Jump to content
keystone

Probleme la Scirocco?

452 postări în acest subiect de discuţie

keystone   
keystone

creez acest topic, intrucat unii dintre noi, incep sa aiba probleme

Si voi incepe eu prin a mentiona ca nu imi merge functia coming home. Leaving home merge.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
robi_zet   
robi_zet

Ai verificat daca este pus pe on?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Server   
Server
creez acest topic, intrucat unii dintre noi, incep sa aiba probleme

Si voi incepe eu prin a mentiona ca nu imi merge functia coming home. Leaving home merge.

Sorine tu sti de problema mea , dar hai sa o spun si aici :

Salutare , sunt din brasov si am cumparat aceasta masina in decembrie 08' ( vw scirocco 1.4 TSI , 160 CP ) , pe vremea aceea prima in brasov si ramanand multa vreme prima . Acum 2-3 luni sa spun ... prima problema apararuse , vibra masina , palpaia becul de defectiune la motor , trag pe dreapta verific ce am stiut si eu sa verific sub capota , neobservand nimic anormal , repornesc motoru ... acesta mergand ok de data aceasta . A doua zi am puso pe niste testere si surpriza , " Rateu in cilindru 4 " , mi-am dorit sa fie de la benzina asa ca am schimbat locatia de unde alimentam ( mentionez ca a supt doar Carera 100 tot timpu ) , am schimbat locatia ... si facea identic , dar doar dimineata deoarece atunci se facea condens in cilindri acolo . Ajung intr-un final la tess , stau cateva ore bune si se rezolva problema , fericit imi vad de drum .

Acum aproximativ 1 luna de zile , mega surpriza , o parchez pentru timp de 1 ora , cand sa plec nu mai pornea ... am zis ca so fi terminat bateria ( chit ca nu imi venea sa cred ) , de unde ca invartea ... stau ce stau in strada vreo 2 ore , sunand prietenii . Sun la tess sa ma ajute si surpriza , nici macar nu aveau rampa de tractat , o.O ... trecem peste .. chem cea mai joasa rampa , ajunge , ne chinum circa 2 ore sa urcam masina .. dupa ce am 'zdrobit' botu in rampele alea .. am reusit sa o urcam cu ajutorul unor lemne dedesupt sa nu mai atinga . Ajung la tess o bag in service , stau 8 ore acolo , nu stia nimeni ce are ... intr-un final aflu raspunsul " Calculatorul de motor " , sa cad din picioare nu alta ... ( noroc ca inca mai am garantie ) . Si de atunci a inceput showul si inca mai dureaza .. sa va explic , aia de la bucuresti au cerut expertizarea piesei deoarece erau ei convinsi ca am softat masina si ca de aceea sa stricat ( mentionez ca este primul caz din EUROPA ) , stau 1 saptamana sa expertizeze putorile alea din bucuresti , ca altcumva nu pot sa le zic .. aflu ca nu e vina mea ( bineinteles ca stiam ... ) , suna la nemti , aia cer seria se sasiu si tot ce le trebuie , apoi aflu ca cica nu au asa ceva pe stoc ( calc. de motor ) deoarece masina nu este de serie si se face doar la comanda . o.O , ok imi spun ca dureaza 10 zile fabricarea , ok am inteles situatia sa zicem . Acest termen de 10 zile se termina pe 16.11.2009 , stau cu nerabdare sa se rezolve odata chestiunea asta ... primesc alt telefon , ca termenul sa amanat pana la inceputul luni DECEMBRIE ... imi venea sa il fac pe ala la telefon in toate felurile , Acum astept sa vina piesa .... :\ ..

+

Am explicat pe scurt toate cele intamplate , si am uitat o faza penala rau ... a doua zi dupa ce am lasato in service , adica la inceputul problemei , merg la tess sa iau si eu o masina sa ma misc cu ea sa imi rezolv treburile ... surpirza , imi infing in nas un contract si niste pliante .. care constau in : 1 Milion / zi , Masina ... bineinteles am luat foc si am inceput sa-mi bag .... pe acolo , dupa ce ca se f*te masina mai imi cer si bani pe o masina ... Intr-un final am luat un POLO , nou .

// Imi scuzati greselile gramaticale sau frazele fara inteles , dar ma grabesc :D

Have a nice day , si nu doresc la nici un posesor de scirocco sa treaca prin ce trec eu .. e un adevarat calvar sa stau fata in fata cu reprezentanti pe ROMANIA , deoarece majoritatea romanilor , pana nu le f*ti mama nici nu te baga in seama .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
keystone   
keystone

Am descoperit care e treaba cu "coming home-ul" - masina nu are nimic;

La modelele cu senzor de lumina si xenon se urmeaza urmatoarea procedura(si nu cea care este trecuta in manual):

- dupa ce opresti motorul si scoti cheia din contact in primele 10s, apesi maneta de semnalizare ca si cum ai vrea sa faci flash cuiva. Farurile se vor aprinde si vor ramane aprinse cat este setat timpul din computerul de bord.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cosmin86cos   
cosmin86cos

@server. Aceiasi problema , mers in suturi,dat in bot si aprinderea intermitenta a martorului check engine .

Nu esti singurul si nici primul.

Aceasta problema e identificata cu numele de "cold start misfire" si e destul de raspandita la 1.4 160 cp la golf sau la scirocco si o am si eu si o mai avea cineva pe un golf 6

Se intampla duar la temperaturi scazute si e o problema de soft care a fost si la motorul de 170.

Se va rezolva oricum dupa ce va fi disponibil upgradeul undeva prin februarie.Am inteles ca ar fi ceva legat de dozajul socului electronic dar nu stiu cu certitudine.

Pana atunci laso sa isi scada relantiul pana la 700-800 rpm cand are motorul rece si nu va mai face figuri.

Modificat de cosmin86cos

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
djatomic_ro   
djatomic_ro

La mine au aparut "greierasii" la haion si la sistemul de centura de la sofer, atunci cand urc o bordura, trec peste o denivelare ... cred ca este de la suspensia sport.

La voi se aude ceva ?

PS: diseara incerc smecheria cu "coming home-ul" descoperita de @sorinsab, pt ca nici la mine nu mergea :icon_thumright:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Server   
Server

Cosmine , la mine cilindru 4 avea defect .

// Tot timpu o las sa scada in turatii dimineata . Iar seara cand ajung o las pe relanti 5 min sa nu am probleme cu turbina ... eu merg si exagerat de tare , am consum 16 ;) schimb in turati mari etc .. :)

Sunt primu pe europa cu calculatorul de motor , de aia cica dureaza si atata .. e primu calculator de motor care a 'crapat' .

Modificat de Server

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Crossbone   
Crossbone

Prima saptamana, prima problema :vaidecapulmeu:

Cand rotesc butonul de control al oglinzilor si il pun in pozitia INCALZIRE, oglinzile se rabateaza. Apoi cand il pun in pozitia RABATARE, ele fie se deschid (daca au fost pliate in prealabil), fie nu se intampla nimic. Mentionez ca m-am gandit sa fie inversate functiile si ca in pozitia rabatare ele sa se incalzeasca, insa am probat si gheata de pe ele nu s-a topit. Deci, are cineva vreo idee sau trebuie sa ma prezint la garantie?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
keystone   
keystone

@Crossbone. Musai sa te duci la garantie cu ea. Nu e cazul sa folosesti vreo idee de-a vrunuia la o masina de o saptamana. Si dupa ce o repari la service pe garantie, lasa-ne si un feedback.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
robi_zet   
robi_zet

Voi cand plecati simtiti o bataie in pedala de ambreiaj?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Crossbone   
Crossbone

Ok, in seara asta am mai studiat problema. M-am gandit sa comut oglinzile pe incalzire (adica cu oglinzile rabatate) si sa astept sa vad ce se intampla. Surpriza: s-au dezghetat. Deci, daca ar fi sa rezum problema mea intr-o fraza, ar suna cam asa:

Pozitia de incalzire are acum 2 functii concomitente: incalzit si rabatat, in timp ce pozitia de rabatare nu mai are nicio functie.

Mare porcarie! Am vorbit la pbn si ma voi duce zilele astea sa vad ce-mi spun.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andrei6881   
andrei6881

Eu am gasit altceva: ieri mi-am pornit masina dupa vreo 2 zile si am lasat-o sa mearga asa cat timp lucram la curatat geamuri, etc. Surpriza cand dau sa plec vad ca palpaie martorul de bord EPC si masina tremura...o opresc si o repornesc si se aprinde acum martorul de bord cu gazele si facea urat rau nici nu mai puteam sa o turez si suna ciudat evacuarea (sacadat);am mai oprit-o o data si dupa a mers fara probleme...sunt curios cum va face in viitor

P.S: mai stiu pe cineva care are o problema asemanatoare cu un gti edition 30

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Server   
Server
Eu am gasit altceva: ieri mi-am pornit masina dupa vreo 2 zile si am lasat-o sa mearga asa cat timp lucram la curatat geamuri, etc. Surpriza cand dau sa plec vad ca palpaie martorul de bord EPC si masina tremura...o opresc si o repornesc si se aprinde acum martorul de bord cu gazele si facea urat rau nici nu mai puteam sa o turez si suna ciudat evacuarea (sacadat);am mai oprit-o o data si dupa a mers fara probleme...sunt curios cum va face in viitor

P.S: mai stiu pe cineva care are o problema asemanatoare cu un gti edition 30

Da , ai probleme la unul dintre cilindre . Eu am avut problema la cilindru 4 ( Rateu in cilindru 4 mai exact ) .

Dute la service la tess .. si in 3 ore e gata ... :))

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
robi_zet   
robi_zet

Chiar nu a avut nimeni probleme cu geamurile? nu v-au inghetat?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
keystone   
keystone

eu nu ca am folosit solutia aia de chedere de la vw, care seamana cu un tub de crema de pantofi(are aplicator de burete) nu mai ingheata si nici nu mai scartaie

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tudy_cnu   
tudy_cnu

Eu am avut, la un moment dat nu mai puteam deschide portiera pt ca nu se dadea geamul in jos...Cat costa solutia aceea pt chedere?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Crossbone   
Crossbone

Mie mi-a inghetat de 2 ori un geam. De fiecare data insa a fost vorba de cel de pe partea pasagerului. Am cumparat din selgros un spray pentru dezghetat parbrize pe care il tin in portbagaj pentru orice eventualitate(acolo am acces chiar daca ingheata ambele geamuri). Inca nu a avut ocazia sa-si arate eficienta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
robi_zet   
robi_zet

28 de ron solutia pt chedere

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ioana   
Ioana

Recomand cu caldura solutia pentru chedere de la vag. Poate e mai scumpa decat altele la fel de la magazine, eu o am de cand am luat masina, de 2 ierni (asta fiind deja a3a) si niciodata nu am avut absolut nicio problema cu usile. :icon_thumright:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
robi_zet   
robi_zet

Acum ca numai este zapada mi-am scos masina din garaj si am observat ca in viteza a2-a si a 3-a cand mergeam constant imi dadea niste rateuri, parca piedea din putere dar forte subtile cat sa se simt eu ca si cum s-ar ineca.

Care sa fie problema?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Server   
Server
Acum ca numai este zapada mi-am scos masina din garaj si am observat ca in viteza a2-a si a 3-a cand mergeam constant imi dadea niste rateuri, parca piedea din putere dar forte subtile cat sa se simt eu ca si cum s-ar ineca.

Care sa fie problema?

Probabil .... e un inceput de defectiune la unu din cilindre ... :huh:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
astrix   
astrix

te stiu server , adica te-am vazut prin bv(oras) cu masina , anul trecut , am vazut ca iti atarna o tabla desupra masini , foarte naspa ce ti sa intamplat , mie inca nimik ,doar epc mi sa aprins dar nu tremura sau altele si mi sa zis ca n-are nimik si aia de la tess sunt niste prosti , a avut taicameu in leasing un passat 1.9tdi 4motion 131 cp prin 2004 si prosti aia daca intarziai un pic cu leasingu te mai taxau in plus , si sunt prosti

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Server   
Server

Nu prea am inteles multe lucruri .. iar " am vazut ca iti atarna o tabla desupra masini " cum sa imi atarne o tabla deaspura masini ? ;))) si nici nu stiu despre ce vb .. fi mai concret :P

Ps : problema la cilindru .. am mai spus asta cu EPCU .. e problema generala :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
astrix   
astrix

se vedea ceva atarnand deasupra masinii , sau poate nu am vazut eu bine

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
putzy   
putzy

Explicatia e simpla..fie merge cu masina cu rotile in sus, fie era Dumnezeu!

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×