Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

al meu ALH are asa un relaxat 2193mbar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus, depinde de mana tunerului. Am vazut si plus de 350 fata de stoc. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut , am si eu un Golf 4 , 1.9 TDI motor ALH de 90 de cai. Am incercat sa reglez turbina dupa ce i-am schimbat capsula de vacuum si mi se intampla urmatorul lucru : presiunea actuala pe VCDS este mai mare decat cea specificata indiferent cat lungesc tija. Intai am reglat-o mecanic inainte sa montez turbina pe masina asa incat sa nu aiba joc deloc pe tija de la actuator , dupa care am lungit tija cu cate o tura de piulita - 360 grade rotatie - cam de 2 - 3 ori si am in continuare presiunea cam mare , sa fie valva N75 defecta ? cum pot sa verific daca N75 lucreaza in parametri normali >?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai catalizatorul infundat. N75 il verifici in Basic Settings pe grup 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la AHF am 2570mbar, dar nu-i pot folosii ca mi s-a dus debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nici nu-i de mirare :) pune altul care poate "citi" mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal aerul trebuia sa-l am la 980 la mine la 2500mbari imi da 700 in rest 300-400-500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

ph09rle vezi ca nu prea stii sa expici ceea ce ai tu, eu stiu ce vrei sa spui ca ti-am vazut logul , explicatia ti-am dat-o dupa log, nu e bine cat ai si nici nu o sa o poti folosi nici dupa ce schimbi maful ca nu e posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandra2008

Salut

Scuzama ca te deranjez am o skoda octavia 1 din 2000 19tdi si nu stiu unde se afla tija de la turbina cum se regleaza 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Da` motoru` .... stii unde e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul turbinei nu necesita niciun fel de reglaj sau intretinere...  deci nu se umbla acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar in momentul in care il inlocuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

most wanted

salut !

din ce cauza moare turbina in mers ?i-am dat talpa si deodata pa turbo, acceleratie la fel ....am lasat-o sa coboare si am dat-o in a4-a insa turbo nu mergea deloc . am oprit-o si si si-a revenit ....stie cineva ce are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar LIMP MODE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

probleme la actuator sau geometria variabila, ai grija la depasiri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut, se pare ca si la mine a crapat capsula vacumatica, in ideea in care tragi sau sufli pe furtunul care iese din n75 nu mai opune rezistenta. acum intrebarea este: sa schimb doar capsula sau sa reconditionez si turbo (masina are 280k km). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai bani, merge si reconditionare.  eviti in felul asta o eventuala interventie suplimentara peste un anumit nr de km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru masina din semnatura, o presiune de 1.3 bari e buna? Pentru ceva cai in plus, pot regla tija actuatorului? Mentionez ca masina merge destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e cam mare. La 101cp maxim are 2050 mbar. La tine e cu 200 mbar mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  salut tuturor

 

   1.9 tdi motor agr se manifesta ciudat,calc pedala de acceleratie urca greu in turatie binenteles cu fumul negru dupa mine apoi cand ajunge la 2500-2700 rupe pamantul si fumul dispare(mentionez ca asta se intampla indif.de treapta de viteza in care sunt),intrebarea mea este care este cauza si cum se poate remedia asta?atasez si un log facut ia 2500 rpm,am si unul la 3500 rpm iar actvitea reglaj presiune turbo nu a crescut decat la 37% iar la scanare nu are nici o eroare,injectoarele valori ok etc'
multumesc anticipat tuturor colegilor care pot interpreta logul si imi pot da un sfat.

Sâmbătă,10,August,2013,09:47:18:36870
Versiune: VCDS-ROJ ROJ 11.11.4
Versiune date: 20120821



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adresa 01: Motor (038 906 012 F)

09:47:06 Grup 003: RecirculareGaze
2457 /min TuraţieMotor
850.0 mg/cursă MasăAer (Prescris)
705.0 mg/cursă MasăAer (măsurat)
4.8 % Activitate AGR-Ventil

09:47:06 Grup 010: Masă aer
725.0 mg/cursă MasăAer (măsurat)
897.6 mbar PresiuneAer
2029.8 mbar PresiuneTurbo (măsurat)
100.0 % PozPedalăAccel

09:47:06 Grup 011: ReglajPresTurbo
2415 /min TuraţieMotor
1978.8 mbar PresiuneTurbo (Prescris)
1866.6 mbar PresiuneTurbo (măsurat)
35.5 % Activitate ReglajPresTurbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu e un log propriu zis, ataseaza excelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la actuatorul de la turbina, are un rol importnt chair dc turbina e clasica fara geometrie variabila, actuatorul comanda o clapeta pe evacuare undeva si cu ajutorul ei comanda volumul de aer sa ajute turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu l-am schimbat in urma cu doi ani, pentru ca cel vechi era ruginit si in sarcina aveam tot timpul limp mode. Reglajul celui nou l-am facut dupa cel vechi. De cand l-am schimbat nu am mai avut probleme, chiar daca 80% din drumuri le fac in oras. Daca il reglez altfel, poate sa raspunda mai bine la acceleratie la turatii joase?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rabbit85,

 

Daca turbo a fost schimbat complet7nou nu necesita nici un reglaj.

 

Daca turbo a fost reparat, schimbat miezul, ori vtg ul etc atunci tija actuatorului necesita un nou reglaj, la ochi dupa cel vechi e un pic cum ai masura distanta cu marginea halatului.

 

Reglarea lungimei tijei se face cu ajutorul unui log in mers cel mai corect, in cazul tau Pitesti-Bucuresti nu e mult  asa ca da o fuga la Cipos si vei avea cel mai bun raspuns la intrebarea ta, deoarece diagnoza la distanta ....

 

Acum depinde si de tine de cat esti dispus sa te bagi la un reglaj  de acest gen, daca esti dispus fa un log si sigur cineva te v-a ajuta, dar in cazul cand faci greseli e pe responsabilitatea ta.

 

A si inca ceva ca am vazut o postarea mai veche de a ta, tuning din lungimea tijei e un fel de tuning la coltul blocului, ceea ce vei regreta candva, mai bine apeleaza la Voinea sigur poate sa iti ofere o solutie la banii si asteptarile tale.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rabbit85,

 Rune are dreptate.

si eu cred ca o plinbare la capitala ar fi binevenita.

nu lasa reglaje[ fine] de genul acesta pe mana oricui!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!