Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Cu motorul pornit am slabit surubul de aerisire, curge lichid, ba chiar l-am desurubat total, dar nu curgea cu presiune mare cum m-as fi asteptat avand robinetul de la incalzire deschis in pozitia maxim (repet - motorul pornit). Asadar, sa verific termostatul? Multumesc de ajutor, maine verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam pana la mijocul scalei, nu are valori trecute pe fundal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iarna iti sta temperatura acolo sa stii ca nu ai treaba cu termostatul . mai degraba cauti un alt radiator de incalzire sau poate ca au cedat furtunele de aer pe supt bord..

eu la al meu nu am avut nicioadata probleme in mers cu caldura .

si la -25 de grade e cald de stat in pulover.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am priceput, mersi de ajutor. O sa fac o verificare mai amanuntita ca se anunta iar temperaturi mici, mai ales in zona mea! Mersi tuturor de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers in afara orasului la 80 km/h unde iti sta acul de la temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum am scris si mai sus, acum iarna nu trece de mijlocul scalei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai rulat ceva vreme cu masina si apa ce iese la aerisitor e fierbinte....nu ai probleme cu termostatul ci radiatorul pentru incalzire este colmatat sau imbacsit pe exterior. Verifica si in vas daca lichidul este fierbinte dupa ce ai incalzit motorul. Ai grija la presiunea din vas. Daca lichidul nu se incalzeste suficient, termostatul e buba iar daca si cu un termostat bun sau nou nu se incalzeste lichidul din circuit...e mai grava problema! Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu incalzirea - am aerisit bine instalatia si acum am caldura. In schimb, aduc in discutie o alta situatie, legata de functionarea CD-player-ului: sunt momente cand isi pierde setarile memorate si nu mai functioneaza fara contact pus. Mentionez ca legaturile sunt facute corespunzator, pentru ca sunt zile in sir cand functioneaza normal (fara cheie in contact, setarile ramanand memorate). Sa fie oare o problema la contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

va salut!sunt posesorul unui vw multivan din 95 motor 1.9 td cod ABL, am o problema nu imi pornesc ventilatoarele de racire...cu toate ca am verificat senzorii de la radiator si de la ventilatoare, si din cauza asta imi fierbe apa!iar acum iam dat termostatul jos si am mers in sarcina cu ea si nu mi sa mai ridicat temperatura la apa.... aveti idee ce ar putea fi??si inca o intr termostatul are o pozitie anume??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul trebuie sa stea inchis, si cand apa tinde sa treaca peste 90^C sa se deschida in asa fel incat sa intre apa rece din radiator pentru a avea constant 90^C temperatura agentului de racire. Cand ai probleme cu termostatul se intampla 2 lucruri:

- Ramane blocat pe deschis si temperatura apei nu mai ajunge la 90^C

- Ramane blocat pe inchis si iti fierbe motorul.

Totodata, ar trebui sa te gandesti sa iti cumperi un alt termostat. Si sa iti verifici daca ventilatoarele pornesc atunci cand le dai curent direct de la baterie. Daca pornesc, atunci ai o siguranta arsa. Daca nu, atunci ai probleme la cabluri sau la ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as mira sa fie nevoie de ventilatoare iarna. Posibil termostatul, care trebuie sa stea cu sonda in blocul motor. Incearca-l intr-un vas cu apa fierbinte daca se deschide si daca nu...ia-ti altul. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

ventilatoarele leam pus si p direct si merg! am luat si termostat nou si face la fel!acuma masina e fara termostat si nu am caldura!am mai obs o chestie daca o las pornita fara termostat temperatura se ridica la 90^C si poresc ventilatoarele!da doar daca o las pornita vreo jumate de ora cam asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

si inca o problema iam schimbat de caurand turbina si cand o accelerez nu se deschide clapeta aia de pe turbina am fost si am verificato turbina baga presiune dar nu se deschide aia.....si nici nu prea trage cum ar trebui...cam ce ar trb sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ai reglat cum trebuie tija aceea (parca e de la wastegate) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e turbo cu gemetrie variabila nici nai sa vezi u miscanduse acea tija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometrie variabila doar pe tdi , tija aia se misca doar pe masura ce face presiune

daca , cu termostat schimbat tot fierbe in sarcina poti sa iei in calcul chiulasa fisurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

dar daca ar fi chiulasa fisurata sau garnitura de chiulasa nu ar trb sa fiarba in sarcina si fara termostat??mie fara termostat nu are nici o trb nici nu prea se ridica apa!

si cum as putea sa o reglez??ai idee??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , pentru ca e sistem de aerisire sub presiune , in momentul in care dai termostatul jos nu mai are ce regla circuitul de racire al masinii , in acest caz reuseste sa iti aeriseasca si radiatorul , in momentul in care pui termostatul sus nu din prisma faptului ca iti ajunge compresie(aer in radiator) nici nu va mai porni ventiloator pentru ca termocupla nu stie sa citeasca temperatura unui vapor

daca cu termostatul pus sus furtunele de racire sunt bomba (tari) poti sa te orientezi chiulasa sau garnitura , momentan cu termostatul pus sus nu fierbe decat in sarcina pentru ca momentan este doar un por nu fisura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

de vreo 3 luni sunt posesoul unui t4 doka 2.4 aab si am cateva probleme si nelamuriri...

1. am problema cu ceasurile de combustibil si apa... am inteles despre ce e vorba... un stabilizator de tensiune... ce nu am inteles e daca trebuie sa schimb doar acel ceas sau tot panoul de instrumente. apropo, indicatorul de apa cel mai sus s-a ridicat intre un sfert si jumate cu toate ca masina se incalzeste repede si face bine cald.

2. se aprinde becul rosu de apa cand se incalzeste motorul... am inteles ca acel bec indica daca nu mai ai apa in vas sau daca se supraincalzeste motorul. senzorul din vas functioneaza (se aprinde becul si la rece daca nu am apa in vas) iar motorul nu se supraincalzeste (pornesc ventilatoarele, nu da apa afara din vas). banuiesc ca e sonda de temperatura dupa motor.

3. pompa de recirculare are firele taiate... am crezut ca e doar pt webasto (care nu imi functioneaza)... am citit ca tebuie sa porneasca cand opresti motorul... ma intereseaza cat ar trebui sa mearga dupa ce opresti motorul... de cine e comandata? sa stiu ce verific...

astept lamuririle... va multumesc anticipat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul se aprinde si la mine si in acelasi timp cade acul de la indicator .. vezi ca e ste o mufa p blocul motor cu 4 conexiuni la mine mufa e praf cateodata nu face acolo contactul ..

cat despre pompa merge atat timp cat sa raceasca lichidul cateodata pornesc si ventilatoarele iarna mai rar se intampla

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprinde cand se incalzeste mai tare motorul adica dupa o ora de mers prin oras indiferent daca ceasurile merg sau nu.

Pompa banuiesc ca e comandata de sonda de temperatura. O sa verific mufa, eventual sa schimb sonda si sa vad daca vine curent pe firele de la pompa (am luat masina cu firele taiate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e posibil ca pompa sa fie defecta din aceasta cauza specialistul ataiat firele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie pompa sa nu fie ceva pe cablaj.... sau poate din cauza ca sonda de temperatura e decalibrata pornea prea des.... o sa verific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!