Jump to content

Xenon OEM


popilam
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Nope, Jetta 1K nu a avut din stiinta mea niciodata D1S

Este o aplicatie pe site-ul osram, te edifici imediat

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o intrebare ! eu pe jetta mea am din fabrica faruri halogen (nici nu erau spre vanzare astea xenon cand am cumparat-o eu ). as avea o intrebare , am gasit pe aliexpres setul acesta pentru afs, http://www.aliexpress.com/store/product/VW-Auto-Leveling-Sensor-Retrofit-KIT-VW-Golf-VI-6-Xenon/315636_708854083.html   , iar un amic a zis ca mi-ar putea face rost de un set de faruri de pe passat b6 sau jetta 5 cu xenon , fara becuri. daca eu montez kitul acela de afs si imi montez pe farurile mele halogen (le desfac montez lupele si balasturile prin compartiment pe acolo), desigur trebuie sa-mi cumpar si becuri, se poate coda ca pe original si sa-mi mearga conering si autolevelingul ? multumesc 

 

p.s. (vazusem pe un site american ca la gaurile de prindere a "cupelor" la faza scurta pe farul de jetta 6 , s'ar potrivi lupele de pe jetta 5 sau passat b6, mai exact prinderea in cele 3 surubele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca si cum sa le faci cum spui tu.

Sent from my  using Tapatalk.

nu prea am inteles ce ai vrut sa zici ? dar posibilitate exista ? pot fi compatibile ? de ce as avea nevoie altceva ? sau ce ar trebui sa verific la masina sa vad daca e ok ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu merge. Lupele alea au si motorase care le misca si alea, la randul lor sunt controlate de niste calculatoare. Ar trebui sa muti tot din farurile xenon in astea ale tale, sa gasesti o solutie de a le inghesui pe toate undeva si apoi sa speri ca dupa ce ai dat o groaza de gauri in carcasele farurilor nu o sa ai probleme de aburire, apa in ele sau altele.

Asa ca desi teoretic s-ar putea, practic e atat de greu si atat de mult de munca incat nu merita. Poti sa pui lupe si atat, dar pana si acolo e deatul de mult de munca.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..

 

Nu sunt prea informat cum vin xenoanele oem,dar din ce am citit atunci cand nu mai merge becul nu mai bate bine(culoarea devine rosiatica)..

Masina:Golf 5

Problema: Xenon nu se mai aprinde ,da sa se aprinda dar se stinge dupa 2 secunde si asa ramane (cel de pe stanga) cel de pe dreapta functioneaza..

Ce ar putea fi?din balast?vreo siguranta?

 

Ieri am fost cu ea si la spalatorie si dupa ce am luat-o avea becul de avertizare ca am un far ars arpins in bord..Dar m-am uitat si era pozitia pe dreapta si nu am dat importanta am zis ca nu e bai se schimba rapid..dar totusi a doua zi sa pice si faza scurta pe celalata parte mi se pare suspect..sa fie si asta o cauza?ce sa verific prima data?

Mersi mult si Craciun fericit!

Modificat de somoso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba becurile intre ele si vezi unde se muta defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

o intrebare poate stie cineva. daca montez faruri xenon oem pe in golf 5 din 2004 o sa am probleme cu stergatoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,

ca am lamurit acest aspect as vrea sa montez faruri xenon oem, am farurile xenon oem complete, mai trebuie sa fac rost de piesele de la autoleveling.

ce ma intereseaza este faptul ca nu stiu daca pot folosi cablurile de la reglarea din buton la ceva ? are cineva o schema electrica a reglajului farului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu mai ai la ce..... eu le fac separat tot cablajul instalatiei xenon si leveling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,

ca am lamurit acest aspect as vrea sa montez faruri xenon oem, am farurile xenon oem complete, mai trebuie sa fac rost de piesele de la autoleveling.

ce ma intereseaza este faptul ca nu stiu daca pot folosi cablurile de la reglarea din buton la ceva ? are cineva o schema electrica a reglajului farului?

Iti mai trebuie calc central de xenon cu mufa ;lui si cei 2 senzori de pe bascule cu mufele aferente si piulitele expandabile pentru a prinde senzorul pe bascula spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu necesarul de piese pentru autoleveling, am senzorii si astept sa imi vina calculatorul pentru senzori, ce ma intereseaza este daca pot folosi firele de la vechiul reglaj de exemplu le-as putea folosi pentru comanda bixenonului daca ar pleca de la far si ar ajunge pana la centrala electrica sau pana la modulul de comanda din bord, as scoate papucii din mufele respective si le-as reloca. pentru asta as avea nevoie de o schema electrica a comenzii motoraselor

 

,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu poti folosi nimic, se trag alte fire. Doar firul de alimentare a motorasului de far sa-l folosesti la ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Al Bundy

ramane vreo eroare pe modulul de confort la decuplarea motoraselor, montarea adaptoarelor si dupa codarea xenon and sutter ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua.


Sunt proprietarul unui golf 5 1.9 tdi si printre optiunele masinii are si faruri xenon din fabrica. Problema este urmatoarea - acuma o saptamana s-a ars un bec pe faza scurta stanga ... am spus ca daca e sa il schimb sa imi iau set de 2 sa fiu sigur ca nu voi mai avea probleme ... problema a aparut dupa ce le-am inlocuit - am aprins farurile cand au inceput sa se incarce cel din stanga s-a facut galben , in timp ce cel din dreapta ramanea alb (pentru cei ce vor comenta lumina becurilor trebuie sa fie alba nu galbena).


Am spus ca este rau becul, am incercat urmatoarele:


- am schimbat becurile intre ele


- am schimbat balasturile intre ele


- am verificat curentul care merge in bec


- am verificat cu diagnoza ... nici o eroare la xenon


Sper sa gasesc aici o solutie, nu stiu ce sa mai incerc (becurile sunt osram precum cele care erau din fabrica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa rocada farurilor intre ele, sa vedem daca tot asa se vede.... sau daca defectul ramane tot pe farul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am spus si mai sus:

- am schimbat becurile intre ele (de la un far la altul)

- am schimbat balasturile intre ele (de la un far la altul)

- am verificat curentul care merge in bec

- am verificat cu diagnoza ... nici o eroare la xenon

nu a mers nimic tot aceeasi situatie este ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin te indruma sa verifici farurile; exista posibilitatea sa se fi deformat lupa unuia dintre ele (cel care lumineaza galben).

Prin interschimbare elimini si acest aspect.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin balast te referi la cutiutele de aluminiu prinse in 3 suruburi sub far, nu la starterul de plastic rosu+negru, care se monteaza pe soclul becului, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am observat ca farul stinga bate cam scurt pe faza scurta. Mai mult, acolo unde se termina fasciculul luminos, se termina foarte..brusc. Adica delimitarea este foarte evidenta intre lumina si intuneric. Ca un zid sau o linie..cam asa ceva. Farul dreapta e un pic mai lung, asa cum e normal sa fie..si e ok.

Insa cu lumina de pe stinga, nu ma pot obisnui si oricit ar fi ele de xenon OEM, parca nu ma simt in siguranta. Sint eu deplasat sau asa "e" toate? Se poate face vreun reglaj sau esti la mina autolevelingului si gata? La pornire isi face secventa (miscare sus-jos pina se stabilizeaza), deci nu cred ca e dus sistemul..

Si inca ceva..se poate verifica/masura cumva temperatura de culoare? Becurile mele sint cam spre galben, adica nu cred ca au 4300, cit au cele originale. Fostul proprietar a schimbat becurile doar la reprezentanta VW. Ce or fi pus?

Iertati intrebarile poate natinge, insa conduc de putin timp masina actuala (G5 Variant) si..m-am izbit de cele de mai sus.

Multumesc!

Modificat de Daxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot regla ca oricare alt far. Iti recomand sa mergi la un service auto care are aparat. Important este ca dupa reglaj sa se memoreze, pe modulul de xenon, pozitia de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!