Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Sunt nou pe forum, si tot atat de nou posesor al unui autoturism VW Golf 3 din 97.

Am observat o mica scurgere la lichidul de racire pe langa suportul senzorului de temperatura.

Am verificat cele doua suruburi si sunt stranse deci pare a fi o problema de garnitura sau inel de etansare( nu stiu cu ce se face etansarea).

As vrea sa aflu cum este facuta etansarea. Garnitura sau inel de cauciuc?

post-31245-1220525930_thumb.jpg

cer scuze moderatorilor!

Observ ca am postat la sectiunea golf4.

Modificat de Constantin*
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la Golful meu 4 Variant din 2001 cu motor 1.9 TDI ALH am probleme cu acul la temperatura apei. De la 90 cade brusc la 0 dupa care urca din nou...ori direct la 90...ori mai incet...depinde de "toane". Am facut scanare cu VAG-COM dar nu mi-a dat eroare referitor la aceasta problema. Problema o am de vreo saptamana, sa fie de aici si consumul mai ridicat de motorina ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cine are un Autodata instalat sau vreo poza a motorului AXR sa-mi arate si mie unde este acest senzor G2. Am studiat si paginile anterioare si parca nu seamana niciuna cu al meu AXR. :lol:

Multumesc anticipat

Modificat de marrio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la Golful meu 4 Variant din 2001 cu motor 1.9 TDI ALH am probleme cu acul la temperatura apei. De la 90 cade brusc la 0 dupa care urca din nou...ori direct la 90...ori mai incet...depinde de "toane". Am facut scanare cu VAG-COM dar nu mi-a dat eroare referitor la aceasta problema. Problema o am de vreo saptamana, sa fie de aici si consumul mai ridicat de motorina ? Multumesc.

DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de senzorul de temperatura.

Stie cineva cu ce se face etansarea intre corpul motorului si suportul senzorului de temperatura.

Este vorba de un Golf Variant 1781CC ADZ.

Pierd putin lichid de racire pe acolo si nu vreau sa desfac fara sa stiu ce tip de garnitura am nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...unde este acest senzor G2.

G2-G62 e un fel de senzor "2 in 1". Sa inteleg ca la tine acul de temperatura a apei iti face figuri? Senzorul G2-G62 se afla undeva in partea lateral dreapta a motorului (partea dinspre baterie) sub pompa de vacuum.Urmareste un circuit electric care duce in acea zona.Imi pare rau dar nu am un Autodata la indemana.

@Constantin*

La post #182 ai sa gasesti niste date despre acest senzor( inclusiv forma acestuia)

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si la mine se intampla cateodata sa varieze f mult acul de temperatura, in sensul ca urca la 90, apoi coboara spre 60, chiar si pana la 0, apoi urca din nou. Am observat de asemenea ca aproape mereu martorul bujiilor se stinge greu, ca si cum ar fi ger afara. Din ceea ce am citit pe-aici, am inteles ca e dus senzorul g2 sau g62.

Imi poate da cineva codul produsului, ca nu stiu ce sa comand :) motorul este un ASZ

Multzumasc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune mana pe un spray de contacte si da la mufa senzorului, vei vedea ca nu se mai flutura asa. Este contact imperfect. La mine cu Vag-Com aparea ca este + Short to plus Intermitent. am dat cu spray si PRESTO! nu se mai falfaie acul ala :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHARANEL, eu am patit la fel. I-am curatat contactele initial. A mai mers citeva luni si gata. A ramas blocat pe 90. A cedat cu o zi inainte de plecarea in concediu. Mersul motorului...groaznic. Nervii la maxim. :(

Am luat un senzor nou (cica musai verde) = 99 lei + o bere la mecanic si aproape 1/2 l antigel pe jos (completat cu apa ca era vara). Nu cred ca merita sa incerci o "reparare" temporara a lui cind toata lumea se plinge de acel senzor ca cedeaza. De aici si chestia cu culoarea acestuia. Se pare ca cel verde este de generatie mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cel verde se plange toata lumea. La G4 Sunt 2 senzori si cel care indica temperatura apei in bord nu are nici cea mai mica legatura cu cel care indica temperatura catre ECU si care afecteaza direct functionarea motorului. Daca in bord ai 30 apoi 60 apoi 0 apoi 90 s.a.m.d. si cel pentru ECU (Care se poate citi cu vag-com) indica 90 atunci motorul functioneaza bine. Este doar o problema de estetica. De curiozitate, daca nu ma crezi, scoate mufa senzorului din vasul de expansiune si vezi atunci cum iti merge motorul cu un senzor defect. :) Spor la joaca :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o problema cum ca nu se incalzea apa destul. ramanea cam la 70 de grade daca circulam in afara orasului. am facut un test cu vag-com-ul si nu mi-a dat nici o eroare. cred ca era termostatul. dar acuma si-a revenit. e totul la normal, se ridica apa la 90 de grade, chiar destul de repede si acolo ramane acul, nu mai scade ca inainte. sper sa nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, daca nu ma crezi, scoate mufa senzorului din vasul de expansiune si vezi atunci cum iti merge motorul cu un senzor defect. :( Spor la joaca :icon_thumright:

Daca scoti acea mufa nu se intampla nimic cu mersul moturului, Acel senzor trimite doar catre bord nu si catre ECU. Unde vezi aici acel senzor?

Pages_from_16_Motorul_1.9_TDI_AGR__ALH_OCTAVIA.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema ca si tapric, mie mio zis mecanicul ca e de la ceva sonda care ii pe motor mia si aratat unde , ca aia i defecta sa ma duc sa cumpar alta:D stie cineva despre ce este vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit cele 11 pagini si nu ai gasit codul piesei care iti trebuie tie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cel verde se plange toata lumea. La G4 Sunt 2 senzori si cel care indica temperatura apei in bord nu are nici cea mai mica legatura cu cel care indica temperatura catre ECU si care afecteaza direct functionarea motorului.

Uite ce spun unii (poate mai meseriasi ca noi) despre acest senzor.

Engine Coolant Temperature Circuit (G62): Open / Short to B+

Possible Symptoms

* Difficulties with starting a cold engine.

o Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.

* Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

* RPM at idle is irregular.

* With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.

* With engine warm (90

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a gresit cand a zis ca nu au legatura intre ei, poate cadea doar cel care trimite inf catre bord si cel catre ECU sa mearga bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum reusesti sa schimbi numai unul dintre ei? :D :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da G62 ala e cred, am dat cu spray de contacte, sa uitat si mecanicu si a zis ca e curat ca lacrima! deci nu e aia problema, stie cumva cineva cat costa sonda aia G62?

Modificat de AR77PAG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...stie cumva cineva cat costa sonda aia G62?

Eu l-am schimbat cu unul VERDE-Hella si m-a costat aproape 80 lei.Manopera-zero...ca l-am schimbat cu ajutorul unui prieten.Daca stii ce ai de facut se schimba in 5 minute(cu motorul rece) fara prea mari pierderi de antigel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum reusesti sa schimbi numai unul dintre ei? :) :D

Am zis ca in timpul functionarii nu au legatura unul cu altul, nicidecum nu m-am referit la schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum reusesti sa schimbi numai unul dintre ei? :icon_thumright: :lol:

Nu cred ca poti. Sunt doua termistoare diferite, dar sunt in acelasi soclu. Poti masura rezistenta lor si sa vezi care din ele e defect.

Pretul de achizitie nu e mare, daca vrei sa il schimbi. Eu am dat 55 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal... am si eu o problema... ieri am bagat cheia in contact si am lasat mai mult pana sa pornesc.. .intre timp sa aprins martorul de la agentul de racire... am verificat vasul si era perf de bine.. am deschis si capacul si mam uitat... dar cand am pus contactul.. iar sa aprins si statea asa.... am pornit motorul dupa care lam oprit... iar cand am dat iar contactul... cand dispar toate am si pornit.. nu sa mai aprins si am mers ff bine(90 grade) azi patesc la fel... am mers cu el pornit o vreme dupa care am oprit motorul si cand am porit iar nu a mai aparut.... care o fi problema? sa schimb agentul de racire? sau e senzorul defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea inteleg ce vrei sa spui. deci s-a aprins martorul lichid de racire in timpul functionarii motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!