Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

In switch sunt 2 contacte asa ca al2-lea poate fi dedfect.

Remediaza problema cu cilindrii de frana si dupa aia vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Recunosc ca nu am citit topicul de la capat!Dupa ce mi-am schimbat amortizoarele,am dat bateria jos sa verific si suruburile de la caseta de directie si acum nu mi se mai stinge becul de abs si de asr din bord(nu-mi mai merge nici impulsul de la geamurile din fata).Am dat jos senzorii de abs,i-am sters si nu stiu cat de mult sa-i bag inapoi in locasul lor.Am verificat lampile de stop pe spate sa vad daca merg si becurile din bord refuza sa mi se stinga.Am plimbat senzorii prin locasurile lor de m-am plistisit,dar becurile nu se sting.Idei ceva?!Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile cu VAGCOM . Tine apasat pe buton pana coboara geamul la maxim si apoi urca-l la maxim si dupa aia o sa mearga pe impuls. la fel la toate geamurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii trebuie impinsi pana nu se mai poate in fuzeta, eu scosesem unul 1mm afara si facea urat abs-ul la viteze mici. Mai incearca de asemenea sa mai rotesti de senzori. In ce priveste geamurile, cu toate usile inchise, bagi cheia in portiera sofer si rotesti pe descuiat sa deschizi toate geamurile complet cu cheia si dupa aia rotesti pe incuiat sa inchizi toate geamurile complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti pentru raspunsuri!O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat unitatea ABS cea veche era blocata in ea nu stiu unde precis dar circuitele alea nu se mai pot repara,mai tre codul bagat la cea noua, zilele astea o rezolv

am tot incercat pe la 3-4 baieti dar nu reuseste sa bage codul, codul il stiu e 04255 la unitatea (ABS-ESP) cel de logare pe unitate e 09455 sau 12233 daca se logheaza pe motor, toti nu au stiut sa-mi raspunda de ce nu se poate inclusiv cel ce mi la codat prima oara.unitatea care am cumparato e mai tinara cu un an adica 2003si masina e din 2002 nu stiu ce sa mai fac? poate e necesar sa merg la reprezentanta VW la bulgari

mentionez ca pe unitatea veche sa logat relativ repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de piesa de pe cea noua e la fel cu cea veche ? Trebuie sa fie identice , altfel nu se impaca cu celelalte module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat-o SH dar am dat toate detaliie celui ce mi-a trimes-o, a spus ca e identica, sau cum verific daca e fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa scrie codurile pe ele. Prin comparatie a mea are codul 4B0 614 517 J. Da seria sasiu prin PM si iti zic ce iti trebuie, cu toate ca 99% ai nevoie de acelasi cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tipul varianta-STAVFX01/pasat

nr.identificare WVWZZZ3BZ2P444794

MA VOI UITA SI PE UNITATEA abs-esp veche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune codurile atat de pe cea noua cat si cea veche. Ce ai pus tu e seria de caroserie.

DUpa ETKA si seria de caroserie tu aveai 4B0 614 517 G si merge inlocuita cu una identica

sau 4B0 614 517 J sau JX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii cerusem eu seriade sasiu sa vad care ar trebui sa fie codul unitatii ABS de la el. Tfkas ala e codul, dat de mine mai sus, ala trebuie sa il aiba unitatea care o pui pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ambele unitati ABS-ESP e urmatoarea serie 4B0614517 G, pe corpul de aluminiu unde ies conductele de lichid, pe capacul negru langa mufa tata (PBT GP 30) iar daca o intorci ESP 012 4 C si dedesupt

H 17

085

30.851

283209 01365 950055

Modificat de tfkas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o problema cu ABS-ul. Mi-au schimbat niste "prieteni" un rulment pe partea dreapta fata. Tipul care l-a schimbat nu stiu ce a facut dar dupa ce a montat tot la loc au inceput sa mi se aprinda martorii ABS/ESP in bord si in acele moment nu aveam ABS. Cand franam practic nu intra ABS-ul deloc. Am mers inapoi la tipul respectiv, i-am explicat problema. A demontat tot si mi-a zis ca senzorul trebuie schimbat. Din moment ce el a facut "reparatiile" i-am zis sa-l schimbe el pt ca inainte mergea perfect.

Mi-a cumparat un senzor second hand din Ungaria din dezmebrari. L-a montat si de atunci e si mai rau. Cand martorii ABS/ESP nu sunt aprinsi in momentul in care franez pana la oprire masina parca patineaza si ABS-ul huruie foarte tare, iar cand sunt aprinse franarea e OK, doar ca in acel moment nu functioneaza ABS-ul, cred. Ce spuneti? Aveti vreo idee ce poate fi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut problma cu ECU de la ABS:

Control Module Part Number: 8E0 614 111 B

Component and/or Version: ABS/EDS 5.3 FRONT D00

Software Coding: 0273004283

Work Shop Code: BB 24332

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

35-00 - -

Mi-am luat inima in dinti si am desfacut acel Ecu...In interior am gasit un releu distrus pe care l-am schimbat... asa am rezolvat problema cu Abs-ul din primavara si imi merge si acum fara probleme...cost: 30 Ron releul...Daca aveti un electrician bun merita sa se uite la partea electrica avand in vedere ca prostia costa destul de mult chir si SH. Eu am mers fara el vreo 2 saptamani pana l-am reparat :Driver:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai exact unde e acel releu pe care l-ai schimbat tu. pune o poza sa vada tot forumu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare.

stie cineva daca pot sa pun in locul ABs-ului normal cu codul asta 8E0 614 111 AB ,Abs-ul de pe un audi A4 cu codul 8E0 614 111 B?

cel de pe audi am vazut ca ar avea si EDS, care nu stiu ce face..

in mufa sunt schimbate decat 2 fire, daca le-as suci ar merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune poza sa vad diferenta. uite ce e EDS http://www.volkswagen.ro/despre_volkswagen...alului_eds.html. Lucreaza prin senzorii de abs, cu ocazia asta iti poti face chiar upgrade la masina...sa ai si EDS. Roata care pierde aderenta e infranata din pompa ABS :D

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am lasat pagubas in vederea adaptarii ABS-ului cu EDS. am urmarit instalatia pe cealalta masina, si mai avea 2 fire in plus, si n-am mai stat sa vad unde mai alearga alea. am gasit ABS cu codul meu, am schimbat partea electrica, si si-a revenit(fara sa pun Vag com).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma, dar ce pacat....alea se gaseau unde duceau si fara sa te uiti la masina aia.Intrebai pe mine :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu daca tot spui ca tu stii, spune-mi si mie, sa nu mor prost. inca mai am Abs-ul cu Eds, asa ca daca mi se urca piticii la cap, il pun p ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o poza la ala cu EDS si indica-mi care fire sunt inversate. Eventual si numerotarea lor, a fiecarui pin.

Si seria sasiu la A4 pls.

LE : Mda

codul 8E0 614 111 AB inseamna cod PR - 1AC(doar abs)

codul 8E0 614 111 B inseamna cod PR - 1AH(ABS + EDS sau ABS+EDL, unde EDL inseamna "electronic differential lock" adica acelasi lucru, EDS sau EDL).

Concluzie aiavea si EDS/EDL cu pompa aia, adica daca prinzi o balta cu o roata, acea roata va fi incetinita de pompa ABS sa nu piarda tractiune :blink:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HAi da-ne detalii, ca mai e unul care sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seria sasiu nu o am, e taiata de pe masina si n-are acte. tot ce stiu e ca e A4 2001 , 1.8 turbo, quattro

am sa fac poze cand ajung la masina, si sa le scriu culorile la toate firele, da asta nu prea curand, ca sunt incurcat cu alte treburi, acu sunt multumit ca am rezolvat-o cu Abs-ul asta normal.

si inca o intreabare, am bagat mufa masinii in abs/eds, fara sa montez celelalte conducte, asta ca sa fac o verificare, sa vad daca e bun, dar cand am pus contactul, s-a aprins becu iar. trebuie sa fie montate si conductele ca sa mearga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!