Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Am schimbat si eu senzorul de temperatura pe la 9 si ceva ieri seara. Se schimba extrem de usor insa trebuie avute in vedere urmatoarele puncte:

  1. Trebuie neaparat lasat motorul sa se raceasca sau cel putin pana este caldut si poti tine mana pe el, NU incercati cand e fierbinte.
  2. Ca sa scoateti mufa de la senzor trebuie apasat cumva pe vertical pe chestia aia care arata ca un clips. Este vizibil cand te uiti la el, fata in fata (nu pe lateralele senzorului) si e singurul punct in care se tine mufa.
  3. Odata scoasa mufa se scoate acea siguranta din plastic, se trage f usor catre tine si iese.
  4. Apoi se trage de senzor care iese f usor si incepe sa curga antigelul
  5. Eu am pus un lighean de rufe sub masina si s-a scurs acolo insa am preferat sa astept pana se termina de scurs, sa sterg bine acolo si apoi sa il pun pe cel nou.
  6. Garnitura veche ramane in gaura, se scoate f usor cu degetul
  7. Se pune garnitura noua pe senzor si se baga la loc in gaura, se impinge pana nu mai e vizibila partea de metal acolo unde se baga siguranta de plastic.
  8. Se pune siguranta si se baga mufa sanatos pana face un mic click si nu o poti scoate cu mana cand tragi de ea
  9. se da drumu la motor si se asteapta sa ajunga la 90*
  10. Apoi se face o tura cu masina pentru a vedea daca baga caldura inauntru si daca cumva curge ceva antigel (nu ar trebui sa curga)
  11. Se completeaza cu antigel - eu am completat cam cu 500 ml

Cost senzor: 50 lei Febi cu garnitura si clema de prindere

Spor! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BIne e sa ai senzorul nou deja pregatit si cu oring-ul pe el, ca sa il pui imediat ce-l scoti pe cel vechi. Astfel, pierzi foarte putin antigel la schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu senzorul de temperatura pe la 9 si ceva ieri seara. Se schimba extrem de usor insa trebuie avute in vedere urmatoarele puncte:

  1. Trebuie neaparat lasat motorul sa se raceasca sau cel putin pana este caldut si poti tine mana pe el, NU incercati cand e fierbinte.
  2. Ca sa scoateti mufa de la senzor trebuie apasat cumva pe vertical pe chestia aia care arata ca un clips. Este vizibil cand te uiti la el, fata in fata (nu pe lateralele senzorului) si e singurul punct in care se tine mufa.
  3. Odata scoasa mufa se scoate acea siguranta din plastic, se trage f usor catre tine si iese.
  4. Apoi se trage de senzor care iese f usor si incepe sa curga antigelul
  5. Eu am pus un lighean de rufe sub masina si s-a scurs acolo insa am preferat sa astept pana se termina de scurs, sa sterg bine acolo si apoi sa il pun pe cel nou.
  6. Garnitura veche ramane in gaura, se scoate f usor cu degetul
  7. Se pune garnitura noua pe senzor si se baga la loc in gaura, se impinge pana nu mai e vizibila partea de metal acolo unde se baga siguranta de plastic.
  8. Se pune siguranta si se baga mufa sanatos pana face un mic click si nu o poti scoate cu mana cand tragi de ea
  9. se da drumu la motor si se asteapta sa ajunga la 90*
  10. Apoi se face o tura cu masina pentru a vedea daca baga caldura inauntru si daca cumva curge ceva antigel (nu ar trebui sa curga)
  11. Se completeaza cu antigel - eu am completat cam cu 500 ml

Cost senzor: 50 lei Febi cu garnitura si clema de prindere

Spor! :D

1. Ai uitat sa faci aerisirea instalatiei

2. De cand are legatura bagatul caldurii in masina cu senzorul asta? Parca era strict legat de termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

instalatia se aeriseste singura.....trebuie doar sa monitorizezi nivelul, sa nu fie sub minin.

G62-ul nu are legatura cu caldura din masina, dar cred ca al nostru coleg, a verificat ca sa fie sigur ca e totul ok cu instalatia.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic accest senzor produce informatii pt ECU..care la pornirea masinii pe timp friguros regleaza relanty?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pentru indicatorul de temperatura, din bord.....

Ajuta la pornire, la orice temperatura si la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dizy - am dat o tura cu masina pt ca, chiar daca temperatura pe bord era 90 grade, in masina nu baga decat aer rece, cand am plecat de pe loc, dupa 100m a inceput sa bage caldura la greu, ori o fi o coincidenta ori sper sa nu fie probleme viitoare. Oricum de dimineata cand am plecat cu ea s-a comportat perfect normal, baga caldura din ce in ce mai tare odata cu cresterea temp din bord.

Referitor la aerisire, exact cum a zis si Florin, de face automat, nivelul antigelului era aproape de max iar cand am oprit motorul, era sub minim, am completat si gata. Asa am facut si cand am schimbat distributia, doar ca acolo aveam un morcov sa nu curga pompa de apa :P

L.E. mecanicul mi-a cerut 50 lei pt asta cu tot cu deplasarea la domiciliu (pret special pt mine... sigur, cum sa nu)

Modificat de stefan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura motorului este luata in calcul in special la pornire, si in mers se corecteaza amestecul functie de temperatura...corectii relativ minore...nu se compara cu prima pornire dimineata etc...

Dinamica arderii este influentata binisor de temperatura motorului , iar ECU "stie" asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo schema are cineva pentru ALH , cu pozitionarea lui :D ? Va rog :rolleyes: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAutat si tu in cele 46 pagini si nu ai gasit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta 3 bujii incandescente la pachet , (nu cele de pe cilindri) si un furtun gros pe blocul motor si pe alaturi e si senzorul :)

Asta daca ai incalzirea auxiliara...

Daca nu ai cauta numai furtunul care duce spre interiorul masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , le am cele trei bujii pentru incalzire auxiliara :) . Deci senzorul se afla pe conducta aceea care intra in chiulasa ?

Modificat de C_r_i_s_t_i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai holbeaza-te pe acolo...bujiile intra intr-o chestie metalica iar asta e prinsa de o chestie de plastic care e prinsa de motor...

Pe chestia de plastic ai senzorul :)

Hint: e la capatul unul cablu electric ce are o mufa dreptunghiulara cu capat semirotund cu 4 fire :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie Al Bundy ce vorbeste ... a zis ca daca am citit ceva ... si m-a prins ... la postul #169 pagina 9 sunt doua poze excelente ...

Modificat de C_r_i_s_t_i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o ultima intrebare . In poza la numarul 6 e senzorul G2/G62 . Si la numarul 17 e termostatul ?

post-85659-0-02987800-1319047202_thumb.p

Modificat de C_r_i_s_t_i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut

in luna trecuta a aparut pe VAG-COM problema de senzorul g2/g62, am schimbat senzorul, am sters eroarea dar ieri am vazut ca iarasi a aparut problema pe VAG-COM, si nu stiu de ce. si senzorul nou s-a bulit?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce senzor e, daca e ieftin e foarte posibil. Acum depinde si despre ce erori este vorba.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-i cureti mufa, cu spray de contacte. Daca tot asa face, altul.....

E scump cel OEM (vreo 150 lei), dar merita.... ajuta foarte mult la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de 30RON sint consumabile...plus ca indica: temperatura x viteza vintului / presiunea atmosferica :))

OEM sau BEHR, Bosch etc...peste 100RON...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde draq 30 lei??HELLA 180,FACET 70 ,SWAG 60 ,BOSCH..nu produce ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FEBI 43RON la prima strigare daca sap gasesc la 30-35RON...

Mai e Hans-Pries tot pe acolo...

La Bosch facea confuzie cu senzorii de pe axe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: deja daca ai pomenit de Hans -Preis e clar ca ai tras un ochi la unix....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!