Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor...am si eu o problema,la o viteza un pic mai mare si daca trec prin gropi se aprind becurile de la ABS si ESP in bord,daca ma opresc si pornesc iar motorul nu se mai aprind totul revine la normal...stiti cam ce ar putea fi si ce trebuie sa fac??Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni un raspuns la problema mea????

Un fir intrerupt la unul din senzori. Sau poate ti-a iesit putin afara unul din ei. Nu au limitator si nici blocaje, ca sa-i tina nemiscati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, am masurat toate sigurantele posibile si imposibile DAR modulul ABS tot nu raspunde cind conectez VAG COMul .

Becul ramane aprins in bord, iar la scanarea cu VAG COMul clipeste foarte slab in intensitate ledul de la ASR.

Are cineva idee daca electronica ABSului se afla in corpul centralei ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vezi ca mai ai doua sigurante de la ABS in tabloul de sigurante .

Siguranta nr 9 si 13 . :vaidecapulmeu:

Modulul electronic al ABS este sub pompa ABS .

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema legata de franare, mai exact becul de abs e aprins in bord iar abs-ul nu functioneaza. La o scanare cu vag-ul imi apare urmatoarea eroare:

Control Module Part Number: 8E0 614 111 B

Component and/or Version: ABS/EDS 5.3 FRONT D00

Software Coding: 0273004283

Work Shop Code: BB 24332

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

35-00 - -

Eroarea poate fi stearsa dar reapare in momentul in care se trece de viteza de 20 km/ora. E posibil sa trebuiasca inlocuit "calculatorul de abs"? sau e posibil sa fie altceva? Va rog sa ma ajutati si pe mine daca a mai avut cineva aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Si la mine aparuse eroarea asta, dar dupa ce am sters-o am dat si factory reset pe acolo prin meniul de la abs(in vagcom), nu mai tin minte in care exact.

Initial m-am jucat prin meniul de la abs si ii pornisem o testare, stateau aprinsi martorii de la ABS si ESP si nu vroiau sa se stinga. Daca luam contactul si il repuneam, imi aparea ca eroare 01486 - System Function Test Activated.

Dupa ce am mai bajbait pe acolo ca intrasem in panica, mi-a aparut si 65535 - Internal Control Module Memory Error.

Am sters si pana nu am facut cativa kilometri nu mi s-au stins becurile. In prima faza nu aveam frana aproape deloc, dupa aia tinea dar nu intra abs-ul, apoi s-a stins becul de ESP, iar in final si cel de ABS. Pare ciudat, dar poate e vre-un fel de autocalibrare.

De atunci nu am mai avut probleme.

Bafta!!!

Tibi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si eu traba azi... sper sa nu fac vreo tampenie.... multumesc oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

...imi aparea ca eroare 01486 - System Function Test Activated.

La tine a fost altceva. Te-ai jucat cu vag-ul si ai pornit un autotest pentru ABS si nu l-ai lasat sa se termine. Asta a avut ca prim rezultat ramanerea activata a functiei test, chiar daca tu te-ai deconectat cu vag-ul. Raman intradevar aprinsi marorii respectivi. Rezolvarea, asa cum am gasit-o si eu pe forum (multumesc colegului care ne-a furnizat-o):

1. apasare putenic frana

2. dupa o rulare cu peste 15 km/h, o virare brusca dreapta

Se sting ambii martori, eroarea nu mai apare, in schimb ea trebuie stearsa din alte cateva locuri.

Parerea mea este ca problema ce a generat acest topic nu are aceasi sursa ca a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, Rumplestilskin.

Totusi, in timp ce ma jucam mi-a aparut si 65535 - Internal Control Module Memory Error.

Cand a aparut asta m-am cam albit la fata, dar a mers stearsa si nu a mai aparut.

Ce-i drept, nu am mai pus vag-comul pe masina dupa ce s-au stins martorii, dar frana functioneaza corect.

Eu de fapt cautam prin vag-com - abs module ceva referire la procedura de schimbare a lichidului de frana. Dar concluzionez ca pentru asta e mai bine sa apelez la un service.

Tibi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. m-am jucat si eu cu vagul ieri. nu am rezolvat nimic deocamdata. Am gasit eraoarea mea pe alte site-uri. Se pare ca eroarea apare de obicei cand se strica calculatorul de abs.

Asta e un link cu "rezolvarea" problemei... http://www.audiworld.com/tech/elec116.shtml ... ramane de vazut daca exista cineva si in romania care sa se bage la rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

help, cine imi spune si mie unde gasesc un ecu pt abs si esp pentru un passat 1,9tdi an 2003 motor avb si cam la ce pret ar fi?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In primul rand salut la toti userii si sa avem un an mai bun decat celalalt ca mie passatu mi-a dat numai batai de cap.

Poate imi explicati si mie cam ce am patit.

mergeam la lucru si dupa cam 10 km de forja (ii dau ca sa nu circule numai subturat) mi s-a aprins martorul de frana de mana intermitent impreuna cu cel de abs. pe calculatorul de bord mesajul: STOP. FRANE DEFECTE. EFECTUATI ...(ceva ca ii in italiana meniul)

Am mers la mecanic a testat-o, agasit ceva eroare a incercat sa o stearga dar nimic si mi-a zis ca e calculatorul abs prajit.

a doua zi am dat cheie pe bord nimic!

abs functioneaza 2 ore pana cand opresc motorul.

revin la masina pornesc motorul surpriza aceeasi problema :offtopic:

de atunci circul cu masina fix ca si cu o dacie adica servofrana ca mecanic functioneaza perfect.

acum fiind iarna (vorba vine ca la noi in oradea ferice de noi inca zapada 0) am zis ca vreau sa cumpar un calculator abs second din dezmembrari.

daca este aceeasi serie ca si cel original as putea sa am probleme cand il monteaza pe cel bun? in sensul sa aiba conflicte cu calculatorul central

In speranta ca am scris cum trebuie si unde trebuie va multumesc anticipat pentru sfaturi si raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te grabi sa schimbi abs-ul. Posteaza aici ce eroare iti da mai intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a apris ABS si ESP la viteza mai mare(mai ales la accelerare brusca), de vreo trei ori mi s-a intamplat in timpul aceluiasi drum, de fiecare data dupa oprire si repornire mi se stingeau.

Am facut un test(nu VAG COM,alt prog despre care tipul spunea ca este mai bun si ca nu este doar pt masinile vag) si tipul mi-a spus ca e curios ca nu a pastrat eroarea in memorie.Precizez ca asta s-a intamplat acum 3 saptamani, si de atunci desi am mai facut drumuri cu viteze, nu am mai avut prob.Masina am cumparat-o de 1 luna.ABS ,ESP-UL merg amandoua.Probabil ca si la mine se miscase vreun senzor,nu?Presupun ca daca era vreun cablu, ar fi continuat problema.

Astept pareri :)

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Problema care am crezut ca s-a rezolvat prin simpla inlocuire a pedalei de acceleratie continua sa-mi dea batai de cap.

Ca sa detaliez, in mers, se aprind martorii ABS si ESP, incepe sa licare spirala galbena iar pe BC apre Workshop engine. In acest moment pedala de acceleratie este moarta nu mai raspunde in nici un fel, turatia motorului ramane fix la 1100, iar viteza de deplasare maxima este de 60 km/h, in treapta 6.

Ca si conditii de drum singura chestie care pot spune ca e repetitiva este faptul ca doar la drumuri lungi, daca pot spune asa, mai exact in afara, fie ca am mers 150 km, fie ca am mers 1000 km. Niciodata in Bucuresti.

In rest, mi s-a intamplat pe ploaie, pe uscat, la -10 grade la +40, pe zapada, la plecarea dupa loc, la 80km/h dar si la 160km/h. Nimic care sa-mi dau seama in ce conditii anume si ce ar determin sa faca asta.

La primele scanari s-a hotarat ca este pedala de acceleratie. Am schimbat-o, noua, de origine, totul perfect pana dupa 2-3 luni iar s-a intmplat. S-a pus problema ca ar fi switchul de la pedala de frana, ok, schimbat si acesta, tot de origine, iarasi dupa 2-3 luni s-a intamplat.

Am luat o interfata VagCom de la Dragos Voinea, si am inceput scanarile

Erorile care imi apar sunt :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 DS

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1266

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: WVWZZZ3BZ1P061172 VWZ7Z0Y2998285

1 Fault Found:

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

P1639 - 35-00 - - - Intermitent

Si

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 389 D

Component and/or Version: ABS/ESP front D46

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 00028

1 Fault Found:

18264 - Throttle Potentiometer (G69): Error Message from ECU

P1856 - 35-10 - - - Intermittent

Problema este ca daca le sterg si pornesc imediat, revin aceste erori, si masina tot nu vrea. Daca o las o perioada mai lunga de timp, eventual peste noapte, sa se "raceasca" sterg erorile, apoi merge perfect.

Ce interpretari aveti la aceste erori ?

Prima eroare e clar ca vine din pedala de acceleratie, unde am inteles ca pe acelasi potentiometru exista acesti doi senzori de acceleratie si throttle, G79 si G185.

In schimb nu reusesc sa deslusesc a doua, care apare in modulul de ABS / ESP.

Aveti idee ce este acest Throttle Poetentiometru, mai exact ce este THROTTLE, cum as putea sa-l schimb ?

In alta ordine de idei, exista posibilitatea oxidarii contactelor la ECU si la pedala de acceleratie / Throttle ? ECU acesta sa afla in cutia ermetica din stanga parbrizului, sub capacul negru protector ? E bine sa incerc sa dau cu spray de curatat contactele sau risc sa stric ECU, sau alte minuni ?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185) fac corp comun; este pedala de acceleratie....daca ai zis ca ai schimbat-o verifica firele....scoate mufa de la ECU si bag-o de cateva ori....o fii un contact prost..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am sa incerc sa verific tensiunea pe acesti pini.

SwatCat, spune-mi te rog, chiar nu ma pricep, exista o mufa speciala la ECU sau este una singura mare. In alta ordine de idei, ECU este in cutia ermetica de langa parbriz, in stanga ?

Multumesc tuturor, insa G79/G185, de acord, fac corp comun si dau o eroare, dar cea de-a doua eroare ? Acel G69 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua

am si eu o problema cu abs.

am pe masina abs dar nu functioneaza, am fost la service si a conectat la masina calculatorul si cei de acolo miau zis ca nu se poate face legatura cu copiterul abs.

nici becul din bord nu se aprinde.

stie cineva ce pot sa fac sau sa-mi dea o sugestie?

mersii mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca desfac cutia, scot mufele , le dau cu spray de curatat contacte nu risc sa stric nimic. Sa dau doar pe mufe sau si pe piciorusele de la calculator ?

Si este vreun spray recomandat anume ?

Bun, a doua o fi tot de la prima, dar nimeni nu stie unde este acest G69 ? si de ce ar aparea in modulul de ABS ESP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul de fata, G69 si G79 (potentiometrul din "pedala")cred ca sunt unul si acelasi lucru iar, problema(diferenta) apare datorita etichetelor (redactarea lor) din Vag-Com. Asta este parerea mea, avand in vedere ca tu nu ai clapeta de acceleratie la diesel.

Puteti verifica si voi diverse etichete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!