Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Cel mai sigur e ca termostatul iti e blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine erau cateva zile cand masina nu s-a incalzit deloc.. nici dupa 20 minute nu s-a miscat acul. Dupa cateva zile totul a revenit la normal, si dupa 15 minute incepe sa fie cald. Ciudat. Testat pe VAG com recent, si nici o eroare. Oricum astept sa mai faca figuri, si daca se mai intampla 1x, nu conteaza daca isi revine, schimb cu unul verde (imbunatatit). Cred ca Hella are la 80ron. Atat ca antigelul era odata la -99 grade... tot G62 masoara temperatura antigelului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 trimite la ECU informatiile, G2 trimite la cluster, amandoua masoara temperatura antigelului in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ar fi termostatul deschis nu ar varia temperatura cind merg cu masina?

Cind bate vintul in radiator nu ar trebui sa scada temp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am si eu o problema si nu-mi dau seama exact cine e de vina, senzorul sau termostatul.

Apa ajunge la 90 grade pe bord, dar daca intru pe engine sau pe instruments arata in jur de 70-71 grade.

de asemenea, la drum lung se mai intapla ca temperatura sa scada pe bord aproximativ o linie, si pe tester sa arate in jur de 62-65 grade.

Caldura baga normal, apa ajunge la 90de grade (pe bord) cam in 10km.

Cine e vinovat pentru chestia asta ? La ce ar trebui sa ma uit ?

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare ca si mine :)

Diferenta majora intre senzor si bord ~20grade.

In VAG te-ai uitat si in engine si in instruments?

Inclin sa cred ca este termostatul decalibrat. Lucreaza la alta temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

M-am uitat si in Engine si in Instruments si temperatura e oarecum aceiasi +/- 2-3 grade diferenta intre ele.

Nu prea inteleg de ce senzorii arata ~70 grade, si bordul arata 90. Bordul nu primeste semnal de la senzorii astea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ati obs... la gama VAG toate stau pe 90 de grade... ca este ceva incredibil daca ar fi adevarat... dar nu e .. bordu intre 80 grade si 110grade minte de rupe.... arata tot 90...

din ce motiv? ca sa nu se sperie utilizatorul cand arata o valoare diferita de 90...

deci este normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea asta mi-am pus-o si eu.

Teoretic daca ar fi termostatul, pe inchis ar fierbe motorul , pe deschis ar varia de la stat pe loc la forja mergind.

In ambele cazuri ar varia temperatura in VAG. In cazul meu cel putin sta pe loc...in gama 68-70.

Ma gindesc ca totusi termostatul lucreaza dar nu la temp care trebuie. Deschide mai devreme decit ar trebui.

Incearca:

Coolant thermostat

◆ Checking operation: heat-up thermostat in water the thermo element pin must move out

◆ Temperature check: Opening starts (approx. 84

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sima eu suspectez si altceva in afara de senzorul de apa. Schimba intai senzorul iar apoi schimbi si termostatul. La drum lung 62 de grade la motor e putin. Nu conteaza ce arata senzorul in bord insa temperaturile pe vag nu mi se par ok.

Astea sunt variantele simple daca nu ai radiatorul infundat etc.

Daca vroiau sa arate temperatura reala puneau indicatorul pe acelasi senzor cu cel de la motor. E clara intentia pentru care sunt doi senzori diferiti unu ptr bord si altul ptr motor.

Si mai este ceva care imi indica clar ca electronica este pusa ca sa ne jucam cu tehnologia. Daca credeau ca electronica este o componenta stabila nu lasau termostatul care protejeaza motorul sa fie o componenta altfel decat electrica. Nici ei nu-si pun baza pe electronica. Au pus senzori electronici acolo unde nu sunt riscuri majore insa la termoastat au mers pe tehnologia simpla. In final cat costa electronica si cat costa mecanica? Si pentru catvia litri in minus la consum?

Parere amea.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Bundy,

As fi foarte recunoscator daca mi-ai putea explica cum gasesc tijele in vas...ca l-am desfacut si nu vad nimic:-?? probabil sunt eu mai blond sau la masina mea(din semnatura) o fi altfel. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care tije din vas mosule, aici se discuta de senzori :)

Daca te referi de tijele de nivel de la lichidul de racire, uita-te pe borcan dupa o mufa...

In continuarea lui in borcan ai sa vezi tijele. Daca nu ai mufa respectiva atunci e pierdere de timp cautarea tijelor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat termostatul.

E o treaba foarte usora, numai ca la mine a durat cam mult. Mi-a scapat un surub pe scut si mi-a luat ceva timp sa-l dau jos ca sa iau surubu :)

In fine, ideea e ca.. Am cumparat unul BEHR (luat dupa codul motorului), care deschide la 84 grade.

Cand l-am dat jos pe cel vechi, am vazut ca e OEM si deschide la 87 grade.

Este vreo problema daca il las pe cel de 84 grade?

Inca nu am mers cu masina ca sa vad cum se comporta.

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am facut o scanare cu VAG COM-ul si am descoperit aceasta eroare:

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 805 B

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01

Coding: 01113

Shop #: WSC 24911

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1976948

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1976948

1 Fault Found

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Acul de la apa pana sa ajunga la 90 de grade coboara deodata si ramane acolo.

Se mai ridica din cand in cand dar in general sta la 0 grade chiar daca motorul ajunge la 90 de grade.

Banuiesc ca vinovatul este senzorul G2 si va rog sa-mi spuneti daca trebuie schimbat.

Precizez ca este un MK4 1.6 16V AUS 2001.

Multumesc.

Modificat de B 58 KTN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca trebuie schimbat.Mai devreme sau mai tarziu toti ajungem sa-l schimbam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01039 - Engine Coolant Temperature Sensor (G2)

Possible Symptoms

Difficulties with starting a cold engine.

Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

RPM at idle is irregular.

With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.

With engine warm (90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde este pozitionat senzorul de temperatura la masina din semnatura.....si daca se schimba separat de termostat sau impreuna?:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am raspunus pe topicul creat de tine pe aceeasi tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am urmatoarea eroare pe un motor BCB 2003:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

Iar in measuring blocks pe engine am la grupul 4 ultimele doua bloc-uri 80gr si 46gr iar in instruments pe grupul 3 am 83 si 78 grade.

Sa ma alarmez si sa-l schimb ?

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut de cand s-a incalzit afara am urmarit sa vad cat de repede se ridica temperatura apei.In timpul ierni am zis ok e frig e normal sa se incalzeasca greu,dar acum pe un drum de jumatate de ora 40min intre Militari si pipera temperatura apei se ridica pana aproape de 90 si sta foarte mult acolo.Nu vrea sa stea la 90 nici batuta.E normal ca dupa 40 de min sa nu se ridice apa la 90?Nu merg in nici un caz subturat am grija sa merg asta in limita posibilului intre 1800-2400.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai drumul la caldura in masina scade temperatura si la benzinare :) asta la regimuri usoare...

Verifica termostatul poate e blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa verific termostatul ar trebui din cate am citit sa verific daca radiatorul este cald inainte ca apa sa ajunga la 90.Daca termostatul e functional radiatorul ar trebui sa fie rece.E bine ce am inteles?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iep, cind e motorul rece, furtunul ce alimenteaza radiatorul ar trebui sa fie rece nu cald...bineinteles cu motorul pornit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!