Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Al Bundy stia ca Behr produce termostate nu si senzori...

G2/G62 adicatelea 2 senzori in 1, trimite semnal la ECU cit si la Instruments :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help! am si eu un golf IV si am o problema de 2 zile la temperaturi de -15 grade mi se aprinde martorul de la lichidul de racire si scrie STOP pe comp de bord, ieri la a doua cheie a mers dar azi am incercat de 5 ori si acelasi lucru. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai lichid in vas - curata cei doi ploti ai senzorului din vas. Daca tot nu isi revine, poti curata si mufa lui si verifica cablajul.... oricum, incepe cu prima recomandare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai lichid in vas - atunci treci la etapa 2

Curata cele doua tije din vas cu un cutit sau ceva abraziv - In timp acestea oxideaza si nu mai transmit informatia ca ai lichid in vas

Araspuns @Florin mai repede

Modificat de enrico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat si eu acest senzor g2/g62, chiar si in timpul verii acul care indica temperatura apei nu mai statea in mijloc, asa ca l-am cumparat, problema este ca in cutia lui nu are oringul aferent, i-l pot folosi pe cel vechi, sau trebuie comandat si alt oring , acolo unde am comandat senzorul au spus ca nu oringuri i-am sunat imediat dupa ce am primit piesa, stiti unde se poate comanda si acest orin separat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e ok si nu e ciupit - in teorie nu are de ce sa fie - il poti pune pe cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cutia lui nu are oringul aferent, i-l pot folosi pe cel vechi, sau trebuie comandat si alt oring , acolo unde am comandat senzorul au spus ca nu oringuri i-am sunat imediat dupa ce am primit piesa, stiti unde se poate comanda si acest orin separat ?

Se poate cumpara separat. Eu am cumparat pe Febi, costa 3-4 ron.

L-am cumparat de la ProMotor (Agricultori / Matei Voievod)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti unde se poate comanda si acest orin separat ?

N 90316802 de la reprezentanta , cam 1 Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, azi nu mai sunt asa convins ca e din senzor. :lol: Am pornit-o in garaj si in 10-15 minute a ajuns la 90 de grade in bord si 100 pe VAG-COM. A pornit ventilatorul, caldura baga...

Singurul lucru pe care as mai putea sa dau vina e grila schimbata care poate permite un flux de aer mai mare fata de cea initiala si din cauza asta sa nu se incalzeasca. O sa incerc zilele astea sa aplic o solutie Dacia 1310 style, adica sa acopar jumatate din grila, sa vad daca se schimba ceva.

grila.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca este masca, mai repede poate ti-a ramas termostatul blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa influenteze asa mult...

Cel putin la mersul prin oras...poate ca ai probleme cu termostatul...

Incalzeste-o pe loc , las-o sa se stabilizeze si dupa aia pleaca la drum...daca temperatura incepe sa scada vertiginos spre 70grd ai termostatul blocat pe deschis ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mai simplu sa pui mana pe radiator inainte sa ajunga la 90? daca e cald, e clar, termostatul nu inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa pui mana pe radiator dupa ce ai pornit motorul si daca incepe si el imediat sa se incalzeasca, e clar ca-i termostatul deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau pe furtunul gros din radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis metoda comoda : cu laptopul pe scaun la caldura in masina... :)

Eu sint mai comod de fel, pe "praful" asta prefer sa nu stau pe linga tigaie cu capota ridicata :)

Recitind pe aici ...omul are garaj asa ca o boiereste la temperaturile astea...poate sa surubaieasca in liniste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostat inchis vreti sa ziceti pentru ca daca e deschis nu mai ajunge asa usor la 90 de grade. Concentratia la antigel e buna? Daca nu e, poate sa inghete si sa faca dop pe undeva...

Daca trece temperatura de 90 de grade ar mai fi posibilitatea sa nu porneasca ventilatorul pe prima faza, doar in a doua cand trece de 90 grd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostat deschis - vrem sa zicem.

Atunci cand termostatul este deschis, lichidul de racire circula si prin radiator, deci va creste mult mai greu temperatura in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi blocat pe inchis s-ar incalzi repede nu greu, si in plus ar "fierbe" motorul la drum intins/forja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-00 - Open or Short to Plus

....din experienta voastra ...e dus sau trebuie doar curatat ?

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca o curatire a mufei - verifica optic macar, cablajul.

Daca tot apare, trebuie altul. Sa cumperi OEM - chiar daca e masi scump - dar e foarte important si cele AM s-ar putea sa te tina foarte putin.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor.

Am o problema de cateva zile.Mai exact,pornesc dimineata,o ia la prima cheie.Fac cativa kilometri,apa ajunge la 90 grade dupa care incep problemele.Trepidatii masina,relantiul nu sta la 800 fluctueaza,da sa moara motorul si chiar se opreste in mers daca stau pe liber.Opresc,porneste greu tare,trebuie sa tin contactul mult.Am facut diagnoza si a iesit senzor g28 mai exact 00513-engine speed sensor implausible signal intermittent.Pana la diagnoza,cei 2-3 mecanici la care am fost,verdictul:senzor temperatura.Ca sa schimb ambii senzori mi-e frica sa nu o fac degeaba.Astept idei,recomandari,solutii va rog.Masina:golf4,1.6SR,an fabricatie 1999.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura influenteaza si el pornirea, dar parerea mea este ca cel care-ti cauzeaza tie belele este G28 -turatie motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mariusconstantin27

buna seara ! o sa spun si eu problema pe care am avut o cu acest senzor si sper sa fie de ajutor si pentru altii . Mi a aparut in bord ''emission workhshop'' si dupa ce am pus testerul am gasit urmatorul defect :16502 - Senzor temperatura lichid rãcire -G62- semnal prea mare P0118 - 000 - - - intermitent. Cum era normal m am dus si am cumparat senzor nou neoriginal care a costat 37 lei si l am schimbat . Dupa aproximativ o zi imi apare din nou in bord acelasi mesaj "emission workshop" si dupa ce am pus testerul din nou imi apare exact acelasi defect. Am citit citeva pagini de pe forum si am decis sa cumpar senzor original crezind ca acesta ar fi de vina fiindca l am cumparat pe cel mai ieftin.Cind porneam masina nu facea probleme si acul se ridica odata cu temperatura motorului dar cind acceleram in timpul mersului acul scadea spre zero sau 50 grade (cum vreti sa i spuneti ) si dupa aia iar revenea la normal (90 grade). Inainte de a cumpara senzor original am decis sa verific instalatia de la senzor pina la ECU si bine am facut fiindca am gasit problema undeva la o treime din traseu spre ECU, "manunchiul" de cabluri se freca de furtunul din partea de jos a radiatorului . Unul din cele 2 fire care ducea la ECU era "aproape" rupt, spun asta fiindca acele cabluri sint multifilare si unul dintre ele mai facea contact printr un singur "firicel". Am lipit firele cu pistolul de lipit am izolat totul inapoi si am facut proba . Acum merge perfect si am "salvat" si niste banuti care ar fi trebuit sa i dau pe senzor original.Verificati inainte si cablaraia ca nu se stie de unde " sare iepurele "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, din pacate mai exista si astfel de cazuri, cand face probleme cablajul. Senzorul e bine sa se cumpere OEM, deoarece cel aftermarket nu tine mult... si in plus acest senzor e foarte important pentru functionarea in parametrii optimi, ai motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!