Jump to content
keystone

Probleme la Scirocco?

Recommended Posts

keystone

creez acest topic, intrucat unii dintre noi, incep sa aiba probleme

Si voi incepe eu prin a mentiona ca nu imi merge functia coming home. Leaving home merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

Ai verificat daca este pus pe on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Server
creez acest topic, intrucat unii dintre noi, incep sa aiba probleme

Si voi incepe eu prin a mentiona ca nu imi merge functia coming home. Leaving home merge.

Sorine tu sti de problema mea , dar hai sa o spun si aici :

Salutare , sunt din brasov si am cumparat aceasta masina in decembrie 08' ( vw scirocco 1.4 TSI , 160 CP ) , pe vremea aceea prima in brasov si ramanand multa vreme prima . Acum 2-3 luni sa spun ... prima problema apararuse , vibra masina , palpaia becul de defectiune la motor , trag pe dreapta verific ce am stiut si eu sa verific sub capota , neobservand nimic anormal , repornesc motoru ... acesta mergand ok de data aceasta . A doua zi am puso pe niste testere si surpriza , " Rateu in cilindru 4 " , mi-am dorit sa fie de la benzina asa ca am schimbat locatia de unde alimentam ( mentionez ca a supt doar Carera 100 tot timpu ) , am schimbat locatia ... si facea identic , dar doar dimineata deoarece atunci se facea condens in cilindri acolo . Ajung intr-un final la tess , stau cateva ore bune si se rezolva problema , fericit imi vad de drum .

Acum aproximativ 1 luna de zile , mega surpriza , o parchez pentru timp de 1 ora , cand sa plec nu mai pornea ... am zis ca so fi terminat bateria ( chit ca nu imi venea sa cred ) , de unde ca invartea ... stau ce stau in strada vreo 2 ore , sunand prietenii . Sun la tess sa ma ajute si surpriza , nici macar nu aveau rampa de tractat , o.O ... trecem peste .. chem cea mai joasa rampa , ajunge , ne chinum circa 2 ore sa urcam masina .. dupa ce am 'zdrobit' botu in rampele alea .. am reusit sa o urcam cu ajutorul unor lemne dedesupt sa nu mai atinga . Ajung la tess o bag in service , stau 8 ore acolo , nu stia nimeni ce are ... intr-un final aflu raspunsul " Calculatorul de motor " , sa cad din picioare nu alta ... ( noroc ca inca mai am garantie ) . Si de atunci a inceput showul si inca mai dureaza .. sa va explic , aia de la bucuresti au cerut expertizarea piesei deoarece erau ei convinsi ca am softat masina si ca de aceea sa stricat ( mentionez ca este primul caz din EUROPA ) , stau 1 saptamana sa expertizeze putorile alea din bucuresti , ca altcumva nu pot sa le zic .. aflu ca nu e vina mea ( bineinteles ca stiam ... ) , suna la nemti , aia cer seria se sasiu si tot ce le trebuie , apoi aflu ca cica nu au asa ceva pe stoc ( calc. de motor ) deoarece masina nu este de serie si se face doar la comanda . o.O , ok imi spun ca dureaza 10 zile fabricarea , ok am inteles situatia sa zicem . Acest termen de 10 zile se termina pe 16.11.2009 , stau cu nerabdare sa se rezolve odata chestiunea asta ... primesc alt telefon , ca termenul sa amanat pana la inceputul luni DECEMBRIE ... imi venea sa il fac pe ala la telefon in toate felurile , Acum astept sa vina piesa .... :\ ..

+

Am explicat pe scurt toate cele intamplate , si am uitat o faza penala rau ... a doua zi dupa ce am lasato in service , adica la inceputul problemei , merg la tess sa iau si eu o masina sa ma misc cu ea sa imi rezolv treburile ... surpirza , imi infing in nas un contract si niste pliante .. care constau in : 1 Milion / zi , Masina ... bineinteles am luat foc si am inceput sa-mi bag .... pe acolo , dupa ce ca se f*te masina mai imi cer si bani pe o masina ... Intr-un final am luat un POLO , nou .

// Imi scuzati greselile gramaticale sau frazele fara inteles , dar ma grabesc :D

Have a nice day , si nu doresc la nici un posesor de scirocco sa treaca prin ce trec eu .. e un adevarat calvar sa stau fata in fata cu reprezentanti pe ROMANIA , deoarece majoritatea romanilor , pana nu le f*ti mama nici nu te baga in seama .

Share this post


Link to post
Share on other sites
keystone

Am descoperit care e treaba cu "coming home-ul" - masina nu are nimic;

La modelele cu senzor de lumina si xenon se urmeaza urmatoarea procedura(si nu cea care este trecuta in manual):

- dupa ce opresti motorul si scoti cheia din contact in primele 10s, apesi maneta de semnalizare ca si cum ai vrea sa faci flash cuiva. Farurile se vor aprinde si vor ramane aprinse cat este setat timpul din computerul de bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosmin86cos

@server. Aceiasi problema , mers in suturi,dat in bot si aprinderea intermitenta a martorului check engine .

Nu esti singurul si nici primul.

Aceasta problema e identificata cu numele de "cold start misfire" si e destul de raspandita la 1.4 160 cp la golf sau la scirocco si o am si eu si o mai avea cineva pe un golf 6

Se intampla duar la temperaturi scazute si e o problema de soft care a fost si la motorul de 170.

Se va rezolva oricum dupa ce va fi disponibil upgradeul undeva prin februarie.Am inteles ca ar fi ceva legat de dozajul socului electronic dar nu stiu cu certitudine.

Pana atunci laso sa isi scada relantiul pana la 700-800 rpm cand are motorul rece si nu va mai face figuri.

Edited by cosmin86cos

Share this post


Link to post
Share on other sites
djatomic_ro

La mine au aparut "greierasii" la haion si la sistemul de centura de la sofer, atunci cand urc o bordura, trec peste o denivelare ... cred ca este de la suspensia sport.

La voi se aude ceva ?

PS: diseara incerc smecheria cu "coming home-ul" descoperita de @sorinsab, pt ca nici la mine nu mergea :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Server

Cosmine , la mine cilindru 4 avea defect .

// Tot timpu o las sa scada in turatii dimineata . Iar seara cand ajung o las pe relanti 5 min sa nu am probleme cu turbina ... eu merg si exagerat de tare , am consum 16 ;) schimb in turati mari etc .. :)

Sunt primu pe europa cu calculatorul de motor , de aia cica dureaza si atata .. e primu calculator de motor care a 'crapat' .

Edited by Server

Share this post


Link to post
Share on other sites
Crossbone

Prima saptamana, prima problema :vaidecapulmeu:

Cand rotesc butonul de control al oglinzilor si il pun in pozitia INCALZIRE, oglinzile se rabateaza. Apoi cand il pun in pozitia RABATARE, ele fie se deschid (daca au fost pliate in prealabil), fie nu se intampla nimic. Mentionez ca m-am gandit sa fie inversate functiile si ca in pozitia rabatare ele sa se incalzeasca, insa am probat si gheata de pe ele nu s-a topit. Deci, are cineva vreo idee sau trebuie sa ma prezint la garantie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
keystone

@Crossbone. Musai sa te duci la garantie cu ea. Nu e cazul sa folosesti vreo idee de-a vrunuia la o masina de o saptamana. Si dupa ce o repari la service pe garantie, lasa-ne si un feedback.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

Voi cand plecati simtiti o bataie in pedala de ambreiaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Crossbone

Ok, in seara asta am mai studiat problema. M-am gandit sa comut oglinzile pe incalzire (adica cu oglinzile rabatate) si sa astept sa vad ce se intampla. Surpriza: s-au dezghetat. Deci, daca ar fi sa rezum problema mea intr-o fraza, ar suna cam asa:

Pozitia de incalzire are acum 2 functii concomitente: incalzit si rabatat, in timp ce pozitia de rabatare nu mai are nicio functie.

Mare porcarie! Am vorbit la pbn si ma voi duce zilele astea sa vad ce-mi spun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei6881

Eu am gasit altceva: ieri mi-am pornit masina dupa vreo 2 zile si am lasat-o sa mearga asa cat timp lucram la curatat geamuri, etc. Surpriza cand dau sa plec vad ca palpaie martorul de bord EPC si masina tremura...o opresc si o repornesc si se aprinde acum martorul de bord cu gazele si facea urat rau nici nu mai puteam sa o turez si suna ciudat evacuarea (sacadat);am mai oprit-o o data si dupa a mers fara probleme...sunt curios cum va face in viitor

P.S: mai stiu pe cineva care are o problema asemanatoare cu un gti edition 30

Share this post


Link to post
Share on other sites
Server
Eu am gasit altceva: ieri mi-am pornit masina dupa vreo 2 zile si am lasat-o sa mearga asa cat timp lucram la curatat geamuri, etc. Surpriza cand dau sa plec vad ca palpaie martorul de bord EPC si masina tremura...o opresc si o repornesc si se aprinde acum martorul de bord cu gazele si facea urat rau nici nu mai puteam sa o turez si suna ciudat evacuarea (sacadat);am mai oprit-o o data si dupa a mers fara probleme...sunt curios cum va face in viitor

P.S: mai stiu pe cineva care are o problema asemanatoare cu un gti edition 30

Da , ai probleme la unul dintre cilindre . Eu am avut problema la cilindru 4 ( Rateu in cilindru 4 mai exact ) .

Dute la service la tess .. si in 3 ore e gata ... :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

Chiar nu a avut nimeni probleme cu geamurile? nu v-au inghetat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
keystone

eu nu ca am folosit solutia aia de chedere de la vw, care seamana cu un tub de crema de pantofi(are aplicator de burete) nu mai ingheata si nici nu mai scartaie

Share this post


Link to post
Share on other sites
tudy_cnu

Eu am avut, la un moment dat nu mai puteam deschide portiera pt ca nu se dadea geamul in jos...Cat costa solutia aceea pt chedere?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Crossbone

Mie mi-a inghetat de 2 ori un geam. De fiecare data insa a fost vorba de cel de pe partea pasagerului. Am cumparat din selgros un spray pentru dezghetat parbrize pe care il tin in portbagaj pentru orice eventualitate(acolo am acces chiar daca ingheata ambele geamuri). Inca nu a avut ocazia sa-si arate eficienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

28 de ron solutia pt chedere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ioana

Recomand cu caldura solutia pentru chedere de la vag. Poate e mai scumpa decat altele la fel de la magazine, eu o am de cand am luat masina, de 2 ierni (asta fiind deja a3a) si niciodata nu am avut absolut nicio problema cu usile. :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

Acum ca numai este zapada mi-am scos masina din garaj si am observat ca in viteza a2-a si a 3-a cand mergeam constant imi dadea niste rateuri, parca piedea din putere dar forte subtile cat sa se simt eu ca si cum s-ar ineca.

Care sa fie problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Server
Acum ca numai este zapada mi-am scos masina din garaj si am observat ca in viteza a2-a si a 3-a cand mergeam constant imi dadea niste rateuri, parca piedea din putere dar forte subtile cat sa se simt eu ca si cum s-ar ineca.

Care sa fie problema?

Probabil .... e un inceput de defectiune la unu din cilindre ... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
astrix

te stiu server , adica te-am vazut prin bv(oras) cu masina , anul trecut , am vazut ca iti atarna o tabla desupra masini , foarte naspa ce ti sa intamplat , mie inca nimik ,doar epc mi sa aprins dar nu tremura sau altele si mi sa zis ca n-are nimik si aia de la tess sunt niste prosti , a avut taicameu in leasing un passat 1.9tdi 4motion 131 cp prin 2004 si prosti aia daca intarziai un pic cu leasingu te mai taxau in plus , si sunt prosti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Server

Nu prea am inteles multe lucruri .. iar " am vazut ca iti atarna o tabla desupra masini " cum sa imi atarne o tabla deaspura masini ? ;))) si nici nu stiu despre ce vb .. fi mai concret :P

Ps : problema la cilindru .. am mai spus asta cu EPCU .. e problema generala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
astrix

se vedea ceva atarnand deasupra masinii , sau poate nu am vazut eu bine

Share this post


Link to post
Share on other sites
putzy

Explicatia e simpla..fie merge cu masina cu rotile in sus, fie era Dumnezeu!

Edited by dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri