Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Dpmdv, Active lane assist nu merita comandat in Romania, dar ACC-ul merita din plin pe orice masina. Eu l-am folosit si la viteze mici in aglomeratie (de exemplu pe Centura) si este foarte relaxant.

ACC are si Golful 6 ca optiune,adica suspensia adaptiva

http://www.volkswagen.co.uk/technology/glossary/adaptive-chassis-control-acc

Tu cred ca vorbesti de o functie in plus sau de altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

ACC = Adaptive Cruise Control = masina, setata pe Cruise Control, pastreaza distanta fata de masina din fata indiferent de viteza cu care circula respectiva masina.

Daca tu ai cruise control setat la 100 km/h si in fata ta e o masina care merge cu 60, masina va mentine viteza de 60 km/h si o distanta constanta fata de masina din fata, va accelera cand respectiva masina accelereaza (doar pana la viteza la care e setat Cruise Control) si va frana cand masina din fata ta franeaza.

Golful VI desi are Adaptive Chasis Control este prescurtat DCC pentru a nu fii confundat cu functia de mai sus, care e preluata de la Audi.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu te-ai uitat in link-ul de mai sus?

Nu s-au gandit prea mult la denumirile astea,in configurator pt a nu exista confuzii functia la care faceti voi referire se numeste "Automatische Distanzregelung ACC und Umfeldbeobachtungssystem "Front Assist" mit City-Notbremsfunktion" iar suspensia adaptiva "Adaptive Fahrwerksregelung DCC inkl. Fahrprofilauswahl" .

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia adaptiva = DCC

Cruise control adaptiv = ACC

Golf-ul VII le va avea pe ambele. Andrei mai sus vorbeste de ACC, Adaptive CRUISE Control, care in combinatie cu Lane Assist, te face pasager la volan.

post-12783-0-10013700-1348242833_thumb.j

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-ai raspuns la intrebare..

Conform linkului de mai sus exista ceva numit ADC,nu ACC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia progresiva e si pe G6 si e o porcarie (nu chiar, dar e mult prea usoara pt gustul meu, la audi a3 e chiar horror, ce vrei, masini de femei :P), prefer un servo hidraulic clasic.

Esti sigur ca te referi la progressive steering. Nu e vorba de presiune servo dependenta de viteza (asta exista si acu peste 10 ani, am avut pe fabia servo electrohidraulic).

Progressive steering

Conventional steering systems operate with a constant gear ratio. However, the new optional steering system in the Golf operates with a progressive gear ratio which noticeably reduces steering work in manoeuvring and parking.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect ce spune colegul danb1974. Progressive steering de pe Golf 7 nu are legatura cu Servotronicul. Este vorba despre sistemul care modifica raportul servodirectiei.

Un exemplu scurt: daca se doreste a se vira total la stanga, la o masina fara acest sistem trebuie rotit volanul pana la capat (nu am contorizat cate ture). La o masina cu Progressive steering (VW) / Dynamic Steering (Audi) / Active Steering (BMW), ca rotile sa vireze la maxim trebuie rotit volanul mai putin (depinde de setarea masinii cat - sa zicem o tura). Sistemul este adaptabil si in functie de viteza.

Am condus modele BMW cu Active Steering si este foarte tare chestia, numai ca trebuie putina obisnuita la inceput pentru ca risti sa te "urci" pe masina de langa tine sau sa lovesti ce este in interiorul virajului daca nu esti atent...masina virand mai mult decat suntem obisnuiti la una fara.

Este mai greu de expilcat in cuvinte...trebuie incercat pentru a va da seama exact cat de util este.

Pun un link cu un filmulet in care se poate vedea cum functioneaza:

Referitor la discutia ACC/DCC, colegul Rave a punctat foarte bine. ACC se refera la Adaptive cruise control, iar DCC la suspensia adaptiva.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut curiozitatea sa ridic capota la un A3 nou 1.4 TFSI / 122 CP. Surpriza: motorul arata total altfel decat 1.4 TFSI anterior.

L-am analizat mai atent si se pare ca sunt destule diferente de "aranajment". :lol: ECU este pus in dreapta intre baterie si panoul de relee...foarte la vedere, turbina este in spatele motorului, spre habitaclu, admisia este in alta parte (se vede in poza), distributia am inteles ca este pe curea (nu sunt foarte sigur).

post-6569-0-95294400-1348320829_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, la prima vedere pare mult mai compact fata de precedentul. Ideea revenirii la distributia pe curea ma face sa cred ca s-au incercat experimente cu folosirea lantului (pe utilizatori) si e mai bine fara.

Vad ca se poate sa micsoreze si mai mult traseul admisiei :)).

Ai idee cate kg a slabit motorul?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se specifica niciunde cu cat este mai usor motorul (oficial ma refer).

Referitor la admisie, este foarte scurt traseul, la fel si traseul de la intercooler. Am inteles ca la A3-ul nou, valabil si la celelalte de pe platforma MQB sunt modificari si la CAN-ul masinii, nu stiu sa explic ce, doar ca este mai performant si mai rapid. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect ce spune colegul danb1974. Progressive steering de pe Golf 7 nu are legatura cu Servotronicul. Este vorba despre sistemul care modifica raportul servodirectiei.

Un exemplu scurt: daca se doreste a se vira total la stanga, la o masina fara acest sistem trebuie rotit volanul pana la capat (nu am contorizat cate ture). La o masina cu Progressive steering (VW) / Dynamic Steering (Audi) / Active Steering (BMW), ca rotile sa vireze la maxim trebuie rotit volanul mai putin (depinde de setarea masinii cat - sa zicem o tura). Sistemul este adaptabil si in functie de viteza.

Am condus modele BMW cu Active Steering si este foarte tare chestia, numai ca trebuie putina obisnuita la inceput pentru ca risti sa te "urci" pe masina de langa tine sau sa lovesti ce este in interiorul virajului daca nu esti atent...masina virand mai mult decat suntem obisnuiti la una fara.

Este mai greu de expilcat in cuvinte...trebuie incercat pentru a va da seama exact cat de util este.

Pun un link cu un filmulet in care se poate vedea cum functioneaza:

Referitor la discutia ACC/DCC, colegul Rave a punctat foarte bine. ACC se refera la Adaptive cruise control, iar DCC la suspensia adaptiva.

Aaaa acum da inca o inventie semi fara rost, dar da e o noutate, f clar explicat andrei :icon_thumleft: .

Pai in cazul asta ce rost mai are covrigul rotund? mai bine puneau un semicerc sau un joystick macar nu mai ai de ce sa te lovesti in caz de accident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inventia o fi inutila _pentru tine_. Si nu e o noutate, noutatea e ca vine pe golf, nu mai tre sa-ti iei un seria 5 ca sa ai asa ceva.

Nu stiu cit de interesant ti se pare tie sa invirti covrigul cite o tura jumate sau cit o fi in stinga si-n dreapta (cu tot cu servo) de mai multe ori pentru o parcare mai strinsa. Mie de exemplu nu mi se pare. Si-n lumea cu apa calda al naibii da's inghesuite rau parcarile, si uite ca eu unul nu-s meserias la manevre si nu-mi iese intotdeauna din prima.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee foarte buna, eu invart de volan la parcarile stramte de am impresia ca si-a luat vacanta servo :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpmdv, Progressive Steering este o dotare care merita la orice masina, chiar te ajuta mult in tot felul de situatii, mai ales in oras sau la manevre de parcare, viraje la 90 de grade pe strazi inguste, etc.

Ca idee, VAG a ridicat mult stafeta masinilor din clasa asta cu posibilitatea alegerii dotarilor optionale de la clasele superioare. Pretul creste pe masura, dar sunt dotari foarte interesante care merita si te ajuta in multe situatii, desi pana nu le incerci nu par decat "fite" si dotari fara rost.

Nici eu nu eram adeptul masinilor prea asistate, cu dotari care iti iau placerea condusului, dar cand fac 100 km pe zi si ma intalnesc in trafic cu tot felul de conducatori si de situatii, as cumpara oricand dotari precum side assist, ACC, pre safe, progressive steering, senzori de parcare, suspensie adaptiva si multe altele.

Depinde de fiecare cum isi foloseste masina si ce vrea de la ea, de aici provin si parerile diferite. Eu, prin prisma job-ului, am invatat sa fiu obiectiv cand discut despre masini si sa nu mai am pareri preconcepute despre marci/dotari/motoare/fiabilitate/etc.

Revenind la Golf 7, eu abia astept sa o vad, interiorul imi place mult de tot, exteriorul mi se pare rafinat, ramanand totusi un Golf. :icon_cheesygrin:

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ouch! Grila aia din bara e hidoasa... zici ca a gresit si au pus-o pe exterior, in loc de interior :dry:

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu imi par a GTI/R si mi se par cam iesite tevile de evacuare,dar daca chiar sunt mi se par de 10 ori mai frumoase versiunile golfului 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este versiunea finala. Sunt doar niste "mule" ca sa testeze suspensie, motor, sasiu si alte interne. Design-ul nu este asa important pt ca nu va fi cel final, se si vede ca pe R sunt oglinzile vechi. Ce e clar este ca R va avea 4 evacuari ca si S3 (prea multe), iar GTi ramane cu cate 1 stanga-dreapta.

Cum arata G6 R la vremea testelor:

Golf-VI-GTI-R-testing-01.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este versiunea finala. Sunt doar niste "mule"

...credeam ca nu mai e nevoie de explicatii de acest gen :( Mi s-a parut de la sine inteles ca e un mule, da' na...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci care este rostul acestor poze ?Sa vedem ca va avea 4 evacuari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 puncte slabe pt noul Golf (google translate is your friend :D) http://www.motor-tal...-t4162751.html#

Fain ma bucur, vreau mai multe :lol:

Faza cu directia inteligenta o inteleg, dar tot e aiurea dupa ce ca ai o directie nesimtit de asistata ii mai pui si jucaria asta, daca era o directie tapana, greu de manevrat da atunci eram 100% de acord si repet ce rost mai are volanul rotund, in sensul de complet? Daca puneau un volan semicerc, jos palaria dar asa... Pt parcari am camera aia smechera si tac pac parcarea laterala iese din 3 miscari. :P

Eu nu fac nici 0,5km pe zi ca in timpul sapt. ma dau cu bicla, care nu are servo sau alte mofturi, nici frane nu are. Asa ca tre sa intelegeti astea sunt opiniile unui sofer de duminica care conduce 99% din timp din placere, masina nu e principalul mijloc de transport. Si nu veniti la mine cu exemple de masini din alte clase, ca nu vad ce treaba are Golf-ul cu seria 5. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci care este rostul acestor poze ?Sa vedem ca va avea 4 evacuari?

De acord cu TDR

Master Blaster, eu merg pe jos in timpul saptamanii :icon_cheesygrin: Gasesc utila pentru anumite momente Progressive Steering, banuiesc ca depinde si de viteza de deplasare.

Super tare Lane Assist!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e tare daca adormi, in rest nu-i vad utilitatea. ba chiar s-ar putea sa te incurce la unele manevre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca vrei sa ocolesti o groapa de la noi sau o portiune mai proasta de carosabil ce se intampla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!