Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

Astea sunt valori le care le aveam inainte sa umblu la tija(nu se accelera si fum mult plus fasait) .maine pun vagul din nou sa vad ce da.

15:50:28 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)

  819 /min  Engine Speed (G28)

  245.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)

  410.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)

  95.5 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

15:50:28 Group 010: Charge Pressure Control

  400.0 mg/str  Mass Air Flow (actual)

  958.8 mbar  Atmospheric Pressure

  1009.8 mbar  Boost Pressure (actual)

  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

15:50:28 Group 011: Charge Pressure Control

  819 /min  Engine Speed (G28)

  1091.4 mbar  Boost Pressure (specified)

  1009.8 mbar  Boost Pressure (actual)

  80.1 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,am rezolvat cu fasaiala de la turbina.am strans un pic surubul opritor ca cobora tija prea tare de fapt prima oara l-am strans prea tare si intra in limp,am mai umblat eu pe la tija si tot imi intra in limp dupa mi-am dat seama si am mai dedesurubat un pic opritorul,acum masina trage de rupe dar fluiera un pic si turbina cred ca trebuie sa mai lungesc un pic tija.maine fac un log in mers si poate ma ajutati si pe mine cu interpretare lui tinand cont ca masina e remapate stage 1 la TCM.ulei imi pierdea pe la garnitura te la retur a turbinei(am schimbat-o).acum imi da ulei pe la furtunul care pleaca din turbo in intercooler(exact unde intra furtunul in turbina)e normal sa fie ulei acolo?maine dau intercoolerul jos sa-l curat,din cate am inteles trbuie demontata jumatate de masina...

PS:cum vad presiunea turbo la relanti sau pe loc si cum imi dau seama ca e ok.

acu la urma dupa ce am reglat-o cat de cat pe campul 11 am :

- engine speed                                               840/ min

-BOOST PRESSURE(specified)                1091,4 mBAR

-BOOST PRESSURE (actual)                       979,2 mBAR

-CHARGEPRESSURE(control duty cycle)   80,1%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun aici doua loguri poate ma ajuta cineva cu interpretarea lor.asta e dupa ce am reglat singur tija si opritorul.masina are stage 1.trage ea dar parca nu intra mereu turbina si are fluierat ascutit la turatii mici.multurmesc

post-114538-0-76666000-1408375401_thumb.

post-114538-0-02742400-1408375423_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manyx,

 

reglarea tijei si a surubului limitator se face cu motorul accelerat la 1400rpm , si  cand parghia este la surubul limitator trebuie sa ai o presiune masurat de 1150 mbar si cand tija este extinsa la maxim trebuie sa ai 950 mbar.

 

in rest toate valorile pe care tu le postezi la relanti nu au nici cea mai mica relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RUNE"

Nu inteleg cum sa reglez tija la 1400 rpm,te rog daca poti fi un pic mai explicit.logul care l-am pus nu e bine facut ?ce poti citi de acolo?mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti pe acest forum vei intelege ca unealta de verificat reglajele turbo este VCDS ul cu Basic Setings 011  unde motorul vine accelerat la 1400 rpm  si actuatorul trage  geometria de la un capat la altul al cursei, ei bine la un capat al cursei trebuie sa aiba 1150 mbar si la celelant 950 mbar, intro parte cursa este data de surubul limitator si in cealalta de lungimea tijei.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

n75 nu are destula forta sa traga de actuator sa deschida turbina.

 

Utiule pleaca capul si nu il mai ridica pana nu sectionezi un actuator sa vezi ca are un arc in el, si acest arc impinge tija ptr a deschide vanele!!!

 

considerea asta ca ultimea mea postare deoarece aceste lucruri nu au absolut nimic cu reglajul turboului

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Astept detalii tehnice...nu vorbe. E forum tehnic. 

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Possible Symptoms
  • Reduced power output
  • Limp mode
Possible Causes
  • Boost Pressure too High
  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
  • Charger Pressure Control defective
    • VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
  • Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
    • Check / Clean mechanism for variable nozzles

 

Iti spune ceva fraza : 

  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking ?
  • Oare ce se intampla cand furtunasele sunt leaked, blocked sau disconected?
Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Utiu,

 

hai ca sa nu mai faci carari prin balarii incerca sa intelegi ca eroarea cu Pozitiv deviation era stocata inainte de curatrea turboului, omul sa intors ca nu mergea corect cine stie din ce alta eroare a mecanicului,  si mecanicul a gasit putin joc la stut si la bagat pe gat omului cu povestile de rigoare.

Daca EDC ul ar fi stocat vreo eroare datorita scaparii de vacuum ar fi fost numai si numai Negativ deviation si nimic altceva.

 

Cert este ca postari de acest gen nu duc decat la dezinformare, si incarcarea topicului cu gunoi.

 

eu nu stiu englezeste ma scuzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Interesant e ca e o coincidenta ca acum masina merge bine si trage tare. Mecanicul l-a aburit....ca deh , secretul lui ce a facut la masina.

Hai sa facem altcumva: scoate un furtunas de vacuum de la egr...sau n18...si revin-o cu eroarea stocata. 

Eu tot astept detaliile tehnice...nu vorbe din auzite. 

Si tot nu mi-ai raspuns legat de explicatiile de pe wiki ross-tech. Ori si astia vb balarii...... 

Si ca sa-ti mai zic ceva legat de arcul din actuator. El cu ce functioneaza? Nu cumva cu vacuum? La relanti arcul nu e tensionat aproape de maxim?  Si odata cu urcarea turatiei , comandarea injectiei , debitmetru...etc...ecu comanda n75 ca sa dea drumul la arc? Cum crezi ca face asta? trage el cu mana? Ori cu ajutorul vacuumului?

 

 

 

L.e: acum vazut ca de fapt nu stii englezeste. Hai las-o moale. Vin-o cu niste explicatii daca stii, daca nu atunci nu ma lua peste picior.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai omu lui dumnezeu!

 

Tradu-tu bazaconiile scrise de tine : Din lipsa vacuumului , n75 nu are destula forta sa traga de actuator sa deschida turbina.

 

ca deh , secretul lui ce a facut la masina.

 

secretul... fiind Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected,

 

Ross tech nu vorbesc balarii dar la treducere ies balarii

 

La intrebarea ta :

Si ca sa-ti mai zic ceva legat de arcul din actuator. El cu ce functioneaza? Nu cumva cu vacuum? La relanti arcul nu e tensionat aproape de maxim?  Si odata cu urcarea turatiei , comandarea injectiei , debitmetru...etc...ecu comanda n75 ca sa dea drumul la arc? Cum crezi ca face asta? trage el cu mana? Ori cu ajutorul vacuumului?

 

Nu pot decat sa iti raspund cu o alta intrebare....Si daca stutul scapa vacuum cine sufletul tensioneaza arcul ala la maxim, cumva mana  bunului.....??

 

Vin-o cu niste explicatii daca stii, daca nu atunci nu ma lua peste picior. Eu nu cred ca tu ai ce invata de la mine!

 

Eu sunt de parere ca ar trebui sa rugam un Moderator sa stearga gunoiul scris in ultimele 20 de postari, pacat de topic ca e interesant.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Stutul nu scapa tot vacuumul, doar partial. De aia pana la un moment dat trage...dar apoi cade in limp mode,pentru ca n75 nu are suficent vacuum.

In fine, fiecare cu conceptia lui asupra functionarii turbinei.

Dar ar fi fost frumos sa fi purtat o discutie in termeni tehnici. Si apropo, n75 "trage" vacuumul...nu il sufla. Ce e surplus merge in rezervorul de vacuum.   

De ce sa stearga posturile? Lasa sa vada si altii ce am discutat. E legat de functionarea turbinei. 

Eu nu mai zic nimic. Seara buna la toti  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Atasez si eu doua loguri la aprox 1400( la alh tre sa ti accelerat din pedala de acceleratie)si cand facea on/off apareau variatiile de turatie.Pedala era mentinuta in aceeasi pozitie.

 Diferenta cam mica intre on si off?

 Sa mai lungesc tija oare?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti colegi ,o intrebare la cunoscatori ,la golful din semnatura cod motor cbdb cr 140 cp vreau sa ai montez o turbina de golf gtd 170 cp ,am turbina si o sa fac si un soft cu turbina de 170 ,stie cineva daca pot sa merg cu turbina de 170 cp fara sa fac softul ? momentan sunt plecat in diaspora turbina am cumparato de aici si as vrea sa o montez dar nu stiu daca e posibil tinind cont ca mai trebuie sa vin cu masina vreo 1800 km pana sa ii fac softul ,multumesc anticipat pentru raspunsuri !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa faci soft pentru 170 cp si cu turbina care o ai fara sa te complici mai mult cu alta turbina, asta daca cea originala este buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu faci nici o treaba doar cu turbina de 170 cp iti trebuie si injectoarele de 170 cp ca difera si injectoarele fata de 140 cp asta la pd cred ca si la cr ar fi la fel dar totusi incearca

Tu la cat vrei sa o ridici?de la 140 la 170? Daca da nu te mai complica cu schimbatul pieselor fao doar din soft.daca vrei sa urci mai mult nu poti doar cu schimbatul turbinei trbuiesc schimbate mult mai multe injectoare,turbina,intercooler,etc

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad in etka injectoarele sunt la fel ,cel de 170 cp avind doar turbina mai mare, am luat legatura cu iulian de la turbocip si cu motorul meu si turbina de golf gdt pe care o am deja achizitionata obtinem undeva la 205-210 cp si 430-450 nm ,cu un soft custom , intrebarea mea e daca pot sa pun turbina de 170 cp pe masina si sa merg cu ea pana in ianuarie cand ii fac softul,turbina mea de 140 cp este noua (schimbata in garantie ) are vreo 15.000 de cind am schimbato  !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Am si eu ceva probleme cu actuatorul din cate mia spus Demeter.

Am vazut si postul lui Rune de mai sus unde spunea ca presiunea in BS test trebuie sa fie la minim 950 si la maxim1250, la mine minimul e 1005 si maximul 1205. Din cate am inteles din postul lui Rune eu trebuie sa corectez aceasta diferenta de 55mbar cu ajutorul surubului limitator. Trebuie sa il infiletez sau sa il desfiletez?  Va atasez si logul in BS pe canalul 11! Astept indrumari!

                Multumesc!

http://www.filedropp...-01-011-xxx-xxx

Modificat de damagedanny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. as vrea si eu o parere vis a vis de logul atasat. e un golf 5 2.0 tdi bkd. nu ma pricep eu prea bine dar sigur nu e ok ce e acolo.e trapta 3-a si apoi a 4-a pana se opreste turbina , cred ca limp mode.multumesc

LOG-01-003-010-011341.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu ceva probleme cu actuatorul din cate mia spus Demeter.

Am vazut si postul lui Rune de mai sus unde spunea ca presiunea in BS test trebuie sa fie la minim 950 si la maxim1250, la mine minimul e 1005 si maximul 1205. Din cate am inteles din postul lui Rune eu trebuie sa corectez aceasta diferenta de 55mbar cu ajutorul surubului limitator. Trebuie sa il infiletez sau sa il desfiletez?  Va atasez si logul in BS pe canalul 11! Astept indrumari!

                Multumesc!

http://www.filedropp...-01-011-xxx-xxx

 

Presiunea mica trebuie sa fie de 950 - 980 mbar si presiunea mare trebuie sa fie in jurul  1150,  altfel spus  diferenta dintre cele 2 presiuni trebuie sa fie la rece de 150 mbar  si la cald de 180 mbar.

 

 

Surubul in cazul tau trebuie infiletata!  ptr a face operatie demonteaza actuatorul si in acelasi moment verifica prima data daca geometria misca corect.

 

Infileteaza o jumatate de tura, apoi  mergi cu masina o zi dupa care faci un nou log BS 011 si il postezi

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Rune, o sa revin peste cateva zile cu logul in BS dupa ce reglez actuatorul !             

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lista cu toate motoarele de pe GOLF V din acest moment (fisier atasat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.

Posesor Skoda 2 BKD

Problema mea este: Acum 2 saptm a crapat turbina, ulei pe tobe ..etc etc. Motorul desfacut piesa cu piesa inclusiv chiulasa

Cilindrii plini de ulei, curatat ,montat ca la carte. Turbina a fost refacuta la un service din Buc. Mentionez ca nu am fost lasat sa vad reglaj, calibrare turbo. Toate bune , dupa toate cele ,cheie .. Iar turbina fluiera foarte rau. Pus Maxidas ul ,verificat cererea si raspuns. Rezultatul diferente foarte mari de la 1700 rpm la 3000 rpm,adica ecu cere X ,turbina face y . Ex: ecu =1400mbar ,turbo=1850 mbar. Peste 3500 cererea si raspunsul sunt la fel,iar fluieratul dispare. Sa fie din calibrarea geometriei? Voi ce parere aveti ?

Va salut.

Posesor Skoda 2 BKD

Problema mea este: Acum 2 saptm a crapat turbina, ulei pe tobe ..etc etc. Motorul desfacut piesa cu piesa inclusiv chiulasa

Cilindrii plini de ulei, curatat ,montat ca la carte. Turbina a fost refacuta la un service din Buc. Mentionez ca nu am fost lasat sa vad reglaj, calibrare turbo. Toate bune , dupa toate cele ,cheie .. Iar turbina fluiera foarte rau. Pus Maxidas ul ,verificat cererea si raspuns. Rezultatul diferente foarte mari de la 1700 rpm la 3000 rpm,adica ecu cere X ,turbina face y . Ex: ecu =1400mbar ,turbo=1850 mbar. Peste 3500 cererea si raspunsul sunt la fel,iar fluieratul dispare. Sa fie din calibrarea geometriei? Voi ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un BS si un log in mers pe grupurile 003/010/011 le postezi in topicul cu loguri/interpretarea lor si o sa stii cu siguranta.

Dupa explicatia ta...probabil turbina nu a fost reglata cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am si eu o problema cu golfuletul meu,imi ia limp mode cand ii dau talpa,si din ce am observat pe vcds am duty cycle la MAP undeva la 94,4% ,si presiune prea mare in turbo.sa fie dus n75-ul?ce altceva ar putea sa produca dereglarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!