Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

@maniagolf: Din cauza lipsei de ulei facea acel zgomot. La fel pateam si eu cand aveam probleme cu capacul de la pompa de servo si pierdeam uleiul: cum completam, cum functiona bine si fara zgomot ;)

@ Vasiuca: Zi-mi la ce turatie iti sta cand ai "socul" tras si la ce turatie iti sta cand il lasi .

am si io una probllema la pornite trag socul tin pe bujii pana se stinge martorul si se aude clicul specific masina porneste , acu urmeaza problema daca imping socul la loc motorul incepe sa intrerupa , ce poate sa aiba?

precizez ca dupa ce se incalzeste nu mai are nici o problema de asemeni daca trag socul problema dispare de asemeni in timp ce intrerupe scoate si mult fum .

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prea mic avansul sau debitul la pompa de aia cand bagi socul nu mai functioneaza in parametri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa intelegem bine cand socul e tras merge ok.. si cand il bag inapio incepe sa inttrerupa ,mirarea mea e cum de s-a intamplat acu de cand s-a racorit vremea ca toata vara nu a facut figuri ..Am sa incerc sa desfac la injectoare ca sa vad care e de vina . ma gandesc sa nu fie ceva din vreun injector.sau pote ca s-a intins cureaua? nu am schimbat-o inca niciodata are vo 200000poate si mai bine :mad:

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt nou proprietar de T4 2.5TDI, 102CP si am constata o problema pe care nu am reusit sa o deslusesc. Mi-se intampla fregvent cand pornesc masina la rece dupa un timp sa inceapa sa scoata foarte mult fum alb din fata rotii stanga fata este acolo un dub metalic iar in momentul cand incepe sa iasa fumul se aude ca un sunet de motoras din zona respectiva. Acest fum nu iese o perioada lunga de timp maxim 1 min. dar e in cantitate foarte mare iar daca in momentul incare incepe sa scoata acel fum opresc motorul acesta nu inceteaza atunci ci mai tine pret de 20-30 de secunde. Masina a fost verificata in mare inainte de achizitionare inclusiv pe computer si mi-sa spus ca probleme la motor si injectoare nu pare sa aiba injectoarele avand nivel foarte apropiat de 0. Cat de grav e? Mersi anticipat.

Modificat de bogdan_hidan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa aiba webasto si pe bord nu am butoane separate pt reglarea webasto-ului ii drept ca arata ca o toba in miniatura dar nu stiu ce ar putea fi si din ce cauza scoate asa fum pe acolo cineva imi spunea ca ar putea fi EGR-ul dar nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate e cel automat care porneste la 4 grade ...Nu stiu mai asteptam pareri.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 2.5TDI are in habitaclul motor un webasto care porneste automat cand temperatura exterioara este sub 5 grade Celsius, si inca ramane functional o vreme dupa ce motorul s-a oprit. Fumul pe care il scoate poate fi din doua cauze: Sita de la webasto sau bujia. Tind sa cred ca principala problema este de la sita de la webasto, care e infundata sau are depuneri pe ea si din cauza asta scoate fum. "Aparatul" il gasesti parca sub baterie ;) E o mica cutie metalica in care intra 2 furtune de apa si un cablu + evacuarea.

APP: uita de probleme la motor, EGR sau alte tampenii: Sigur de la webasto este ;) Daca nu reusesti sa il rezolvi repede, scoate mufa de la el si l-ai anulat cu totul, dar intre timp, repara-l ca te ajuta mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul este de la combustibilul ars.este practic un incalzitor suplimentar care functioneaza cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul mic.Dupa ce se incalzeste mai bine si impingi socul mai intrerupe?

Pentru vasiuca fu mesajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce se incalzeste nu mai intrerupe ..de unde e problema ? ce s-a intamplat ?

ce trebuie facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Inca o problema: de ceva timp nu imi mai functioneaza suflanta din pardoseala spate, am verificat daca vine curent in butonul de comanda si....pauza! Stiti exact care e nr sigurantei sau daca are un releu ceva? Ca aparent sigurantele sant ok. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la sigurante colegule ..cand desfaci bordul in spatele comutatorului ai acolo 2 relee vezi care e vinovatul bafta.Eu amrenuntat la aeroterma aia exact din cauza asemanatoare .Ni-am instalat un sirocou si nici capul nu ma doare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul mic. Sau o lasi sa mearga vreo 5 minute pina se incalzeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge inlocuita cutia de viteze al unui 1.9 td cu una de la 2.4 d ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merge, insa dpdv al rapoartelor e mai buna cea de 2.0 ;)

App: cum s-au modificat turatiile motorului in raport cu viteza dupa ce ai trecut la TDI ?

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 2 intrebari :

1. bujiile incandescente la un t4 an 93 sunt situate........? trebuie sa le schimb neaparat.

2. de ceva vreme pierd motorina pe la pompa de injectie, nu am idee pe unde.cunoaste cineva un pompagiu BUN in Timisoara? nu vreau sa-mi bag nasul ( greu ma abtin ) .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente sunt sutuate trebuie sa dai scutul jos si ai sa le dibuiesti pe chiulasa .. pompa pierde motorina probabil pe la tija de acceleratie are acolo o bucsa care dupa multe sute de km trebuie schimbata.. sau cine stie poate sa piarda din n motive .. bagi observatorii acolo vezi pe unde curge si ne comunici IAR noi gasim rezolvarea . bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasiuca: daca zici ca trebuie sa dau scutul jos inseamna ca le vazusem de mai multa vreme, dar am zis ca poate nu-s alea.Din cate am vazut una /doua bujii sunt situate cumva in spatele pompei de injectie :sly: .Greu de ajuns la ele....,dar nu disperam.

la partea cu pompa :daca e doar bucsa se gaseste de cumparat, se poate schimba usor?

Mltumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

da cu cele din spatele pompei e un pic mai coplicat dar pote gasesti un pusti care are habar si ii incape mana pe acolo cat despre bucsa ,daca despre ea este vorba se gaseste de cumparat in privintza schimbarii ei pentru mine e floare la ureche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pe la garnituri imi pierdea motorina,de fapt una si le-am schimbat pe toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dat pompa jos de tot sa schimbi garniturile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io una probllema la pornite trag socul tin pe bujii pana se stinge martorul si se aude clicul specific masina porneste , acu urmeaza problema daca imping socul la loc motorul incepe sa intrerupa , ce poate sa aiba?

precizez ca dupa ce se incalzeste nu mai are nici o problema de asemeni daca trag socul problema dispare de asemeni in timp ce intrerupe scoate si mult fum .

Aceeasi problema o am si eu parca ar prinde aer dar m-am uitat la conducta de motorina si e ok, cred ca asa face dimineata la frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!