Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Rezolvat ( cred ) popa de vacum este okey asa spune mecanicul . Au terminat de schimbat garnitura e chiulasa apoi au curatat motorul si este okey nu mai gasesc ulei sub motor. Cand au schimbat distributia si semeringurile alea au spalat si atunci motorul dar dupa 15 min am gasit pete de ulei sub motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! am si eu o problema.. am un trasporter doka din '97 si azi a fost tata sa care niste scandura.. si dormea si a spart geamul din spate..

de unde pot gasi un geam cu tot cu cheder?

va multumesc mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! O problema noua, se aude un zgomot ciudat la servodirectie, din interiorul masinii si cam dispare uleiul din vasul de servo. Mentionez ca nu curge pe nicaieri sub masina si am completat cam 1litru in 4 luni Ce poate fi?

O alta problema ar fi ca ma lasa bateria si cand am vrut sa-mi iau una noua mi s-a spus ca pe T4 2.4D e necesara o baterie de 100A ca altfel nu primesc garantie pe acumulator. Treaba e ca nu incape una de 100 in locasul acela, eu am una de 74A de 4 ani. Ce putere are bateria de pe motor 2500 oficial din fabrica? Sau cat recomanda VW pe T4? ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine incape,tot de 100 am;am observat ca la mine e uda pe spate,pe partea cu caroseria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! am si eu o problema.. am un trasporter doka din '97 si azi a fost tata sa care niste scandura.. si dormea si a spart geamul din spate..

de unde pot gasi un geam cu tot cu cheder?

va multumesc mult!!

In dezmembrari cel mai sigur nu cred ca are rost unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ nelu. Bateria cu care am cumparat masina era de 74A. Mi-am cumparat anul trecut o baterie banner de 100. Sunt baterii mai compacte care au si 110A. probabil nu au avut ei in oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipri4tech am cautat la dezmembrari in sv si-mi cerea tipul de acolo 2 milioane.. si m-am enervat si am dat comanda de geam nou si gata! care e 180 lei:D

Joi trebuie sa-l aduca.. si mere tata sa-l schimbe si am rezolvat problema..

salutare..@!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aah :)) la nesimteli dinastea bine ai facut.

Cunosc foarte multi care patesc asa cand vor sa cumpere oglinzi sau bara fata la o masina. preturi mai mari decat cele noi (pe motivul ca sunt originale)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar unele piese i-si cam merita banii ....nu am dezmembrari ...sa nu se inteleaga gresit ! insa un ex: capota noua ,,,,(turceasca ) a ruginit intr-un an de zici k e din 92 (poate nici aceea nu ar arata asa )cu aceasi bani luam una din dezmembrari si cred k era mult mai ok !

am o rugaminte ,,,daca stie cineva dimensiunea diametrului la termostat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma intereseaza,si pe ce marca recomandati?alta chestie,am schimbat bateria,am pus una de 95,si dimineata tot cu robotu o pornesc;e posibil electromotru sa aibe ceva?baterie noua VARTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de care varta ? daca e black poti sa o arunci :D

masoara daca incarca alternatorul.. si apoi electromotorul ar trebui dat jos curatat, verificati carbunii...

eu stiu ca l-am curatat cu taicamiu de vreo 2 ori in 4 ani la vechiul T4

aaa si bujiile, la un moment dat numai 2 functionau, si cand pornea parca mergea in 2 pistoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e black,albastra g3 sau 5-7 ceva de genu,bujiile cred ca vreo 2 sunt arse dar cu invartitu ma dispera;de incarcat incarca,mi-a masurat la garantie pe acumulator si e bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...cind am luat T4-ul in loc sa ti cheia adica pina se stinge becul la bujii,are un buton!!!RO%20flag.gif

ce lipseste ca sa fie original sau cine a mai gasit asemenea..... :icon_cheesygrin:

nu m-ar deranja dar nu stiu cit timp sa tin butonul apasat...aaaa si inca ceva am facut testul la bujii si cea de dupa pompa nu merge,e adevarat ca se da pompa jos ptr a o schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce motor ai.. eu la 1.9 TD nu tin minte sa fi dat ceva jos in afara de radiator care l-am dat in fata pe balamale cu taicamiu, si am avut acces la toate bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dai jos nimic

rabatezi trager-ul si ai acces la bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ! am o rugaminte ..i-mi spune cineva cate bujii incandescente are motorul de 2.5 tdi si unde sant amplasate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 pistoane, 5 bujii :)

vis-a-vis de radiator pe interior :D

trebuie rabatat radiatorul sa poti umbla mai lejer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub injectoare sau deasupra ? am gasit doar mufele de la injectoare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci radioator-intercooler din suruburi si il departezi putin de motor. E un chin oricum sa le schimbi.

Cu 2-3 arse porneste la sfert de cheie doar ca e posibil sa mearga putin intrerupt 2-3 secunde.

35na343.jpg

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am o probl cu t4 1,9 d zilele astea cat a fost foarte ger nu a mai pornit si intr-o dimn trb sa plec cu el si nu pornea si am dat cu apa calda pe pompa ca am crezut ca e inghetata ca aveam si putina motorina in rezv. a pornit si a merrs 1 min dupa care nu a mai pornit 2 zile am omorat si bateria. in final am reusit sa o pornesc trasa a mers dar avea un zgomot cam ciudat ca si cum ar avea avans mai mare ,ok cat a fost motorul cald am mai pornit-o dar acum cat e rece nu mai vrea sa dea nici-o sintoma de pornire ,i-am schimb filtru am pus motorina cu efix buna dar am observar ca-mi prinde aer pe la furtunasul de tur care intra in pompa! m-am uitat atent si am vazut ext ce se intampla imi curge motorina cand dau la automat pe la acceleratia de la pompa are un arculet acolo si cred ca pe la surubul ala cilindru care e prinsa acceleratia si cred ca de asta nu porn ca nu sta amorsata pompa stie cineva ce solutia sar putea face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie-mi curge motorina pe acolo in momentrul in care am aer pe tur.

Pune motorina mai multa in rezervor, macar un 15 litri, si incarca bateria pe un redresor.

Trebuie sa porneasca, mie mi-a pornit din prima si la - 30 de grade.

Masinile cu distributie pe curea NU se pornesc prin tractare pentru ca sar de la punct si apoi ai probleme garla.

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany daca pare avans mai mare ca inainte sigur a sarit un dinte de la punct asta spre norocul tau .....nu mai trage masina in viata ta ...asta e un sfat prietenesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!