Jump to content

Apa in masina


sebastian stefan
 Share

Recommended Posts

Vezi sub bord....sub pedale...ai furtunul de la stropitoarea lunetei....este inconjurat de o garnitura care prin contractia pompei face ca aceasta sa sara din locasul ei....astfel toata apa de pe parbriz de poate scurge prin orificiul ala....

Si daca apa se acumuleaza in partea din spate a banchetei si partea de jos a spatarului din partea stanga atunci unde ar putea fi problema? Am observat ca este umed si in partea de jos a masinii, sub mocheta, pe partea stanga dar nu asa tare cum este in partea din spate a banchetei si partea de jos a spatarului din partea stanga - pur si simplu pot stoarce apa din partea de jos a banchetei care vine in contact cu portbagajul. De asemenea am gasit apa si in portbagaj, pe partea stanga, dar nu asa multa.

Edited by ioana_78
Link to comment
Share on other sites

incearca cu apa.toara in locuri exacte apa si vezi exact pe unde curge.cel mai bine dute la un service ca pasla aia putrezeste si miroase rau de tot..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

La Polo 9n3 iarna asta am gasit roata de rezerva ingropata in gheata!

Inca nu am identificat locul pe unde a reusit sa intre apa, mentionez ca masina a stationat vreo 3 saptamani, timp in care a plouat destul de mult, dupa care a dat inghetul.

Momentan am gasit o solutie "romaneasca", am dat o gaura mica intr-unul din dopurile de plastic care acopera gaurile din acest compartiment. O sa mai monitorizez sa vad daca mai intra apa acolo.

Oricum, masina asta este o mare dezamagire fata de asteptarile pe care le-as fi avut de la un VW.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

am avut si eu aceeasi problema , dar pe partea dreapta ! am rezolvat-o pe moment , ca trebuie gadilata mai mult ! problema este la surubul din coltul parprizului , cu care este prinsa aripa , si tot in aceeasi zona se suprapun niste table (contraaripa , si ceva de pe acolo) !ced ca trebuie lucrat in ambele parti , dat aripile jos , capota , curatat masticul sau siliconul , care acopera imbinarile , si schimbat cu altul! eu deocamdata am astupat cu silicon orificiul care era la inbinarile tablelor , si sub saiba de la surubul care prinde aripa , dar la cat stres am avut ca nu gaseam problema , trebuie sa desfac si in stanga , si sa schimb , masticul ala !

dar a aparut o alta problema , cand am desfacut ornamentul ala in forma de triunghi (dar cu culturile rotunjite) care este in fata oglinzi , sau cam rupt piciorusele in care era prins , si trebuie sa cumpar altu , asa ca aveti grija cum lucrati cu el , sau ducetiva la unu care stie , ca eu nu am facut asa!

apa intra in masina prin stilpul de la usa fata !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pana de curand si eu gaseam apa in portbagaj in partea stanga si cat m-am chinuit tot nu am aflat pe unde intra pana cand mi s-a ars becul de frana si am scos tripla sa il inlocuiesc.Atunci am vazut ca cel care montase tripla inainte prinsese manunchiul de fire care vin la tripla intre carcasa masinii si garnitura de etansare de pe tripla si nu mai etansa gaura din spatele triplei prin care trec cablurile.Dupa inlocuirea garniturii(se deformase luand forma cablurilor si nu isi revenea) nu am mai gasit apa. :wub:

Edited by likutza
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
DRIVER07XXX

Salutare, acu doua zile am fost la spalatorie si dupa ce am plecat spre casa, la primul viraj m-am trezit ca imi curge apa prin locasul in care vine aerul la picioarele pasagerului din dreapta :) Toate astea s-au intamplat din cauza orificiilor de scurgere, care erau infundate cu frunze si praf.Apa a curs pe la filtru de polen. A curs o gramada de apa, ca s-a udat toata mocheta, inclusiv pasla de sub mocheta. Exista vreo sansa sa o usuc fara sa demontez tot interiorul ? Acu sta masina in curte la soare cu usile deschise si cu mocheta ridicata, iar pasla aia am stors-o eu cu mana si am bagat doua lemne sub ea sa nu fie in contact cu tablasi sa poata circula si aerul. Sunt curios daca se usuca :)

Edited by DRIVER07XXX
Link to comment
Share on other sites

se usuca.. eventual trebuia sa o zvanti un pic cu un pistol cu aer.... e destul de des intalnita problema asta...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
...............m-am trezit ca imi curge apa prin locasul in care vine aerul la picioarele pasagerului din dreapta :) Toate astea s-au intamplat din cauza orificiilor de scurgere, care erau infundate cu frunze si praf.................

Aceeasi treaba am patit-o si eu acum cateva zile cand la un drum Constanta-Galati mergand mult cu aerul pornit m-am trezit cu apa curgand pe la filtru de polen.Intrebarea mea e unde sunt acele orificii la vw polo 1.2 din 2003 prin care se scurge condensul ca banuiesc ca am aceeasi problema.

Edited by likutza
Link to comment
Share on other sites

Uite aici ce ai putea verifica: link

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Salut detin un vw polo 2003 l-am achizitionat in 2008 SH de atunci nu m-am mai intalnit cu aceasta problema,nici nu am umblat cu masina prin ploaie sau sa o las in ploaie.Ieri dimineata pe la 7 am dus copii la scoala si masina dupa accea am lasat-o afara in ploaie pana pe la 5 .Am observat ca intra apa in masina este normal am adaugat o poza cu un plafon si am facut cu rosu zonele unde era ud tare de puteai sa storci.M-am uitat asa unpic din interior sub plafon chiar in fata si se vedea ca pica dar pentru a vedea ce cheder e acolo trebuie sa dau tot plafonul jos acum intreabarea este:Nu face scurt circuit daca las asa ? Probabil si miroase o poza schema cum ar arata pe acolo sa am habar ce sa cumpar ca sa nu mai intre apa mi-ar si de folos

Multumesc

post-50776-0-94973400-1307779165_thumb.j

Edited by Alin
Link to comment
Share on other sites

Ai avut inlocuit parbrizul? S-ar putea ca cel care l-a montat sa nu-l fi pus corect si pe acolo sa se infiltreze apa.

Link to comment
Share on other sites

Din 2008 de cand am luat masina NU.Inainte nu stiu dar banuiesc ca a avut un accident ceva fostul proprietar.Nu am facut nici o scanare niciodata din 2008 masina merge bine consum putin nici o eroare deasta nu am facut.La scanare trebuie sa apara daca a avut accident? Km reali ? Cam ce apare asa in mare parte pentru ca nabar nam.

Link to comment
Share on other sites

cel mai simplu e sa te uite pe parbriz la datele de fabricatie si pe geamurile laterale ar trebui sa scrie Saint Gobain 2009 sau 2009 sau ...8/9 ceva de genu. Asta e ceamai simpla verificare. In orice caz parbrizul tau trebuie relipit si schimbat chederul.

Link to comment
Share on other sites

EFlavius intradevar pe toate gemurile scrie Saint Gobain dar pe parbriz nu.In acest caz cum trebuie sa procedez trebuie dat jos geamul probabil ce trebuie sa cumpar mai exact? Operatiunea se face doar in service ? Intreb deoarece nu stiu.Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ia legatura cu un service autorizat pentru parbrize/ geamuri. Din cate stiu exista un kit special de lipit parbrizul. Nu te apuca sa-l faci tu @home ca nu cred ca vei reusi.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma gandesc sa il fac Home ca banuiesc ca trebuie luat geamul jos pus cheder nou si dupa lipit.Cam cum arata acel cheder ? La ce suma sa ma astept ?

Edited by Alin
Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa fie foarte mult. Un parbriz nou este undeva pe la 400-500 ron. Mai multe vezi aici

Link to comment
Share on other sites

Trebuie schimbat si parbrizul? Sau se schimba doar chederul? Cum se face daca sti te rog detliaza.Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Care cheder?!? :blink: Parbrizul se da jos cu ajutorul unei scule,de forma unui levier micut prevazut cu o gaura si un miner,avind ca piesa de legatura o banda flexibila ascutita,se curata suprafetele de resturile de silicon,se da un fel de primer pe caroserie si pe parbriz,se pune un strat de silicon de lipit parbrize pe caroserie si se preseaza parbrizul,avind grija ca lufturile sa fie egale.Stratul de silicon depus pe caroserie are cam 90/90 mm.Parbrizul ramine tot acelasi,doar daca vrea cineva sa il schimbe musai.Bineinteles ca "home" va fi un esec total...

Edited by dan 48
Link to comment
Share on other sites

dan 48 multumesc ca m-ai lamurit eu am zis cheder probabil unde m-am uitat eu era silicon.

Link to comment
Share on other sites

Mai fac o precizare ca nu am vazut cind am postat anterior,si anume ca stratul e de 9 mm pe 9 mm.Imi face farse tastatura...

Link to comment
Share on other sites

Snake_CMC23

Ieri am schimbat parbrizul. Am pus Pilkington si spre deosebire de cel vechi asta are si cheder pe lateral. Cel original nu avea.

Treaba este ca trebuie sa te duci sa ti-l relipeasca....dar undeva unde stiu baietii ce fac deoarece exista un risc foarte mare sa ti-l sparga cand ti-l dezlipesc.

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Salut cat te-a costat parbrizul nou + manopera?

Link to comment
Share on other sites

Snake_CMC23

700 Ron. Parbriz Pilkington cu parasolar 560 Ron iar restu materiale si manopera.

Oricum probabil gasesti si mai ieftin sa-l pui.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

salut,aceasi problema am avut si eu la parbriz,pe mine m-a costat 120 ron.si au venit acasa cei de la vectorglass.Acum nu mai ploua in masina:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!  

Nu sunt de acord (nu vizitez)