Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Cel mai probabil manevra soferului are prioritate (ca si la parcarea automata unde interventia soferului duce la dezactivarea functiei) dar la noi oricum este inutila functia la cum sunt trasate marcajele.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Functioneaza la fel ca pilotul automat, atata timp cat soferul nu intervine, functioneaza automat, la prima interventie se dezactiveaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 puncte slabe pt noul Golf (google translate is your friend :D) http://www.motor-tal...-t4162751.html#

Fain ma bucur, vreau mai multe :lol:

Faza cu directia inteligenta o inteleg, dar tot e aiurea dupa ce ca ai o directie nesimtit de asistata ii mai pui si jucaria asta, daca era o directie tapana, greu de manevrat da atunci eram 100% de acord si repet ce rost mai are volanul rotund, in sensul de complet? Daca puneau un volan semicerc, jos palaria dar asa... Pt parcari am camera aia smechera si tac pac parcarea laterala iese din 3 miscari. :P

Eu nu fac nici 0,5km pe zi ca in timpul sapt. ma dau cu bicla, care nu are servo sau alte mofturi, nici frane nu are. Asa ca tre sa intelegeti astea sunt opiniile unui sofer de duminica care conduce 99% din timp din placere, masina nu e principalul mijloc de transport. Si nu veniti la mine cu exemple de masini din alte clase, ca nu vad ce treaba are Golf-ul cu seria 5. :icon_confused:

mie nu mi se pare deloc super asistata directia la g6, transmite chiar excelent unde sunt rotile si ce fac ele. mi se pare chiar foarte ok din punctul asta de vedere. incearca un megane 2 sa vezi acolo asistare si cum nu stii niciodata cat de bracate sunt rotile si unde sensibilitatea invartirii volanului e complet aiurea.

directia progresiva nu e dotare standard, asa ca nu vad problema. mie unul mi se pare foarte utila, una e sa fac de la maxim stanga la maxim dreapta 3 ture juma de volan (cat e standard) si alta ar fi sa fac 2, incomparabil mai iute. dar cum nu e standard nu vad problema, si-o pune cine vrea si considera ca ii trebuie. acum ce ar trebui vw sa faca, sa nu mai puna optiuni pe masina ca nu le plac unuia sau altuia? ar pierde infinit mai mult neoferindu-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf-ul transmite ok, mult peste Renault, Kia, Hyundai etc. dar incearca un BMW, ca fapt divers, sa vezi cum o directie asistata poate transmite aproape(cu ghilimelele de rigoare) ca una clasica.

Asta a facut Golf-ul intotdeauna si asta va face orice s-ar intampla. Se va afla fix in mijlocul a toate, sportivitate-confort, aspect-utilitate etc.

Este, si va fi in continuare, compromisul perfect! Asta e motivul pentru care e atat de vandut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu compar Golf-ul meu cu Ford focus 2, A3, Bmw seria 1, pe toate le-am condus suficient incat sa-mi fac o idee clara. De departe pe locul 1 e Ford Focus 2 cu directie destul de grea cu servo hidraulic dar extrem de precisa. Pe langa ele ar mai fi si Megane 1 care avea servo clasic si Fiat Punto cu optiunea City masina era cosmar volanul nu parea sa fie legat la roti.

+1 pt ce a zis Rave, Golful e considerat etalon pt ca este echilibrul perfect sunt putine capitole la care este cel mai bun, dar si la restul e peste medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine sa vina optiuni scumpe si la masinile de clasa compacta, dar un Golf 2.0TDi cu majoritatea optiunilor ajunge peste 35.000.

Apropo, navigatia de 8" costa 2300euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf-ul transmite ok, mult peste Renault, Kia, Hyundai etc. dar incearca un BMW, ca fapt divers, sa vezi cum o directie asistata poate transmite aproape(cu ghilimelele de rigoare) ca una clasica.

Asta a facut Golf-ul intotdeauna si asta va face orice s-ar intampla. Se va afla fix in mijlocul a toate, sportivitate-confort, aspect-utilitate etc.

Este, si va fi in continuare, compromisul perfect! Asta e motivul pentru care e atat de vandut.

bmw e in alta liga, liga premium si e firesc sa ofere ceva in plus dar si la bani mult mai multi. iar ce zici tu e valabil la modelele moderne, nu la orice bmw de acum 10-15 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg cu o pisicuta decapotabila de 2.500. Nu stiu ce BMW-uri ai condus tu dar masina aia sta pe strada intr-un mare fel...

Si ok, accept ca este o masina premium, desi, si Audi e premium si are directia Golf-ului, dar trecem peste.

Focus-ul, care e in aceeasi liga, are un feeling mult, mult mai bun decat Golf-ul.

Nu cred ca daca vroiau, nu reuseau sa faca o masina care sa se conduca spectaculos DAR Golf-urile sunt cumparate si de oameni cu familie, si copii, sau batrani, sau femei, sau pur si simplu oameni care nu vor sa simta acel "feeling" cand se duc seara spre casa dupa 8-10 ore de munca.

VW a incercat sa faca ceva care sa-i multumeasca pe toti. Si a cam reusit pana acum. Si la VII s-a rezumat la ceva si mai simplu. Oamenii aia de mai sus care nu vor "feeling" nu cumpara nici motoare puternice, asa ca vor primi suspensia antica, cea care e la fel de ok prin oras si la viteze mici dar care pierde cand impingi masina mai tare. Ceea ce oamenii aia nu vor face!

Cine vrea "feeling" vrea si motor, si acestia primesc suspensia multi-link care le ofera ce cauta de la o masina!

Win - Win!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saracu de mine eu intru intr-o categorie f aparte, imi place feeling-ul dar nu mor dupa cp, mie imi plac la nebunie dn-urile cu tiruri si cat mai multe curbe 100 de ponei imi ajung placerea mea vine din condusul la limita a masinii iar scos untul la dintr-un gti pe drumurile publice e cam riscant. Asta e or sa fie si dastia ca mine, care isi iau 1.2 tsi si or sa-i schimbe suspensia pe spate si franele cu unele de gti.

Si nemtii vad ca se plang de pretul f mare al optionalelor pe golf 7, probabil de aia o sa vedem tl-uri chele doar cu xenon si cu navigatia mare, cum sunt unele modele din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat ce spune colegul Rave! Totusi sa nu comparam directia masinilor VAG cu BMW pentru ca sunt mai multe aspecte la mijloc. Mai este si pozitionarea motorului si tractiunea spate.

Am condus in august in DE noul A3 cu diferite motorizari si BMW Seria 1 cu diferite motorizari si am putut sa observ diferentele (au fost conduse in aceeasi zi toate masinile si in diferite conditii de drum, inclusiv un mini circuit). Pe BMW il ajuta muuult tractiunea spate la tinuta de drum, insa A3-ul este foarte ok, s-a apropiat destul de mult de BMW (la modelele anterioare era diferenta mare in favoarea BMW). Noi le-am condus f agresiv sa vedem exact ce pot, mai ales pe mini circuitul amenajat. Fiecare are plusuri si minusuri, acum depinde de gusuturile fiecaruia ce prefera.

Nu vreau sa se creeze polemici de genul VAG vs BMW, nu-si au loc discutiile aici, insa sunt multe de povestit despre tinuta de drum. Sunt pareri impartite pe tema asta si mai este si o doza de subiectivism din partea fiecaruia din cauza marcilor.

Revenind la Golf 7 si la puntea spate "minune", mi se pare ca s-a creat o isterie pe tema asta si nu vad de ce. Cine vrea motorizare mica, primeste punte spate "rigida". Cine vrea multilink, cumpara motor mai mare! Este simplu si corect dpmdv. Acum sa nu va inchipuiti ca un Golf 7 1.2 TSI va sta prost pe drum, dar pentru puterea lui s-a considerat a fi suficienta puntea spate rigida. Este vorba de costuri, este un business si asa trebuie tratat.

In plus, sunt foarte multi cumparatori de masini (vorbesc din proprie experienta) care nu stiu detalii tehnice, cumpara masina ca si ansamblu, nu sunt interesati de puntea spate sau de cele 80 de kg in minus sau de MQB. Intr-adevar, sunt si cei care cunosc, citesc, si care trateaza problema altfel.

Bafta! :icon_thumleft:

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum vrei sa pui problema

Si cu un motor mai slab poti sa prinzi viteza mare si suspensia multilink te ajuta.Si cu un gti poti sa mergi cu 150 si cu un 1.2 tsi .Cand apare un model nou astepti sa fie peste cel anterior astfel golf 7 1.2 tsi 85 cp va avea putin de suferit fata de golf 6 1.2 tsi 85 cp (ma refer la suspensia spate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea multe certuri si discutii in contradictoriu. La exterior, Golf 7 este frumusel, seamana cu 6 dar are si linii de 5. La interior este fantastic, cel putin eu cred ca au dat lovitura. Cat despre feeling, am avut Golf 4, Golf 5 2TDI si am acum am G5 GTI. Pentru feeling, de fabrica, exista GTI, care are tot ce ii trebuie pentru un om normal si plus, e si usor de modificat. Asa ca intr-adevar, cum s-a spus mai sus, VW reuseste sa le acopere pe toate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a ajuns departe rau cu discutia strict despre puntea spate. Din punctul meu de vedere, a fost o decizie pragmatica. Majoritatea oamenilor care cumpara 1.2 au nevoie de manevrabilitate, condus la limita? Nu, asa ca nu era nevoie, mai ales ca pe multi cumparatori chiar nu ii intereseaza de asemenea detalii. End of story, au pus XDS ca sa ia ochii in lista de dotari standard (XDS probabil mai ieftin decat o suspensie multi-link).

Foarte adevarat ce zice Andrei AXN despre cumparatori, eu unul m-am incadrat in acea categorie. Abia dupa ce am luat masina m-am gandit sa investighez de fapt eu ce conduc, ce piese, sisteme si alte lucruri care in brosuri nu sunt trecute mai are masina pe care o conduc zilnic.

Ce ar merita discutat este consumul dat pt DSG mai mare decat cu manuala la TDI cu 0,3 dar cu 0,3 mai mic pt TSI, ciudata variatie.

Ar mai fi o discutie referitoare la optiuni si afluxul mare de noutati in acest domeniu. Chiar vor ajunge toate in RO?

Pun intrebarea asta pt ca la configurarea unui Audi A4 b8 in 2008 desi in optionale era trecut ACC, de la PBN s-a primit raspunsul ca optiunea nu era disponibila pentru Ro. Scuze cu drumurile de aici si alte baliverne, intre timp se poate pune.

L.E: M-am jucat putin pe configuratorul din DE si surpriza, suspensia sport pt jante 18" costa 238euro. La g6 era 0euro.

ACC-ul este doar 555euro care in opinia mea este un pret decent.

Climatronic si Park Pilot (senzori fata spate nu parcheaza singuri masina) - standard pe HL :icon_thumleft: (sper si la noi sa fie standard)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The Ego: Optiunile de pe Golf vor ajunge in Romania, poate cu mici diferente, nu vad de ce nu ar fi disponibile si compatibile cu Romania. Mai sunt cateva chestii care nu sunt in totalitate ok, gen navigatia cu harti 3D, sistemele care "citesc" indicatoarele rutiere (cam astea imi vin in minte acum), in rest totul este functional in Romania, chiar si Lane Assist pe drumurile marcate.

LE: Pe A4 se poate pune ACC, sunt masini vandute la noi cu ACC, care functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate pune acum si de cativa ani, in 2008 nu s-a putut desi exista optiunea.

L.E.: Back to G7. Am vazut doar 7 culori pt golf si griul este standard la 0euro, pe cand albul e doar perlat si costa cel mai mult. Wise decision :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... Vad ca pe Golf se aplica aceeasi strategie de succes ca si pe Porsche 911 si Iphone.

Ce au toate cele 3 modele in comun? Rafinament tehnic, grija imensa ptr detalii, conservatorism in design.

Cine are nevoie de un briceag bun isi ia Victorinox, de masina sport isi ia Porsche, de un telefon smart, isi ia Iphone, de o masina buna, ia un Golf.

Cine vrea ceva sa sara in ochi poate sa isi ia un cutin de vanatoare cu maner de os, un Lamborghini, un Samsung cu ecran de 5'', o Honda sau un Hyunday I30.

E loc ptr toata lumea pe piata. Dar nu va asteptati la Golf sa va ofere ceea ce nu a oferit niciodata... design futurist/tipator/super modern

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronic si Park Pilot (senzori fata spate nu parcheaza singuri masina) - standard pe HL :icon_thumleft: (sper si la noi sa fie standard)

Nu cred. Versiunea HL o sa aiba un pret mai mic decat in Germania iar Climatronicul si Park Pilot-ul or sa fie optionale, ca si pana acum (romanului ii place sa-si configureze singur masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca va avea un pret mai mic, dar sa zicem ca in Ro se renunta la xenon (in DE e standard pe hl), dar si la climatronic nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 6 climatronicul era in standard? Eu imi aduc aminte ca nu, era optional - 190E

Ar fi foarte bine daca la aceeasi bani ca un Golf6 VW va oferi un Golf7 cu mai multe dotari in standard (sincer, ma indoiesc ca va fi asa-cel putin in primul an de la lansare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul era standard la HL, daca nu ma insel. Cel putin asa tin minte ca era trecut in oferta, desi in configurator puteai sa-l alegi...

VII-le ma astept sa vina cu aceleasi dotari standard ca VI-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc la CL si HL era climatizarea in standard dar nu cea cu doua zone.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul a fost tot timpul optional indiferent de nivelul de echipare, era doar climatic, chiar si pe GTI/GTD/R parca.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am listele de preţuri (pdf-urile descărcate de pe vw.ro) ediţiile ianuarie 2010 şi iunie 2011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au scumpit climatronicul cu 7 euro intre 2010 si 2011. Probabil aerul a devenit din ce in ce mai greu de respirat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!