Jump to content

Ambreiaj 3L


jondo1ro
 Share

Postare recomandată

in momentul in care sare din viteza afisajul vitezelor se inegreste masina se opreste apoi nu reporneste tot timpul imediat odata a repornit dupa jum de ora...o data dupa 3 zile...cand reporneste masina merge bine, normal pana sare iar...acu am schimbat uleiul hidraulic...si nu stiu daca e o doar o coincidenta dar aseara nu a mai sarit...oricum am fost la volkswagen, la bosh...nu ca am fost la vreun garaj undeva...habar n au...chiar e un SF masina asta? Am puso pe 3 testere diferite mi au zis 3 lucruri total diferite..

Modificat de Daniela83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jondo1ro

    23

  • tttrix

    15

  • caseac

    15

  • wolfvw

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. I-am cumparat sotiei un Lupo 3L din 2001 (la bord 170mii km, din soft  vreo 350mii). Masina nu isi arata varsta, a fost intretinuta, am verificat la reprezentanta istoricul si a fost intretinuta, schimburi ulei...Este adusa din Olanda.

Are un tremurat atunci cand iei piciorul de pe frana.Masina pleaca de pe loc, prinde viteza si se pierde tremuratul. Masina schimba bine, nu smuceste, nu se blocheaza.

Trebuie schimbat ambreiajul sau pot incerca o reglare? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat "capacitatea" buteliei, shimba de 5 ori inainte de a porni pompa. Dupa ce pornesc masina, nu trepideaza si merge bine. Dupa cateva ture atunci incepe tremuriciul.

Merge incercat Gear Actuator Adaptation?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Merge incercat, sterge erorile daca sunt, verifica apoi sa nu reapara.

Daca totul e ok, se poate incerca o adaptare, dar nu garanteza nimeni ca o sa mearga pana la sfarsit, fara erori.

In cazul in care da eroare, posibil sa nu mai poti porni nici motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am cumparat si eu un lupo 3l.l-am cumparat defect.nu pleaca de pe loc si are socuri.selecteaza viteze,E ,N si R   dar dupa 4 5 secunde de smucit palpaie litera in care e.

pe tester (nu Vag com) nu da nici o eroare.

se poate masura fara diagnoza originala tensiunea pt reglaj abreiaj?si daca da unde ar trebui masurat?

inteleg ca ar trebui o readaptare dar as vrea sa stiu primadata daca am valoare normala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Îmi poate spune cineva cum se poate testa senzorul G162.. (Cel ce trage de furca de comanda a  ambreiajului.La încercarea de a seta tensiunea de 1.8 -2.0 V  nu reușesc nici Cum. LA liber (scos din furca) cea mai mica tensiune e cam 3.5 V  și cea mai mare 4.2V.cu aerisire.îl suspectez defect.

Mașina pornește în N..Dar pornește ca și "în viteza" deci are ambreiajul cuplat

Se poate repara cumva?

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine ma intereseaza codul senzorului postat de tttrix

setez tensiunea intre 1.8 si 2 v, însă nu stă constantă. Fluctuează si se manifestă și in trafic prin cuplari si decuplari de ambrreiaj spontane in treapta 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai făcut corect setarea? Poate trebuie aerisit cilindrul...Ai făcut și pasul 2 și 3 la setarea cutiei???.Oricum aici nu prea o sa ne găsim răspunsuri ca suntem noi  cu Lupo_Bv....Și atat. ..restul o Vândut   3l-urile...:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am facut setarea cu toti pasii si a fost ok. Apoi a inceput sa faca figuri si am incercat sa resetez cutia, dar nu reusesc sa stabilesc valoarea in interval.

Cand da putin caldura o sa demontez cilindrul sa vad care este treaba, ca poate vad si codul de pe senzor... 

...putina lume cu lupo, asa ca trebuie sa tinem aproape!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am demontat cilindru.am făcut schimb intre ele (avantajul când ai 2 mașini la fel.) Am luat cilindru de pe una funcțională și  merge la cea care era stricata..atinge valoare și sub 1V .o sa pun cilindru sa fac setare de cutie.. Apoi sa văd  dacă e totul o cu cutia și cu pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce cod are senzorul de pe cilindru?... sau este incorporat in el?

se demonteaza usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul vine legat de cilindru. Nu se pot separa.și din păcate nici repara  (nu știu sa se repare cumva) Nu e așa complicat. Din păcate costa vreo 15 mi nou și nu este decât pe original. 

1.Deconectare baterie

2 Decuplare pompa de la sistem de comanda cutie.și eliberare presiune sistem prin desfacere acumulatorului de presiune.

3.dai roata fătă stanga jos.

4.Scoti mufa senzorului de la cilindru de comanda și senzor turație cutie.E mai ușor pe la roata.

5.Desfaci șuruburile cu care faci reglajul la cilindru și scoti cablu de pe furca..

7 desfaci surubul de la pompa hidraulica  sa poți scoate furtunul ce duce la cilindru.E  furtunul cel din mijloc.

8.tragi de saiba de tabla( o sa o vezi acolo jos) în lateral spre stânga ca sa permită ieșirea mufei de la furtun.

9 Scoți cilindru din suportul de sarma  și poți sa îl scoți pe la roata afară.

Mă poți suna înainte sa te apuci.sa Îți explic.  

Cod de piesa este  6N0142063D dar este și cu terminați B...Nu știu care e diferența. 

Eu am pus sus cilindru  și adaptare cutie merge perfect mașinuța. Mă bucur ca mai sunt și Nemți prosti și mi dat o mașinuța frumosa. ....

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, tttrix said:

Cod de piesa este  6N0142063D dar este și cu terminați B...Nu știu care e diferența.

6N0142063D pentru maşinile echipate cu motor AYZ, ARR

6N0142063B pentru maşinile echipate cu motor ANY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super! Multumesc pentru raspunsurile la obiect! Sper sa pornesc si eu lupusorul ca sta in parcare din noiembrie....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat trece iarna..trezeste-L din hibernare.Eu mi-am reparat Furia Roșie..Am găsit cilindru ieftin merge cu orice cifra la sfârșitul codului..Acuma e asteptarea pana vine rândul la Rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este la Brașov  și Iași  care se ocupa cu 3l.600- 700 Ron Sh. Dar sa fi sigur ca ăla e defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scumputz....dar asta este! mai intai o sa il dau jos sa vad daca prezinta vre-un defect vizibil... sau ar fi bine mai intai sa fac aerisirea si poate isi da drumul?

era bine tare daca aveam unul numai pentru proba.

Tttrix, cand scoti furtunasul din pompa curge uleiul? trebuie sa ai si ceva pentru colectat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pune Vcds și vezi dacă variază de la 0.4 V  la~ 4.4V  când tragi de el.Ca e sau nu aerișit. ..nu prea mai contează. De văzut nu prea ai ce sa vezi.Voltajul e important. 

Nu curge așa mult (sincer eu i-as da drumul la tot )dar oricum Îți recomand sa pui ceva prosop de hartie sau carpa sa absoarba  sa nu curga pe cabluri ca intra apoi mizerie si se freaca cablurile si fav scurt. Sa completezi cu ulei nou.Orice mizerie poate avea efecte negative asupra sistemului.și de la o economie de 20 de ron sa schimbi o pompa de 2000.???..Și ca idee pune în pahar uleiul curs și uleiul nou în altul, sa vezi diferența. ..Eu oricum l-as schimba pe tot...Dar trebuie demontat tot sistemul.când o sa am vreme o sa îl dau jos sa fac și o igenziare la compartimentul motor.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎23‎.‎02‎.‎2017 at 11:51 PM, tttrix said:

Pai pune Vcds și vezi dacă variază de la 0.4 V  la~ 4.4V  când tragi de el.Ca e sau nu aerișit. ..nu prea mai contează. De văzut nu prea ai ce sa vezi.Voltajul e important. 

Nu curge așa mult (sincer eu i-as da drumul la tot )dar oricum Îți recomand sa pui ceva prosop de hartie sau carpa sa absoarba  sa nu curga pe cabluri ca intra apoi mizerie si se freaca cablurile si fav scurt. Sa completezi cu ulei nou.Orice mizerie poate avea efecte negative asupra sistemului.și de la o economie de 20 de ron sa schimbi o pompa de 2000.???..Și ca idee pune în pahar uleiul curs și uleiul nou în altul, sa vezi diferența. ..Eu oricum l-as schimba pe tot...Dar trebuie demontat tot sistemul.când o sa am vreme o sa îl dau jos sa fac și o igenziare la compartimentul motor.

pai la vcds nu sta constant! variaza singur fara sa fac nimic. ma gandeam ca variaza daca a prins ceva aer in cilindru... nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca variază din cauza cilindrului ... Și la mine oscila cu motorul în relanti .ai făcut setarea de baza la el.??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa ii fac setarea pentru ca variaza tensiunea. Am scos mufa de la pompa, pus vcds pentru setare, dar nu sta unde trebuie. Am incercat sa o aduc in intervalul de 1.8-2v, dar nu sta constant. Variaza in intervalul + - 0.5v, fara sa ii fac nimic. Poate sa varieze de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai eliberat presiunea din sistem.??și fa și o aerisire.. E un simplu potențiometru.nu știu ce ar putea cauza fluctuațiilor..După setare..Cum se comporta mașină. .??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc in weekend sa fac aerisirea.... poate am noroc sa iasa si setarile dupa. Daca nu ies o sa caut un cilindru. Faza este ca este un pic umed de ulei zona cilindrului si ma gandesc ca daca a intrat putin ulei in zona potentiometrului ar putea sa afecteze. Era ok daca potentiometrul nu ar fi capsulat, sa poti curata ceva pe acolo....nu stiu.

sa va spun sincer, abia astept sa merg cu lupusorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!