Jump to content

Motul


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

Motul xcess 5w40 sau xclean FE 5w30 sau xclean+ 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa Valvoline am revenit la Motul si e alta viata, cu norma 50700.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Zangur

Eu am pus motul 10-40w, motor 2.3 10 valve v5 deoarece masina a stat un an si 6 luni si scotea un fum gri, de ulei. Dupa schimb un am probleme decat atunci cand masina sta mai mult de 15 min la relanti. Incepe sa scoata iar fum. Compresie ca la carte. Ciorba se face uleiul. In mers sa nu.l omor sub 2000 de ture, mai multe nu sunt probleme la esapament. Acum vara motorul ajunge la 90 de grade in maxim 2 min si acolo ramane. Acum vreau sa scap de problema cu fumul. Primul ulei il manca, cam 200g-500g la 1000km mers la consum combinat, sport si consum. Mi s.a recomandat ulei 10-70 motul, nu stiu ce sa zic. 

Modificat de Ovidiu Zangur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus in  Golful meu, PD Enginne, AJM, Motul Specific 507.00  5w30 (suitable for ling life- pe care il voi schimba la 15 000 km). Deocamdata multumit cu Motul. :) 

am ales norma 507.00 deoarece e mai buna decat 505.01 si contine si norma asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Zangur

A meu e motul 50200/50500, eu recunosc ca nu am mai avut treaba cu motul. Primeam bidoane mari de mobil si castrol(o gama larga) de la un var din SUA. Astept sa vad ce mai zice, si masina a stat o gramada si am mers mai mult " din poarta in poarta". Deci eu sunt sub norma. Uite ca de norma nu m.am interesat niciodata, sa am in vedere! Ms, orice info e binevenita

Modificat de Ovidiu Zangur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ovidiu Zangur500ml la 1000km e enorm pentru un benzinar aspirat. Nu incerca uleiuri foarte vascoase ca nu rezolvi nimic. V-a venii iarna si vei pornii cu " vaselina" in baia de ulei. 

@Emy D 507.00 e un compromis strict pentru filtru de particule. Nu are vreun pachet de aditivare mai bun sau mai potrivit pentru motorul tau decat un ulei cu norma 505.01, din contra. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php  

Diferentele sunt foarte mici...si rezista mai bine la temperaturi (diferente mai mari de temperaturi). Este putin mai fluid fata de 505.01  si culmea, desi cica e mai laudat, se pare ca TBN-ul este mai mic (7.2 in loc de 7.4). 

Motul Specific 505.01

Motul Specific 507.01

Hmmm... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D la pd 8v 5w40 505.01 este cel mai indicat , la 16v poti sa folosesti un 5w30 dedicat 505.01 dar si acolo tot 5w40 are protectie mai buna imo.Lasa 507.00 la cine are dpf de protejat nu axa cu came plus ca vei avea consum de ulei mai mare cu 507 ,are nativ noack mai mare pt a completa ulterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuunn! No, sa reziste 5000 km pana la anu' si il schimb. Sau poate vrea careva Ulei SH.... :))si pun inapoi 505.01 (glumesc)! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceati ca Specific e long life ? Din denumire  nu rezulta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specific 504.00/507.00  este long life pentru ca respecta normele de Long Life ale Vw....... insasi 507.00 inseamna ulei Long Life

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am stiut ca norma 507 = LL ?!

Pe lista de uleiuri aprobate 507 exista denumiri care contin expres LL, dar majoritatea nu contin aceasta denumire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti la specificatiile VW, norma 504/507 e LL DAR se poate folosi la interval fix fara probleme, e chiar recomandata aceasta treaba si de VW. Mai mult la noi se poate scurta acest interval fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Ma bag si eu in discutie, in sensul ca de curand am folosit si eu pt. prima data la revizia de 10 kkm, ulei Motul 8100 x-cess 5w40.

Masina este un seat Toledo 1.6 16v BCB, 123 kkm, an 2004 si ce pot sa va spun ca pana spre 90 kkm am folosit Castrol Magnatec pe care il bea cu multa placere ( aprox. 1,5 litri la schimb ), dupa aceea am folosit Mobil super 3000 5w40 pe vara si Mobil1 0w40 pe timpul iernii ( consum de ulei insesizabil intre schimburi. ceva de genul a max. 2-300 gr., cat sa se cunoasca putin pe joja. - foarte multumit!!! ).

Daca este sa ma iau dupa specificatiile tehnice, ma refer in special ca Motul 8100 x-cess este full sintetic, vascozitate care la rece 40 gr. este undeva la 85, la cald 100 gr. este 14,2 si TBN undeva la 10,7 la o cantitate de cenusa de sulf de numai 1,1% fata de mobil cu 1,3 %,  liqui moly baga pana la 1,6%, pot afirma ca este peste toate uleiurile 5w40 cu norma A3/B3/B4, vw 502.00 - 505.00, bmw LL-01 etc. dar sa vedem in timp daca marketing-ul corespunde cu realitatea.

Motul am bagat acum vreo 2500 km din pura curiozitate dar si din opinia formata citind despre el lucruri foarte bune pe mai multe forumuri nationale si straine. Ce pot sa va zic, dupa un drum de mare, munte + invarteala prin Craiova si judetul Dolj, nu mi-a mancat strop, motorul suna la fel ca inainte, culoarea uleiului este tot galbuie, nu-mi ramane decat sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor pana  la urmatorul schimb de ulei, care estimez ca va fi in primavara, deci o sa prind si iarna pentru a-mi forma o parere cat mai concludenta.

 

Cu stima!

 

Modificat de alins
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezista 10.000 km si in 1.8 T 180 cai. deci sigur rezista bine si in 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt utilizator de Skoda Superb, 2007, cod motor BPZ, 1.9tdi. Fara filtru de particule, km reali, cam 405mii. Pana acum am folosit doar ulei Castrol Edge Titanium 5w40 si as dori sa trec pe motul. Recomandari? Sa umblu si la vascozitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da merita incercat, dar nu schimba vascozitatea, mergi pe ulei cu norma recomandata. Succesul e sa-l schimbi la maxim 10K.

http://www.ulei-motul.ro/produs/22/motul-specific-505-01-502-00-505-00-5w40.html

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La  Vw Jetta ,2006 2.0 TDI cu DPF care ar fi mai ok  ? Pe site la ei imi recomanda 5W30 Motul X-Clean + dar  la variant de 4L  am gasit doar Motul 8100 X-Clean Fe

 

ce sa aleg  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am folosit Castrol. Apoi am trecut pe Liqui Moly. Acum folosesc Motul. Motul este uleiul pe care motorul nu-l papa. N-am completat o picatura de cand l-am schimbat.

Schimbul de ulei il fac o data pe an indiferent de nr.de Km, de obicei in prima luna de primavara. 

Liqui moly mi-a lasat impresia ca da motorului ce mai buna compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu tot nu sunt în clar pe ce sa merg. Norma găsită pe net pentru codul de motor BGU este: 500 00 / 501 01 / 502 00. Vreau neaparat sa încerc Motul dar nu știu daca sa merg pe x-cess sau x-clean, și cel mai sigur 5w40. Aștept recomandări. Orice detaliu e binevenit. Multumesc.

Modificat de roberto87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xcess 5w-40, este Full Saps, protejeaza mai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa te sfatuiesc si eu roberto, X-cess este aditivat mai bine impotriva uzurii decat X-clean, acesta din urma este destinat motoarelor de noua generatie, nu este neaparat mai bun decat X-cess doar pentru ca este mai scump, face altceva.

Folosesc X-cess deja de 4 schimburi si sunt foarte multumit, cu Castrol se auzea ca o drujba.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, pentru SOT 2006 cu ALH, 160000 km studiez si eu peste tot ce ulei ar fi mai bun cu norma 505.00. La ultimele 5-6 schimburi am folosit Castrol Edge 5w40 dar parca motorul suna tot mai tare. Consumul de ulei la 15000 km a fost de 200-300 ml. M-am gandit la Motul x-cess 5w40 si de acum inainte sa fac schimbul la 10000 km (media anuala este de 15-16000 km, din care mai mult de jumatate extern). M-am gandit bine sau exista variante superioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norma pt alh nu este 505.01 ? 505/502 e norma de benzina?

 

Eu as incerca altceva, Valvoline 5w40 xtreme la 165 ron 5 litri, Fuchs titan gt1 5w40 la 125 ron 4 litri, Ravenol vmo 5w40 la 180 ron 5 litri. Motul e un ulei subtire, iti dai seama dupa hths mic ~3.3  pe cand alte uleiuri il au cam 3.7-4, iar redline il are 4.4 (un fel de cugerea uleiului la 150 grade). In motor insa uleiul nu ajunge la 150 grade... sta in zona 90-110 grade. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok xcess 5w40, cel mai ok e ca ai redus intervalul e schimb.

Apropo are HTHS 3,7 https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/original/8100_X-cess_5W-40_(GB).pdf?1458898826

Tot ce are aprobare VAG are HTHS mai mare sau egal cu 3,5 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!