Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Trutan Darius dc te uiti pe mufa vei vedea ca ca fiecare fir are un numar 1.2.3.4

Din poza nu imi pot da seama dc firul care e rupt este cel de la pinul 3 sau nu, dar totusi banuind ca este de la el de multe ori pe acel fir se pune o rezistenta de 2k dc ai probleme cu pornirea motorului la cald , iar dupa montaj poti verifica ca temperatura pe care ECU o vede chiar dc tu ai 90 de grade in bord este de 20 de grade si avansul se modifica , injectia la fel (poti verifica cu vag-ul) si astfel pornirea este usurata , motorul pornind ca la rece.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă poate ajuta cineva cu un scan? Am aceeasi problema si as dori sa stiu care e de vina, senzorul sau termostatul.

Zona Berceni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o rugaminte: stie cineva CONCRET la motoarele pe benzina, la ce turatie trebuie sa porneasca atunci cand motorul este rece/cald? Am citit si recitit posturile anterioare si sunt in ceata...

In postul #635 avem: "ECU-rile Siemens puse de VW la benzinare au in principiu 3 paliere de temperaturi unde actioneaza amestecul de pornire diferit:

- - n grade la + 18 grade primul palier unde motorul porneste la 700-900 rpm

- +18 grade - + 27 de grade unde motorul porneste la 1100-1200 rpm

- + 27 de grade - + n grade unde motorul porneste la 900-1000 rpm "

Nu am inteles daca e vorba de grade ale motorului sau ale temperaturii exterioare.

#663, acceasi problema ca si la mine: "acum am venit de la scanare si surpriza:nu vede nici o defectiune.reiau pb:la rece turatie intre 700-800 ca si cum ar fi cald motorul(nu sta la 1100-1200 si apoi sa scada treptat) gIV, 1,4 16v AXP 2002. alte sugestii?"

#681 "credeti ca puteti sa-mi mai dati ceva sfaturi sau idei ce sa mai verific in legatura cu acest termosenzor(g2/g62) sau ma multumesc cu masina asa?am schimbat senzorul,antigelul,pe vag nici o eroare,iar turatia in continuare sta la 800 la pornirea la rece ca si cum motorul e cald(nu sta la 1100-1200 ca inainte)"

Pana la urma e normal sa porneasca atunci cand e cald motorul la 1200 si la 7-800 cand e rece sau e o defectiune a senzorului G2/G62 si trebuie inlocuit? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi topicurile cu pornirea grea la rece...e cam aceeasi chestie...

"asa face toate"...

Inca nu am gasit raspunsul...

S-au schimbat multe pe masini din cauza asta, clapeta, senzor, sonde...

Si a mea daca o pornesc la sub 5grd se duce pe la 900-1000

Daca o pornesc ceva mai tirziu cit de cit racita se duce la 1200...

Iar senzorul e Beru si e nou :))

Incearca sa pornesti imediat dupa ce ai deschis portiera, pindeste becurile ca se sting si dai cheie imediat...

Vreo 3-4 zile am pornit-o ok asa...mai e varianta sa-i pui contactul de vreo 2-3 ori inainte de a porni(si scoti cheia)... sau varianta "5 secunde" ai deschis portiera, ai bagat cheia si ai pornit imediat fara sa se stinga becurile...dar la ultima var. se poate sa-ti apara eroare de clapeta...banui ca de la asta ca nu si-a mai facut testul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ca nu am mai intrat sa vad ce sfaturi imi dati nu am rezolvat nimic cu temperatura dar acul se misca cand pun contactul si e motorul cald dar nu trece de prima [cenzurat] acum nu stiu ce sa zic. la mine e si modulul confort cam terminat. Poate avea legatura ? iar cu testarul am mai fost prin zona alti spuneau ca e ok si nu e nici o eroare la alti apareau eroare la citi modulul confort... momentan mai merg asa pana trece iarna :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu modulul confort. Daca ai testat pe VagCom si clusterul merge ok, atunci inseamna ca e sonda dusa. Intai incearca sa ii cureti mufa, cu un spray de contacte. Daca tot nu merge, trebuie schimbata sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar sonda am schimbato,si am cumparat chiar pe original e verde si nu e febi am da pe 120 de lei am sa incerc sa curat mufa. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am si eu o problema legata de acul ce indica temperatura apei... si anume:

Am un Golf Variant, 1.9 Axr, 101cp 74kw....

Dimineata -10 grade, pornesc motorul merge la relanti cateva minute, evident acul nu se misca..asta este, plec la drum (Branesti-Bucuresti) dupa vreo 10km ajunge la 90 de grade, foarte ok pana aici.... ventilatorul este pe treapta 3...

Cand intru in Bucuresti se schimba treaba acul de temperatura incepe sa scada, cat stau la un semafor, 1.5-2 min scade doua linii :vaidecapulmeu: daca am noroc sa merg 5 minute la 40, 50k/h acul se ridica la 90 si ramane asa ... ceea ce rar se intampla... si merg mai tot timpul cu acul la jumatate. daca las motorul la relanti 5 min cu ventilatia pe treapta doi acul continua sa scada, daca opresc ventiatia temperatura creste la 90 si acolo ramane.

Niciodata, in nicio conditie nu trece de 90, daca merg constant cu 40,50 k/h temperatura sta la 90....

aaa si termostatul este nou :huh:

Electro ventilatoarele nu pornesc...

Am inceput sa cred ca asa trebuie sa fie ...

Am citit pe forum cate ceva de senzorii de temperatura G2/62 dar nu stiu unde sunt la mine pe motor si daca astia sunt de vina..

nu am scanat-o..

help...pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare nu stiu daca aici trebuie sa postez dar fiti indulgenti. Deci am si eu mai multe probleme cu masina Golf IV 1.6i 16v motor AZD ... Sa incepem :

- acum in sezonul rece anul acesta am observat ca masina nu prea mai ajunge la 90 grade decat daca stau vreo 20 min pe loc, nu am pus tester pe ea am schimbat din start termostatul + antigel, nu s-a modificat nimic. Ajung la 90 grade si daca plec la 1 drum de 5 minute si pornesc caldura normal ... indicatorul se duca la 50 grade in situatie in care afara sunt -2/-5 grade poate imi da si mie cineva o idee.

- si mai am o problema veche am o supapa(valva) EGR care cam odata pe luna o scot pentru ca se aprinde in bord si imi zice "emission workshop" si cand o dau jos scot din ea o bucata de tablita(span) care o blocheza, dupa ce o actualizeaza cu softul la parametri merge brici .

Deocamdata atat daca poate sa ma ajute cineva cu informatii utile nu ezitati, multam !

Modificat de Ralexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Nu stiu daca este o problema a sondei g2/g62 sau un comportament normal dar de ceva timp am sesizat ca in momentul cand stationez pentru o perioada de 5~10 min imi scade temperatura la apa. Mentionez ca in mers urca normal ajunge la 90 si se mentine , face asa doar in stationare si scade cam pana la 50 grade, si pe timpul asta cand afara sant -10 -15 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la relanti cum vrei sa se incalzeasca motorul ? e normal sa scada temperatura cand el merge la 800-900rpm.. mai ales la -10 grade :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci termostatul ce rol mai are????Dupa ce ai pornit motorul temperatura trebuie sa stea mereu in jurul valorii de 90 cu o mica eroare,nu in mers sa aiba XX grade si la relanti YY grade.La tine e posibil sa nu mai inchida complet termostatul.Diagnoza sa veri daca e senzorul.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valabil la benzinare ce spui tu, la diesel e mai greu cu incalzitul...

Multi se pling ca dirdiie de frig prin oras...primul sfert de ora :))

Si nu numai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza i-am facut ni am nici o eroare iar daca ar fi termostatul cred ca nu ar ajunge apa la temp. de 90 grade mai ales pe frigul asta. Pe cand temperatura creste normal se incalzeste relativ repede cu ajutorul preincalzirii care functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ma uit dupa avioane asa imi trebuie...nu m'am uitat la ce masina are nenea :( SCUZI! :Computer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma confrunt si eu cu aceeasi problema pe care o are si colegul Ralexxx, adica anul acesta, de cand a venit frigul, am observat ca masina nu mai ajunge la 90 grade decat daca stau vreo cateva minute pe loc (la relanti). Ajunge la 90 grade si daca plec la drum indicatorul se duce la 70-60 de grade, idiferent daca am sau nu pornita caldura.

Am sa incerc sa-i fac azi un test sa vad daca apare vreo eroare. Stiu sigur ca anul trecut nu facea asa. :( Si masina da si mai putina caldura.

Ceva pareri ? :unsure: Multumesc.

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare si mi-a dat urmatoarea eroare:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 032 D

Component: ME7.5.10 3398

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Am sters eroarea, am dat cheie si am plecat cu masina la un drum. Indicatorul de temperatura a urcat frumos la 90 grade si acolo a ramas. :)

M-am intors acasa, am oprit si pornit masina de cateva ori, am mai facut vreo 6-7 scanari (si numai cu contactul pus si cu motorul pornit) si nu mi-a mai aparut eroarea. :blink:

Am sa mai vad zilele astea daca mai apare.

E posibil sa trebuiasca sa curat numai contactele din mufa, sau eroarea asta inseamna ca e dus senzorul ? :unsure:

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatatul contactelor ar trebui sa rezolve pb.termostatul deschide circuitul de racire spre radiator undeva la 87 de grade,vezi daca undeva la 60-70 de grade pe furtunul care vine dinspre motor spre radiator ie cald.ar trebui sa nu fie,daca ie cald atunci termostatul ie blocat pe deschis,si deaia nu ai caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca senzorul sa mai dea semne de slabiciune la frig. Eroarea a disparut probabil pentru ca temperatura agentului de racire a ajunsese in mers la 90. Chiar si asa, costurile pentru a-l inlocui nu sunt foarte mari; senzorul 50RON, antigel 20-30RON + manopera (dupa caz).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-am urmat sfaturile. Am curatat contactele, am mers vreo saptamana si ieri i-am facut o scanare. NU A MAI APARUT EROAREA ! Se pare deci, ca erau putin oxidate contactele de la mufa si ca senzorul este bun.

INSA, problema cu indicatorul de temperatura se manifesta in continuare, cum am descris intr-un post de mai sus. Adica, numai la relanti urca la 90 de grade. :blink:

Am verificat si ce mi-a spus marianu, adica daca undeva la 60-70 de grade furtunul care vine dinspre motor spre radiator este cald si intr-adevar asa este. Se pare deci, ca a ramas blocat termostatul pe deschis. Atasez si poze cu furtunul, ca sa fiu sigur ca nu fac vreo confuzie.

post-50992-0-69644800-1297418794_thumb.j post-50992-0-06306200-1297418802_thumb.j post-50992-0-66339400-1297418808_thumb.j

Se poate remedia cumva problema cu termostatul sau trebuie sa-l schimb ? Multumesc. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa ii faci termostatului, daca nu mai e "in mintile lui". Trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Am vorbit deja cu un mecanic si mi-a spus ca imi poate oferi urmatoarele variante la termostat:

1) BEHR-THOMS, la pretul de 58 RON;

2) WAHLER, la pretul de 62 RON.

Stiti cumva care dintre aceste marci este mai buna ? Care termostat sa-l aleg din cele doua ? Sau sa ma orientez spre alta marca ? Multumesc. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WAHLER, teoretic. Eu am, de 2 ani - BEHR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate mai are nevoie cineva de detaliile din cartea tehnica a golfului despre termostat

dscf7587v.jpg

dscf7588.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul de temp G62 pe engine indica stabil 68-70 grade si la relanti si la drum intins, G2 pe instruments indica aceeasi temp, pe bord acul indica ~90 grade, masina merge bine, relanti constant, baga caldura, consuma ceva cam mult, oare ce sa fie senzorul sau termostatul?

Ati intilnit cazuri cind termostatul deschide la alta temperatura? O fi de pe alta masina ? :)

Daca ar fi ramas blocat ar varia temperatura...

Sau senzorului ii da cu rest, -(20-30) grade ?

Oricum ai forja motorul nu se ridica neam peste 70...

Prin manuale au numai cazurile cind e -40, +120 sau variaza de nebune...

Cazul cind sta tapan dar pe alta valoare nu am gasit...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!