Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

nu vreau sa intru in polemici cu tine. vbsc din experienta nu din auzite

* sau altfel spus : de ce atunci cand iei limp mode opresti motoru si isi revine masina? ptr ca atunci cand ai oprit masina si ai repornit eroare dispare si ecu vede functionarea normala a motorului pana la urmatoarea eroare dupa care cade iar in bot si tot asa. . .;)

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Vorbesti prostii....

Vorbesti prostii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni cumpar alta turbina dar sunt un pic indecis intre una reconditionata la fb parts aici in italia cu garantie extinsa 3 ani pret 460 euro cu a mea la schimb sau noua di Germania (nu stiu daca trebuie a mea la schimb) cu 430, la cea din urma nu inteleg de ce e atat de ieftina? Sunt contrafacute sau ce? Voi ce credeti care sa o iau? Asta care o am chiar daca reusesc sa o reglez tot nu inteleg de unde vine uleiul.mi-e teama sa nu iau alta turbina sa o crap si pe aia...

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Vorbesti prostii....

Vorbesti prostii....

bine mha ca stii tu . .. dar parerea mea este sa mai umblii cu testeru pe masini si dupaia sa vorbesti.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

"Caldura mare, mon cher".

Zi frumoasa tuturor, si wekend placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

 

Vorbesti prostii....

Vorbesti prostii....

bine mha ca stii tu . .. dar parerea mea este sa mai umblii cu testeru pe masini si dupaia sa vorbesti.

 

In primul rand nu ma lua cu limbaj de cocalar cu "mha" si invata sa scrii corect. asa putem sa purtam o discutie decenta.Nu ma cunosti, si nu te cunosc.

In al doilea rand:  eroarea stocata produsa de un limp mode, indiferent de care e , negativ sau pozitiv, aceasta ramane stocata si ramane acolo cel putin 1 eroare pana o stergi. Faptul ca tu nu o gasesti cu "testeru'" tau de 2 lei, asta e altceva.

In al treilea rand ,legat de science-fiction-ul tau ca de ce masina isi revine dupa oprire:  parametrii pe care ii monitorizeaza Ecu in timpul mersului pe partea alimentarii sunt cititi "live", adica pe moment.In functie de datele furnizate de diferite piese: debitmetru, senzor map, egr,temperatura aerului, fluxul aerului,presiunea atmosferica de afara, etc. Daca la pornirea motorului Ecu considera ca parametrii sunt buni (conform mapei) atunci el va comanda corespunzator componentele (egr, electrovalva n75) si masina va functiona bine. Insa daca pe parcurs unele componente ii furnizeaza date care ies din specificatiile din mapa, atunci el considera ceva nu e in regula si intervine limp mode-ul. Ciclul asta se intampla indiferent ori de cate ori opresti,pornesti motorul. 

 

apropo: eu am "umblat" cu "testeru'" pe destule masini, nu cred ca e nevoie sa ma inveti. Si daca e sa invat atunci apelez la specialisti, dar macar tac din gura in banca mea si nu ma dau mare si tare ca vezi doamne pe cate masini am "umblat cu testeru'" .

Sper ca te-am lamurit, si ai inteles. Am incercat sa scriu intr-un limbaj cat mai accesibil, mai pe romaneste cum se spune. 

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu,

Cu presiunea turbo este cam asa: Negativ Deviation este o eroare care ramane mereu inregistrata pe cand Pozitiv Deviation nu ramane inregistrata dupa pornirea si repornirea motorului, acest subiect a mai fost discutat pe acest topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

La mine ramane memorata, oricare ar fi dintre ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate confundati un pic niste termeni. In a se reseta ECU la repornire cu a se sterge eroarea din ECU. Si eu stiu ca erorile raman stocate pana la interventia cu VAG-ul. Altfel nu am intalnit, dar na. Cine stie chiar totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Pai aici zicea ca la scanare nu a gasit nimic,nici o eroare. Daca totusi nu a gasit , si e posibil asa ceva,atunci e interesant. Dar la mine apare tot timpul la scanare, daca mi-a dat limp mode (ca scanez azi sau peste 2 saptamani, eroarea tot acolo e).  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate nu-si ia limp dar nici presiune nu face... Ceva de genu sa nu se conflictueze. Ce masina este? Poate la modelele mai vechi sa fie treaba asta. Sa-si ia limp si sa nu arate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa gresesc dar eu cred ca limp mode inseamna atunci cand ecu iti limiteaza acceleratia.mie imediat ce pornesc motorul imi da voie sa o accelerez o data normal dupa care nu mai urca de 2300 -2500 de ture si nu se aprinde nici un bec in bord.am pus vagul si inainte si dupa si in timpul functionarii motorului de m-am uitat un pic la valori in campul 3,8,9,10,11 etc, totul pare in regula.pote nu o fi limp mode asta care il face.oricum schimb turbina pentru ca pierde mult ulei pe la imbinarea cu partea de galerie.acum imi e teama sa nu fie alt motiv pentru care a crapat turbina...am vazut cam mult ulei pe traseu de la intercoler.nush cum sa il dau jos sa il curat, sau exista alta posibilitate sa scot uleiul din el?

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Eventual cu o seringa si un furtunas sa bagi sa scoti uleiul.Dar e cam tiganeala. Cel mai bine e sa-l dai jos si sa-l cureti ca lumea. Cu ceva solutie care sa dizolve uleiul ,gen pur de spalat vase sau asa ceva, apoi clatit bine bine cu apa curata, lasat sa se usuce bine si cam atat. Si sterse toate furtunurile . Uleiul sigur il ai de la turbina, de la jocul in ax. Ti-l baga in admisie , si se depune in intercooler.  E periclus deorece poate sa o i-a pe ulei motorul si ti-l distruge complet daca nu reusesti sa-l opresti la timp. Cel mai bine schimba turbina, sa fie montata ca la carte. O turbina noua  e reglata, doar o montezi si gata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina vb? Nu am urmarit toata discutia, recunosc. Cand pornesti motorul ti se aude cat de cat turbina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de un passat b6 1.9 tdi bkc (105cp).eu deja am schimbat o turbina(cea care e acum pe masina) banuiesc ca uleiul in intercoler e de la cea care am schimbato, asta care am pus-o acum era reconditionata dar ori nu a fost bine facuta (pentru ca avea putin joc in ax) ori sa distrus pentru ca cretinul de mecanic a pis ulei peste nivelul maxim.turbina se aude , merge dar nu cum trebuie si pierde ulei mult si nu im dispare din baie.fum alb nu scoate deloc ci fum negru mult...

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu stiu ce sa mai zic manyx. Trebuia sa iasa fum alb daca era sa se amestece uleiul cu motorina. Interesant e ca-ti curge ulei, dar nu se consuma de nicaieri. Turbina reconditionata nu trebuie sa aiba joc in ax deloc. Ori ai fost fraierit, ori mecanicul  a montat ceva gresit (desi nu-mi dau seama ce). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca la un moment dat ziceai ca ai si un fasait... Daca ai vreun furtun de la turbo spart, rupt sau iesit din traseu, de aia-ti da si cu fum negru. Verifica sa ai toate furtunele la locul lor si sa fie bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am controlat toate furtunele de vacum care pleaca de la n75 si tuburile care pleaca spre si de la intercoler.e adevarat ca nu le-am demontat toate, cele groase de plastic nu le-am scos din prinderi sa le inspectez.dupa ce pornesc masisna dureaza un pic (5 sec probabil pana se incarca instalatia cu aer) si incepe un fasait.am scos furtunelul de la EGR, am pus un capetel de furtun ,am tras aerul di egr si am sugrumat furtunelul dupa care imediat dispare fasaitul.ce se intampla nu imi dau seama.

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit beleaua cu fasaiala , am urmarit unde se aude si era chiar din distribuitorul de vacum (n75) codul piesei 3c0906625.am sa incerc sa atasez si schita piesei, practic furtunelul care vine de pe conducta care duce de la pompa tandem la servofrana si intra in n75 trage aer incontinuu, acum l-am blocat inainte sa intre in n75 si se mai aude nimic si masina se tureaza f bine fara poticaneli sau fum dar nu mai intra turbina.am mers cu masina asa merge lin frumos fara fum dar nu mai intra turbina...furtunelul care l-am inchis e P1 din schema.ma puteti ajuta cu schema de functionare a acestui distribuitor vacumatic.ce trebuie sa deschida sa inchida? Merge desfacut? Am incercat sa il desfac dar se pare ca e capsat...

post-114538-0-29441400-1407675345_thumb.

post-114538-0-41527700-1407675372_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa pun piesa asta de pe un golf cod 6Q0 906 625 schimba doar primele caractere in loc de 3C este 6Q?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici am descris cum funcţionează o electrovalvă. Acolo 1-vacuum, 2-turbină, EGR, 3-filtru de aer. Dacă electrovalvele din blocul ăla au acelaşi tip de construcţie, trebuie să determini aceste intrări/ieşiri şi la mufă pinii de alimentare corespunzători valvei respective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In n75 (sau cum ii spune la al meu) sunt practic mai multe electrovalve, sa cel putin 3 (n239, n18 si n75) sa spun ca cele 3 care ai spus tu le identific dar nu inteleg cum se leaga cu celelalte.

Conform schemei care am atasato:

P1 e vacumul care trage incontinuu

P2 duce la egr

p6 la turbo

Din cate ai descris tu in celalalt topic p1 fara alimentare trebuie sa tina vacum.eu le-am verificat pe toate fara curent si nu tine vacum la nici unul, banuiesc ca sa rupt ceva in el si nu stiu cum sa il desfac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiato deja dar acolo e diferit un pic de ce am eu pe masina.am toate electrovalvele alea in o singura piesa si noua costa vreo 250 euri.maine o comand uzata cu tot cu furtune de pe un golf(a fost accidentat) cu motor bkc ca al meu, ca si cod piesa difera doar primele doua caractere in loc de 3C are 6Q sper ca nu iau taca...

Multumesc frumos pentru raspuns.

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si n75 degeaba, de fapt fasaitul se aude din cauza ca nu e reglat actuatorul.cand pornesc masina se trage tija prea mult si face fasaiala asta, daca o turez scoate fum negru si nu urca mai mult de 2500 de ture.daca imping un pic tija in sus dispare fasaiala si masina accelereaza corect si nu scoate fum.eu am incercat sa mai dau drumul un pic la tija dar nici nu stiu cat trebuie sau daca trebuie sa o reglez din piulite sau din opritor.are si un opritor care nu da voie tijei sa coboare atat de mult incat sa fasai si sa faca scandalul asta cu fum si asa mai departe.as vrea sa stiu cum trebuie sa o reglez dupa vag fara sa fac log in mers ca nu am pc portabil.azi am demontat egr-ul (era blocat si plin de mazga intarita) si toate tuburile posibile si le-am facut noi.acum egr-ul deschide cum trebuie si e totul curat dar nu stiu cum sa dau jos intercolerul(banuiesc ca e plin de ulei), e intre radiatorul de aer conditionat si cel de racirea motor, trebuie sa dau bara jos sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!