Jump to content

Ambreiaj 3L


jondo1ro

Recommended Posts

Dupa 2 luni de mers la service ... am facut masina venit sa o luati ... si bineinteles ca a durat ba 3 zile ba 1 KM ... au ajuns la o concluzie mecanicii.Trebuie kit de ambreiaj.Daca poate cineva sa imi spuna unde gasesc.sa imi dea un mesaj.Si ce ar trebui sa ii fac dupa ce il monteaza ca sa imi dau seama ca e ok sau iar plec cu ea si merge 2 km.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jondo1ro

    23

  • tttrix

    15

  • caseac

    15

  • wolfvw

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

O sa fiu putin offtopic caci nu am un 3L, dar este tot o problema a ambreiajului. Sper sa nu supar pe nimeni, dar fac asta ca sa nu mai deschid un nou topic.

Am un LUPO 1.4 16V 75CP. I-am schimbat cablul de ambreiaj acum putin timp. Cand am facut o proba cu masina, o data la cateva pedale (calcari ale ambreiajului) pedala se "relaxa" si se ducea mult mai usor in jos. Acest lucru ducea si la o oarecare ingreunare a schimbarii vitezei (parca debraia mai putin).

Le-am aratat asta mecanicilor de la acel service, dar mi-au zis ca este normal, este cablul nou, trebuie sa "isi gaseasca poztia", sa se "aseze". Am facut cam 1.000km de atunci, dar incapatanat cablul meu: inca nu si-a gasit pozitia. Imi face aceeasi chestie.

Vi s-a mai intamplat? Sa fie un defect al cablului?

Va intreb ca poate ati mai intalnit situatia asta...

Oricum vreau sa ma duc peste ei la inceputul saptamanii viitoare (sper sa aiba vreun fel de garantie operatia).

Link to post
Share on other sites

normal era, sa mearga brici din prima.

Edited by ReiMNs
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

sal am si eu un Lup, am schimbat sapt asta chitul de ambreiaj, 1000 ROn Sachs cica original, de aici din CLuj. Totul ok piana sa ai dau drumul..... nu o ia de pe loc.....cand bagi in E sau R tremura masina si nu face nimic..... oare sa fie din reglaje sau altceva..? si inca o chestie.....eu am complectat cu alta marca de ulei in pompa schinbatorului.... si as vrea sa golesc si sa pun iarasi alt ulei . Ce fel de ulei merge in rezervorul pompei? SI pe unde pot sa ai dau drumul jos la tot? Merci anticipat!!

Link to post
Share on other sites

Eu pt. ca am multi km. efectuati am dorit sa inlocuiesc lichidul hidraulic( considerand ca si el se uzeaza in timp , am aproape 190.000 km) si am introdus in rezervorul de lichid hidraulic o bucata de conducta de metal( asemanatoare cu cea de la circuitul de franare, subtire si lunga de 20-25 cm. care sa ajunga pana la nivelul cel mai de jos din rezervorul de lichid hidraulic) si apoi am tras lichidul din rezervor prin acea conducta pana s-a golit rezervorul.Mentionez ca am efectuat aceasta operatie de mai multe ori pt. ca in afara lichidului scos prima data din rezervor, mai exista lichid in instalatie .Pe acela nu l-am putut scoate decat dupa ce am completat cu lichid cam 75% din rezervor ,am plimbat schimbatorul prin toate pozitiile , cu motorul pornit dar asta pe loc ,nu miscand masina! Apoi am scos iar din rezervor ....operatie care am facut-o de 4-5 ori, pana ca m-am convins ca lichidul din rezervor are culoarea celui pe care l-am folosit din bidonul cu lichid G-004 ( nu am folosit decat 700-800 ml. iar pretul lichidului original de servodirectie( lichid de culoare verde) este de aproape 40 lei per litru .Merita deci sa folosesti lichid original si nu...lichide compatibile recomandate de vanzatorii din magazine( care recomanda Castol ori alte marci de lichid hidraulic), instalatia schimbatorului hidraulic nu a fost "gandita" sa foloseasca un alt lichid la care se " gandesc" vanzatorii din magazinele de piese auto! este un bidon gri cu capac verde, cel original!

Poti sa gasesti pe cineva sa iti faca setarea la schimbator( deoarece inlocuind discul de ambreiaj sunt schimbate si valorile memorate anterior si schimbatorul nu mai functioneaza corect, dar asta numai dupa ce iti sterge defectele memorate( trebuie sa sti ca nu ai defecte memorare, posibil ca la inlocuirea ambreiajului sa se memoreze un defect ori mai multe, posibil dar nu obligatoriu daca au deconectat bateria de la inceputul inlocuirii ambreiajului)...daca mai ramane un defect memorat la transmisie.....nu iti merge setarea ,pierzi timpul iar schimbatorul iar nu iti lucreaza si te intrebi de ce ai dat atatia bani pana acum!

* Următoarele setări de bază trebuie să fie efectuată atunci c

Link to post
Share on other sites

merci am printat tot si maine merg la cineva care are tester sa incercam sa facem treaba daca nu........intreb pe underworld cat la costat reglajele la reprezentanta?

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Edited by WVWZZZ
Link to post
Share on other sites
Underworld

Nu il intreba pe Underworld ca astia din zona asta Braila-Galati habar nu au pe ce lume traiesc.Eu le fac singur ... sau ma chinui.

Link to post
Share on other sites

baieti vreau sa va spun ca am fost la vreo 6 mecanici de cand am scris ultima data, si toata lumea a pus testere si tot felul de manuale au venit si nimeni nimic...... deci am ajuns la concluzia ca in CLujul asta chiar nimeni nu se pricepe si nu pate face nimic concret la masinile astea lupo 3L.... ma refer ce tine de cutia de viteze.... mam programat la reprezentanta sa vedem ce fac aia....

oricum dupa ce o fac consideratio de vanzare ....

daca stiti pe cin e ar interesa..... sa vina cu banii.

Link to post
Share on other sites

mi se pare un lucru aiurea sa vinzi o masina pentru ca nu stie cineva sa o repare.

dintre toti cei cu testerele care la care ai fost nici unul nu a ajuns la setare deoarece daca incepea setarea si nu o termina masina ta nu mai pornea.

succes

Link to post
Share on other sites

intradevar masina nu mai porneste numai cateodata.....e greu de inteles.... am bagat deja aproape 15 mil in ambreiaj nou si ulei nou la cutie si mai imi cer astia 25 de mil de la reprezentanta..... deja imediat o mai platesc odata.....

Edited by Aditu
QUOTE
Link to post
Share on other sites
Underworld

Te-au pus sa schimbi ambreiajul?.......Am schimbat si eu la fel si vreo 2 senzori si degeaba.Azi astept un telefon de la un amic care s-a dus in germania.I-am spus sa imi cumpere de acolo o alta pompa.

Link to post
Share on other sites
DRIVER07XXX

Fratilor pe mine mecanicii care se ocupa de masinuta mea, m-au sfatuit sa nu schimb uleiul ala, pentru ca risc sa dau peste cap cutia. Au zis ca ala nu trebuie schimbat :P Deci se poate ca problemele voastre sa vina de la faptul ca ati schimbat uleiul acela hidraulic :D

Link to post
Share on other sites
Underworld

Nu l-am schimbat ca am vrut eu ... in cazul meu.Am completat ca am ramas fara. :Driver:(

Link to post
Share on other sites

Tu daca aveai peste 180.000 km. cu acelasi ulei...l-ai schimba cu unul nou?

Eu am inlocuit uleiul de la schimbator in decembrie cand era frig( va amintiti inca iarna asta si cate zapezi au fost)...m-am vaitat eu ca a fost complicat ori ca nu imi mai intra in viteze, ca imi agata intr-a 3-a , ori mai grav: ca nu mai porneste ori sare din viteze?

Cat de complicat putea sa fie sa inlocuiesti uleiului de la schimbator si apoi sa verifici nivelul, dupa ce am considerat ca este suficient de curat in rezervor?

nu am avut nevoie pt. inlocuire ,nici tester,nici de indicatii " pretioase" daca am fost atent ca la final sa am acelasi nivel pe care l-am avut inainte sa ma apuc.

e drept ca am avut nevoie de timp pt. toata "operatiunea "asta " complicata".

:))

Edited by wolfvw
Link to post
Share on other sites

[sal fratilor, masinuta mea este ok si gata de iesit pe strazi. De fapt am scoso mai de mult de la reprezentanta de la audi din service....... Daca mai tineti minte aveam probleme cu cutia sau ambreiajul nu o lua de pe loc si tremura toata masina nu facea nimic totul era dat peste cap....... problema a fost in primul riand au bagat iarasi parametrii normali in calculatorul masinii pt ca nimeni cu nici un tester nu a reusit, si al doilea, din cauiza ca am spalat motorul , a intrat apa pe unde nu trebuia si sa dus un senzor. Toata reparatia de la reprezentanra audi a durat 3 ore si costul a fost de 200 ROn.

Masina merge ca sii inainte dar bineinteles ca avaind si kitul de ambreiaj nou merge si mai bine.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Salut

Am cateva probleme si nu gasesc solutia....daca ma poti ajuta ar fi super

1. daca stii cumva un mecanic in zona Cluj

2. dupa ce am spalat motorul am mers bine mersi cu masina insa dimineata a inceput scandalul (nu stiu daca e legat de faptul ca am spalat motorul) ---Masina porneste nui stress insa la plecare cand ajunge la 20 km/h nu mai am pedala si turometru sare inapoi pe pozitia relanti, accelerand din nou e acelas efect...dupa a 3-4 a incercare pedala de acceleratie nu reactioneaza. Daca o accelerez la podea in primele 2-3 incercari se tureaza la cat vreau eu insa la 20 km/h intervine problema. daca insist mai mult intra semnul de ABS pe bord moment in care problema initiala dispare dar schimbul de viteze (pe automat) se face la turatie superioara.

Mergand la reprezentanta (aia is habarnisti) si alti mecanici prin tester rezulta ca masina nu stie cu ce viteza se deplaseaza si eroare ABS . Ca cica masina nu stie cu ce viteza se deplaseaza in consecinta cutia nu stie in ce treapta de viteza sa schimbe. daca schimb manual e ca si cum face frana de motor, ma pune in cap si abia dupa aia schimba in viteza indicata de mine. Am fost la al 99lea mecanic care a rezolvat problema cu ABS insa problema cu cutia nu. in trecut sau schimbat toate consumabilele, inclusiv ambreiajul. De pe loc nu pornea nici cand a fost buna, ma refer cand ii dau E...abia dupa accelerare. Motorasul ala de langa baterie face scandal...probabil e normal asa.

Cat priveste problema cu cshimbatul de viteze ...deja inebunesc....unii zic ca calculatorul cutiei isi ia viteza de pe unitatea ABS si nu de pe senzorul de viteza de pe cutie. :banghead: :banghead: :banghead:

Deja e a 4a luna de cand sunt cu masina pe butuci. La reprezentanta VW cica sau facut setarile de cutie dar pe tester apare la setarile cutiei 0000.

Daca cineva are solutia sau o solutie logica si pe care nu am testato...dau 6 beri.

Edited by zozopzrk
Link to post
Share on other sites

Ai golf 3 vad. Ai postat direct unde nu trebuie si pentru faptul ca asta e un topic legat de ambreiaj...

Daca nu explici care e situatia in 1-2 zile posturile tale vor disparea.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Eu vb de Lupo 3L...evident oarecum Am avut si Golf3 ....Dar in fine , asteptam un raspuns.

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

salut,eu nu am arcul din imagine...ce rol are totusi? trebuie sa il pun?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

jashem ce probleme mai exact ai la masinace comportament are , fa o descriere detaliata poate te putem ajuta ce model este masina (cu bateria in fata sau in apate )n ce s-a schimbat la ea si ce nu functioneaza eventual ce erori da .

dati-mi un buzz pe id meu de mess poate va pot ajuta cu aceste probleme ma pricep la lupo 3l .

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Salut, poate cineva sa mi spuna care sunt simptomele masinii cand se duce ambreiajul? Este vorba de un 3 l bineinteles. Multumesc.

Link to post
Share on other sites

turometru creste, viteza nu....

nu "trage".... 

miros....

Link to post
Share on other sites

aha..multumesc, deci alt mecanic care probabil se inseala..nu are nici una din simptomele astea..am fost la trei mecanici ultimul mi a zis ca ma lasa ambreiajul.. Masina mea sare cateodata din vitezele 4 sau 5 si se opreste, un alt mecanic a zis ca i pompa si unul ca nu are nimic pe partea mecanica....sunt curioasa ce variante mai primesc...

Link to post
Share on other sites

Poate fi din cauza sistemului hidraulic de schimbare a vitezelor. 

Problema banuiesc ca nu apare cand esti intr-o viteza ci la chimbarea vitezelor ... din 5-4 sau 4-5, moment in care da eroare, (pe bord clipeste afisajul care indica viteza) si nu mai poti accelera. 

Dupa ce tragi pe dreapta si opresti/pornesti masina....functioneza normal pana la urmatoarea eroare de schimbare a vitezelor. ?!?

Trebuie scanata, verificate erorile, eventuale reparatii la sistemul hidraulic apoi facuta adaptarea.... 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...