Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

montaj gresit. mai plimba senzorul prin portfuzeta, stanga dreapta sa il misti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca in interior exista piese in miscare care trebuie sa se miste foarte usor pentru a furniza impulsurile daca este si putin indoit ii poate afecta functionarea - din cate stiu poate fi testat cu un multimetru

In senzor piese in miscare? De unde le scoateti fratilor ? Se bazeaza pe principiul unui senzor HALL. Adica variatie de camp magnetic.

Firah, mai exista posibilitatea ca defectul sa fie in calc de ABS.

Trebuie scoase de acolo firele care duc la roata cu pricina , montate alte 2 fire pana in mufa senzorului. Si vazut cum se comporta.

SAU, ca sa mai elimini din cause cu cate 2 fire se leaga senzorul din dreapta la mufa celui din stanga si invers, si vezi daca se muta eroarea sau ramane acolo.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din calc nu stiu daca este, pentru ca a mers mult timp fara nici o problema, numai de cand am schimbat burduful si s-a dus senzorul vechi + coroana de la cap planetara de atunci nu mai imi merge.

Am mai observat acum seara cand am plecat cu ea martorul de la ABS s-a stins. Intrand pe drum accidentat cam 60km/h (drum tara +pietris) imi palpaia cel de la ASR iar dupa cativa zeci de metri s-au aprins amandoua si asa au ramas (ABS + ASR), deci tind sa cred ca vicius are dreptate, montaj prost. O sa-l scot maine ce-l mai probabil si sa-l mai misc nitel, ca acum e prea noroi afara + noapte.

Daca nici asta nu merge o sa incerc ce mi-ai zis tu Al Bundy, probabil o sa-ti fac o vizita in weekend daca esti disponibil (da-mi pm) ca nu dispun de vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In senzor piese in miscare? De unde le scoateti fratilor ? Se bazeaza pe principiul unui senzor HALL. Adica variatie de camp magnetic.

Eu stiu ca pe toata masina singurul senzor pe principiul HALL este G40 - sensorul de pozitie de la axa cu came... dar este foarte posibil sa gresesc - eu spun asta pentru ca am avut probleme cu senzorul de la roata dreapta fata - a intrat inuntru in capul lui un pic de pilitura de fier care statea atrasa de acesta si la viteza mica imi intra ABS ul - l am curatat si a mers perfect - ideea este ca de fiecare data cand apropiam capatul de o parte metalica (in cazul meu discul de frana) in interior se auzea un clack si se simtea la mana ca ceva se misca inauntru - am sa revin si cu o poza a unui senzor sectionat...

Oricum Firah ideea lui Bundy cu inversarea firelor e buna dar totusi mi se pare un pic cam complicata.

Pt cei care vor sa vada principiul de functionare intrati aici: http://www.brakeandfrontend.com/Article/63...Selling_Se.aspx

Modificat de B-52-JGP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te apuci un pic de studiu inainte sa mai postezi :icon_cool:. Nu de alta dar Passat B5 e cam paranoica aria si noi la fel, adica acceptam idei, dar corecte. Deci nu esti departe de un warn frumusel si liniste vreo 3 zile.

Terminand offtopicul cum crezi ca lucreaza senzorii ABS daca planetara are capul gradat cu niste tesituri ?! Si de ce daca il scoti chiar si jumatate de milimetru iti da eroare de senzor ?! Pentru ca partea aia gradata de pe capul de planetara ii spune 0,1,0,1 si tot asa cum zice si AL bundy. So shoot us cause will be shot for sure :rolleyes:(adica mai scrie aiurea ca iei warn :blink:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de la delcoul de G3 benzinar si nu numai, acel senzor HALL, se bazeaza tot pe variatia campului magnetic, acolo sunt doar 4 dinti ca sunt 4 cilindri, aici pentru o acuratete mai mare si precizie sunt mai multi, nu i-am numarat. Pilituira adunata pe capul senzorului, fiind metalica afecteaza buna functionere a senzorului deoarece variatia campului magnetic e ff mica.

In linkul tau spune clar "magnetic" passive and active sensor. active nu inseamna ca se misca ceva in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap se pare ca m am inselat si clar este un generator de impulsuri (un mic microfon) cel pasiv fiind un genarator de curent alternativ (cele cu 2 fire) care genereaza impulsuri ca in figura 1 si cele active imaginea 3 si genereaza impulsurile ca in figura 2 - s au cam schimbat lucrurile de cand am desfacut eu primul senzor :P

Am atasat si un pdf al unui senzor ABS HALL pt cei care doresc sa se documenteze in plus.

Se pare ca de verificat usor se poate doar la cel pasiv si doar rezistenta - trebuie sa aiba o rezistenta intre 900 ohmi si 1,4 kohmi - pt cel activ e nevoie de un osciloscop si ceva cunostinte.

Scuze chiar trebuia sa mai revin la zi cu tehnologia asta inainte sa postez - si totusi si clampanea in senzorul meu?!? :blink:

:offtopic: but not while :D

post-13201-1262978535_thumb.png

post-13201-1262978544_thumb.png

post-13201-1262978556_thumb.jpg

ABS_hall_sensor.pdf

Modificat de B-52-JGP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si cu ABS-ul, as putea spune ca mizeria era factorul ce-l impiedica sa mearga.

Am dat jos roata, am scos senzorul l-am sters bine si am sters si locul unde intra senzorul bine pe margini. Era ca un fel de mazga acolo. L-am uns cu vasilina si am pornit motorul dar era aprins, dupa ce am depasit 40km/h s-a stins si asa a ramas de atunci. Multumesc tuturor :icon_thumright:

Ca si offtopic: pana astazi (pana sa fac ABS-ul sa mearga) cand luam viraj stanga maxim dupa loc SAU viraj stanga ~50% in mers (30-40km/h) pe partea dreapta unde este roata se auzea un zgomot infernal. Zgomotul era echivalentul frecarii fier pe fier sau mai degraba otel pe otel as putea spune (al unei metal dar subtire sau frecventa inalta?) zgomotul nu era persistent ci odata cu rotirea rotii se manisfesta in reprize. Am dat dat roata jos de multiple ori, m-am uitat dupa urme sa vad daca si unde e zgariat ceva, am zis ca e acel scut de la disc, am zis ca sunt etrierele ca ating in janta.

Am fost la vreo 3 service-uri si nici un mecanic nu a putut sa-mi spuna ce este pentru ca nu exista nici o urma de frecare. Cand mi-am schimbat capul de planetara acum cateva zile am zis sa ma uit la ce-l vechi, poate vad vreo urma pe el sau prin inauntru. M-am uitat la bile sa vad daca sunt unse toate sa nu fie vreo una neunsa si sa faca acel zgomot, nimic!!!! Cu cap nou de planetara la fel facea. M-am lasat total pagubas, dar uite ca a disparut odata cu ABS-ul mergand. Nu stiu ce legatura are dar daca cineva a mai patit sau are idee ce putea sa faca va rog share with us!

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,am si eu o problema cu martorii abs si esp la masina din semnatura!azi vazand ca nu-mi functioneaza un bec de la stopul pe frana ,am cumparat un bec l-am schimbat iar cand am pornit cei doi martori erau aprinsi.am oprit iar la repornire au disparut. Se aprindeau doar la prima cheie (ca sa zic asa). Vorbind cu un amic mi-a zis ca posibil sa nu fi pus becul bine sau nu e bun,asa ca l-am scos iar martorii buclucasi nu au mai aparut. Sa fie doar o coincidenta sau chiar becul nou sa fie cu probleme.Mentionez ca masina se comporta foarte bine. astept sugestii. Multumesc anticipat :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: Am fost ieri pana la tara ( mocirla la greu o_O) cand m-am intors si am intrat in Bucuresti mi s-a aprins ABS-ul. M-am enervat instantaneu. Am bagat-o in spalatorie s-o spal ca sa pot umbla la senzor ca era mizerie pe toata masina si i-am spus exclusiv sa dea cu jetul pe la capul de planetara. Am pornit sa ies din spalatorie ABS-ul stins :lol:. So far so good. Ma face sa cred ca mizerie este de vina (cel putin la mine). :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masina pe tester. Daca nu ai erori stocate, problema putea fi de la becul respectiv.

Daca ai eroare, aveasta iti va spune ce probleme mai ai. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Cosmine , asa aveam de gand sa fac dar azi am schimbat iar becul(era alt amperaj) si vad ca nu s-au mai aprins.Cred ca ala era problema :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe aici cateva probleme de la abs,dar sa va zic eu partea tare!Am un client care daca ajunge la 3000rpm cu motorul,abs ii franeaza numai rotile de fata pana ii iese fum din placute.Dupa verificarea senzorilor de abs am ajuns la concluzia ca este pompa de abs stricata.Pe vag-com nu da nicio eroare.Aveti alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De 3 zile am urmatoarea "problema". Cand vreau sa pornesc, pun contactul, astept sa se stinga becurile si cand dau la cheie sa pornesc pentru 1-2 secunde se aprind becurile de la ABS si ESP, dupa care se sting. Masina porneste la prima cheie iar motorul functioneaza normal. Doar ca nu stiu care ar fi explicatia pentru reaprinderea celor 2 martori. Lucrul asta se intampla doar cand e rece motorul. Adica daca opresc, las masina o ora sa zic si pe urma o pornesc iar, porneste fara sa se mai aprinda cei 2 martori. Care ar putea fi explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria... cand dai la demaror apare o cadere de tensiune.. unde este afectat abs-ul...

cand tensiune scade el se restarteaza...

oricum este normal... la multi li se intampla

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi :icon_thumright: Cineva mi-a spus ca ar fi de vina senzorul de la ABS. M-as bucura sa ai dreptate si sa fie doar bateria de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat lucru sau mai bine zis normal, azi la -11 grade a pornit perfect, fara a se mai reaprinde cei doi martori (ABS si ESP). Am facut cateva drumuri si am repornit-o de 2 ori si la fel a pornit fara "atentionari luminoase"

Modificat de ciprianD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a dat frigul a inceput sa mi se aprinda martorul ESP, am pus Vag Com-ul pe ea sa vad ce are.. si aveam stocata eroarea 01435 Break Sensor 1 (G201) - Intermitent, senzorul din pompa de frana, a mai avut cineva problema asta ? a remediat problema fara a schimba senzorul ca din cate am vazut se invarte undeva pe la suma de 400 RON... problema este ca nu imi mai functioneaza ESP cand mi se aprinde martorul si trebuie sa opresc motorul - am un golf iv am postat aici pentru pentru ca problemele sunt asemanatoare

Modificat de SorinB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria... cand dai la demaror apare o cadere de tensiune.. unde este afectat abs-ul...

cand tensiune scade el se restarteaza...

oricum este normal... la multi li se intampla

Clar e bateria. Azi la -14 grade :blink: s-au aprins cei 2 martori (ABS si ESP) cand i-am dat cheie si nu a vrut sa porneasca. Apoi am luat curent de la alta masina si a pornit fara probleme. Bateria e a ei originala, si-a facut datoria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca abs si esp este in legatura cu switchul de frana?!De ce la prima apasare pe pedala de frana imi apar martorii abs si esp cu galben ..si raman fara ele.cel mai rau lucru mai ales pe timp de iarna>iar daca nu apas pedala de frana imi merge abs si esp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu SorinB .Am pus testerul si apare 01435 Break Sensor 1 (G201) - Intermitent.Eu am inlocuit acum o luna switchul de frana de 2 ori .Am fost la un meserias si pe primul switch l-a rupt ca nu l-a instalat corect...(imi ramaneau luminile aprinse .trebuia sa bag piciorul sub pedala mereu ca sa mi se stinga stopurile pe frana ..lucru foarte nashpa)si abia pe al doilea l-a instalat corect cel putin asa cred..deoarece acum am ramas fara abs si esp la prima apasare a franei ..cel mai urat lucru mai ales pe timp de iarna.Ce am citit pe forum ca una din cauze ar fi si switchul de frana defect..posibil ca al doilea switch de frana sa nu fie instalat corect?Cum verific switchul de frana sa vad daca e instalat corect ..si ce operatiuni trebuie sa fac sa ajung la switch.Pot sa fac asta singur fara sa ma duc la service?sau pot sa stric altceva daca ma bag ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Passat din 2002 la care nu ii pot dezactiva ESP-ul.De functionat functioneaza l-am testat pe zapada se simte cum intra si palpaie si becul in bord dar cand apas butonul pt decuplare nu se intampla nimic.De ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dcosty poate sa fie defect switch nou sau s afie prost montat, verifica si becurile pe spate daca merg toate. Eroarea respectiva apare din cauza ca tu cand apesi pedala de frana vede presiune in cilindu pompei de frana dar daca switch de la pedala nu lucreaza corect ecu de abs/esp nu stie daca intradevar s-a apasat pedala de frana sau senzorul g201 raporteaza presiune aiurea si il da ca eroare. Switch poti sa ilverifici fie in modul de abs fie pe motor, in measuring blocks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!