Jump to content

Ambreiaj 3L


jondo1ro
 Share

Postare recomandată

Am deschis un nou topic pentru ca o sa schimb respectivele piese.

Au cedat la 180.000 km (de fapt discul de ambreiaj), dar avand in vedere ca e destul de complicat sa ajungi la aceste piese si uzura rulmentului si a placii de presiune este considerabila, o sa le schimb pe toate.

Nu stiu daca au mai fost schimbate...sau sunt piese originale....(discul de ambreiaj-LUK F808 HULU4 65608 / 028 141 036Q / placa de presiune-LUK / rulmentul-SKF-445235E, 085 141 165 H).

O sa revin cu poze,.... nu am fost acolo la demontat, dar sper sa asist la montarea pieselor....

Deocamdata caut piesele....sau kitul de ambreiaj (sunt curios cat o sa ma coste "distractia" asta-piese + montaj....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jondo1ro

    23

  • tttrix

    15

  • caseac

    15

  • wolfvw

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am trecut de 180.000 km si sunt atent la ce ai scris.Ai intrebat si la VW ce preturi pot avea piesele de care ai nevoie? Exista si sistemul in care piesa demontata( originala) si uzata se poate da in schimbul piesei noi si beneficiezi de reducere( poate sa fie chiar de 15-20 %) la costul de achizitie pt. piesa de care ai nevoie.Nu este valabil sistemul pt . orice piesa dar se poate pt. saboti frana spate , kit ambreiaj,pompa apa si altele de care acum nu-mi aduc aminte.Eu am pastrat sabotii spate exact pt. asa ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.000 ron kitul (rulment+disc+placa presiune) - de la Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui dupa ce termini lucrarea, cum merge masinuta cu noul kit de ambreiaj :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu cred ca o sa fiu de fata la montaj....sa fac poze.

Discul vechi de ambreiaj mai avea f. putin ferodou si acela era "prajit", rulmentul putin gripat.....

Accesul e destul de dificil - ptr a ajunge la discul de ambreiaj, a fost necesara demontarea puntii fata pe partea stanga; incalzirea unui surub mai rebel cu aparatul de sudura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbare....m-am lovit de alte probleme. Exista o piesa "clutch movement sender" de unde se regleaza ambreiajul. Se pare ca unitatea care controleaza cutia memoreaza pozitia in functie de uzura ambreiajului samd... Bineanteles ca dupa ce am schimbat amreiajul pozitia memorata anterior nu mai corespundea cu realitatea....de aici problemele... (ba nu cupla si deci nu schimba vitezele...ba smucea in R si in E nu intra` sau invers....intra` in E si pornea smucit dar nu mai intra` in R)

Am incercat sa reglez, la un moment dat am crezut chiar ca am reusit...mi-a mers perfect o zi apoi am contatat ca un imi mai schimba in 4 si 5.

O sa pun si o poza cu "clutch movement sender" de unde trebuie reglat....

Am o rugaminte la cei care au lupo3L sa-mi zica daca au arcul care e figurat in poza cu "?"

post-6470-1259055378_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Install in the reverse order of removal, observing the following:

t Renew all O-rings → Fig..

t Slave cylinder must be installed together with pipe/hose line.

post-49910-1259068625_thumb.png

post-49910-1259068655_thumb.png

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam complicat...deja sunt f dezamagit ca n-am reusit sa fac nimic... si stau cu ea "pe butuci"....

Arcul din imagine are gaurile de prindere.... doar ca lipseste.

Azi am mai mesterit la ea, dar n-am ce sa-i fac, probabil trebuie facute si setari din soft...(care or fi alea).

Pe E "agata" ambreiajul dar nu cupleaza cum trebuie....iar daca bag in R e "racheta", cupleaza brusc ..... (m-am asigurat mai inatai ca nu am nimic in fata-spate pentru ca stiam care e riscul...)

Ma gandesc serios sa o duc la service, la porche....poate o sa am o surpriza placuta....si stiu ei ce trebuie facut...(mi-e greu sa cred...dar, in fine....).

wolfvw- o intrebare....la tine cat de aproape e parghia de capatul surubului? adica distanta dintre plasticul care vine pe furca si capatul surubului...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai aflat cate-ceva dar tot nu m-a ajutat...

Se pare ca trebuie verificat cu VAG_COM-ul in Transmision/Measuring Blocks/ Block 002 sa fie o valoare intre 1.8 si 2V.

Daca valoarea nu este intre 1.8V-2V (cu mufa de la pompa hidraulica scoasa) se regleaza din "clutch travel sender -G162"- care apare in pozele de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce masor am sa iti comunic ca distanta este la mine! inca ceva: Fostul propietar care a avut masina m-a convins ca el a inlocuit discul de ambreiaj, ramane sa masor si eu si daca iti ajuta respectiva valoare ma conving si eu daca e adevarat ce a spus! Sper sa masor cat mai curand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar "din ochi".... La mine aveam ~ 1.5cm din spusele mecanicului.

Deja am dus masina in service, la Porche..sa vedem cum se descurca "oficialitatile"....ptr ca e ceva ce mie imi scapa....din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa nu fie pb.

Am reglat conform specificatiilor...si totusi nu cupleaza...., incearca sa bage in E dar scoate un zgomot ciudat ca si cum "agata`" ceva si apoi scapa (o rontaiala ciudata)

Bineinteles ca dupa cateva incercari din astea da eroare....

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum si am masurat distanta dintre: parghie (acolo unde se lipeste de placticul aflat dupa parghie ...si capatul cablului de ambreiaj( capatul ...capat) si valoarea e de 70 mm.Am multe piulite ( distantiere...ce or fi acelea puse) dar nu am nici un arc pus!sper sa-ti ajute!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea de sus al cilindrului ai un surub aerisitor cu cap imbus care se desface si se trage de cablu pina la masim dupa care se stringe surubul si se regleaza cursa 4-7 mm.Aceasta operatie se face fara contact pentru a nu fi sistemul sub presiune. Dupa acest reglaj normal ar trebui o setare pentru a recunoaste noua pozitie a ambreiajului.Este o treaba de maxim 10 min. Succes

Ps. Acel arc nu este de acolo dar sigur fostul proprietar a avut probleme cu pornirea de la pus acolo.Gaurile ce sint acolo sint pentru a regla irghia ambreiajului pe ax

Modificat de calin.c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel arc din imagine este pe unele modele de lupo eu am avut 4 lupo 3l pina acum si am vazut acel arc pe unul singur , mentionez ca mi s-a parut util si am incercat sa-l montez de pe o masina pe alta masina si asa s-a dereglat acel cluch sender si masina smuncea cum spune colegul de mai sus si nu am reusit sa o mai reglez am desfacut si strins acele piulite de n ori si nu mi-a iesit .

problema a fost rezolvata la o reprezentanta seat acolo am gasit un adevarat profesionist , mentionez ca nu a fost reglata cu o diagnoza pentru ca nu se poate din diagnoza .

tot acolo am aflat ca masina pe loc drept si in treapta 1 nu trebuie sa plece de pe loc decit in momentul in care accelerezi ,

in marsarier masina pleaca singura pentru ca pinionul din cutie este intre treapta 2-3 si este alt raport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate ,'lucian_yd' , cand zice ca: am aflat ca masina pe loc drept si in treapta 1 nu trebuie sa plece de pe loc decit in momentul in care accelerezi ,

in marsarier masina pleaca singura.

Si la mine tot asa face masina , exact cum a scris el!

Nu stiu daca ai inteles in legatura cu distanta masurata la mine si incerc sa o fac cu alte cuvinte , acum:de la capatul cablului de ambreiaj ( partea unde sunt piulitele acelea de reglare a distantei) si pana la piesa de plastic ( care este de forma unui semicerc) ce sta lipita de chiar parghia de actionare a rulmentului de presiune, la mine am masurat 70 mm.Am multe alte piulite( distantiere...ca nu stiu cum sa le mai zic altfel) si nu pot sa iti dau alte repere la masuratoarea facuta de mine, nu mai zic de pozitia in care se gaseste acel cablu. Iar referitor la arcul tau...sper sa ii dai altceva de lucru( sa il folosesti in alt scop) ,altfel cred ca iti aduce alte surprize daca il lasi acolo unde l-ai gasit!

Sa nu uiti sa ne comunici cum s-a rezolvat pana la urma problema cu reglarea si ...daca iti pleaca ( ceea ce nu e corect) masina de pe loc atunci cand o bagi in E dar NU apesi acceleratia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata masina e la Porche... Sa vad ce vesti imi dau.... Referitor la partea cu plecatul, a mea...pleca f f usor daca ridicam piciorul pe frana.

NU am desurubat "aerisitorul" despre care vorebea calin.c. Sa inteleg ca dupa ce se desface surubul se elibereaza presiune si iti permite sa tragi de cablu..?

E ok procedura de mai sus cu reglatul pana avem la transmision/block 002 valoare intr 1.8V-2V ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina neagra ( cu portbagajul pus si mansonul rosu pe volan) pe care am vazut-o ieri la Porsche Nord este a ta?

De ieri pana azi am vazut-o miscata cam de 2 ori!

Daca da, miscarea ei poate sa insemne ca oamenii de acolo au facut ceva intre timp( cred)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina neagra ( cu portbagajul pus si mansonul rosu pe volan) pe care am vazut-o ieri la Porsche Nord este a ta?

De ieri pana azi am vazut-o miscata cam de 2 ori!

Daca da, miscarea ei poate sa insemne ca oamenii de acolo au facut ceva intre timp( cred)!

da, e a lui :)

la care porsche ai fost?

eu o am in militari :D, maine ma duc sa o iau :( am cosmetizat-o putin pe casco :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porsche nord...in pipera. Avea parca si proiectoare si numere de inmatric. de PH.Aceea era?Azi, iar am vazut-o miscata din locul in care o vazusem in parcare ieri...cred ca s-a OCUPAT cineva de ea !

Posibil sa se rezolva si problema , nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti, voi sunteti mai informati decat mine....despre masinuta mea :)

Cei de la Porche nu au binevoit sa-mi dea un semn pana acum......Am sunat, am intrebat de masina...mi-au spus ca or sa revina cu un telefon, dupa ce m-au intrebat nr de inmatriculare al masinii.... si asa a ramas......

(sper ca la partea de service sa fie mai buni decat la partea relatii cu clientii)

Dupa ce iau masina...sper sa lamurim definitiv cu problema asta...cu reglatul ambreiajului, sau cu ce probleme pot aparea....

In continuare, daca stabilim exact ce si cum e cu ambreiajul, ar fi interesant daca cineva ar posta procedurile exacte de resetare si verificare a cutiei.

(vag-com + operatiunile care trebuie efectuate).

Vad ca e o criza acuta de informatii sau specialisti care stiu exact ce trebuie facut la un 3L cand sunt probleme (mai serioase)

Mai nou am aflat ca lichidul hidraulic nu se verifica scotand pur si simplu dopul verde si completand pana la nivelul ferestrei....iar daca completezi pana la acest nivel e normal sa-ti dea o parte din el afara pe la supapa.

Procedura e mai complicata, ideea e ca e normal ca lichidul sa fie sub nivelul ferestrei daca pur si simplu desfaci "dopul verde".

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer cred ca baietii au facut ceva iar acum se afla in perioada de " probe" dupa reglaje si remedieri!

Ma bucur ca iti sunt de folos ochii celor interesati de LUPO 3L :)

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3 saptamani de asteptari acum au reusit mecanicii si electronictii sa imi spuna ca problema, pentru care masina porneste si se opreste dupa 2 secunde este de la ambreiaj. M-am bucurat ca au aflat care este problema, sper sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte detalii nu stii ? Ce anume la ambreiaj...

Eu te-am intrebat.... daca se misca tija de la ambreiaj, pentru ca la mine era o pozitie in care remanea blocata pompa si mergea in continu`.

Poate aflii dace e pb de reglaj sau de la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti...putem sa ne autam reciproc ?

Am o idee care acum nu pare cine stie ce , dar, ganditi-va la viitor! voi acum aveti probleme pe care ceilalti inca nu le-au avut!

Putem sa facem ceva de genul: voi aveti problema si , dupa rezolvare incercati sa ne explicati si noua ce anume s-a facut pt. rezolvarea problemei?

Ceva la modul: am avut probleme cu chestia cutare si... s-a facut treaba aia ...a costat atat si am rezolvat-o in locul ala!

Asa reusim si noi sa stim unde baieti care dau de problemele noastre se si pricep sa le rezolve si nu mai batem noi kilometri sa gasim locul si omul de care avem nevoie la momentul in care exista o problema!

De acord?

Se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta am incercat sa fac deschizand topicul cu ambreiajul... Sper sa urmeze topic-uri cu resetarea cutiei...senzorii de la maneta....mai multe detalii despre vestita pompa hidraulica...samd

In partea de sus al cilindrului ai un surub aerisitor cu cap imbus care se desface si se trage de cablu pina la masim dupa care se stringe surubul si se regleaza cursa 4-7 mm.Aceasta operatie se face fara contact pentru a nu fi sistemul sub presiune. Dupa acest reglaj normal ar trebui o setare pentru a recunoaste noua pozitie a ambreiajului.Este o treaba de maxim 10 min. Succes

Poate ne lamuresti cu mai multe detalii cum se regleaza cursa de 4-7mm.

Poti sa ne confirmi daca e corecta sau nu procedura urmatoare (sau daca se face dupa ce se trage cablul asa cum ai descris mai sus):

Select]

[02 - Transmission]

[Measuring Blocks - 08]

Block 002

[Go!]

Remove connector from hydraulic unit.

Check field 2, specification is 1.8...2.0 V.

If the specification is not reached, adjust the Clutch Travel Sender (G162).

Re-attach connector to hydraulic unit.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Cycle ignition OFF/ON.

[select]

[02 - Transmission]

[Fault Codes - 08]

[Clear Codes - 05]

[Done, Go Back]

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!