Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

La mine socul revine singur . Rezervorul are pe carte 80 litri ( cu auxiliar 100 ) . Autonomie peste 1250 km . Consumul mediu/mixt 9l/100km .

De prin primavara , a inceput sa patineze ambreiajul iar la ultimul drum de Chisinau ( acum 3 zile ) m-a enervat tare . Ceva ponturi de schimbat ambreiaj/ kit ? Multam fain , si bafta la drum !

La aer, nu am caldura pe spate ( masina are dubluclimatronic ), dar AC este ...asta de vreo 2 ani ( la inceput mergea ) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la al meu am pus un kit Sachs cu vreo 480 lei disc/placa presiune. Pe mine m-a lasat ambreiajul in drum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sal baieti am si eu o problema cu electroventilatoarele gen nu pornesc,am schimbat termostatul,termocupla de la radiator (sus in dr) si tot nu pornesc electroventilatoarele .stie cineva cam ce ar putea sa aiba ?????????????????? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in perioada asta nici nu cred ca o sa iti porneasca la ce temperaturi sunt!Nu ai explicat destul de clar ce problema ai la masina ca sa primesti un raspuns elocvent :icon_idea: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. a reconditionat cineva la T4 caseta de directie? imi pierde lichid de servo pe la simeringul bieletei de directie de pe partea stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A reparat tatal meu la bora la un mecanic in Sighisoara prin martie si a tinut pana in septembrie;a scimbat a doua oara semeringul si nu a tinut deloc iar in cele din urma a cumparat una de la magazin reconditionata ,cu piesa la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vreau să achiziţionez un T4 multivan. L-am văzut e ok ... daaaar..... când iau maxim de volan în stânga sau dreapta scârţâie motorul. V-aţi mai lovit de problema asta?

Mulţumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scartaie probabil cureaua care antreneaza alternator/compresor/pompa sevo directie.. nu motoru. Fie e uzata fie nu e intinsa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa mai are următoarele chestii.

Bagă doar aer rece pe găurile ălea din mijloc.

Nu merge ventilatoru ăla de sub maşină, care bagă aer în spate.

Ceva rezolvări rapide la aceste probleme?

Se schimbă uşor distribuţia şi capetele de planetare?

Aţi montat o închidere centralizată cu telecomandă pe lângă cea existentă? Se pot folosii acctuatoarele deja existente legate la modulul de închidere centralizată cu telecomandă ce se găsesc în comerţ (Real, Kaufland, Carefour)

Un manual de service complet unde găsesc?

Mulţumesc

Modificat de sebicozaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

functie de motorizare si anul de fabricatie scartaiturile provin de la cureaua de accesorii sau curea ce angreneaza compresorul de servo directie sau de la compresor in sine

pe gurile de aer din mijlocul bordului e perfect normal sa bage doar aer rece in cazul in care masina nu este doateta cu A?C

ventilatorul de sub masina este legat cu al 2 lea schimbator de caldura pe apa sau este legat de sirocco/webasto ?

depinde de modelul de inchidere de pe masina daca este cel cu motorase albe si 4 fire vine legat din unitatea centrala de sub bord , daca e cu cele negre cu 3 fire nu se poate , la cele cu broasca capsulata nu stiu

distributia foarte usor , la capetele de planetara e ceva de munca , dar are atat de multi kilometrii de bat capetele ? sau sunt sparte doar burdufele ?

gasesti de cumparat pe internet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţam de răspuns.

Acu m-am prins că nu am dat prea multe date despre maşină.

E vorba de un T4 Multivan din 1994 cu motor 1,9 TD.

Nu ştiu ce închidere centralizată are.... cine ştie poate se prinde din datele de mai sus ale maşinii.

Referitor la aeroterma aia de sub uşa culisantă, NU e sirocco sau webasto sau cum se numeşte. E un ventilator simplu acţionat de la un buton dinfaţă şi din câte am înţeles ia căldura de la eşapament. Acel ventilator nu porneşte şi nu am avut timp să văd fire şi alte chestii. Are ceva senzori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba nu,cea de sub culisanta are un radiator de apa,ia apa de la motor,cum deschizi capota sub vasul de expansiune trebuie sa vezi racordurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţam,

O să verific când intru în posesia bubei şi mă apuc de şurubărit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De actuatoare - sunt cu motorase verzi dupa 1994 - cred ca a fost acceasi instalatie pe 3 fire pana in 2000 - vezi aici ->

http://www.t4-wiki.d...ralverriegelung - daca stii germana sau folosesti http://translate.google.com - oricum t4-wiki este de departe cea mai valoroasa resursa de pe web.

Nu am gasit cum sa o leg decat la o alarma, exista cateva tipuri de alarme care au durata semnalului de inchidere/deschidere mai lunga.

Unitatea de incalzire de sub dusumea are senzor numai la climatronic, altfel este comandata in turatie manual in cateva trepte. Cel mai nasol este daca are motorul ventilatorului ars.

De documentatie poti cauta pe net (torrent) ELSA (manualul de service) si ETKA (manualul de piese de schimb). In loc de Etka poti folosi site-uri ca www.wagenstad.com (care e momentan oprit) sau portate ilegal http://vagcats.info/base/vw/3/1955/117# - daca stii ruseste

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţam fain de raspuns.

O sa gasex eu ceva variante pentru inchiderea centralizata. Un releu mic de timp sau să văd dacă merge să mint închiderea originală cu o închidere din comerţ că am încuiat uşa.

La aeroterma aia pană nu văd.... nu ştiu.

Chiar e normal să dea rece pe mijloc? Sigur nu are ceva clapete blocate pe ici pe colo?

ELSA pare foarte interesant... dar nu mai am spaţiu pe calc de 16Gb. Dar o rezolv eu cumva şi pe aia. Am doar manuale în rusă. Dacă ar scrie doar ' водка' aş înţelege.

Acum vin cu o altă întrebare -> Dacă înmatriculez iniţial maşina ca autoutilitară şi apoi o fac autoturism, trebuie să-mi schimb talonul?

Mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un multivan din 95 si am avut inchidere centralizata din fabrica , mi-am luat un kit de inchidere centralizata cu chei tip briceag si l-am montat pe inchiderea originala a masinii. Acuatoarele au 3 fire la mine si a mers fara probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie unde pot gasi o galerie de evacuare pt un T4 2.0 din '93, a tot fost carpita si mecanicul mi-a recomandat sa o schimb? Mai am ceva probleme, poate stiti voi ceva solutii, nu indica temperatura apei la motor, nu indica benzina, cand pun contactul nu se mai aprinde nici un bec (baterie, ulei), nici ledul albastru de faza lunga nu mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de modelul de galerie pe care il ai daca e cea in 6 suruburi gasesti mai repede audi 80 1.8 sau 20 benzina , daca e model cu 4 sau 2 arcuri merge de pe golf 3 2.0 benzina , legat de electric verifica sigurantele firul de masa de la bord si cel de la motor

tu ai cumva A/C pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pai ABL-ul este singurul 1.9TD.

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la T4 zice ceva cu 70X0B asta înseamnă că are codul motorului ABL?

Aş avea nevoie de un răspuns urgent. Mulţumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!