Jump to content

Motul


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

Goagle e prietenul tau.. Oricum era un test intern platit de amsoil care evident a iesit net castigator. Uleiurile adevarat bune nu se gasesc la magazin si nu costa sub 30 euro litrul ptr motoare de curse vorbim.

 

 

O fi daca zici tu, ca prea spui cu foc. Testul "intern" platit de Amsoil era de fapt un test API("four ball") cu aplicatie extrem de redusa in tipul de solicitare la care este supus uleiul in motor. Erau comparate mostre de ulei virgin. Un ulei uzat in diferite stadii dadea cu cu totul alte rezultate (net favorabil lui Red Line) Exista si un test al "cenusei" unde sunt comparate "mere cu pere" adica "low SAPS" cu "full SAPS", test facut in aceleasi conditii (platit de Amsoil pentru a "da peste nas" lui Red Line). Se vede clar care este obsesia lui Amsoil si cat cheltuie compania americana mare rivala a lui Red Line pe strategii "murdare" de marketing...  Ce legatura o avea asta cu afirmatia ta:

"Uleiurile americane redline and shit3 au dat cam prost la teste, le evit din start" cel mai probabil numai tu si cu Dumnezeu stiti.

Uleiurile ce le folosim noi, "comerciale" se incadreaza toate in anumiti parametri ceruti de producatori, cu diferenta ca unele sunt putin mai bune decat celelalte

 

Care "voi"? De la tine din localitate? Pe cine incluzi in aceasta categorie?

Keep walking!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer la toti de pe forumul asta :) cand spun noi

sau tu cumva folosesti un ulei special din surse necunoscute noua , ce nu e clar?

 

iti zic doar ca la curse moto unde motoarele sunt mult mai pretentioase decat tractoarele noastre, al tau depotentiat  inclus :) , uleiurile americane sunt real shit ..

singurele decente sunt bel ray si royal purple, fiind putin peste v300 factory line de la motul

 

da-mi voie sa ma indoiesc de superioritatea lor la diesel in comparatie cu aceiasi competitori (marci )

 

vad ca participi la discutie ..folosesti motul? cum ti se pare fata de ce ai avut pana acum?

 

motoare de masini nu am deschis prea multe, dar la motociclete de curse destule, stiind cu ce s-a mers in pista 4-5-6mii km , cu schimb ulei+filtru la maxim 1000km, e usor sa vezi cat de bun e un ulei in comparatie cu altul vazand piesele si uzura

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul este un  ^%cat fata de ce folosesc acum. A spune ca uleiurile americane sunt "real shit" pe langa ce folositi voi la "cursele moto" este o ABERATIE ABERANTA. Acorda-ti timp sa afli cam ce folosesc eu si uita de aiureala de Royal Purple cu atat de discutabilul lui Synerlec, care se pare ca dupa tine, nu ar fi american...Iar Motul-ul mincinos si mineral in proportie de 50% chiar si pe flagship-ul 300 V, plin ochi de escrocherii de marketing, m-a dezamagit demuuuult de tot...

Interesant, asa-i?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i nimic interesant intr-un limbaj licentios fata de afinitatile unor colegi forumisti, exista o zicala despre gusturile omului dar sunt sigur este cunoscuta sub acel invelis nerafinat

 

in afara de multa galagie, reclama, si ponegrirea marci/model caruia ii e destinat acest forum,  nu am observat alte interese care sa fie si respectabile

 

daca nu iti place un lucru la tv schimbi canalul, pe forum schimbi topicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va contrazic. Are o gramada de vesti de aflat racingparts.ro din acel post. "Gusturile omului", in ceea priveste lubrifiantii, nu sunt o chestiune strict subiectiva, ca la femei, ci una strict argumentata. Altfel vorbim ca sa ne aflam in treaba. Scuzati limbajul "insuficient de rafinat"!

"Ponegrirea marcii caruia ii este destinat topicul"(nadajduiesc ca nu tot forumul...) este ARGUMENTATA. REATASEZ MSDS-urile care ma fac sa afirm raspicat chestia asta.

Imi pare rau ca v-am inoportunat!

post-74345-0-81288100-1389729660_thumb.j

post-74345-0-53348900-1389729683_thumb.j

post-74345-0-68569200-1389729712_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, Stiti cumva cat are valabilitate Motul X-clean 5w40? Vazusem la cineva un bidon si e imbuteliat in martie 2011. Mai poate fi folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca are 4 ani valabilitate. Oricum cam "batran" Eu am gasit numai din 2013.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta am intrebat. Are acum aproape 3 ani. Deci e cam la limita. Singurul lucru bun e ca la jumate de pret fata de magazin!!! 

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-l folosesti 10k merge fara probleme,uleiul este bun daca este sigilat si nu a luat contact cu aerul,nu oxideaza decat in contact cu metalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va contrazic. Are o gramada de vesti de aflat racingparts.ro din acel post. "Gusturile omului", in ceea priveste lubrifiantii, nu sunt o chestiune strict subiectiva, ca la femei, ci una strict argumentata. Altfel vorbim ca sa ne aflam in treaba. Scuzati limbajul "insuficient de rafinat"!

"Ponegrirea marcii caruia ii este destinat topicul"(nadajduiesc ca nu tot forumul...) este ARGUMENTATA. REATASEZ MSDS-urile care ma fac sa afirm raspicat chestia asta.

Imi pare rau ca v-am inoportunat!

Va salut pe toti.

 

chiar eram hotarat sa trec de la marca mobil la motul, mai ales pentru cel dedicat dexos2, dar se pare ca toti producatorii mint in fisele tehnice. mai bine imi vad de treaba atat timp cat motorul merge foarte bine.

la skoda merg pe mana castrolului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni, uleiurile adevarat bune nu costa 10 euro litrul

sa va intre bine in cap lucrul asta

un motor de curse cu o putere specifica de cateva ori mai mare decat tractoarele de care vorbim noi aici , un motor care 100-120km pe zi ii face de la 9.000 ture in sus pana la 13-14k-16k ..e mult mai sensibil la uleiurile proaste 

un ducati sbk V2 1200cc cu 210 cai la roata e extrem de sensibil , dupa multe experimente costisitoare amsoil e un esec total, bardahl e ok dar pierderea de putere prea mare, v300 destul de ok, pierdere putere mai mica si km parcursi in pista ceva mai multi pana la uzura inacceptabila

produsele folosite in final , nu sunt cele de mai sus, ci lubrifianti de care nu ati auzit vreodata si nu ajungi usor la sursa.

 

spre deosebire de multi dintre voi , ceva motoare de curse am deschis pana acum, in plus le vad des pe ale lui Pascota care le sparge destul de des

cam 3 curse si revizia

cutia de cuzineti uzati e mare, si spune multe lucruri despre diverse marci de uleiuri motul, bardahl, silkolene, repsol

 

99% din voi nu ati deschis 1 data motorul masinii voastre ca sa vedeti uzura tolerante etc ..in final faceti (m) toti afirmatii "nefondate", pentru ca tre sa recunoastem ca motoarele noastre nnu prea se strica, cuzinetii si pistoanele-cilindrii nu se skimba niciodata, nu tineti masina atat de mult, va debarasati de ea repejor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni, uleiurile adevarat bune nu costa 10 euro litrul

 

Nu, costa cam 15 euro/litru(quart). Si sunt dedicate domeniului de utilizare "de strada". Cele de racing, care se schimba dupa fiecare cursa, sunt deosebit de agresive chimic dar foarte orientate catre combaterea frictiunii. Daca pui uleiul "curat" fara niciun "boost" de aditivi la aplicatia ta, te alegi cu o "galeata de cuzineti morti". De "Pascota" nu am auzit(o fi si el vreun Valentino Rossi... :lol:), probabil tocmai fiindca are in echipa tehnica un "nene practician" fara "carte prea multa" in genul tau.

Daca dupa acele probe de care spui, ai ajuns la concluzia ca 300V este "miezul din Fanta" care face cuzinetii sa ajunga cel mai greu in "galeata", nu esti chiar pe drumul cel bun, ca sa fiu bland in exprimare...

Poti sa nu te mai obosesti sa imi raspunzi. Eu nu o voi mai face.

Bafta la racing!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cautam si eu un ulei pt 1.8T si ajunsesem la Motul 8100 X-cess 5W40 - 142lei 4L, dar m-am cam razgandit citind parerile. Momentan am Mobil1 5w40 cumparat de pe strada, nu stiu daca e genuine sau unde e facut, dar nu-l mananca deloc. Sincer e cam ieftin (parca 120lei 4L) si ma gandesc sa incerc ceva mai calitativ.

 

Sa inteleg ca varianta cea mai buna e Red Line 5w40? m-ar costa ~300lei 3.75L, la fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un motor care a mers 12 ani cu Mobil nu merita sa pui Redline ,de banii astia cumperi 2 schimburi de Mobil si il schimbi la 10k.dupa care te asigur ca este mai bine pentru motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la un Golf 3 din 1997, cod AEE multipunct (cel din semnatura), norma VW 502 000 este cea potrivita? Daca da, atunci sa aleg un Motul :

Specific 505 01 502 00 5W40, sau 8100 X-cess 5W40 ? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calin.g: n-a mers 12 ani cu Mobil! primul proprietar nu stiu ce a pus (Germania), al doilea a pus Castrol Edge 5w40 (Romania), iar eu (al 3-lea proprietar) sunt la primul schimb cu Mobil1 5w40. De schimbat il schimb oricum la 1 an in care fac ~7-8000km doar drumuri extraurbane. Ideea e ca are 140k km si nu vreau sa fie praf la 200k :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lowlife - daca nu esti multumit de Motul 5w40 incearca Motul xclean+ 5w30 (sintetic) e mai bun din toate punctele de vedere, cel putin in cazul meu, chiar si la consum

 

 

brunovomonul - ambele se potrivesc la fel de bine pentru masina ta, ramane la alegerea ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales Motul xcess 5w40 pentru un tdi axr.Am citit ca respecta si norma 505.01.E ok sau trebuia Motul Specific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Motul 8100 Xcess nu respecta 505.01 asa ca atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare, ce ulei motul imi recomandati pentru bkc-ul meu ? are ~160k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei vascozitate 5w40 poti alege specific 505.01 sau xclean iar daca vrei 5w30 poti alege specific 504/507 sau xclean+

 

daca ai DPF doar cele 5w30 datorita normelor necesare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiam dupa ~120k km nu se trce pe 10w40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!