Jump to content

Probleme la Scirocco?


keystone
 Share

Postare recomandată

Pe "aparatoarea" rotii am curatat mereu.. Si totusi sa "zgarie" ambreiajul de la roti? Cateodata mai ramane mai mult la roata din spate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca e ceva de la gheata... aseara a facut la fel si fara ambreiaj apasat.. abia astept sa treaca toata vremea asta sa vedem daca trece :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie cred ca mi-a inghetat lichidul de parbriz pt luneta.... se aude motorasul dar nu vine nimic. Ma gandesc ca pe traseu e inca lichid de vara ca eu nu prea folosesc stropitoarea din spate.... m-am uitat si dupa urme de umezeala in portbagaj dar nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trece problema cum a trecut si la mine, odata cu dezghetarea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearcati totusi sa luat o solutie buna concentrata..ceva la -30 grade,se mai intampla si minuniwink.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

robi_zet, ca solutie temporara poti duce masina pret de cateva ore intr-o parcare ferita (nu spun incalzita) si sunt sanse sa se rezolve si vezi si un film la Plaza :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am garaj dar tot e temp cu minus. O sa incerc zilele astea intr-o parcare la mall :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual pune Alcool sanitar in rezervor (spirt), va ajuta si el la dezghetare si nu va mai ingheta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a rezolvat problema. 4 ore in mall la Sun Plazza si a disparut dopul de gheata :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

na ca n-a fost Plaza ci Sun...:D

:icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Sunt chiar nou pe aici, totusi am si eu cateva intrebari.

As dori sa cumpar un vw scirocco sh 1.4 tsi 160 cp si vreau sa stiu daca il recomandati , daca exista probleme grave de fiabilitate sau nu. Mentionez ca as dori sa achizitionez unul sub 40.000 km. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca cel mai bine citesti tu topicurile din aria in care ne aflam, respectiv Scirocco 3, si iti faci tu singur o parere..Sunt niste threaduri destul de bogate, si despre impresii cat si despre problemele aparute, care merita citite.. Nu de alta, dar s'ar putea ca opiniile altora sa fie subiective si influentate de anumite evenimente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De azi dimineata imi apare pe bord urmatorul mesaj "Button for driver assist. systems is defective". Mesajul apare doar cand pun contactul si dispare dupa cateva secunde. Am sunat la reprezentata Cluj si am primit urmatorul raspuns: "Habar nu am ce inseamna mesajul". Am sa duc masina maine la un test. Aveti care idee ce inseamna? Din ce am vazut pana acum cam toate functiile merg: ABS, ESP etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citat tot cest topic si nu prea imi place ce aud din pacate. Sa inteleg ca cea mai grava problema ar fi la motoarele 1.4 160 cp si asta pentru ca sunt echipate cu turbina si compresor.Totusi daca as gasi un 1.4 122 de cai care nu are turbina si compresor credeti ca s-ar mai ajunge la pistoane sparte si alte lucruri de genul acesta. Ma gandesc ca nu mai este supus motorul unor forte marti din partea celor doua componente. Voi ce parere aveti ?

Multumesc.

ps. tind sa cred ca o honda accord 2009 2.0 e cea mai buna optiune. Totusi inima cere un scirocco...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua masini din clase diferite... Trebuie sa pui in balanta plusurile si minusurile si sa te decizi...Stiu cum e cu inima... Dupa toate problemele pe care le'am avut, mintea imi zice sa imi caut alta masina, dar numai cand il vad in fata blocului, ma topesc :wub: :wub: Ca un compromis, l'as schimba tot cu un Rocco, dar cu motor de 2.0, dar tre sa mai gasesc si finantare :icon_cheesygrin:

P.S.: Asa, pur informativ :lol: Nerva Traian - Gara de Nord - Nerva Traian, parcurs astazi intre 1 si 3 => consum 19%. Mai vrei Scirocco?? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 122 doar cu turbina are totusi un consum mai mic .. :icon_confused: >problema mea este ca oricum nu prea gasesc in Romania pe piata Sh asa ceva. Destul de multe oferte pentru cel cu 160cp cu un pret in jur de 15k EUR. Sunt curios daca pot sa ii scot compresorul :icon_idea: .Problema mea oricum nu ar fi consumul asa de mare, ma tem mai mult de o defectiune la motorul acesta supraalimentat la limita care nu imi da nici o speranta de fiabilitate adevarata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1.4 122 doar cu turbina are totusi un consum mai mic .. :icon_confused: >problema mea este ca oricum nu prea gasesc in Romania pe piata Sh asa ceva. Destul de multe oferte pentru cel cu 160cp cu un pret in jur de 15k EUR. Sunt curios daca pot sa ii scot compresorul :icon_idea: .Problema mea oricum nu ar fi consumul asa de mare, ma tem mai mult de o defectiune la motorul acesta supraalimentat la limita care nu imi da nici o speranta de fiabilitate adevarata.

Daca tu te uiti la consum cand iti doresti un Scirocco, atunci sfatul meu este sa cauti altceva... Cum bine spuneai, o astfel de masina se alege cu inima, ca pasionat adevarat - daca ma intrebi pe mine, alegerea unui motor in detrimentul altuia strict dpdv al consumului pentru masina asta e blasfemie... Dar e doar un punct de vedere

Asta cu scosul compresorului n-am mai auzit-o, recunosc...:)) Cei mai multi cauta more power :D... Oricum, daca fizic poate s-ar realiza, sunt f multe "adaptari" pe care ar tb sa le faci ulterior (inclusiv softul motorului) - clar n-ar renta

Fiabilitatea (mai degraba lipsa) de care vorbesti tu este data de ceea ce numesc eu radio-shantz... Ai vreo dovada clara? Citeste presa de specialitate si vei vedea ca downsizing-ul este o realitate - FYI, se dezvolta (marturisesc ca nu mai tin minte producatorul) motorul de 1l Turbo asa ca...

Nu intelege gresit, pica si astea :)) (1.2TSI-ul chiar are oarece probleme)... insa de aici pana la a trage concluzia ca twinchargerul e fortat si ar avea probleme de fiabilitate e cale lunga, marea majoritate pavata cu vorbe goale...

Ia-le ca pe niste pareri ale unuia din primii posesori din tara asta de 1.4TSI 170cp, masina/motor care merge fara pata spre 5 ani vechime

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu te ajut eu: Fiat Panda 0.9 Twin Air Turbo 85 CP (motorul international al anului 2011)

Modificat de animaluus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu: In mare parte sunt de acord cu tine, cu o singura exceptie. Fiabilitatea motoarelor 1.4 TSI cu turbina si compresor, este recunoscuta ca fiind una destul de slaba. Eu cand am avut probleme cu masina, am cercetat forumurile de afara un pic mai indeaproape.. Te sperii, cel putin la Scirocco, ce probleme au fost la acest motor...Ca sa iti dau un exemplu, unui tip din Anglia, i'a cedat motorul la 2 km dupa ce a iesit de pe poarta dealer'ului.. Si sunt multe multe exemple...

De asemenea, sunt si niste zvonuri cum ca odata cu golf 7, se va scoate din productie acest motor, fiind inlocuit cu 1.8 tsi doar cu turbina, tot 160 cp...Motivul oficial, costuri prea mari de productie pt 1.4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un 'Roc cu motorul de 1.4 122 cp si consumul e la 8 l/100 km, traseu mixt 50-50% oras si drum afara. Nu or fi ei multi pe hartie dar am trecut de la un Megane de 1.6 16v 113 cp la Scirocco si in loc de 5 ore Szeged- Cluj, acum fac 4 ore :D Iar masina a fost luata cu sufletul, si eu ma uitam la un Accord....are micile hibe de care nici o masina nu scapa dar la final, daca ai ales ce ai vrut, treci mai usor peste orice neplacere. Am luat-o la 19000 km si pana acum nu am avut nici o problema notabila.

On topic: voua va vajaie geamurile, parca chederul ala nu apasa f bine pe geam. Sunt ceva tratamente sa reintineresc cauciucul sau sa il fac mai flexibil? Muzica daca mai tare ajuta, asta stiu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

tudy_cnu, este foarte posibil sa se intample asa ceva insa poate nu reusim sa vedem padurea de copaci... Eu povesteam din propria-mi experienta cu al meu TSI si faptul ca face parte din categoria benzina buna-ulei-lichid parbriz si cam atat. Ieri ma gandeam ca poate, fiind scos la inceput, au mers pe alte componente (mai bune?!!?) insa faptul ca mi-au cazut cele doua valve (N249 si N75) nu-mi da dreptate... Poate e o chestie de noroc, chestie incalificabila pt brandul no.2 al lumii, chiar si pentru o masina mid - chiar low - priced precum Golful insa se pare ca iar ajungem la discutiile de pe vremuri cand ne comparam Daciile si norocul care ne-a suras alegandu-le :D

Poate n-am ajuns eu la numarul de km "limita", poate utilizarea n-a fost cea mai sportiva fiind masina doamnei (care are insa tocuri grele :) ) insa imi place sa cred ca totusi e doar un cumul de factori nefericiti si (poate) o mediatizare excesiva.

Nu sunt avocatul VAG AG :)), nu-mi doresc si nici n-as putea fi insa permiteti-mi sa va povestesc doua chestii traite de mine visavis de 2 masini aflate la poluri opuse

1. acum multi ani, vreo 6-7 daca-mi aduc aminte bine, eram la un dealer/service MB unde vad, ridicat pe rampa, noul la vremea respectiva S Klasse (w221 sau cum ii spune)

Am intrebat pe reprezentantul MB care-mi era si amic daca a venit deja la revizie sau daca a patit ceva masina iar replica a fost ceva de genul "Raspunsul nu ne avantajeaza"

2. folosesc de app 1 1/2 ani o Kia Cee'd 2010 FL, 1.6crdi 115cp... masina f ok in price range-ul ei (~12-13k eur) dar in perioada asta si cam 60k km m-a lasat de 3 ori in drum - dupa 3 vizite in service ultima de 5 saptamani, mi s-a spus neoficial ca nu-mi garanteaza nici acum ca nu voi mai pati chestia asta...

Concluzia mea: diferente de la cer la pamant intre cele doua insa aceeasi problema de baza... Cat e ghinion, cat e normalitate, cat e facatura - asta nu poate spune nimeni insa mie mi-e dor de Golful mk1 care avea 1/2 din componentele motorului acoperite cu scotch si mergea ceas, de "Botul-de-cal", de Ursuletii de altadata...

Iertati groaznicul offtopic, de data asta ma iert :) ca-s cuprins de melancolie

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!