Jump to content

Probleme la Scirocco?


keystone
 Share

Postare recomandată

Vezi ca apare in august modelul nou de Scirocco. Nu e chiar mare diferenta, dar sunt totusi si niste plus-uri binevenite. In caz ca doresti sa il achizitionezi SH, cum zicea si colegul TDR, se pare ca cele MY2011 si peste nu ar mai avea probleme. Totusi, daca mergi pe SH, unde diferenta de pret nu e atat de mare, iti recomand 2.0 TSI. E un motor mult mai incercat si care si'a dovedit calitatile in decursul anilor pe multe modele de masini, spre deosebire de 1.4 TSI 160 CP, un experiment al celor de la VW, in opinia mea, unul ratat.

Modificat de tudy_cnu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as lua(si as fi luat daca exista pe G6 CL) tot 2.0 tsi daca se poate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel experiment ratat de care vorbesti, a fost motorul anului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost motorul anului pt inovatie, nu pentru fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult pentru sfaturi, le iau pe toate in calcul si imi caut masinuță;

si da, caut un sh germania...acum incepe greul referitor la km maxim cat sa aibe si restul...daca merita sa platesc mai mult pt unul cu carte service sau nu...etc...in jur de 15-15.500 am gasit.

multumesc inca o data si orice sfat imi mai dati va fi de folos; va tin lamcurent cu noutati...oricum nu ma grabesc sa il iau.

o zi cat mai frumoasa tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumperi din germania sfatul meu este sa cumperi de la un dealer( cu patroni nemti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel experiment ratat de care vorbesti, a fost motorul anului....

 

 

A fost motorul anului pt inovatie, nu pentru fiabilitate.

 

Exact, a fost pentru inovatie, pentru ca nu mai venise nimeni cu turbina si cu compresor pe un motor asa mic (cei care se pricep mai bine, poate cunosc si alte cazuri, eu unul nu). Dar dupa cum se stie a avut niste boli ale copilariei extrem de grele. Si chiar daca, spre final, au cam disparut problemele, odata cu introducerea platformei MQB acest motor a disparut din oferta. Eu la asta m'am referit, cand l'am considerat un experiment ratat, faptul ca dupa aprox 7 ani de la aparitie, a fost scos. (datorita costurilor de productie foarte mari - SIC) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-ti Scirocco 2.0 TSI. Nu am avut niciun fel de problema cu masina, are 90.000 km. Dar chiar nicio problema, merge impecabil, se mira absolut toata lumea de cum poate sa arate si sa mearga la kilometri pe care ii are. Si nu, nu e deloc o masina protejata, e rupta in 2 zilnic in Bucuresti, cand merg in afara nu merg incet deloc, etc. Bine, e doar tinuta in garaj si are reviziile la zi.

Ok, fie, ti-o vand eu:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , m-am hotarat sa-mi iau un 2.0tdi 170 cp , as dori sa imi spuneti de ce sa ma feresc si ce sa caut la masina sa nu-mi iau vreo teapa , si in ultimul rand cam cat m-ar costa un test calumea la vw ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect! Am o mica mare problema si as aprecia daca m-ati putea ajuta cu un sfat,sau daca a mai fost cineva in situatia asta sa imi spuna cum a procedat: 

 

In 2010 am achizitionat un Scirocco Nou de la reprezentanta VW SANDRA din Iasi, cu motorizare de 1.4 160 CP TSI. Toate bune si frumoase un 2 ani si ceva... pana a iesit din garantie. La cam doua luni de cand a iesit din garantie motorul a inceput sa trepideze iar in bord mi s-a apris martorul Check Engine . Cei de la Sandra nu au gasit eroarea pentru ca -minune- s-a dus pana am ajuns la reprezentanta, acestia schimband bobinele 3 si 4 intre ele sa vada poate ar fi de prin zona aia problema.

 

La 39000 KM in drum dinspre Iasi spre Constanta motorul meu a refuzat sa se mai tureze peste 3000 turatii iar problema ce aparea a fost de la Clapeta de admisie. Tin sa precizez ca masina prezenta urmatoarele simptome atunci : nu depasea 3000 turatii, trepida motorul, scotea fum alb dar nu tot timpul si manca ulei cam mult . Am fost din nou la reprezentanta Sandra unde au schimbat clapeta de admisie la masina si alte consumabile facand si revizia totodata mai devreme .. iar cand am ridicat-o mi s-a spus ca totul e ok. (CU TOATE CA MOTORUL INCA TREPIDA SI TOT SCOTEA FUM!!) 

 

Dupa ceva timp am observat ca trepidatiile nu s-au dus, masina tot consuma mult ulei , iar fumul alb aparea din ce in ce mai des... am fost la ei si nu au gasit nimic la motor, totul cica mergea bine. ACUM 3 SAPTAMANI masina a inceput sa scoata fum intr-un mod total dezastruos.. ma refer la un fum dens si continuu de nu se vedea om cu om in spate , iar dupa 100 km de la acea patanie motorul a trepidat din ce in ce mai tare pana s-au aprins in bord martorii Check Engine si EPC . Ducandu-ma din nou la reprezentanta ei mi-au spus ca am o problema la Cilindrul 1 si ca trebuie sa desfaca tot motorul... am zis OK! 

 

L-au desfacut si au constatat ca pistoanele erau distruse si blocul motor crapat - IMI TREBUIE ALT MOTOR LA MASINA :| Reactia mea fiind aproape de o cadere psihica , motivul fiind "BENZINA PROASTA DIN ROMANIA " cand eu am pus de la Rompetrol 95 constant si rareori de la OMV  . Am zis din NOU OK ! hai sa dam comanda de motor dar doresc sa beneficiez de culanta (adica tinand cont ca toate reviziile si reparatiile au fost facute la reprezentanta, iar masina aa fost cumparata de noua si are 49000 km voi beneficia de o plata partiala a celor de la VW a pieselor ce trebuie schimbate, eu suportand o parte din manopera) NU au schimbat tot motorul ci doar blocul motor cu garniturile si cateva consumabile : bujii si altele . Pretul care mi-a ramas mie de platit fiind 3700 RON din 22000 Cat au spus ei ca va costa ceea ce am nevoie (in conditiile in care e 26000 lei un motor nou nout complet) . Acum am scos masina din service, cand e motorul rece turatiile sunt oscilante adica se aude parca tot nu functioneaza cum trebuie, iar cureaua de la alternator face zgomot. MA duc din nou la ei ... acestia o dau putin cu spray, o curata , si imi spun sa merg in continuare pana o sa se auda mai tare (eventual sa se rupa de tot si sa pice iar tot motorul) .

 

Uitasem sa precizez ca masina a fost luata in leasing si abia peste un an termin de achitat.. Iar dorinta mea este sa ma adresez Companiei VW din Germania si sa imi ofere totusi o solutie, pentru ca nu se poate ca la 49 000 KM masina noua sa aiba atatea probleme, pe care eu sa le suport financiar din buzunarul propriu si totul sa fie normal. Credeti ca poate fi o oarecare varianta de rezolvare din partea acestora? IAR Daca ar putea fi cui si in ce maniera ar trebui sa ma adresez??  Eu zic ca odata ce motorul prezinta defectiuni din fabrica nu e normal ca eu sa suport consecintele . 

 

Va multumesc si astept pareri/ sfaturi/ idei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice sa scrii exact ce ai scris aici direct catre VW germania. Sunt ferm convins ca-ti vor raspunde.

Eu as zice sa scrii exact ce ai scris aici direct catre VW germania. Sunt ferm convins ca-ti vor raspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa problemele cunoscute cu motorul tau, o alta este si service-ul respectiv din Iasi, de la cei din zona am inteles ca mai demult a avut suspendata licenta de dealer pentru nereguli.

 

La un alt dealer, s-ar fi putut ca schimbarea blocului motor sa nu te coste nimic.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vegacy degeaba scrii la vw germania, o sa te redirectioneze catre reprezentantul lor local/ porsche romania asa ca le poti scrie lor direct.Ai toate reviziile facute in reprezentanta?

Nu te inteleg de ce ai bagat porcaria de 95 in motorasul asta..sigur a contribuit foarte mult la defect deoarece 95 de la noi nu este chiar 95 si din acelasi motiv(benzina proasta cu cifra octanica sub 95) au picat o gramada si la australieni. Upgradeul de soft motor 24s4 ti-a fost facut ?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDR nu stiu nimic despre acest upgrade..nu mi a fost comunicat de catre cei de la reprezentanta. Da am toate reviziile facute acolo.. iar faza cu benzina..scrie minim 95 benzina. Iar eu am respectat ...din cand in cand mai puneam si 100.. dar nu e vina mea ca nu corespund cifrele octanice sau altele... deci iti dai seama ca cei de la vw ar trebui sa fie inconstienti sa mi spuna ca e vina mea ca am pus benzina 95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza asta cu cifra octanica e o mare porcarie. De unde a fost inventata aceasta balada in popor ca la noi 95 nu e 95?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrezi cumva la peco sau nu ai scos nasul in afara tarii? :)

 

@vegacy : 24s4 ar trebui sa fie mentionat la sfarsitul manualului de service si era responsabilitatea lor sa il faca. Nu mi-ai raspuns daca ai facut toate reviziile in service autorizat vw..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nici nu lucrez la peco si nici chimist nu sunt, cum nu esti nici tu de altfel... Deci sa dai cu parerea, fara sa ai probe care sa o sustina e total aiurea. Stiu, si berea-i mai buna in strainatate si Cola, totul e. Pe pariu ca nu ti-ai da seama ca ai alt combustibil in masina daca ar fi alimentata fara stiinta ta. Fie benzina de 'afara' sau din Rompetrol, OMV, etc. E doar autosugestie. Ne place sa credem ca afara totul e mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da TDR toate reviziile si toate reparatiile au fost facute la Reprezentanta Vw din iasi : Sandra Trading

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Complet de acord. E foarte buna benzina de 95 de la Rompetrol, si de fapt cam de la toti. Fazele astea cu benzina care nu are acea cifra octanica, apa in benzina, mai buna in afara, tin de teoria conspiratiei , o gandire invechita, si de Antena 3.

Oricum nu trebuia tu sa stai sa verifici cifra octanica a benzinei, este recomandat in carte sa fie de 95, de aia ai pus.

Ai o problema arhicunoscuta a acelui motor. Ia legatura cu colegii de pe forum care au scris fix aceleasi lucruri ca tine si vezi cum au rezolvat ei. Poate unul are direct un mail sau telefon de la VW.

Asa, sa imi dau eu sau altul cu parerea, care nu a trecut prin asta, e o prostie. Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea este inlocuirea motorului pe culanta sau alezarea cilindrilor(daca sunt deteriorati) si inlocuirea pistoanelor daca blocul motor este ok.Sfatul meu este sa faci incerci alta reprezentanta si sa faci o scrisoare la porsche romania.

Despre benzina se poate discuta pe topicul dedicat.

@Titus autosugestie poate fi si credinta ta despre produsele facute in romania pentru romania si apropo de dat cu parerea eu vad ca iti dai cu parerea ce calificari sau probe/experienta are fiecare in timp ce eu doar am intrebat.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDR ..daca citesti cu atentie prima postare..asta am si facut..am schimbat blocul motor cu totul pe culata..si un rest de plata.... cu tot cu pistoane cu tot... dar masina tot nu merge conform standardelor... cu toate ca cei de la Vw au zis ca merge perfect. Si intrebarea e daca este cineva care sa se fi adresat celor din Germania..sau eventual la Porsche romania.. si ce au obtinut de la acestia pentru ca eu sincer inclin spre a le cere schimbarea masinii...sau incetarea prestatiilor de plata a ratei..sau orice cheltuiala ulterioara .. nu stiu daca am vreo sansa..dar daca as avea as dori sa stiu spre ce sa ma axez si unde.. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am citit fugitiv si nu am observat ca ai schimbat deja motorul.In cazul asta ar trebui sa ai garantia lucrarii.Sesizarea o poti face si catre nemti si o sa te redirectioneze catre  reprezentantul local.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am fost activ pe forumuri si nici nu am gasit pe cineva in aceeasi situatie..

Sesizarea stii cumva unde anume se face si daca sunt anumite formalitati de redactare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Exact acelasi lucru am patit si eu cu pistoanele, de 2 ori (la 52000 si la 105000). La mine, totusi nu s'a mai pus problema de culanta deoarece facusem o revizie in afara sistemului. Am alezat cilindrul respectiv si am pus alt piston.. De asemenea, am patit si problema cu 3000 de ture...dar acolo au schimbat doar o electrovalva ( bine, si aia a costat 1500 de lei). Eu zic sa faci o vizita pe weltauto.ro si sa vezi ce au baietii in stoc. Asta mi se pare cea mai simpla metoda de a scapa de batai de cap, mai ales ca inca esti in leasing

 

Revenind on-topic (probleme scirocco):  Azi, martor EPC in bord. Pe un tester simplu, "fuel pressure too low" sau ceva de genul asta. A disparut dupa 5 minute, dar presimt ca saptamana viitoare voi face o vizita in service. Acum sa vedem care pompa e, ca am inteles ca ar fi 2.


Cat despre benzina, faceti afirmatii aiurea astia cu "benzina de 95 nu e chiar 95"... SI vorbesc in cunostinta de cauza, tata lucrand in domeniu.  Iar ca sa mai aduc inca un contraargument, din cate tin eu minte, colegul Circoloco, cu al sau Polo GTI, alimenta numai cu benzina de 100 sau echivalent. Si tot i'a crapat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!