Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Noul Golf poate fi deja configurat si comandat in Germania. Deocamdata numai Trendline (de la 16975 EUR), Confortline (de la 18925 EUR) si Highline (de la 24175 EUR).

M-am jucat nitel si am configurat un Golf Confortline cam cu ce am eu pe Passat si a iesit 29525 EUR. Pe Passat am dat cu vreo 2500 mai putin.

Acum sigur, cu reducerile dealerului va ajunge cam pe la acelasi pret. Deci un Golf care costa cat un Passat. Buna treaba ;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Passatul l-am configurat acum vre-un an pe acelasi site si era cam 33000 EUR. Acum m-ai facut insa curios si am mai configurat Passatul o data: 35781 EUR!!

Frumos, n-am ce zice, intr-un an Passatul s-a scumpit cu cel putin 2500 EUR. Si aici in Germania nici macar nu dau garantia aia extinsa din Romania.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a scumpit pt ca a venit noul Golf cu preturi mari si ajungea la aceeasi bani cu un Passat. Concurenta nedorita pt un Golf asa ca au facut Passat-ul ceva mai scump.

Totul tine de marketing. Eu nu inteleg lauda lor cu costul de productie care e mai mic pt ca in final consumatorul nu il va simti. Parca ne-ar rade in nas, cat de ieftin au ajuns sa il faca, dar noi le luam la aceleasi preturi cu care se puteau achizitiona si modele vechi la vremea lor.

L.E: La noi poate sa fie mai ieftin, dar cu siguranta va veni si mai chel putin.

Personal nu vad in Romania G7 highline cu xenon in dotare standard.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai comparati preturile de lista de pe siteuri din tari diferite !

A intrebat careva la dealer in Germania care este pretul de vanzare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai comparati preturile de lista de pe siteuri din tari diferite !

A intrebat careva la dealer in Germania care este pretul de vanzare?

Da, eu, si inca mai multi dealeri, nu unul ;) Si citeste cu atentie, preturile pe ce le-am dat sunt de pe acelasi configurator, vw.de.

Uite-aici tot threadul de atunci:

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de dealeri imi dati si mie o adresa de mail a unei reprezentante vw din germania,ma intereseaza pretul unor piese comparativ cu preturile din tara

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://dealersearch....sf?app=vw40-deu Bagi numele unui oras care-ti convine tie, bifezi "Neuwagen" si "Service" si cauti.

Cel putin aici in Germania nu exista diferente de preturi la piese intre dealeri. Verificat de mine, in mai multe situatii. Cred ca piesele le cumperi direct de la VW, dealerul nu are nimic de castigat la treaba asta, ei castiga numai cand monteaza piesele respective.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In austria diferenta intre 1.4 tsi 122 si 1.4 tsi 140 ACT este de 2000 euro. Cam mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, exagerata. in romania nu va fi xenon standard la HL, dar nici pretul din germania, deci undeva e mai bine, ti-l configurezi tu daca vrei. dar nu stiam ca nu mai e independenta suspensia, asta e cam nasol, chit ca pun diferential. eu m-am gandit ca fiind o noua platforma si fiind vorba de Golf pastreaza suspensia independenta. sunt curios sa citesc drive-teste. S-ar putea sa stea si mai bine pe viraje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puntea spate rigida nu va exista decat pe motorizarile sub 85 KW, probabil 1.2 TSI si 1.6 TDI. Pe motorizarile mai puternice va fi suspensie multilink.

La A3 sunt 3 tipuri de suspensie spate, foarte posibil ca si la Golf vor fi la fel:

1. Twist beam rear axle - mai usoara si mai ieftina, pe motorizarile "mici"

2. Multilink rear axle - mai usoara cu aprox 4.5 kg decat puntea folosita pe A3 vechi respectiv Golf 6

3. Multilink pentru masinile quattro/4 Motion

Pe fata este o suspensie McPherson with an aluminium auxiliary frame.

Am pus exact denumirile pentru a nu se crea confuzii la traducere.

De asemenea, la motorizarile diesel, pe langa 1.6 TDI, 2.0 TDI / 150 CP, este anuntat si 2.0 TDI cu 184 CP. Pe A3 va fi disponibil ulterior, cred ca si pe Golf.

Mai sunt multe lucururi interesante cu privire la MQB si la modelele care folosesc platforma asta. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un link? Unde scrie ca renunta la multilik pe spate pentru anumite motorizari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci 1.4 140cp e cu suspensie ca la g6, deci e bine. daca mai pui si diferentialul si mai pui ca optiune si directia aia progresiva mie unul nu imi suna rau deloc. ati vazut pe undeva drive-teste/reviewuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia progresiva e si pe G6 si e o porcarie (nu chiar, dar e mult prea usoara pt gustul meu, la audi a3 e chiar horror, ce vrei, masini de femei :P), prefer un servo hidraulic clasic.

Dar la mine e clar G7 never. Nu merita, nu e ce ma intereseaza si platforma G6 imi permite destul de multe modificari care sa-mi faca timpul in spatele covrigului mai placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dinu_s Ce am scris mai sus despre A3 sunt informatii oficiale, "interne" sa zic asa, nu preluate de pe site-uri. :icon_confused:

Sunt lucruri vizibile, confirmate de producator, iar pe multe site-uri sunt scrise destul de multe lucruri neadevarate.

Un alt exemplu, motorul 1.8 TFSI / 180 CP vine atat cu injectoare MPI cat si cu injectoare FSI, are tehnologia Valvelift si Thermal management.

Baile de ulei la A3 vor fi din plastic pe majoritatea motorizarilor.

Nu pot afirma cu siguranta ca toate chestiile astea se vor gasi si pe Golf, dar eu cred ca se vor folosi aceleasi motoare.

Foarte interesanta este combinatia Adaptive Cruise Control + Active Lane Assist (cred ca sunt si pe Golf disponibile). Am mers pe autostrazi in Germania cu A3-ul nou si nu este nevoie decat ca mainile sa fie prezente pe volan, in rest masina "sta pe banda", vireaza, franeaza, accelereaza, etc. :icon_cheesygrin:

Mai scriu cand imi mai aduc aminte ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi in tara ar fi chiar periculs sistemul. Te baga prin santuri la cat de prost sunt marcate benzile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

whatcar.com nu cred ca e canal de informatii oficiale. Oricum sa renunti la suspensie multilink in favoarea uneia rigide, dupa ce generatia anterioara a beneficiat de asa ceva indiferent de motorizare mi se pare un regres, Dar, deh e mai ieftin de produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat azi autobild...pe langa o revista dedicata audi a3,mai gasim info folositoare despre golf 7 si gti cabrio.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACC e intr-adevar folositor la cum se merge actualmente pe autostrada in Germania, cu anumite limitari, bineinteles (vezi de pilda ne-reducerea vitezei in curbe etc.).

LaneAssistul e insa o chestie la care se poate renunta fara mari remuscari, nici in Germania nu cred ca mai mergi mai mult de 50km (destul de optimist!) fara sa dai peste vreun santier unde benzile sunt re-desenate -> o chestie apreciata im mod deodebit de LaneAssist ;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc multe informatii referitoare la Golf 7, la MQB, la motorizari, dotari, etc, prin prisma lansarii A3 (care este deja in showroom).

Dpmdv, Active lane assist nu merita comandat in Romania, dar ACC-ul merita din plin pe orice masina. Eu l-am folosit si la viteze mici in aglomeratie (de exemplu pe Centura) si este foarte relaxant. Varianta de ACC cu Stop&Go eu il consider si un sistem de siguranta pentru ca te salveaza de un impact din spate cand nu esti atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A3 (care este deja in showroom)

E la voi in showroom? Daca da vreau sa-l vad si eu + testdrive cand o sa fie disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in shr de vreo 2 saptamani. Poti sa treci oricand sa-l vezi. Momentan nu avem inmatriculat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT, dar te intreb aici, stii ceva despre A3 Sedan, o sa fie disponibil si in Ro/Eu sau doar in state?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: O sa fie disponibil si in Europa A3 Sedan, nu stiu exact de cand, cred ca undeva in 2013.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!