Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

bbogdanmircea

Deformeaza si camera de la telefon, in realitate e alb rece.

 

Si acum parere dupa o tura pe intuneric:

 

Se vad foarte foarte bineeee!!!!

Linia de demarcatie ptr lupa este super clara, si se vede tot stanga dreapta, vad si ce e pe sant pe langa masina.

Mie mi se pare super, n-am nevoie de xenon asta e sigur.

 

Din pacate motorasul din dreapta nu functioneaza, oare s-a ars? Cred ca la farurile vechi era blocata oglinda si cand am dat de reglaj l-am tot fortat.

In rest astept sa ma vad maine cu zebrosky sa le punem masinile la un pereta sa le reglez macar pe inaltime ca ale lui.

Sunt foarte multumit, flavius cand ne intalnim dau niste beri ptr pont.

Sper sa reziste si sa nu se matuiasca, DEPO pare a fi chiar firma buna.

Link către comentariu

Salutari

 

Felicitari pentru faruri, arata foarte bine...sper in viitor sa imi cumpar si eu un set :D

 

Ps. daca ai nevoie de un motoras am eu unu pe acasa care sta degeaba...o cola si e al tau :D

 

Link către comentariu
bbogdanmircea

Multumesc, si mie imi plac, chiar n-am regrete.

Cat despre motoras, daca chiar n-ai ce face cu el, sigur ca il vreau mai ales daca nu ai ce face cu el.

Poate pot sa-l montez fara sa dau farul jos cine stie chiar.

Ne auzim!

Link către comentariu

Deformeaza si camera de la telefon, in realitate e alb rece.

 

 

Sunt foarte multumit, flavius cand ne intalnim dau niste beri ptr pont.

Sper sa reziste si sa nu se matuiasca, DEPO pare a fi chiar firma buna.

Ma bucur ca esti multumit si sper sa nu fie probleme cu lupele!

Link către comentariu
bbogdanmircea

img20130514085921.th.jpg

O poza din parcare cum bat luminile pe alta mașină.

Par bine aliniate trebuie sa masor înălțimea v urilor și o sa le dau la înălțimea focarelor diseară la un perete de la 10 m. Parca era 78 cm înălțimea?

Link către comentariu
bbogdanmircea

Salutare.

Revin cu ceva feedback despre faruri.

In continuare n-am reusit sa le reglez, nici macar la perete, dar n-am deranjat pe nimeni in trafic deci cred ca nu sunt mai sus decat ar trebui. O sa fac si treaba asta.

Totusi am observat o problema.

M-am intalnit cu nick_n care mi-a dat un motoras ptr farul din dreapta (multumesc pe aceasta cale), si am vrut sa vad daca pot sa-l montez pe loc in farul dreapta.

 

Cu stupoate am constatat ca nu pot scoate capacul din spatele farului.

Din cauza lupelor de pe scurta, capacul de la DEPO are o parte mai pronuntata in partea aia, si n-am putut sa-l scot deoarece acolo este furtunul care merge la spalatoare...

 

Asadar daca se arde un bec e foarte probabil ca trebuie data jos bara....

 

Totusi astept de la flavius o confirmare ca asa e, poate exista o metoda si nu m-am prins eu de a scoate capacele.

 

BTW, am scos la vanzare farurile mele vechi, au proiectoare de ceata si pretul nu este tocmai mare, daca doriti dati un semn, normal ca aveti prioritate la cumparare.

Link către comentariu

La diesel e mai inghesuit motorul, la mine la benzina am spatiu mai mare si le pot da pe ambele foarte usor jos! Daca vrei sa pui alt motoras ar trebui sa dai farul jos, pentru ca e destul de incomod sa-l pui cu farul pe masina!

Link către comentariu
bbogdanmircea
Publicat (modificat)

Nasoala situatia.

Ar trebui sa le scriu un email la astia de la Depo sa le zic ca farurile lor nu se potrivesc la Golf 4 TDI.

Asta stiam si eu ca la diesel e inghesuiala mare, oricum daca era de schimbat altceva inafara de faza scurta trebuia sa dau bara jos, ptr ca daca nu ai maine de chirurg nu prea ai nici o sansa.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

Am mai dat odata jos bara si farul din dreapta si am inlocuit motorasul care se pare ca era ars cu cel primit de la nick_n. Trebuie sa dau o naveta de bere, l-am si desfacut si pe ala vechi si e ars motorasul cel putin asa pare.

In rest aseara de la 22 pana pe la 24 cu ajutorul lui Mooq am curatat clima de mirosul de acru care deja aparuse, speram sa tina.

 

Si acum marea veste:

O sa fac un drum Romania-Germania in jurul 1 iulie, si am nevoie de toate sfaturile de la cei cu experienta.

Traseul o sa fie Suceava - Aachen (adica langa granita cu Olanda).

Pana acum din ce m-am documentat o sa o iau prin:

Vatra Dornei - Dej - Baia Mare - Satu Mare - Pecea frontiera - urc pe autostrada Ungaria - trec pe langa Debrecem - trec pe langa Budapesta - trec pe langa Viena - cazare pe undeva prin Linz - iesire Austria Passau - autostrada Germania.

 

Initial vroiam sa merg prin Oradea - Bors  dar am inteles ca de la Bors la Budapesta nu exista autostrada, iar dupa Satu Mare intri imediat pe autostrada la unguri, cel putin asa mi-a recomandat un prieten care a fost in Germania, si a zis ca te misti mai rapid.

 

Astept sfaturi de orice fel.

Link către comentariu

Sfaturi aici .

 

Cum ai curatat clima, ai curatat radiatorul de sub bord? Spray-urile nu au efect daca deja au cresut buruieni acolo...eu am desfacut si am dat cu Domestos anul trecut.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Cam putine sfaturile acolo dar o sa citesc.

 

Clima s-a curatat cu umidificator industrial + bionet + clima pe recirculare aproape o ora.

Am fost la amiaza prin oras si nu mai miroase nici la pornire clima si nici la oprire, par sa fi murit bacteriile.

Timpul ne va spune cat tine.

Link către comentariu

Initial vroiam sa merg prin Oradea - Bors  dar am inteles ca de la Bors la Budapesta nu exista autostrada, iar dupa Satu Mare intri imediat pe autostrada la unguri, cel putin asa mi-a recomandat un prieten care a fost in Germania, si a zis ca te misti mai rapid.

 

Nu e adevarat. De la Bors mai ai vreo 30-40 de km pana in apropiere de Debrecen unde urci pe autostrada si  o tii tot asa pana la Budapesta. Daca mergi pe la Satu Mare ai cam 80 de km de la vama pana ce urci pe autostrada in apropiere de Nyiregyhaza. Defapt e aceeasi autostrada M3 care are o ramificatie ce vine de la Nyiregyhaza (M35). Cele 2 parti se intalnesc dupa Debrecen si autostrada continua tot asa pana la Budapesta. Poti sa-ti faci traseul pe Google Maps sa vezi cum te duce.

 

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
bbogdanmircea

Mi-a zis un coleg care a venit vineri pe la Satu Mare ca de fapt în Ungaria este autostrada pana la Mateszalka spre Satu Mare deci e scurt și pe a colo.

Nürburgring here I come!

Tree sa mi iau o trusa medicala în termen.

În rest știu ca în Austria e interzis CB în Germania nu e nevoie, Ungaria poate sa ma mai informez este util oare?

Link către comentariu
bbogdanmircea

A inceput sa-mi "cloncane"  ceva pe stanga ieri dupa ce am trecut prin niste gropi.

Sa fie bieleta?

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
bbogdanmircea

Salutari din Vestul Germaniei de langa Aachen.

Golful s-a intors acasa pe autobanda!

Link către comentariu
bbogdanmircea

Salutare baieti.

Dupa cum spuneam si in topicul de mai sus,pentru urmatoarele 6 luni o sa va scriu din vestul Germaniei.

Golful a supravietuit celor 2000 de km pana aici destul de onorabil, cu un consum care a fost in jur de 6 l/100 km in conditiile in care s-a mers in jur de 130-140 chiar si mai tare pe unele portiuni.

 

Din pacate am descoperit si o problema la acest drum lung, a inceput sa bata ceva pe stanga fata, banuiala mea ar fi ca este capul de planetara din mai multe motive:

 

-acum vreo 8 luni la penultima revizie mi-a spus mecanicul ca este crapat burduful de la planetara stanga fata

-l-am schimbat imediat si n-am avut probleme o bucata destul de lunga

 

Cu vreo 2 saptamani inainte de plecare dupa ce am luat niste gropi mai serioase am inceput sa simt mici batai pe stanga fata, am schimbat o bieleta de directie care avea joc dar tot mi se parea ca se aud in continuare.

Ei bine dupa ce am trecut Romania prin Ungaria a aparut putin mai tare bataia, avand in vedere ca nu s-a accentuat in restul de 1500 de km ma gandesc ca nu poate sa fie altceva decat capul de planetara sau planetara.

Aveti idee daca este topic cu asa ceva?

M-am uitat pe internet pe aici si un cap de planetara e in jur de 50 de euro, insa habar nu am cat ar fi manopera.

Daca stiti poate unde as putea sa gasesc informatii despreceva serviceuri auto in zona Aachen ar fi foarte folositor, daca nu probabil o sa merg asa in speranta ca nu se agraveaza pana o sa ma intorc in tara.

In rest ce sa zic, masinutei ii place de minune pe aici prin Germania, drumurile sunt perfecte, nu s-a pus fir de praf pe ea de cand merg pe aici atat de curat este, motorina am gasit la Peco Aral destul de ieftina in jur de 1.4 euro / litru.

Link către comentariu

vezi ca-n weekend e mai ieftin, iar ca sa cauti unde e cea mai rezonabila ca pret in zona ta, cauti aici, iar ca service, daca se agraveaza treaba, fie cauti un freie werkstatt pe langa tine (cu astia te mai poti intelege la pret) sau mergi la ATU (personal, i-as evita fiindca desi-s ieftini, lucreaza cu forta de munca inchiriata, gen turci, polonezi, romani, etc, care nu-si prea dau interesul)

Link către comentariu
bbogdanmircea

Merci mult de raspunsuri, o sa caut pe linkurile de la tine poate gasesc ceva.

Citind si pe topicul la care s-a dat link mai sus, avand in vedere ca bate si in linie dreapta, probabil sa fie si rulmentul ?

Oricum singurele chestii care pot bate sunt planetara si rulmentul.

Ce teste sa mai fac ca sa localizez cat de cat problema?

Link către comentariu
bbogdanmircea

Inca bate da mai merge pana gasesc ceva.

Nasol cu parcarea in fiecare zi trebuie sa caut alt loc

prin fata blocului, ca sa nu mai zic ca trebuie lasata masina

paralel cu bordura, la linie cum s-ar zice, care ati fost in Sibiu stiti

cum e.

M-am uitat prin Real azi la preturile uleiurilor, Liqui Moly e mai ieftin pe

la 60 de euro 5 litri, Castrol pe la 70-80 de euro.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Dar ce se mai cunoaste mersul pe autostrada cu viteze rezonabile 100-120 la consum!

Astazi am facut plinul la Aral si am mers 991 de km cu 52.5 litri !

Un record absolut pentru Golfuletul meu la cei aproape 270 000 de km ai sai.

In rest ce sa mai zic, fac cu el 100 km zilnic, tot se mai aude bataia de la planetara la viteze mici mai si troncane, la viteza de

autostrada nu se aude deloc sau e acoperita de alte zgomote.

Deocamdata mai merg asa, poate saptamana viitoare imi fac curaj si ma duc la un service macar sa stiu ce ar putea sa fie.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

Salutare prieteni.

Avand in vedere ca nu s-au agravat probleme cu planetara si nu se simte decat la viteze mici am decis sa aman reparatia pentru cand o sa ma intorc in tara in septembrie.

Cred ca atunci o sa mai schimb si alte piese pentru ca preturile la piese si manopera sunt cam de 4 ori mai mici in Romania.

Astept sugestii de la voi ce as putea sa schimb la trenul de rulare fata.

Eu ma gandeam asa:

-planetara stanga fata - capul de planetara sau complet

-amortizoare, arcuri fata plus flanse amortizor rulmenti etc

-suporti motor si cutie de viteza

 

Ce ar mai fi pe acolo prin zona care e usor d eschimbat odata ce s-au dat jos amortizoarele si arcurile?

Mi se pare ca intra putin greu in viteza 1, oare as putea sa schimb si ceva bucse pe la timonerie?

Link către comentariu

tu schimbi ca tot demontezi acolo sau schimbi ca trebuie schimbat?

daca ai bani si vrei sa ii bagi in masina, poti schimba toate articulatiile, amortizoare, suport motor & CV, etc :) depinde de buget si de starea lor.

 

incepe doar cu capat planetara daca tot iti face probleme si verifica burduful celeilalte.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Pai situatia sta cam in felul urmator:

-planetara trebuie schimbata ca face probleme, sper sa nu fie altceva acuma

-flansele si rulmentii din cap de la amortizoare sunt destul de uzati, la fel si amortizoarele, stiu asta pentru ca masina topaie un pic cam mult la denivelari, si nu prea merita sa schimb doar flansele si rulmentii, daca tot dau jos amortizoarele vreau sa le schimb si alea si arcurile pentru ca sut un pic lasate

-referitor la suporti motor si cutie, greu de spus daca sunt uzati, cateodata simt mici vibratii in maneta de viteze e posibil deci ca si alea sa fie de schimbat

-bucse de la brate au fost schimbate acum 1 an dar daca sunt uzate poate sa le schimb si pe alea ca sunt ieftine

 

Deci planetara trebuie sigur, flansele si rulmentii de la amortizoare tot ar cam trebui, in rest doar asa preventiv as schimba.

Avand in vedere ca aici in Germania doar ca sa schimbi uleiul si filtrele costa cam 300 de euro, cred ca mai degraba investesc 500 de euro in tara si schimb si ulei si tot ce mai este pe acolo...

 

Intrebam ce ar mai putea si usor de schimbat verificat pe la trenul de rulare.

Discurile si placutele au fost schimbate toamna trecuta, ambreiajul pare sa fie ok, distributia are 50000 de km de cand a fost facuta complet.

 

O sa ziceti ca decat sa bagi 500 de euro intr-o masina de 10 ani mai bine imi iau ceva din Germania, ei bine preturile aici nu sunt tocmai mici si ca sa iau ceva cu adevarat

mult mai bun decat Golful ar trebui sa umblu serios la portofel, avand in vedere ca chiar si cu planetara cu mici probleme pot sa merg cu 130 pe autostrada si sa scot consum de 5-5.5 cred ca merita sa mai investesc in el.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!