o sa vezi cum iese doar cu bule de aer daca ti motorul un pic turat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

pai cand turez un pic nu face bule in borcan ci vine apa pe furtunasul ala de la chiulasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

daca ar fi garnitura sau chiulasa apa nu ar trebui sa bolboroseasca in borcan??

si ma poate ajuta cnv cu o schema a sistemului de racire a masinii???

Modificat de Geoacasionut1989
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin bule pe furtunasul .. de la chiulasa ... ala e punctul cel mai de sus din chiulasa .. daca nu vine apa constant si vine cu intreruperi e chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

am inteles....nici nu mai stiu ce sa cred am fost la mai multi mecanici si fiecare are cate o versiune unu ba ca e chiulasa ba e garnitura ba e termostatul.....sunt intr-o dilema si nu stiu ce sa fac:(:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a venit pe furtunasul din vas intrerupt si am schinbat chiulasa care a fost verificata, etc. si surpriza....tot intrerupt vine apa dar nu mai am probleme cu presiunea din circuit iar caldura imi da bine de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut....ma poate ajuta si pe mine cineva?

 

la caravelle-ul meu am sistem navi mfd1, la care pe aux mi-am legat un dvd player...in fine..problema e cu radioul...nu prea imi merge..adica prinde foarte prost semnal....am dat jos navigatia si in spate am doua mufe de radio...pe una merge prost si pe aialalta si mai prost...ce antena mi-ati sugera sa imi pun sau ce sa fac ca sa mearga mai bine radioul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,un t4 2,5 tdi cod motor AYC fabricatie 2003,fum albastru la rece,ce inseamna ? Cand se incalzeste merge perfect...are 257.000 de mile buburuza..am aduso din anglia de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, a scos si a mea fum la pornire, era din cauza ca era putina motorina in rezervor, am facut plinul si nu mai scoate.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul ar putea fi de la combustibilul nears.....bujii nefunctionale! Probabil ca la inceput nici mototul nu se aude perfect rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

Mie mi-a venit pe furtunasul din vas intrerupt si am schinbat chiulasa care a fost verificata, etc. si surpriza....tot intrerupt vine apa dar nu mai am probleme cu presiunea din circuit iar caldura imi da bine de tot.

 dar inainte sa schimbi chiulasa iti fierbea si tie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna "fum albastru la rece" ? E vorba de 10 minute de stat pe loc cand pornesti motorul sau cand mergi cu motorul rece si "ii dai talpa" scoate fum albastru si apoi nu mai scoate? Ca atunci verifici turbina...

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AUG aceeasi navigatie,aceleasi simptome numai ca la un Audi A4 cabrio,problema era de la firul de la antena,in cazul de fata avea antena montata pe capota de la portbagaj,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este montata antena din fabrica la caravelle? (2002) 



azi toamna mi-am schimbat parbrizul,cand mam dus la firma sa mil puna aveau unu second impecabil cu antena in el...mio lasat ceva fir in partea dreapta..oare se poate conecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel fir trebuie legat la antena, asa am patit si eu la precedentul t4,luasem masina cu parbrizul schimbat si nu aveam semnal radio decat in localitati,in momentul in care am unit firele totul a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi facea presiune mare in vas inainte dar apa pe furtunasul din chiulasa nu imi venea constant nici inainte nici dupa schimbarea chiuloasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

imi facea presiune mare in vas inainte dar apa pe furtunasul din chiulasa nu imi venea constant nici inainte nici dupa schimbarea chiuloasei.

am inteles, la mine dupa ce este incalzit motorul cand scot capacul de la borcan nu rasufla deloc sau nu are presiune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cand e fierbinte apa in circuit si deschid busonul la vas imi sare jumate de lichid din vas. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

dar daca e dusa garnitura sau chiulasa nu mai da nici caldura??sau nu are nici o trb??ca la mine nu da nici caldura si, un furtun la radiator fierbine si ala care vine de la termostat e rece!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii despre fum albastru la pornire rece dimineata...fum da si relanti si cand plec dupa loc dar miroase rau a motorina ne arsa gen raba sau saviem...tremura si putin caroseria...cred ca e un injector...unde pot verifica injecoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!