Jump to content

Ambreiaj 3L


jondo1ro

Recommended Posts

nu am lucrat niciodata cu documentatia wv sau cu diagnoza lor.

pot sa spun ca am facut multe lupo cu probleme la cv dar nu ma intrebati valori din carte.

la toate am reglat ambreiajul aproximativ 3 v si merg foarte bine.

si in treapta 1 masina trebuie sa plece la\ lasarea frinei deoarece vreau sa va vad in la plecarea de pe loc in rampa cum procedati.

cit timp ai frina calcata ambreiajul nu este actionat dar la lasarea frinei deja cupleaza

Link to post
Share on other sites
  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jondo1ro

    23

  • tttrix

    15

  • caseac

    15

  • wolfvw

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, masina trebuie sa plece la lasarea franei...la mine asa a fost cand am luat-o din Germ.

Azi am sunat la porche si am inteles ca se desfacuse un surub....si din cauza asta nu se mai putea regla.

Sper sa aflu si care e surubul "buclucas".

Posibil sa fie chiar surubul din capat....cu piulita pe el...pe care vine tija.

Link to post
Share on other sites

Am luat-o deja`, ce-i drept n-am verificat asta....pentru ca la mine de cand am luat-o nu pornea decat pe N.

O sa verific....

Se pare ca dupa ce au prins surubul respectic si au reglat-o a fost nevoie si de recodarea/refacerea setarilor pentru cutie.

(Am vazut din testul lor cu VAS... ca aveau erori pe switch-urile de la maneta, nu stiu cum au reusit sa le faca sa apara - eu cand am dus-o nu avea erorile astea).

Am vazut in logul VAS ca intr-adevar Clutch Travel Sender (G162) trebuie setat intre 1.8...2.0 V.

Dupa toatea astea, nu mai am erori...si deocamdata mi se pare ca e ok si merge bine...

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites

Legat de pornirea motorului cu maneta schimbatorului in pozitia STOP, vreau sa spun ca si la mine porneste doar pe N, daca e pe STOP, nu o pot pornii :icon_thumright: Cum pot rezolva problema ?

Link to post
Share on other sites

L-a mine s-a rezolvat prin soft - readaptarea cutiei.

Daca imi aduc bine aminte cand am luat-o pornea si pe STOP, apoi la un moment dat nu mai pornea decat pe N.

Link to post
Share on other sites

Si la mine o perioada pornea si pe Stop, da numai de cateva ori de cand e la mine si de atunci numa pe N porneste :|

Link to post
Share on other sites

revin cu o rectificare la prima poza postata de mine...

Unde se verifica valoarea (1.8-2V)...am scris mai sus in "procedura reglaj"

post-6470-1259751412_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Dupa ce am citit acest topic .... nu stiu de unde sa incep si unde sa termin(partea cu terminatul cred ca stiu :blah_:).Aseara am ramas cu masina la scara pt ca mi se oprea mototrul cand luam piciorul de pe frana.Asa cum ati spus si voi cred ca e slab ambreiajul ca am reusit cu motorul oprit fara chei in contact sa dau jos surubul acela care se regleaza cu mana.Si e foarte slab.Am incercat sa il mai strang si nu pot...Cred ca este intepenit.Am si tester Vag com si asi putea sa fac ceea ce spuneti voi aici.Poate cineva sa imi trimita cateva print screen de la vag com exact unde sa verific cu 1.8-2v?Raman dator ....

Inca ceva.Cand am luat masina pornea si pe stop.Apoi am ramas fara ulei si am completat cu un ulei care sper sa fie bun.Bine inteles ca a dat pe afara ca am pus cam mult .... in timp dupa ce a dat afara mi-a izolat contactii de pe ambreiaj .... ca am inteles ca are un contact undeva mai jos.Mecanicul care a reusit sa ii dea cat de cat de cap a curatat locul si a mai strans ambreiajul.Dupa ce la strans pleca foarte incet de pe loc masina.De cand i-am completat cu ulei nu a mai pornit pe "STOP".De cateva zile facea la fel.Daca se oprea motorul(am ramas intepenit in zapada :blah_:) trebuia sa ridic capota si sa misc de regajul acela ca sa cupleze.Aseara nu a mai vrut de loc.Astept un raspuns de la voi pana sa ma apuc sa umblu acolo.

Edited by Underworld
Link to post
Share on other sites

Cum nu am primit nici un raspuns am reglat ambreiajul si tot nu merge.Nu intra in "R" si daca dau pe "D" cand iau piciorul de pe frana se opreste motorul.Am incercat sa mai strang sa vad poate poate dar ..... degeaba.S-a terminat si filetul ala.E posibil sa se desprinda cablul ala de la ambreiaj din capatul celalalt,avand in vedere ca mai fusese reglat odata si a revenit problema?

Link to post
Share on other sites

Ai reglat din surub sau din piulita pe care vine furca...? Pentr ca din piulita trebuie reglat, surubul trebuie sa ramana pe loc.

Daca misti cu tot cu surub e posibil sa desfaci cablul, cum am facut eu, si nu mai poti sa reglezi nimic....

La partea cu vag-comul mie nu mi s-a parut deloc greu sa intru pe:

Transmission / Measuring Blocks.... sa aleg block 002 si sa monitorizez voltajul care e afisat in dreptul lui....

O sa pun si poze, daca am timp....

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites

deci care piulita vb ca am 2 acolo si intradevar am miscat de surub si tineam piulita pe loc.

Conteaza?Nu este aceeasi chestie?adica daca invarteam de piulita in sensul acelor de ceasornic sau daca invarteam de surub invers acelor de ceasornic?

Edited by Underworld
Link to post
Share on other sites

Nu este acelasi lucru ptr ca daca invarti surubul cu totul de poate desprinde din capat, de unde este prins, si nu numai surubul ci cred ca si cablul se poate desface.....

Asa am zis si eu ca e acelasi lucru, dar nu e....

Inca ceva..(daca nu e prea tarziu)...nu invarti` aiurea de piulita...da-i cate o tura, sa stii cam care era pozitia inainte....

Reglajute tensiunii se face cu mufa de la pompa hidraulica scoasa.

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites

...bine, bine si reglajul cu piulitele il faci pana cand citesti tensiunea de aproximativ 2 volti.

Intrebarea care vine automat este: si unde, intre ce contacte electrice citesc aceasta valoare?

Cum sa ma pot verifica daca am reglat corect pana la obtinerea valorii corecte a tensiunii?

ori nu am priceput ca il faceti cu VAG.COM -UL? daca are cineva o mufa pt. conectare VAG.COM ( de vanzare ) as fii recunoscator sa o pot cumpara(HEX CAN USB).

Edited by wolfvw
Link to post
Share on other sites

Da, cu Vag-Comul se seteaza valoarea respectiva. Dupa ce se regleaza ambreiajul in felul acesta, se poate face resetarea cutiei...asa cum am descris in "Lupo 3L Gear Actuator Adaptation"

Daca mai sunt si alte probleme (de senzori...sau altele) nu o sa se poata efectua resetarea, da un mesaj de eroare (din care se poate deduce cam de unde e pb) te trimite sa rezolvi apoi sa reincerci cu resetarea.

Am comparat ce s-a facut cu VAS-ul si pot sa spun ca ce s-a facut pe masina mea in service la Porche e cam ce am scris in topicul "Lupo 3L Gear Actuator Adaptation" - "tradus" VAG-COM

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites

Revin.Am setat la 1.86v si in momentul in care pun contactul se duce in 3.07-3.05 v ...Asa trebuie sa faca?

Cand pun contactul se mai aude si un chiuit... undeva in spatele motorului vine chiuitul.Are legatura?Ca nu se auzea pana sa imi faca ambreiajul probleme.Si inca ceva.E posibil sa se decalibreze pompa?Am fixato asa cum ati spus la 1.80 v si intra in viteze dar daca opresc masina din cheie si cutia este pe "n" sau in viteza nu mai porneste.

Edited by Underworld
Link to post
Share on other sites

La Targu Mures, este un mecanic ce a lucrat la vechea reprezentanta VW si el stie sa seteze cutiile de viteze la 3L. A mai setat aici in oras vreo 2 masini. :)

Link to post
Share on other sites
Revin.Am setat la 1.86v si in momentul in care pun contactul se duce in 3.07-3.05 v ...Asa trebuie sa faca?

Cand pun contactul se mai aude si un chiuit... undeva in spatele motorului vine chiuitul.Are legatura?Ca nu se auzea pana sa imi faca ambreiajul probleme.Si inca ceva.E posibil sa se decalibreze pompa?Am fixato asa cum ati spus la 1.80 v si intra in viteze dar daca opresc masina din cheie si cutia este pe "n" sau in viteza nu mai porneste.

Poate ...chiuitul de care spui este o pierdere de lichid hidraulic , aflat sub presiune! Asta iti scriu pt. ca spui ca alimentezi cu lichid vasul de la rezervorul schimbatorului de viteze!

Presiune generata de pompa de la schimbatorul de viteze...care daca functioneaza mai mult de 4( doar 4) minute se autodistruge...este bine sa opresti alimentarea cu curent electric daca auzi ca bazaitul pompei de presiune aflata langa bateria masinii ...nu se opreste un timp destul de lung( acele 4 minute de care tocmai am scris).

Link to post
Share on other sites

chiuitul se aude din spatele motorului "cred" si nu dureaza mai mult de 30 sec-1 min.se oporete singur.

Link to post
Share on other sites

Daca tot "dureaza" atat de mult in timp , nu ai putea sa vizualizezi locul din care provine zgomotul descris de tine ca " un chiuit" ?

Poate ca este un loc in care se afla o pierdere de lichid ori o piesa care incearca sa execute o comanda...

Totusi ...poti sa te uiti acolo?

Nu te costa nimic( in afara timpului in care iti mai descoperi o sursa de probleme) ori chiar acolo e locul cu problema pe care chiar trebuie sa o indepartezi, doar nu vrei sa iti ramana tot la masina, problema!

In afara de sunetul descris si de incercarea pe care ai facut-o pt. a rezolva problema ...ce mai poate inca sa faca masina , dar sa faca corect?

Intra in viteze ,ori nu porneste decat pe pozitia STOP...etc..ne poti spune?

Nu de alta ...dar nu vrem nici noi cum nu vrei nici tu , sa ajungi cu masina pana la Targu-Mures!

Edited by wolfvw
Link to post
Share on other sites

PAi am reusit sa o pornesc ca nu mai vroia dar nu mai intra in viteza deloc.Sa treaca cateva zile ....sa vad ce zice mecanicul.

Link to post
Share on other sites

Am facut masuratori cu ambreiajul reglat....am 3.8-4V cu mufa de la pompa conecta, apoi dupa ce o scot mufa scade tensiunea pana la 1.91V

Cu frana apasata trebuie sa avem undeva in jur de 3.8V

Voltajul e o indicatie a intinderii cablului...(cu cat e mai liber cu atat avem voltaj mai mare)

Pentru a verifica reglarea corecta trebuie apasata frana si verificat... ca scade pana la 1.8-2V

De obicei, dupa acest reglaj al ambreiajului, se sterg eventualele erori apoi se face resetarea cutiei, descrisa in celalat topic..."Lupo 3L Gear Actuator Adaptation "

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

buna

am schimbat si eu chitul de ambreiaj am reglat cu testerul acel actuator in schimb am o problema mi-a disparut de pe bord acel papucel care indica abreajur cu verde nu se aprinde nici cind pun contactul ??

masina nu pleaca decit cind ajunge la 2000 ture

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...