Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Oferta edition la g7 va aparea peste aproximativ un an .Vezi si cazul G6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Logic! Cine vrea ultima fita de masina plateste mai mult. Dupa ce se linisteste haosul creat de "Noul Golf" vor introduce o reducere ca sa creasca vanzarile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greutatea unui A3 1.4TFSi fiind de 1175kg. (100 si ceva mai putin decat un G6)

De unde le scoateti fratilor?

Pe audi.de si volkswagen.de sunt niste brosuri pentru toate modelele lor, acolo gasiti informatiile exacte.

In primul rand ca producatorii nu au voie sa anunte greutatea masinii decat in anumite conditii: cu sofer (68 kg), cu 7 kg de bagaje si cu rezervorul de benzina plin 90% (directiva RL 92/21/EWG).

In aceste conditii, A3 2 usi 1.4 TFSI 122 CP are 1.250 kg, iar Golf 7 2 usi 1.4 TSI 140 CP are 1.268 kg.

Golf 6 1.4 TSI 122 CP avea 1.290 kg.

Multumesc ca m-ai corectat cu datele exacte. Eu le luasem de la ceva review-uri.

Cu ocazia asta si-a dat putin cu firma in cap VW, reducere de 100kg? Poate de 30 :)) . A3 1.4TFSi cu 1250kg e mult. Diferenta mi se pare prea mica fata de G6 avand in vedere capota si aripile de aluminiu, dar vinde marketing-ul.

G7 nu va fi mai ieftin pt consumator ci doar mai ieftin de produs pt Vw => profit, profit, profit!

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G7 nu va fi mai ieftin pt consumator ci doar mai ieftin de produs pt Vw => profit, profit, profit!

Corect!

Daca as vrea sa-mi iau acum un Golf m-as orienta catre un G6 Shine. Un G6 Shine 1.4TSI 122CP cu Xenon, lampi spate led, camera rear assist, tempomat, pregatire telefon, covorase textile, RCD510, volan multifunctional pleaca de la 19.500e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate. Tocmai mi-am comandat unul cu o seara inainte de lansarea Golf 7 si nu regret nimic. In plus am mai pus dynaudio, trapa, climatronic, jante seattle si suspensie adaptiva si cu totul ajunge pe la 22000 cu tot cu discount-uri.

Partea buna este ca am vrut s-o fac asa cum imi place asa ca am facut comanda iar partea proasta este ca dureaza cam 10-12 saptamani. Eu sper sa vina mai repede dat fiind faptul ca pe a fost ultima zi cand dealer-ul a putut comanda un Golf 6.

O alta parte proasta este ca in caz ca vrei sa-ti iei acum nu prea mai sunt modele pe stoc de shine decat foarte putine si poate nu pe placul tuturor (ma refer aici la motorizare nu la dotori ca shine-ul este cam full).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca merita. Masina mea, MY2011 (produsa in octombrie 2010) a fost 19500euro fara tichete avand climatronic, RCD 510, Rear Assist, jante Seattle 17", privacy glass, sistem de monitorizare presiune pneuri, culoarea albastru grafit.

22000 cu tot ce i-ai pus tu e pomana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai de aceea au bagat drive & shine ca sa incurajeze vanzarea pe ultima suta de metri inaintea "marelui" Golf 7. Insa nu e asa de "mare" precum ma asteptam :)

L.E. nici la mine nu sunt incluse tichetele. Dealerul-ul mi-a zis ca vom vedea daca mai este programul cand vine masina si poate daca vine pana pe 15 noiembrie ne incadram.

Modificat de Gabriel12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie GTI-ul si GTD-ul vor fi tot pe acolo~ 30k, ca sa nu mai zic si de R cat o sa ajunga!

Eram curios sa vad daca merita sa mai astept sau am facut bine ca am luat gtd-ul din semnatura.Vad ca au mai fost doritori de 6 chiar daca 7 le batea la usa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oricum ar fi trebuit sa astepti un an pana sa fi putut comanda un GTI sau GTD, ca sa nu mai vorbim de achizitia SH care te amana cu inca un an cel putin, asadar eu sunt de parere ca ai facut bine.

Cat despre diferenta de greutate, doar nu se astepta cineva ca un trendline 1.2TSI sa fie cu 100kg mai usor, nu?! Diferenta aceasta cu siguranta va aparea, doar ca pe un model superior, nu spun neaparat R sau GTI.

Acel G7 negru e noul R clar, doar ca elementele aerodinamice(eleron, praguri etc) lipsesc complet, iar bara fata, spate si grila nu sunt definitivate clar. Asta ma duce cu gandul la faptul ca au operat ceva modificari substantiale la partea tehnica(motor, sasiu) si au nevoie de testare mai indelungata.

La fel, etrierii nu se prezinta in forma finala, deci sa ne asteptam la un rezultat final destul de diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nimeni nu a observat ca aceasta oferta edition este de a atrage clientii. Cand a aparut golf VI aceasta oferta nu era dar dupa un an au introdus oferta asta cu pretul identic ca lansare insa au lasat si pretul "normal" sa vada lumea ca e redus.

Stiu asta deoarece cand a aparut golf VI am configurat un TL 2.0 tdi 140 cp m6 si era 20 de mi ca acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza fara retusuri, fara photoshop..

29701200.jpg

Imi place ca are si trapa panoramica, iar acel gemulet se vede frumos :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata ca un Polo care a crescut mare. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Back to G7 si la o intrebare tehnica. Puntea rigida pe spate care s-ar implementa la modele entry level la G7 e mai slaba decat cea care este pe G6?

Din cate stiu, toate modelele de G6, inclusiv trendline si inclusiv MPI au punte spate independenta. (al meu e trendline si e independenta). Nu vad de ce ar face un urias pas inapoi si sa puna pe oricare din modelele de G7 punte rigida. WTF, doar pe Logan mai gasesti punte spate rigida in 2012.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad de ce ar face un urias pas inapoi si sa puna pe oricare din modelele de G7 punte rigida.

Pentru ca e mai ieftina si pentru ca 90% din soferi nu vor putea face diferenta, la mers normal, intre cele doua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact si totusi puntea spate rigida se gaseste pe f multe modele compacte, pe familia GM: Opel Astra si Chevrolet Cruze. Plus concurenta traditionala a lui Golf din europa: Citroen C4, Renault Megane si Peugeot 308. Asa ca VW nu face decat sa urmeze exemplul concurentei.

Suspensia spate independenta nu isi avea locul pe Golf 5 si 6 care au fost mai pufoase in modelele de masa decat, Ford Focus avantajul suspensiei independente era numai pe GTI si R.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punte rigida gasesti pe multe masini in ziua de azi spre ex Honda Civic care nu este o masina rea.

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Opel Astra e ceva semi-independenta (flexride parca se numeste). La C4, Megane si 308 nu m-a interesat. Cert e ca se simte bine diferenta la confort intre o punte spate independenta si una rigida. De fapt asta a fost si unul din motivele pentru care G6 a fost apreciat in afara de insonorizare si interior, si anume suspensia performanta, care parca "absoarbe" denivelarile din asfalt. Acelasi feeling il ai si pe noul Ford Focus , si mai nou pe ultimul i30. Personal nu as mai cumpara o masina cu punte spate rigida.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ocazia asta aflam de unde s-au taiat costurile pentru productie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere financiar, puntea pe spate e o idee foarte buna, schimbi doar 2 bucse si gata. A schimbat cineva de curand bratele pe spate la Golf 5 sau 6 sa vada cat costa ??

Cine are bani,isi permite o varianta superioara > suspensie multi link, cine vrea doar un Golf, mai simplu dar totusi Golf > punte spate rigida. Din punctul meu de vedere +1 VW in aceasta privinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una alta, scrie undeva concret, negru pe alb, ca vor exista versiuni cu punte spate rigida pe G7? Sau sunt doar speculatii?

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E totusi bizara politica lor, scot multi-link si pun diferential XDS standard pe trendline :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil au considerat ca aduce o imbunatatire mai mare a manevrabilitatii si in plus de asta se pot lauda cu el si lua ochii cumparatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da scrie si asa va fi si la Leon si A3.

Avantajul e in special pt pasagerii spate dar la confortul soferul avantajul e marginal cand vine vorba de confort. Smecheria cu suspensi independenta se simte clar cand incepi sa impingi mai tare masina ca puntea permite rotilor sa stea mai mult timp pe asflat. La Opel si GM e marketing cauta o poza si vei vedea ce punte are Astra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ultimele informatii care le-am primit de la dealer noul golf apare la inceputul lui noiembrie in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!