Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Posibil sa nu-ti mearga toate bujiile.porneste greoi si merge intrerupt citeva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna asta buna.. asta era colegule ,,si nu stiai dc nu porneste(acu stii de ce nu mai are putere motorul de aia ca porneste greu domle)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Sunt proaspatul si fericitul proprietar al unui T4 multivan din 92 cu motor AAB.

Am probleme cu pornirea la rece. Am verificat bujiile, erau arse 3 din 5, le-am inlocuit, dar tot nu vrea sa porneasca dimineata klumea.

Cand am adus-o acum o saptamana din DE, si nu a avea bujiile schimbate, fara spray nu puteam sa o pornesc. Dupa ce am schimbat bujiile porneste la 3 cheia foarte lunga, dar porneste fara spray. De asemenea am cumparat baterie noua, dar mi se pare ca nu invarte bine la pornire electromotorul, dar asta doar cand e rece. Cand s-a incalzit, porneste la sfert si invarte foarte bine.

Nu imi functioneaza indicatorul de motorina, si vreau sa stiu daca se poate ajunge la litrometru fara sa dai rezervoul jos.

Imi "cade" alimentare bordului din cand in cand ( la gropi, deci e un contact imperfect), dar tot atunci se aude si un releu din dreptul cutiei de sigurante si tot singur isi revine si o ia de la zero cu clipirile de la apa si toate cele chiar daca sunt in mers. Stie cineva de unde se alimenteaza bordul? Daca ii vine curent direct din contact sau printr-un releu?

Si inca ceva, la motorul asta se incalzeste apa asa de repede, adik in 3 minute maxim incepe sa bage caldura (nu f puternic dar baga)? Precizez ca am cautat-o de webasto si nu are. Deci in 10 minute la relanti fac sauna inauntru. La voi tot asa face? Sunt totusi -10 grade afara....

Modificat de Despinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Si eu cu electromotorul anu trecut,invartea el chinuit la cald brici,dar la rece cu greu,curata gresat alta viata

-vezi ca ai "soc",trage-l incearca vezi pornirea,sau sa nu ai apa in filtru de motorina,am patit eu

-cu indicatorul de combustibil e topic pe forum aici,e de la un tranzistor parca din spatele ceasurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te-as sfatui sa iei la rand mufele de conectare si mai ales sigurantele pentru alimentarea bordului.

Se poate schimba indicatorul din rezervor fara demontare, exista gaura de vizitare sub scaunul dreapta fata.

Cu pornirea sunt multe de verificat, ia-le pe rand.

E ciudat ca se incalzeste asa repede, verifica sa fie instalatia de racire plina si aerisita, fara vreun dop de gheata, sau termostatul blocat inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cabina" - Mercy de sfat. La asta m-am gandit si eu ca daca il curat tebuie sa functioneze mai bine. In rest stiu care e treaba cu socul si cu toate cele. Azi dimineata a pornit la prima cheie mai lunga ( a invartit motorul de vreo 6-7 ori). Cred ca daca rezolv problema cu electromotorul sa roteasca mai bine, rezolv si problema cu pornirea dimineata.

"Oxigen" - Mercy de sfat. Am demontat ceasurile de bord. Am curatat mufa care intra in ceasuri cu spray de curatat contacte si nici o schimbare. Am luat astazi releele la rand sa vad daca se stinge bordul cand scot vreunul, dar nu se stinge. Cand ii dau cate o palma la bord face sau nu face contact. O sa iau si toate sigurantele la rand sa vad care e treaba. Chestia cu incalzirea nu are cum sa fie de la un dop de gheata, tinand cont ca am venit cu ea din DE, si timp de 3 zile cat am facut pe drum cu tot cu opriri si blocaje, motorul nu a fost oprit decat maxim o ora, si aia adunata cu greu. Daca era de la termostat imi fierbea apa, dar oricum tot nu explica de ce se incalzeste asa repede. Am verificat toata instalatia: concentratia antigelului, pompa de apa auxiliara electrica, nu imi da bule in borcan ca sa spun ca s-ar incalzi mai repede de la aerul fierbinte care ar scapa pe la garnitura de chiulasa si totul este OK. Eu sunt multumit de aceasta "calitate" sa zic asa si momentan o sa ma bucur de iarna in caldura masinii :D. O sa desfac scaunul sa vad daca e de la sonda problema cu indicatorul de motorina.

Multumesc frumos de ajutor la toti. Cum mai rezolv o problema, imediat postez si rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata nu a vrut sa porneasca deloc. Am dat vreo 7-8 chei lungi cu bujii puse de cate doua ori. Nici nu dadea semn de pornire. A trebuit sa iau curent de la Skodita (asta dupa vreo 3 ore cand deja se mai ridicase temeperatura de afara oleaca). Chiar si atunci a pornit la 3 cheie lunga. INVARTE GREU ELECTROMOTORUL !!!

E clar - in Ianuarie cand ma intorc la servici, ii dau electromotorul jos, il curat si il gresez. Vedem dupa aceea. Pana atunci ma plimb cu Skodita.

Craciun Fericit la toata lumea si distractie placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa verifici si busa din cutie, ca de obicei, aia se duce, si nu mai calca bine axul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o sa ii fac revizie completa. Schimbam bucsa si rulmentul, dupa caz. Il facem ca nou.

Craciun fericit la toti !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Stie cineva unde este pozitionat senzorul de temperarura la 1.9 abl ,cand e motorul cald nu se mai aprinde martorul la bujii,pana acuma se aprindea ar putea fi altceva.

Si inca ceva s-a dus bucsaraia pe fata si as vrea sa pun ceva mai durabil acuma am delfhi,ce altceva sa pun.

...cat ulei incape in cutia de viteze la 1.9 ABL,o alta problema ar fi pierd ulei pe la semeringul din dreapta pe la ,,gatul,, ala care iese din cutie, am schimbat flansa ca am zis ca e uzata,semeringu de vreo 4 ori si tot curge,am impresia ca mecanicii imi pun mai mult ulei decat trebuie si facand presiune al arunca pe la semering astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curiozitate la ce iti trebuie asa ceva ??? cat de des uzezi bucsele ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta bucse mai calitative , incearca clasa premium , astea sunt ieftine si proste , duba mea se apropie de 500mii si nu are nici un fel de probleme si sunt bucsele originale pe masina , in schimb a inceput caseta sa dea semne de oboseala stiti cumva se mai poate reconditiona ?

ulei in cutie 3litri , 75w90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit numai lucruri bune despre astea poliuretanice,deci pana a urma mai bine un producator consacrat,am intels,cu amortizoarele de exemplu cele de ta-technix m-am convins urat,mai ales pe partea de garantie care e egal cu 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat ulei intra la schimb in cutia de viteze , pana sus nu poti sa o umpli pentru ca ai buson de umplere/prea plin pe lateral

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cutia de viteza am facut eu schimbul vara asta si a incaput 2,5 L, simeringul de la trompa unde vine planetara in drepta l-am schimbat si eu si era original si sa dus la 400mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu una din problemele mele. Azi am vrut sa repar indicatorul de motorina care nu imi functioneaza. Colegul Oxygen mi-a spus ca este gura de vizitare sub scaunul din dreapta asa ca am demontat scaunul, dar nu am gasit-o. Am reusit totusi pe acolo sa o gasesc cu mana pe sub mocheta undeva in dreptul manetei de frana de mana.

Ar fi trebuit sa scot mocheta ca sa ajung acolo si din ce am vazut e cam complicat asa ca am taiat mocheta ca sa pot ajunge la gura de vizitare, facand doua taieturi lungi dinspre frana de mana inspre scaunul pasagerului si am ridicat mocheta ca sa ajung la gura de vizitare.

Dupa ce am facut masuratori si am gasit sonda functionala, am cautat buba pana am ajuns la ceasuri bord. Le-am desfacut si am ajuns la concluzia ca este bobina indicatorului stricata. Trebuie sa schimb ceasul.

Stie cineva de unde pot cumpara doar acel ceas, adik motorina + apa care vin impreuna? Daca se gaseste la dezmembrari, cam cat ar trebui sa coste?

Colegul "cabina" spunea de un topic aici despre indicatorul de motorina si ca ar fi un tranzitor. Ai putea sa imi dai un link, nu am reusit sa gasesc topic-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit post-ul despre acel transzistor. De fapt este stabilizator de tensiune la 10 V care alimenteaza ceasurile de la apa si motorina. La mine problema este ca motorina nu se ridica deloc, am incercat sa alimentez bobina acului de motorina si nu se misca. Cea de apa se ridica, este OK. Dar cred ca am gasit o alta rezolvare a unei alte probleme care o am. Indicatorul de temperatura merge cand vrea el si nu se ridica la mai mult 65-67 de grade. S-ar parea ca acel stabilizator de tensiune nu face contact bine, din cauza vibratiilor se dezlipeste, si incepe sa nu mai trimita tensiunea necesara la indicatoarele de apa si combustibil. Cred ca maine desfac din nou sa vad ce tensiune de alimentare imi ajunge la acele indicatoare. Revin cu rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recoman 2500 de 102 cp t4 sau facut din1996-2003 sunt cele mai bune am 5 t4 caravelle le stiu foate bine eu le fac revizele din 10mi in 10mi masinile fac italia saptamanal din2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul mic. Sau o lasi sa mearga vreo 5 minute pina se incalzeste

s-a rezolvat problema colegule .. foarte simplu din cauza ca inca nu am schimbat cureaua deloc in 12 ani aceasta s-a lungit foarte mult si astfel a fost afectata injectia .. am schimbat cureaua si totul e super porneste la -15 grade fara sa faca probleme si si-a schimbat si motorasul sunetul .. chiar mi se pare ca are si un demaraj mai bun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Stie cineva daca e vreo diferenta la casetele de directie (Servo) montate pe t4 cu diferite motorizari ma refer la 2.4/2.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa fie acelasi sasiu aceleasi pompe parca difera putin presiunea la 2,4 fiind un pic mai mica dar nu ar trebui sa fie o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De ceva timp se aude in partea dreapta fata un "cloncanit". Acest sunet se aude in timpul rularii in viteza,iar cand o scot pe liber acel sunet dispare. De asemenea daca o turez pe loc nu se aude nimic. "cloncanitul" acesta nu se aude tot timpul numai uneori insa cand il aud odata cu cresterea turatiei sunetul se intensifica. Am fost la un service la un control iar planetarele,suspensiile si tot ceea ce tine de directie este in regula. Distributia nu stiu cand a fost schimbata ultima data. Oare acel sunet sa fie vreun semn de uzura la vreo rola? Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi sunet il am si eu de cand am luat masina. Face aproape 100 000 Km de cand e in romania si am constatat pana acum ca e de la Pivot +/- capat de bara. Imi face asa chiar si cand sunt mici denivelari pe asfalt/fisuri/ gropi. La un test in service, uzura pivotului pare prea mica, dar de la el este.

Verifica daca si la tine e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!