Jump to content

Motul


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

 

1 hour ago, maricel 2 said:

Motul 8100 x cess 5w40

la fabia 14 16v BKY e ok ?

eu folosesc acelasi ulei in fabia din semnatura si sunt multumit.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gloabei mele ii place mai mult x clean decit x cess,voi incerca poate si ala scuump...cu dura lube.Le-au scumpit iar toate...ceoameni. 

Motul.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motul aditivat cu dura lube? care este acela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Separat dura lube pus in ulei imediat dupa schimb.Nu sunt fan aditivi dar am zis sa incerc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, ma bate si pe mine gandul, cam bat tachetii :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina se amorseaza...la alea noi bate altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vreau sa iau tot Motul x-cess 5w40, dar ma gandeam...au mai imbunatatit si ei formula, oare?? Nu am gasit nici o informatie in acest sens...sau o fi la fel ca acum aprox 6 ani cand a aparut??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie sa imbunatateasca formula, pentru ca nici motorul pentru care este facut nu a evoluat in cerinte.

Xcess este un ulei Full SAPS, cam cel mai complet pachet de aditivi pt un ulei din clasa lui. SChimbat la maxim 10.000 km e foarte ok in motoarele Turbo Benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X-cess e folosit si in EU si SUA  in foarte multe masini performante de genul Subaru, Mitsubishi,  Toyota supra, Nissan skyline  masini cu turbine cat o galeata care dezvolta mai mult de 200cp/L  si e renumit ca e printre putinele uleiuri care se consuma putin si ofera protectie ok.  Cititi reviewuri scrise de oameni care traiesc pentru masini si numai motoare viseaza, le construiesc le imbunatatesc si asa mai departe.   Sa ii spui unui proprietar de Subaru ce are 2L boxter cu 300-400 cai+ ca Motulu nu e bun in 1.9 ALH sau 1.2 benzinar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.11.2015 at 9:47 AM, waf said:

 

Insa, mai am un Audi A4 B6, motor 1.9 TDI AVF, si la acea masina s-a folosit doar 5w30 cu interval de schimb regulat la max 10k km (am pe care dovada ca au fost schimburi la un nr mai mic de lm 7-8k km). Si de aceea am zis sa pastrez 5w30, tot de la Motul, numai ca nu stiam exact ce anume ar fi mai bun. Eu am folosit Motul 8100 X-Clean+, dar o sa trec pe cel 8100 X-Clean Fee.

 

Eu il folosesc de cateva schimburi si sunt foarte multumit, de asemenea am fost foarte multumit si de xclean+ care l-am folosit cateva schimburi pana am prins xclean fe la noi in tara. Xclean fe imi convine si din cauza ca este si la bidon de 4L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
SpiritCrusher

Salutare,

Imi spuneti si mie va rog care ar fi cea mai buna varianta de la Motul?

VW Golf4 Variant, 1.9 TDI 4 Motion, 74kw, 2005

220.000km, rulez sub 15k pe an

Multumesc.

 

Modificat de SpiritCrusher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai doar 2 variante : Xclean 5w-40 sau Specific 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi puteti recomanda un magazin online care vinde Motul Specific 505.01 la pret bun si e de incredere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe em@# ai incercat? La mine se aduce pe comanda la orice magazin de uleiuri sau piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat si acolo, dar e vandut de alt seller, si are un pret mare. In schimb este Motul 8100 X-clean, 5W40, care are si norma 505 01 la pret f bun.

Nu stiu daca X-Clean-ul este mai slab sau mai bun decat Specific 505 01, dar as prefera sa raman pe Specific 505 01 pe care il am si acum in motor, din cauza ca mai am vreo 700 ml ramasi de la ultimul schimb, pe care nu ma lasa inima sa-i arunc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specificul e tot timpul mai scump. Si x-cleanul e ok, si se poate amesteca cu specificul la nevoie, mai ales la completare.

Mai incearca aici: http://www.ulei-motul.ro/produs/22/motul-specific-505-01-502-00-505-00-5w40.html

si aici: http://shop.poldistribution.ro/22-ulei-de-motor/41-specific-505-01-502-00-505-00-5w40.html?sid=fb0c8544d371a033b35a397e7693dfb3 (dar momentan nu au la 5L)

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva...am citit la review-uri la X-Clean ca e Made in ITALY. O fi si asta un motiv pt care e la pret mult mai mic ?  Eu parca tin minte ca anul trecut X-Clean-ul era mai scump decat Specificul. Si Specific e tot Made in Italy mai nou ? Cel ce l-am luat anul trecut era de Franta, cum stiam ca sunt toate uleiurile Motul de cand am aflat de ele.  Sper sa nu fi scazut calitatea odata cu mutarea in Italia a productiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a scazut calitatea, au deschis fabrica si in Italia pentru unele produse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

majoritatea uleiurilor Motul sunt facute ij italia mai nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/23/2016 at 9:15 AM, SergiuD said:

Specificul e tot timpul mai scump. Si x-cleanul e ok, si se poate amesteca cu specificul la nevoie, mai ales la completare.

Ar fi mai bun Specific decat x-clean, avand aceeasi norma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu-ti poate garanta asta, eu am preferat varianta mai ieftina si schimburi dese, eu nu am bagat niciodata specific in nici o masina, dar am prieteni care o fac si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este relevant, dar asa arata uleiul Motul Specific 505 01 din motorul masinii mele, dupa 1 an si 7000 km rulati, jumate in afara orasului, jumate pe drumuri scurte in Cluj:

foto.jpg

 

Ce parere aveti ? Pare sa arate ok...culoarea e un maro inchis si la frecare intre degete se simte inca unsuros.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit tot aici pe forum faptul ca daca uleiul se inchide la culoare, inseamna ca detergentii din componenta uleiului isi fac treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu M

- Specificul de la Motul e teoretic dupa reteta producatorului, da rin practica poate sa difere treaba de la caz la caz deoarece conditiile de exploatare sunt diverse si nu sunt 2 la fel

- uleiul la diesel e normal sa se innegreasca, practic el se innegreste mult mai repede fata de benzinare care nu se prea innegresc, e chestie de combustie

- consumul de ulei sau innegrirea lui sunt chestii relative si subiective, nu sunt indicatori reali si obiectivi de calitate a uleiului, dupa cum ziceam mai sus nu exista 2 masini exploatate la fel deci nici 2 motoare perfect identice, diferentele pot fi atat de mari incat ce ti se potriveste tie sa nu fie bun la altu si vice-versa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce îmi recomandați pentru Golf 5, 1.6 mpi? La ultimul schimb am folosit Aral 5w40 și după 8000 km s-a aprins martor nivel ulei scăzut. Mașina are aproximativ 215000 de km. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Ionutz_s
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!