Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Buna,am un Vw Passat din 2000,1.9 tdi 116 cai si pe zapada m'am jucat putin cu frana de mana.Am tras frana de mana si am simtit o bataie in pedala de frana.Cand m'am uitat in bord martorii de la Esp si Abs erau aprinsi.Si am incercat sa vad daca ESP'ul si ABS'ul functioneaza si nu mai functionau.

Dupa repornirea masinii totul s'a rezolvat.Totusi ce s'a inatamplat?

Modificat de ionutz_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a dat eroare un senzor ABS sau a ramas o roata usor infranata.

Nu e motiv de panica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si eu .. mergeam normal cu 50-60km/h si dintr-o data se aprind martorii ESP si ABS dar masina nu si-a schimbat stilul de mers (adica sa tremure,sa fie acceleratia moale ... etc).am oprit motorul apoi l-am pornit si sau stins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Eu patisem asa cu martorul esp aprins.Deci in timp ce mergeam deodata se apindea,palpaia de cateva ori (uneori ramanea aprins) si nu ma mai lasa sa accelerez.Problema e ca curatasem Egr-ul si am schimbat toate furtunasele de vacuum iar cand am ajuns la N18 (electrovalva ce comanda actuatorul egr, sau tija din ciuperca cum stiu unii) am scos mufa din ea si nu am bagat-o complet inapoi.Deci cand se atingea cand nu. Mi-am dat seama ca aceasta mufa e de vina pt ca daca scoti mufa din n18 si pui contactul se aprinde martorul esp. Am scos mufa, am dat-o cu putin WD-40 si am pus-o inapoi(de data asta complet) si de atunci nu se mai aprinde martorul esp si nici nu-mi taie acceleratia. Dar asta e doar cazul meu, la voi poate e altceva.Sper sa va ajute. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. acelasi lucru l-am pait si eu.... un mecanic mi-a spus ca este nu stiu ce senzor pe roata.... poate daca se mai incalzeste sa vad si eu ce e pe acolo. pana atunci, daca imi apare, opresc si repornesc motorul. partea nasoala e ca ieri dimineata am patit prima data, iar azi dimineata din nou. la aproximativ 15 minute dupa ce merg cu ea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau,

am si eu o problema cu esp-ul sau asr-ul(nu stiu care din ele pt ca la mine pe bord ii un buton ASR). Cand accelerez in special in curbe asr-ul se aprinde in bord si imi taie puterea de la acceleratie si ma lasa fara putere. ca sa imi revina puterea inapoi trebuie sa ridic piciorul de pe acceleratie. daca ma incapatanez si accelerez in continuare masina nu se accelereaza. mi se pare ca scoate mai mult fum decat golful care il aveam inainte si acul de la turometru oscileaza foarte putin. imi puteti da o idee ce poate fi? mersi

Modificat de Claudiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai buton ASR atunci nu ai ESP poe masina, si comportamentul e normal. Deci nimic in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu passatul meu 2002 tdi cand conduc mi se aprinde martorul esp si merge intrerupt motorul am pu vag-comul pe ea si mi-a aparut urmatoarea eroare 18074-pd unit injector,cylinder1[n240],electrical malfunction, P1666-35-00 si a doua eroare este 18265-load signal;error message from ecu P1857-35-10 intermittent

daca se poate o parere mi-ar fi de mare ajutor

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima eroarea se pare ca e problema electrica.Verifica mufa injectorului si cablajul acestuia.E posibil ca mufa sa nu se atinga bine si cateodata se intrerupe. Poti face asta fara sa desfaci capacul la chiulasa masurand cu un multimeter(aparat de masurat electronic) pinii specifici injectorului de pe cilindrul 1,dar iti recomand sa o desfaci si sa verifici vizual.Caci la masurare iti poate arata ca functioneaza iar cand masina se misca sau se zguduie sa nu faca iar contact,cauzand intreruperile ce le acuzi.Legat de a 2-a eroare nu stiu sa o interpretez. Asteapta parerea si altor useri de aici. Sper sa te ajute. succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc laurentiu parerea ta mi-a fost de mare ajutor,am mai citit si alte forumuri si in marea lor majoritate spun despre acea mufa din capul injectorului am sa-l cumpar maine si sa-l schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy

Nu mi se pare normal sa ramai fara putere exact atunci cand ai nevoie de ea. Eu raman fara putere cand ies din curba (nu conteaza daca e la stanga sau la dreapta) si ledul de asr mi se aprinde in bord si nu dispare pana nu iau piciorul de pe acceleratie. Nu conteaza daca intru cu viteza sau nu. Prima data cand mi s-a intamplat am crezut ca derapeaza dar dupa aia am vazut ca ii si la viteze forte mici la care nu am cum sa derapez. Multumes pentru pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde si sta aprins sau clipeste ?

Sigur nu patineaza vreo roata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta problema ar fi dimineata cand pornesc se aude un tacanit rapid cam 2 secunde apoi nu se mai aude nimic acelasi lucru se intampla cand o pornesc dupa 6-7 ore si numai in timpul iernii cand e frig, se poate sa fie un injector sau altceva? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil tacheti...etc, dar nu e stres. E normal ca iarna sa faca asa, pana isi trage uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clipeste nu sta aprins. mi se pare ciudat sa faca asa pt ca am incercat sa intru in curbe cu viteza foarte mica si tot se aprinde (si pe drum uscat se aprinde si nu prea ar avea cum sa patineze la 20km/h).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu M

Dupa parerea mea ai probleme cu senzori de acceleratie de pe caroserie ,in special pt aceleratia lateraqla care din schema electrica sint conectati cu sistemul ASR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASR nu are senzor de acceleratie laterala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASR si ESP sunt interfete ce lucreaza sub controlul direct al modulului de ABS .Senzorii de acceleratie laterala sint conectati la modulul de ABS si sunt utilizati impreuna cu cei de pe cele 4 roti ,cu cel de la coloana de directie la care se mai adauga turatia motorului , viteza de deplasare si pedala de frana pt a calcula decizia corecta, conform softului ,si a lua masurile necesare de a corecta TRACTIUNEA , si distribuirea acesteia la roti, precum si oprirea acestora .

In cazul lui apare o problema in acest lant legat de senzori de acceleratie si cel de pe coloana de directie sau poate fi orce cuprinde acest ansamblu ABS, ASR, EPS astfel incat la intrarea in viraj aceste module primesc date ca si cum masina este in derapaj si automat limiteaza tractiunea (ii taie acceleratia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ii fac o scanare cu VAG COM-ul pot sa depistez care ii problema?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune vag comul pe ea ca trebuie sa-ti dea ceva,succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASR si ESP sunt interfete ce lucreaza sub controlul direct al modulului de ABS .Senzorii de acceleratie laterala sint conectati la modulul de ABS si sunt utilizati impreuna cu cei de pe cele 4 roti ,cu cel de la coloana de directie la care se mai adauga turatia motorului , viteza de deplasare si pedala de frana pt a calcula decizia corecta, conform softului ,si a lua masurile necesare de a corecta TRACTIUNEA , si distribuirea acesteia la roti, precum si oprirea acestora .

In cazul lui apare o problema in acest lant legat de senzori de acceleratie si cel de pe coloana de directie sau poate fi orce cuprinde acest ansamblu ABS, ASR, EPS astfel incat la intrarea in viraj aceste module primesc date ca si cum masina este in derapaj si automat limiteaza tractiunea (ii taie acceleratia)

Ce zici tu aici se aplica la masinile cu ESP.

El nu are ESP, are ASR.

ESP include ASR si ABS.

ASR include ABS.

Parerea mea este sa nu aibe un senzor de la vreo roata mai zbanghiu si daia sa ii intre ASR-ul chiar si fara motiv.

Explicatia pe care a dat-o el, despre modul de functionare este fix legat de ASR ca si comportament. Asa face el, taie gazul cand o roata da in gol si in acelasi timp prin ABS o si infraneaza, ca sa ii trimita motricitate rotii cu aderenta.

ric, nu este obligat sa ii dea eroare.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus azi vag-com`ul pe ea si NU am avut nici o eroare la capitolul engine sau sa zica ceva de ESP si ABS ... dubios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mergeam pe autostrada s-a aprin azi ESP pe bord si a ramas asa, am repornit motorul si si dupa 5 min iar a aparut, dupa am lasat motorul oprit vreo 10 min si nu a mai aparut deloc, am sa fac o scanare si vin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. La passatul din semnatura mi se aprinde martorul ESP in bord dupa circa 500 de metri de mers si nu ii asociez aprinderea cu nimic.Nu mi se aprinde cand pun frana, sau daca iau un viraj mai strans . Apoi opresc motorul si mi se aprinde dupa o distanta mai mare de ordinul kilometrilor sau zeciolr de kilometri. Am observat totusi ca atunci cand este zapada sau ghiata se aprinde mai repede dupa repornirea motorului. Mentionez ca am dus masina pe tester si mi-a spus ca este switch-ul de la frana .L-am inlocuit acu 5 zile si nu a mai facut...buuuun. Azidimineata, pornind spre munca am turbat cand mi sa aprins iar dupa 500 de metri :eek: . sa nu fi montat switch-ul cum trebuie? Trebuia infiletat o anumita distanta? Eu l-am infiletat undeva la jumatate.Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare, e senzorul G200 cu intermitent. Am inteles ca este un senzor aflat in volan, si la tine poate fi la fel vw_4_ever. Nu il schimb numai daca mai face figuri, pana acuma nu am nici o problema, poate nu a facut un contact bine sau cine stie ce...

P.S. G200 e senzorul de accleratie laterala.

P.P.S: Rog un moderator a muta aceasta probelma aici:

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!