Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Depinde de unde ai luat datele de G6 si de valoarea declarata

Uite aici date de 2.0 140CP: http://www.zeperfs.com/en/fiche2689-vw-golf-vi-2-0-tdi.htm - 1499kg in UE, cea mai grea, deci diferenta e mai mare de 100kg

Stai sa apara si sigur vor merge pe cantar cu ele ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Unul dintre motoarele cu care se lanseaza este 1.2 TSI-ul de 85 CP. Cel mai probabil va fi urmat si de cel de 105 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu greutatea mai mica cu 100kg mi se pare o chestie de marketing, mai mult ca sa justifice schimbarea de platforma pentru end-useri. De fapt, platforma a fost schimbata ca sa se reduca costurile de productie - stiu asta de la un inginer VW cu care am discutat...hmm...mai privat ;)

Greutatea difera foarte mult de echipare si aici nu e vorba numai de 2 usi vs. 4 usi. Cateva exemple:

- passatul meu e mai greu cu cel putin 15kg de cand am montat carligul de remorcare

- roata de reserva sau kit de reparatie (aici in Germania roata de rezerva e optiune, in RO este inclusa in configuratia de baza);

- RCD-ul 310 e mult mai usor ca un RCD510

- etc.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca greutatea comparabila este decat aceea a platformei .... restul sunt povesti (gen palierul de putere cu care tot se lauda VW pe TSI-uri)

Ma uitam pe postul de mai devreme al unui coleg cu greutatile defalcate: -40Kg engines.Eu nu pot sa imi explic cum poate motorul de 1.2 tsi sau 1.6 tdi sa difere de la G6 la G7 in conditiile in care sunt aceleasi motoare.Poate vor sa spuna ca exista diferenta intre 2.0tdi-ul de 110CP care a fost o scurta perioada pe G6 fata de un motor mai nou cu performate similare de ex: 1.6tdi care este mai usor .

Ridicol!!!!

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent de marketing, tot schimbau platforma. iar cand zic ca a scazut cu x kile, pai le-a scazut, ca altfel ii linseaza media cand se afla adevarul. iar comparatia o faci la aceeasi echipare, dotari si motorizare. nu compari 310 cu 510, cu carlig vs fara carlig ca normal ca apar discordante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corneringul la G6 xenon OEM e in proiector si doar acolo.

Probabil e doar la R-uri, care au DRL in loc de proiector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, nu exista cornering in niciun model de far de Golf 6 cu xenon OEM, nici macar la R.

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandelu : cum poti sa iti explici atunci -40Kg diferenta la motorizari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kadettro a postat un articol postat pe netcarshow.net

"If you divide the Golf up into the primary areas of electrical equipment, engines, running gear and superstructure, an analysis yields - depending on model, specification and type of engine - the following split for the weight reduction:

Up to -6.0 kg = Electrical

Up to -40.0 kg = Engines

Up to -26.0 kg = Running gear

Up to -37.0 kg = Superstructure"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care e legatura directa cu ce spuneam eu? eu spuneam ca, daca VW a spus ca per ansamblu, au scazut cu 100 kg, cu atata au scazut give or take. ca or fi 99, ca or fi 101, tot aia e, dar sigur nu sunt 20 de kg, de exemplu. asta nu ar fi eroare si i-ar linsa media.

nu pricep unde bati, ce conteaza cat e defalcat, cand rezultatul final te intereseaza pe tine, ca sofer.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vreau sa zic este ca -100kg sunt ipotetic pe hartie.Relitatea este alta.

Prin defalcarea greutatilor se spulbera acest mit.

Da, poate este o diferenta de -40kg intre G6 2.0tdi si G7 1.6tdi , dar intre G6 si G7 ambele cu 1.6tdi este imposibil sa existe diferenta de 40kg la motorizare.Lucru care demonstreaza ca cei 100Kg sunt mai mult marketing (din start diferenta este de max 60kg )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vreau sa zic este ca -100kg sunt ipotetic pe hartie.Relitatea este alta.

Prin defalcarea greutatilor se spulbera acest mit.

Da, poate este o diferenta de -40kg intre G6 2.0tdi si G7 1.6tdi , dar intre G6 si G7 ambele cu 1.6tdi este imposibil sa existe diferenta de 40kg la motorizare.Lucru care demonstreaza ca cei 100Kg sunt mai mult marketing (din start diferenta este de max 60kg )

iar eu zic ca te inseli complet. eu iti tot explic ca o sa ii linseze media daca apar cu asemenea erori si tu imi spui ca nu e posibil, ca asa zici tu (ca alte dovezi nu vad). ok, daca tu asa vrei, sa nu fie 100 kg in minus, eu nu am nicio problema, asta nu schimba realitatea, doar nu te astepta sa te creada lumea :)

in primul rand ca nu era mit, in al doilea rand ca "engines" e posibil sa includa mai multe, nu doar strict motorul. cuvintele englezesti au prostul obicei de a desemna multe lucruri. crezi ce vrei, chiar mi-e indiferent, dar intelege o data, ca e imposibil sa anunti ca e cu 100kg in minus, si ele sa fie la jumate.

ce, la audi nu au taiat din greutate la greu? au taiat si acolo, acolo ce-au facut, au spus adevarul?

sfatul meu: dai mail (sau dam) la VW si le spunem ca nu prea intelegem cum au taiat atatea kile la motor. si ne vor da o explicatie, destul de detaliata probabil. din explicatia aia e destul de usor sa ne dam seama daca spun adevarul, sau e bullshit.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datele ofiiciale

1.2tsi BMT (85CP - 5 trepte) 2 usi: 1205kg

1.2tsi BMT (105CP - 6 trepte) nr usi ??? sa zicem tot 2 : 1234kg

personal nu cred ca au facut un calcul cu un trendline VS highline ci ambele au fost echipate undeva asemanator .Iti dai seama ca ar fi fost in avantajul lor ca si marketing sa calculeze G7 trendline ca sa apara cat mai usor.

Eu am G6 trendline 1.2 tsi in 4 usi si am 1233kg in conditiile in care am 4 usi .

PS: la motorul tau cuplu maxim incepe de la 1500RPM si la mine 1550RPM , dar realitatea este alata.La 1550 ambele sunt subturate si nu trebuie sa faci mare test ca sa observi treaba asta.Trebuie doar sa mergi 200m.Ai vazut o publicatie auto care sa denigreze aceste motoare din puntul asta de vedere ?Hai sa fim seriosi cate hibe au avut motoarele 1.2 si 1.4 si cate publicatii au facut cunoscute problemele de la actuatoare, distributii , etc...

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vreau sa zic este ca -100kg sunt ipotetic pe hartie.Relitatea este alta.

Prin defalcarea greutatilor se spulbera acest mit.

Da, poate este o diferenta de -40kg intre G6 2.0tdi si G7 1.6tdi , dar intre G6 si G7 ambele cu 1.6tdi este imposibil sa existe diferenta de 40kg la motorizare.Lucru care demonstreaza ca cei 100Kg sunt mai mult marketing (din start diferenta este de max 60kg )

iar eu zic ca te inseli complet. eu iti tot explic ca o sa ii linseze media daca apar cu asemenea erori si tu imi spui ca nu e posibil, ca asa zici tu (ca alte dovezi nu vad). ok, daca tu asa vrei, sa nu fie 100 kg in minus, eu nu am nicio problema, asta nu schimba realitatea, doar nu te astepta sa te creada lumea :)

in primul rand ca nu era mit, in al doilea rand ca "engines" e posibil sa includa mai multe, nu doar strict motorul. cuvintele englezesti au prostul obicei de a desemna multe lucruri. crezi ce vrei, chiar mi-e indiferent, dar intelege o data, ca e imposibil sa anunti ca e cu 100kg in minus, si ele sa fie la jumate.

ce, la audi nu au taiat din greutate la greu? au taiat si acolo, acolo ce-au facut, au spus adevarul?

sfatul meu: dai mail (sau dam) la VW si le spunem ca nu prea intelegem cum au taiat atatea kile la motor. si ne vor da o explicatie, destul de detaliata probabil. din explicatia aia e destul de usor sa ne dam seama daca spun adevarul, sau e bullshit.

Eu personal fac parte din cei care inteleg perfect ce spune manatee si sunt de aceeasi parere cu el. Argumentele pe care le prezinti tu sunt legate strict de o ipotetica reactia media si de o incredere un pic puerila in marketingul VW. In articolul respectiv (preluat de altfel din comunicatele oficiale) apare sintagma "up to" care are doar un sens in limba engleza (pana la) si "engines" care se refera probabil la motoare (plural) si deci lasa rezerva ca acea diferenta maxima de greutate sa fie intre doua motoare diferite. Lasand la o parte problemele de semantica, noua platforma (mult mai eficienta ca, costuri - pentru ei) este cea promovata de marketingul VW ca fiind mai usoara, nu si motoarele in sine - e si greu de altfel de imaginat ca un anume motor a pierdut deodata 40 de kg... Scaderea de greutate vine si de la utilizarea unei arhitecturi diferite pentru puntea spate (mai simpla = mai putin performanta = pentru unii, mai proasta) la motoarele sub 150 de cai putere (vezi noul Leon/a se confirma pentru Golf 7?). Dupa primele date oficiale prezentate, facand comparatie directa intre modele echivalente, diferenta de greutate este insa mult mai mica decat magicul nr. de 100kg vehiculat si dovedeste ca realitatea bate marketingul, iar naivitatea cumparatorilor VW le bate pe amindoua. Toate comparatiile intre exemplare echivalente G6-G7 prezentate aici, de altfel, au avut greutatile masurate, cu acelasi standard (EU), deci daca in realitate o masina e mai grea, e valabil si pentru cealalta.

Personal astept cu interes greutatea noului GTI, care sper sa fie semnificativ mai mica (s-a vorbit de plafon de Al, centru de greutate mai jos, etc.) si care in cazul respectiv va mai justifica o parte din acei "up to 100 kg" al marketingului pentru mase, specialitatea VW.

Mult succes sau mai degraba mult curaj testarilor beta ai noii platforme/noilor motoare VW - adica viitorii noi clienti, eventual cei vechi un pic masochisti :)

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al marketingului pentru mase, specialitatea VW.

Bun venit in democartie si piata libera, asa se face publicitate, cu adevaruri pe jumatate si minciunele. Si asa fac toti si au facut de cand se face publicitate la produse.

Evident ca faza cu 100kg se refera numai la anumite modele si anumite echipari probabil compara un G7 chel (punte rigida spate jante de tabla pe 15) cu G6 cu toate dotarile si motorizare similara. VW nu a precizat exact la ce se refera ci doar ca unele modele au o diferenta de 100kg intre noi si vechi. Sunt 100% ca VW nu minte dar o sa fie greu sa gasesti modelele respective si e posibil nici sa nu fie oferite in Romania.

Ce va obsedati atat cu greutatea e un detaliu f nasol in caz de accident cu o masina mai grea in lumea reala, in care nu viteza e relevanta ci forta cinetica a masinilor implicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal fac parte din cei care inteleg perfect ce spune manatee si sunt de aceeasi parere cu el. Argumentele pe care le prezinti tu sunt legate strict de o ipotetica reactia media si de o incredere un pic puerila in marketingul VW. In articolul respectiv (preluat de altfel din comunicatele oficiale) apare sintagma "up to" care are doar un sens in limba engleza (pana la) si "engines" care se refera probabil la motoare (plural) si deci lasa rezerva ca acea diferenta maxima de greutate sa fie intre doua motoare diferite. Lasand la o parte problemele de semantica, noua platforma (mult mai eficienta ca, costuri - pentru ei) este cea promovata de marketingul VW ca fiind mai usoara, nu si motoarele in sine - e si greu de altfel de imaginat ca un anume motor a pierdut deodata 40 de kg... Scaderea de greutate vine si de la utilizarea unei arhitecturi diferite pentru puntea spate (mai simpla = mai putin performanta = pentru unii, mai proasta) la motoarele sub 150 de cai putere (vezi noul Leon/a se confirma pentru Golf 7?). Dupa primele date oficiale prezentate, facand comparatie directa intre modele echivalente, diferenta de greutate este insa mult mai mica decat magicul nr. de 100kg vehiculat si dovedeste ca realitatea bate marketingul, iar naivitatea cumparatorilor VW le bate pe amindoua. Toate comparatiile intre exemplare echivalente G6-G7 prezentate aici, de altfel, au avut greutatile masurate, cu acelasi standard (EU), deci daca in realitate o masina e mai grea, e valabil si pentru cealalta.

Personal astept cu interes greutatea noului GTI, care sper sa fie semnificativ mai mica (s-a vorbit de plafon de Al, centru de greutate mai jos, etc.) si care in cazul respectiv va mai justifica o parte din acei "up to 100 kg" al marketingului pentru mase, specialitatea VW.

Mult succes sau mai degraba mult curaj testarilor beta ai noii platforme/noilor motoare VW - adica viitorii noi clienti, eventual cei vechi un pic masochisti :)

iar argumentele tale sunt care, ca eu unul nu le vad? nu e vorba de nicio ipotetica reactie media, ci de una foarte reala, mai ales ca lai ei jurnalismul nu e ca la noi, la comanda. asta una la mana. doi la mana, nu pe reactia lor ma bazez eu, ci pe faptul ca din ce am gasit scris eu nu deduc deloc ca ala e marketing. ar fi marketing si la audi, si la bmw si peste tot unde scad greutatile, ceea ce e complet fals, se vede clar ca in ultimii 10 ani (sa luam ca interval), greutatile au tot scazut. e irelevant de unde scad din punctul meu de vedere. ca nu e din motor, ci din platforma, tot aia e pt sofer, tot e de bine.

poate nu ai observat, dar noul golf vine cu niste chestii standard in plus fata de g6, iar alea nu sunt usoare ca fulgul, deci eu zic sa bagi in calcul si greutatea noilor dotari standard (printre altele, are diferential la orice echipare, iar mie asta mi se pare mare lucru) si dupa aia sa faci calcule, nu asa, sa ne aflam in treaba.

si repet ideea cu mailul, dar evident ca e mai usor sa ne dam cu parerea si sa facem misto de ceilalti useri (chestile alea cu naivitatea m-au deranjat, mai ales ca le vad eronat indreptate catre mine), decat sa lamurim dilema.

m-as mira profund sa stea mai prost tehnic decat g6, dar ramane sa vedem la teste. din generatie in generatie a stat mai bine, nu vad sa isi fi schimbat optica.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca cei de la VW isi permit sa minta cu acele kg , totusi vand la nivel global , masina va fi supusa unor teste amanuntite de catre jurnalistii auto mai ales ca este pe o platforma noua toti vor fi curiosi de noua tehnologie in plus poate au folosit materiale noi , mai usoare pana la urma lumea evolueaza , cu alte cuvinte publicitatea facuta de presa auto va ridica sau va scadea cu procente bune vanzarile golf 7 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marketing-ul vinde mai mult decat orice test obiectiv. Suna foarte bine ideea de 100kg, dar eu sunt sceptic ca se vor atinge.

In talonul meu sunt trecute 1290kg, iar o reducere de 100 o aduce aproape de greutatea unui Polo 6R.

Vin cu materiale noi, mai usoare, mai mult aluminiu sunt de acord, dar se bate cap in cap cu politica lor de a fabrica o masina mai ieftina pentru consumator. Materiale noi si inovatie = costuri mai mari eu asa stiam. Pot doar sa mai taie pe unde era inutil si oricum inovatie la exterior nu prea la VW.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Poate va avea elemente ale caroseriei de plastic(vezi clio) care are aripile din plastic etc->inca cateva chestii de genul asta si uite cum scade greutatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La elemente de caroserie nu cred sa faca rabat si sa ii puna plastic, ar fi si o prostie insa ei sustin -40kg la motoare. O cifra imposibila daca e sa vorbim de aceeasi motorizare, spre exemplu cea de 1.2TSi anuntata si pe G7.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eee nu pun plastic..te-ai uitat la pragurile de la noua jetta ?Oricum din cate stiu aliajele mai usoare sunt mult mai scumpe si nu cred sa fi bagat ei la golf asa ceva ca nu e TT.

Poate au mai scos si din suruburi sau le-au inlocuit cu plastic,posibil ca diferenta mare de greutate sa fie si in versiunile mai ieftine cu sasiul mai "chel".

Si mie mi se pare mult 40 de kg intre motoare,vreo 48 sunt intre 1.4 de 122 si cel de 160 ..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!