Jump to content

Probleme la Scirocco?


keystone
 Share

Postare recomandată

Ai toate reviziile facute la reprezentanta? In cazut asta nu ar trebuii sa comenteze totusi 19000 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 schimburi de ulei, facute la ei, evident..am intarziat cu 3 zile cel de-al doilea schimb...ma rog, nu ar fi asta o problema....astept sa vad oferta lor, dar am un sentiment ca vor sari calu`.... cand le`am dus masina, prima constatare, asa la ochi, era ca e ceva bujie in neregula..apoi mi`au spus ca e garnitura de chiulasa..au dat jos chiulasa dupa care au ajuns la concluzia cu pistoanele..pentru ca mai apoi, sa`mi prezinte varianta optima, si anume, schimbarea motorului..mi`au spus ca pot inlocui doar pistoanele, dar nu`mi garanteaza ca nu mi se va mai intampla..din ce am vazut si pe alte forumuri, nu neaparat romanesti, problema asta se intalneste adesea la 1.4 tsi, 160 hp....si cand te gandesti ca a fost ales drept motorul anului in 2010...iubesc masina asta, arata impecabil, chiar nu am reprosuri consistente, insa loviturile astea sunt mult prea dure...

Modificat de civilwar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici a fost interesant..niciun martor...ca si simptome, totul a inceput cu un fum alb, dens...si cand spun dens ma refer la ceata...am oprit masina, a venit un "priceput" pe langa mine si mi`a spus ca e garnitura de chiulasa, data fiind densitatea mare a fumului..m`am uitat la apa, nimic..nu am avut nici aburi sub capota, nimic..am sunat la vw si mi`au spus frumos ca pot urca in masina linistit, daca nu mi s`a aprins nimic..asta am si facut, doar ca m`am deplasat catre ei, pentru ca nu prea era in regula..masina tragea, dar ce`i drept, nici nu am calcat`o, de frica poate..am obsv ca odata cu incalzirea motorului, fumul isi pierdea din densitate...am ajuns la ei si de acolo a inceput povestea mentionata mai sus..si da, cu cateva ore inainte simteam ca`mi trepideaza, mai mult decat era normal..nu la modul grav, dar destul cat sa remarc...deja lucrez la mail`uri catre vw germania..nu pot sa mai platesc inca 4ooo-5ooo ( cu tot cu reducerea lor) pentru un motor nou..si nici nu pot sa schimb pistoanele, ca pe viitor sa o patesc iar..cel putin asta mi`au spus ei..ca se poate lucra si pe piesa, dar nu`mi recomanda, in ideea ca se poate repeta incidentul, iar de aceasta data cu repercusiuni grave asupra motorului..

Modificat de civilwar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Civilwar, imi pare rau sa aud de inca un caz ca acesta in Romania. Si eu am patit exact la fel anul trecut, dar doar la pistonul 3. La mine totusi, cand s'a intamplat, a inceput sa trepideze din toate balamalele si s'a aprins EPC in bord. Eu nu am primit nicio reducere de la ei, pentru ca s'au agatat de faptul ca ultima revizie nu a fost facuta in reteaua lor. Desi am insistat sa se ia proba de ulei si sa se vada ca respecta norma si ca de 1000 de ori mai bun decat jaful ce il pun ei, am vorbit la pereti.

Ca rezolvare, nu mi'am permis sa dau 10 000 de euro pe alt motor, cand masina la vremea aia valora 14-15 K maxim. Asa ca la mine, nefiind zgarietura in cilindru atat de adanca, au luat un pic din camasa blocului motor, plus schimbat pistoane si alte acareturi. Totul, evident pe riscul meu. Cost total - aprox 5000 de lei.

Partea buna e ca de cand am scos'o din service, am 32 000 de km cu ea si nu am avut inca decat probleme minore. Din cand in cand, mai ales in treapta a 2'a se ineaca pentru o fractiune de secunda, pedala in momentul ala nu mai reactioneaza, si apoi isi revine imediat. Am incercat sa ii dau de cap, nimic. Nicio eroare in log, nimic. Si partea a 2'a este ca a inceput sa consume ulei. Acum nu stiu exact cat consuma doar din cauza asta, pentru ca recent am descoperit ca mai scapa ulei si pe la un semering de la distributie, care e in curs de inlocuire in viitorul apropiat.

Totusi, oricate probleme am avut cu ea, sentimentul cand ma urc in masina si ating volanul sport, priceless!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si raspunsul..intr`un final...in prima faza, fabrica nu a fost de acord sa ma "ajute" cu un motor....cei de la vw au trimis catre importator si surpriza...primesc motor nou..mai mult, pretul e "pomana"...1300 de lei ma va costa toata afacerea asta..yahooo..:) ..ma bucur, evident, insa e o situatie paradoxala, sa te bucuri scotand din buzunar 1300 de lei. Dar, tinand cont de conext, e o veste mai mult decat fericita...apropo de revizie, asta mi`au spus si mie...noroc ca le`am facut la ei(am 2 schimburi de ulei)...altfel, cuvantul "discount" iesea din discutie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.

Sunt si eu un ferice posesor de Scirocco 1.4 TSI (122 CP) si ca sa fiu si mai ferice ar trebui sa aflu ceva raspunsuri :) Poate ma puteti ajuta cu ceva pareri sau informatii, lucru pentru care va multumesc.

Iata la ce caut eu raspuns:

1. Imi poate da cineva un link sau vreo adresa de unde imi pot identifica codul numeric pentru semnalizarea din oglinda dreapta? Am reusit sa mi-o crap si acu' vreau sa o schimb, numai ca vreau sa fiu foarte exact si sa le zic celor care mi-ar putea aduce piesa ce imi trebuie. Ar fi de mare ajutor si daca as afla cum se si poate schimba, pentru ca nu vreau sa mai crap si alte chestii pe acolo incercand sa o desfac :D

2. De ceva timp, la pornire si la relanti, de undeva de sub scaunul pasagerului (dar pe afara) se aude un zgomot ca si cum ceva plastic ar vibra. Nu reusesc sa identific de la ce anume vine si sunt curios de ati patit asa ceva. Partea mai "frumoasa" este ca la momentul in care am dus-o in service nu mai exista bazaitul cu pricina si oamenii n-au stiut ce sa caute. Poate este o coincidenta, dar asta se intampla de cand s-a facut mai frig afara. In plus, dupa o perioada in care zgomotul s-a estompat, el a revenit cand am oprit in panta. :sly:

Va multumesc de ajutor.

Modificat de GratianHB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Il aud si eu de putin timp GratianHB dar la un polo. Daca stai paralel cu o masina sau perete, percepi mai bine zgomotul! Daca aflii ceva, nu uita sa postezi!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Circoloco.

 

Am gasit care era problema: se pare ca din cauza temperaturii scazute, conductele de combustibil de la rezervor catre motor s-au contractat si ajungeau sa aibe "loc" sa vibreze in lonjeronul prin care trec; oamenii de la service au pus un burete in lonjeron care sa inconjoare conductele si, normal, zgomotul a disparut. 

 

Totusi, sunt curios daca atunci cand va fi cald din nou pe afara conductele au spatiu sa se dilate; bun, e clar ca nu este nevoie de extraordinar de mult spatiu, pentru ca volumul conductelor nu se modifica chiar asa de mult :).

 

Imi pare ca am fost un caz "fericit", pentru ca am inteles ca in unele cazuri (Skoda Octavia, de exemplu) sistemul de prindere al filtrului de benzina nu este facut dintr-un material prea potrivit, din moment ce de la -5 grade se pare ca acesta se contracta si filtrul de benzina vibra (acest lucru este din experienta oamenilor de la service); in plus, se pare ca nici nu se poate remedia situatia cumva (daca intre timp nu au aparut sisteme de prindere "corectate", ca material).

Modificat de GratianHB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la conductele din compartimentul motor (la 1.2 tsi vibrau si puneau burete intre ele) sau cele care trec prin spatele pragului, pe sub masina? Acolo (in fata rotii spate) este si filtrul de benzina??? Nu stiu/stiam ce-i cu "bidonasul" respectiv, metalic...

Filtrul de benzina nu era in compartimentul motor?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la conductele care trec prin spatele pragului, pe sub masina (in partea dreapta).

Cat despre filtrul de benzina de care am vorbit (Skoda Octavia). Nu am idee pe unde este dar am impresia ca este tot undeva in dreapta soferului (din cate imi povesteau oamenii de la service).

 

Cred ca ar fi bine ca la service sa le spui oamenilor sa dea scutul jos (cel de sub pragul din dreapta) si sa vada daca conductele vibreaza. 

 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le fac o vizita, banuiesc ca e manopera de 5 minute. Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Salut tuturor,

 

 

As vrea sa achizitionez un scirocco 1.4 160cp si as avea nevoie de sfaturile voastre..

Am gasit una in RO, i-am verificat seria de sasiu si vroiam sa va intreb daca este ok masina, ca am citit posturile de pe forum si am vazut ca ar avea ceva probleme...

Masina ar fi asta:


 

Multumesc anticipat pt raspunsuri!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai verifica in istoricul service daca au fost remediate bubele traditionale ale TSIului de 1.4... In principiu sunt doua minore (cele doua valve) si una majora (distributia)...

Cauta in aria Golf5, vei gasi un topic stufos si detaliat despre tipul asta de motor...

Cat despre vanzator, parerile sunt impartite, iti forma singur parerea cititind feedbackurile...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK Dudu, am sa verific astazi...

Am citit tot forumul si la inceput m-a cam dat inapoi, de aia am intrebat ...

Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vad ca nu a mai scris nimeni nimic aici. Inseamna ca aveti masini fiabile :lol:  Nu acelasi lucru pot spune despre a mea. In prezent am ajuns la 95000 de km, si tocmai ce am schimbat azi turbina. Comentariile sunt de prisos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a avut turbina?Simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un singur simptom: Un carait, la inceput fin apoi din ce in ce mai puternic si mai pronuntat, in frana de motor. In sensul ca, in sarcina turbina mergea bine, dar cand luam piciorul de pe gaz, se auzea ca si cum as da cu o cheie pe palele unui ventilator. Concluzia celor din service, s-a dereglat geometria variabila si a inceput axul sa aiba joc in lacasul lui acolo. Am intrebat in stanga si in dreapta, pe la service'uri din Bucuresti ce se ocupa cu reconditionari turbine, nu se baga nimeni din 2 motive: 1. Turbina  e un pic mai complicata, avand galeria de evacuare incorporata si 2. Fiind motorul atat de rar si de nou, nu s'au facut kit'uri de intretinere pentru aceasta turbina.

In aceste conditii, m'am vazut nevoit o schimb cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred sa aiba asa ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep foarte bine la masini si tot ce tine de ele. Cert este ca am incercat repararea turbinei pe toate caile posibile, oficiale si neoficiale, dar nu s'a putut, si acum stau cu o turbina stricata in portbagaj si alta noua pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era momentul prielnic sa pui una mai mare.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!