Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

rabbit,

 

ok dar unde sunt logurile Basic Setings  003    si 011 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am sa revin si cu acelea. Momentan nu le am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am si eu ca fiecare o problema, si anume masina mea, audi a4 b5 an 1997 motor 1,9 tdi 66kw 90 cai. cutie automata. merg pe A2 cam 110 km cu viteza de 130 constant, cand ajung la centura Buc franez pana opresc masina, (sa dau prioritate) cand plec de pe loc accelerez la blana si masina e fff lenesa pt o perioada de 10-20 min. Acum sa le luam pe rand, am revizia facuta( filtre ulei...) am schimbat furtune vacum, am curatat egr(era infundat de tot cu calamina) am verificat tija de sub turbina( tras-impins la mana, cursa normala, nu agata) si actuatorul (plus probat vacumul in actuator cu un fel de pistol cu furtune si ceas, moment in care se actiona si tija) actuatorul tine vacumul, am o spartura foarte mica si ceva ulei la intercooler( nu cred ca e problema asta, e de mult) PROBLEMA e ca nu fuge masina cum fugea (adica vit max 185km/h si pana la 170 urca constant si relativ repede), am testat-o pe A2, cu pedala de acceleratie la blana, s-a blocat vitezometrul prima data la 144km/h, a doua oara la 146km/h(in aceeasi zi, pana sa fac ce am spus mai sus) acum la dif de cateva zile tot pe A2, blana blana, s-a oprit vitezometrul la 164km/h. ATUNCI CAND SE BLOCHEAZA VITEZOMETRUL SIMT MASINA CA SI CUM CEVA TAIE ACCELERATIA, SAU NU ARE MOTORINA, ADICA BA SE FRANEAZA BA SE ACCELEREAZA IN MAI PUTIN DE O SECUNDA, DIN CE AM INTELES PE AICI VREAU SA STIU DACA E LIMP MODE, pe langa asta cred ca turbina mea e fara geometrie variabila. SI VREAU SA STIU CUM REZOLV POATE CU ACEST BAIAT "CIPOS" (un nr de tel ar fi bun)SI CAM CAT M-AR COSTA IN AFARA DE DRUM PANA LA BUC. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

koson01ful

inainte de a te supara din nou pe noi , si spune ca suntem rai si nu vrem sa te ajutam, incerca sa citesti si tu putin pe aici, si vei gasi cum se efectuaeaza un Log in mers...daca acesta este scopul ultimei postari!!  si multe alte informatii care iti pot fi de folos ca user  al acestui forum si propietar al unei masini din grupul VAG.

 

Iar pentru a intra in contact cu useri ce ofera servicii prin intermediul acestui forum exista o sectiune unde sunt oferte /prestari servicii unde userii isi pun numerele de telefon si adresele ptr a a intra in contact cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria nu agata deloc. Am dat jos actuatorul si am verificat si se misca destul de usor. Am facut si un grafic dupa logul anterior. Nu cumva debitmetrul decide raspunsul acceleratiei, pentru ca are un lag ingrozitor, nesimtit as putea spune. Mentionez ca valorile debitmetrului mi se par destul de proaste pana in 2000 rpm. Spun asta pentru ca am vazut si log cu debitmetru nou pe forum. Atasez graficul pentru a putea fi mai convingator.

post-33107-0-58595700-1397142082_thumb.j

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te cred

 

dar de aceea eu te-am rugat sa faci  Basic setings  003  si 011  ca sa pot fi sigur ca  geometria nu agata  ca egr ul functioneaza cum trebuie etc si astfel sa  putem spune ceva despre maf.

 

MAful tau arata bine dar tu nu stii  cum sa il interpretezi  dar daca citeai pe aici  intelegeai ca maful  la WOT  dupa ce motorul trece de 3000 rpm trebuie sa arata 850-900 mg/str   acest lucru semnificand ca este bun.

 

Graficul care tu il prezinti , eu personal nu inteleg ce vrei sa spui???

 

Scuze nu vreau sa fiu arogant dar ajuta ma ca sa te ajut , te-am rugat  fa 2 loguri  Basic Setings 003  si 011.

 

Si daca stii sa pui in grafic si sa interpretezi scuze daca te retin.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Rune Eu nu contest abilitatile tale. Intradevar are valori bune de 850-900 mg/str la 3000 rpm, dar la turatii sub 2000 sta prost. Am vazut valori mult mai mari ale debitmetrului la turatii scazute (600 mg/str.), nu ca in cazul meu, (200 mg/str.) Logul e facut pe 003, 010 si 011. Un grafic similar poti sa faci si cu VCDS-ul, chiar mai complex.

PS: Referitor la aroganta stai linistit ca multi au aceasta arma si deja m-am obisnuit. Exista multa rautate pe aceasta lume, si vad ca incepe sa apara si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa le luam pe rand, 1 nu am geometrie variabila, 2 Ciprian (cipos) mi-a spus ca nu trebuie la problema mea sa fac log pe 003, ci doar 010 011. Concluzia mea din ce spui tu este debitmetrul defect, parerea lui Ciprian fiind fara sa vada logul, ca de vina (aproape sigur) este N75. Ce ma sfatuiesti acum? pt Rune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu ai nici o problema cu MAF-ul? Valoarea MAF Actual scade cu cresterea turatiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, l-am vazut, da semne de batranete. Momentan masina merge bine, dar oricum voi schimba si debitmetrul. Cert este ca la mine a fost de vina N75. In clipa de fata masina nu are absolut nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria nu agata deloc. Am dat jos actuatorul si am verificat si se misca destul de usor. Am facut si un grafic dupa logul anterior. Nu cumva debitmetrul decide raspunsul acceleratiei, pentru ca are un lag ingrozitor, nesimtit as putea spune. Mentionez ca valorile debitmetrului mi se par destul de proaste pana in 2000 rpm. Spun asta pentru ca am vazut si log cu debitmetru nou pe forum. Atasez graficul pentru a putea fi mai convingator.

attachicon.giflag.jpg

de ce apesi pedala la fund si te astepti sa-ti faca boost sub 1800 de ture?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Geometria nu agata deloc. Am dat jos actuatorul si am verificat si se misca destul de usor. Am facut si un grafic dupa logul anterior. Nu cumva debitmetrul decide raspunsul acceleratiei, pentru ca are un lag ingrozitor, nesimtit as putea spune. Mentionez ca valorile debitmetrului mi se par destul de proaste pana in 2000 rpm. Spun asta pentru ca am vazut si log cu debitmetru nou pe forum. Atasez graficul pentru a putea fi mai convingator.

attachicon.giflag.jpg

de ce apesi pedala la fund si te astepti sa-ti faca boost sub 1800 de ture?

 

Pentru ca prin constructie turbina cu geometrie variabila trebuie sa aiba lag cat se poate redus. Oricum problema s-a rezolvat. Un exemplu ar fi urmatorul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Catalin_popescu2606

Va salut. Poate cineva sa imi spuna mai exact cum reglez geometria variabila daca nu mai am tija veche? Se aude un fluierat puternic la schimbatul vitezelor si la reducerea turatiei, exact cum ar freca paletele in carcasa, dar axul nu are joc deloc (cel milimetric prezent doar). Verificat furtune, vacuum-uri, capsula, egr, scris soft original de pe alta masina, adaptat apoi turbo si egr cu vagcom, etc. Masina nu trage cum trebuie. Daca stie cineva cum se regleaza exact tija, as fi recunoscator. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Poate cineva sa imi spuna mai exact cum reglez geometria variabila daca nu mai am tija veche? Se aude un fluierat puternic la schimbatul vitezelor si la reducerea turatiei, exact cum ar freca paletele in carcasa, dar axul nu are joc deloc (cel milimetric prezent doar). Verificat furtune, vacuum-uri, capsula, egr, scris soft original de pe alta masina, adaptat apoi turbo si egr cu vagcom, etc. Masina nu trage cum trebuie. Daca stie cineva cum se regleaza exact tija, as fi recunoscator. Multumesc.

VEl mai corect se regleaza cu VCDS ul.

 

Dupa cum povestesti tu tija la actuator e mult mai scurta decat trebuie, daca nu detii un VCDS, atunci incepe sa lungesti tija treptat cate o tura , dupa fiecare lungire  mergi cu masina putin ptr a o testa, si cand acel sunet la decelerare dispare semnifica ca ai ajuns untr-un punct unde e acceptabil.

 

Bafta.

 

p.s  daca crezi ca te depaseste mergi mai sigur la Cipos, e o treaba de 15 min ptr el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

O sa incerc si asta sa vad. In mers, presiunea data nu sare peste presiunea ceruta, asta e ciudat. Dar asta dupa ce i-am facut adaptare pe 003 si 011. Inainte sa ii fac adaptare, cu acelasi reglaj, aceeasi presiune, nu facea cat cerea ecu. Repet, verificat tot ce tine de uzura turbinei sau motive pt care nu ar face presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si eventualele perderi de presiune, sea mai buna metoda apa cu sapun , dar merge numai cand e turbo rece.

 

A avut un coleg aici pe forum o scapare de presiune intre miezul turbo si falerie. verifica garniturile de la conducat egr.

 

Dar ce adaptare ai putur face pe 003 si 011...daca vorbesti de Basic Setings 003  si 011 la 1.9 tdi pd 115 CP  au numai simpla functie de a testa functionalitatea EGR ului si a Turboului.

 

La BS 003  trebuie sa ai  2 valori   si anume 250 mg/str-EGR deschis,  si 450mg/str - EGR inchis.

La BS 011  trebuie sa ai  2 valori  Turbo OFF = 950-980 mbar   si Turbo ON = 1150 mbar.

Aceste valori sunt specifice motorului 1.9 tdi PD, 115 CP, E3,  EDC15.

 

P.S.Daca ai o geometrie  eventual axa valvei EGR  blocate/gripate facand BS  se pot debloca partial , si asta explica scimbarea valorii care tie ti sa parut  ca o adaptate, realitatea este ca nu au functii de adaptare la acest tip de motor.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare , vin si eu cu o intrebare : azi am curatat turbina la un passat 1,9  si dupa ce mi-a curatat geometria variabila mi-a umblat si la surubul de stop la dat cateva filete mai inapoi (mai exact la pus la o e ca si cum nu-l are ) 

 

intrebare : ce consecinte poate avea si ce afecteaza acest reglaj?

post-84814-0-06766900-1403547083_thumb.j

Modificat de robertsuk19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"ce consecinte poate avea si ce afecteaza acest reglaj?"

 

cand nu ai ce face iti cauti de lucru ! 

 

Verifica daca la BS 011 ai valorile scrise in postarea #122

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Salut. Revin din nou cu o problema. Sharan 1,9 pd nu face presiune cat cere. Curatat tot,vsrificat pierderi presiune,etc. Presupun ca geometria variabila nu e reglata ok, turbina fiind schimbata in trecut de fostul proprietar. Avand in vedere ca momentan nu face presiunea necesara, tija cum trebuie ? Infiletata sau desfiletata? Mentionez ca cere undeva la 1200 si ea face doar 850-900...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!