Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Vezi se gasesc furtunase mai subtiri (sa scrie pe ele made in Germany) am un prieten care a patit la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus gates,furtun la metru,bagat la simtu mainii daca intelegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca furtunasul sare indiferent de cat de bine il infige acolo.Este normal sa fie presiune asa de mare pe retur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am şi eu relativ 2 probleme la un T4 1.9 TD

1. când urc şi apoi cobor o pantă mare în frână de motor şi las maşina mai turată în a doua (3000 rpm) becu de la apa începe să clipească. Temperatura apei pe ceas e un mm mai sus de mijloc ... deci motoru nu se încins peste normal. Aveţi ceva idei?

2. trapa nu mai funcţionează corect. Am desfăcut şi curăţat tot ce e pe acolo şi nu e nimic rupt sau stricat. Pare doar uzat. De unde aş putea cumpăra firele ce trag-împing trapa.

Mulţumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la apa trebuie doar sa completezi cu putin antigel

am observat chestia asta la mai multe T4 inclusiv la al meu. Cand nivelul in vas se apropie de limita de minim se intampla sa clipeasca ledul de la apa in cand cobor pante abrupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm afirmativ... am completat apa ca era pe minim.

Am alta problema ce imi sta in cap -> duba are trapa mare si mi-a facut ceva probleme. Am desfacut sa vad ce e pe acolo am pus totul la loc si teoretic am rezolvat. Problema e ca nu stiu sa fac capetele de cursa la trapa? Stie cineva cum as putea rezolva treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare stie sa imi zica cineva pe ce modele de T4 s-au montat discurile de frana de 313mm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate regla cablul de la ambreiaj la t4 motor 1.9 td abl ?

Caraie cand bag intr-a "ntaia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (1.9 TD ABL) e autoreglabil si nu prea am ce regla. Daca te uiti pe cablu, are un mic sistem de reglare, protejat cu un burduf si ceva coliere de plastic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta de la bujii la t4 1,9d este in compartimentul motor langa baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este,am rezolvat problema cu siguranta,mai am de rezolvat instalatia arsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut toate reglajele de avans la 2.5 TDI - volantul la semn, axul cu came depresate ambele capete, pus cala speciala, pompa de injectie la semn, apoi stranse si reglaj fin la pompa, acum e in grafic. Daca tot lucram in zona am desfacut galeria de admisie si curatat desi era destul de curata. Apoi pornit motorul si la acceleratie turbina stropea rau cu ulei, asa ca am dus-o la reconditionat in spate la Pacii.

Problema: turbina reconditionata nu face destula presiune, nu trece de 1300 mbar (in vagcom) cand ar trebui sa ajunga la 1800 mbar, (din loguri mai vechi inainte ajungea) - si raspunde cu intarziere la accelerare.

Intrebare: dureaza o perioada sa se rodeze turbina sau ma duc urgent la garantie???

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alta problema,in 5000 km mi-a mancat 3L de ulei,am ous motul 6100 10W40,de la el o fi;asta e 505/500 si am gasit pe net ca trebuie 505.00/505.01;care e treaba cu normele astea?nu se vede fum albastrui asa,ma gandeam la o eventuala segmentare,ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 litri la 5000 ??? Eu am pus vreo 0.5 litri la 5000 km cu turbina pe duca.

Uleiul nu dispare, sau se pierde (sub masina nu face urme?) sau se arde - si atunci este fum. Ca sa se arda intra in cilindru pe la segmenti (sau pe la turbina). Ca sa decizi segmentarea masori presiunea in cilindri. Empiric verifici daca face presiune in baia de ulei pe la joja - sau in capacul tacheti pe la busonul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cu motoru pornit dau busonu jos,pun palma si in mod normal ar trebui sa simt ceva presiune?asta inteleg;da nu e sub masina,fum nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a mai jucat nimeni la trapă? cum se prinde când e pe poziţia închis?... dacă vreau să o închid se ridică.... nu ştie când să se opreascăpe poziţia închis şi nici nu se deschide de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pui ulei castrol de categoria motorului tau,505.00 10w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema de ce nu facea turbina reconditionata presiune. Trebuia tija de comanda wastegate putin mai scurta, in mod miraculos desi s-a umblat numai la partea mobila (elicele si axul pe partea compresorului) si carcasa de pe galeria de evacuare nu s-a miscat de pe masina - tija a devenit putin mai lunga, cat sa nu inchida bine circuitul wastegate prin care gazele ieseau fara sa invarta destul turbina. Parea ca face cursa completa dar ramanea vreo jumatate de milimetru, presupun ca s-a miscat putin in jos capsula de vacuum cu tot cu suport (s-a indoit) - am tras de capsula 1 mm mai sus si noua turbina urla fericita.

Dar de atata presiune in calculatorul TDI furtunul spart din calculator scapa si mai rau, instantaneu presiunea atmosferica scade de la vreo 1000 mbar la 613 mbar si da eroarea 65535.

Caut mester sa desfaca calculatorul de injectie si sa schimbe furtunul de silicon din acesta.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wastegate? Eu stiam ca pe dieseluri Vw a montat doar turbine cu geometrie variabila, fara wastegate.. Probabil ai avut actuatorul dereglat si nu lucra cum trebuie geometria variabila.

@ cabina. eu am folosit motul 4100 turbolight 10w40 in 2.5 tdi de 150cai. Intre 4100 si 6100 nu is mari diferentze. Motul e un ulei foarte bun eu am renuntzat la el doar pentru ca pot cumpara in aceeasi bani ulei sintetic 5w40.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol din Romania nu mai vreau,cred ca am un drum afara zilele astea si iau de prin benzinarii castrol bun;in cazul in care trebuie de aici ce fac?tot nu sunt hotarat,ma gandeam la 4100 ca e mai adaptat la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motul 4100 sau la pretz ff bun Q8 ceva model 10w40 sau rheinol 10w40.http://autopyramis.ro/10w-40/153-swd-rheinol-primus-ts-10w-40-5l.html

Nu iti fie frica de Rheinol ca este eftin. . Este eftin si o versiune 5w40 care o folosesc mai multi useri de pe acest forum.. este practic 25 roniL sintetic made in germany.Comparat cu mobil1 synth 5w40 daca ai fii auzit pornirile dimineata cu clancanit de tachetzi cu mobil si cum porneste cu Rheinol sau Motul4100 ai zice ca is alte motoare. Am vreo 3 bidoane de 1l de Mobil1 din care mai iau sa gresez diverse questii.. de bagat in motor eu nu mai bag asa ceva.+ ca e 35 roniL si e made in turkey.

Sa nu cumva sa ai alte probleme cu motoru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa incerc 4100 sau daca gasesc castrol bun,nu asta de la noi;chestia e ca am mers 1 saptamana cred cu lipsa de ulei,imi tacanea motoru si nu stiam de ce,i-am completat acum cu ce-am gasit si merge rotund;la mine trebuie semisintetic,cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decind am luat masina am un joc la volan,adica in sus-jos,am dat volanul jos si daca ridic de ,,tija ,,de la volan dispare jocul...nu stiu daca ati inteles cum am explicat dar cred ca lipseste ceva de acolo

ce piesa trebuie sa gasesc pe ax-ul volan dupa ce scot volanul? sau ordinea lor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t4 2.5 tdi 88ps

sal la toata lumea in primul rand ,iar in al doilea rand am am si eu o problema cu un t4 2.5 tdi nu mai pleaca de pe loc cu a 1-a ,cu a 2 a si cu marsarier pleaca ceva da patineaza trebuie turat tare ca sa plece ,de specificat ca intra in a 1-a dar cand iau picioru de pe ambreiaj nu se intampla nimic.mai mentionez ca am fost cu ea in servis de am reparat treapta a 5-a ca sarea in mers. ce ar putea fi ,ambreiajul a picat sau pompa de ambreiaj sau cureaua accesorii care scartaie.azi s a intamplat pe la busteni acu sa vad cum o aduce unchimeu de acolo ca a plecat cu ea la plimbare. sal si astept pareri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala iti functioneaza la fel de bine ca inainte? Miroase a disc patinat?

1. Verifici sa iti functioneze corect ambreiajul hidraulic.

2. o urci pe elevator si vezi de ambreiajul acela

Parerea mea e ca iti trebuie un kit ambreiaj. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!