Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Trebuia sa montezi totul si sa dai un basic settings la pompa ABS sa se aeriseasca si ea. Vezi ce eroare are...acum. Dupa ce vezi ce eroare e, aerisesti pompa, stergi erorile si vezi de se mai aprinde. Aerisirea o faci cu vag com pe ABS Brakes - Basic settings- canalul 001 vreo 10 secunde. o sa se auda urat sa nu te sperii :Computer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,detin un vw passat 1.8T din 2000 si am si eu o problema asemanatoare la ABS.Imi sta aprins in bord ABS`ul si martorul de la frana de mana intermitent.Pe computerul de bord imi apare "Brake Fault" & "Service Manual".Tin sa preciezez ca atunci cand a fost foarte frig nu mi se aprindea dimineata,dupa cam 10km de mers mi se aprindeau din senin.Nu am apucat sa pun masina pe tester si m-am gandit ca poate pot obtine niste informatii utile de la voi,fara a ma mai duce la un service.Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS intra in functie dupa ce depasesti 10 sau 20 km la ora si din cauza asa iti apare eroare in mers, fara o diagnoza nu ai nici o sansa sa fi ajuta, poti sa verici placutele de frana sa vezi cum stai cu ele, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS intra in functie dupa ce depasesti 10 sau 20 km la ora si din cauza asa iti apare eroare in mers, fara o diagnoza nu ai nici o sansa sa fi ajuta, poti sa verici placutele de frana sa vezi cum stai cu ele, bafta.

Eu ma refeream dupa ce conduceam 10 km,indiferent de viteza de deplasare..iar placutele sunt aproape noi,au decat 1000km sau ceva de genul asta.

Are altcineva vreo idee ce poate fi,sper sa nu mi se fi dus modulul ABS..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri cand am plecat cu masina din parcare, merganda frumusel prin oras am vazut ca aveam aprins pe bord semnul de la ABS si triunghiul de la ESP, am apasat si pe butonul de ESP dar nu mai lucra nici asta. am oprit masina dupa care la plecare dupa pornire au disparut semnele. a mai patin cineva asa ceva, aveti idee de la ce o fi?

daca scanez masina s-a pastrat peundeva eroarea, ca acum nu mai apare deloc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai probleme de baterie ceva, tot a venit friguletzul. Au fost cazuri cand nu a ramas eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stau sa ma uit la anul de fabricatie cam are 6 ani bateria, a rezistat eroic, chestia e ca purneste la sfert de cheie si daca ar fi bateria am inteles ca se aprind mai multe prin bord buji etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema, am scanat-o si a aratat semnal intermitent la suiciul de la pedala, am sters eroarea si daca o sa mai apara vreodata ramane varianta sa-l dau jos si sa-l curat cu sprei de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema,totusi sper sa nu fie ...mi s-a aprins martorul abs,i-am facut scanare si mi-a aratat ca cel din stanga fata e cu probleme...am sters eroare,nimic..am curatat senzorul,nimic.Am comandat altul si l-am schimbat.Acum intervine ''problema''..dupa cateva porniri timp in care martorul se aprindea ca toti ceilalti pentru cateva secunde,abs-ul nu s-a mai aprins nici la contact.O observatie,dupa ce am pus senzorul nu a mai trebuit sa sterg eroarea deoarece s-a stins singur si n-am aerisit cu VAG .Poate fi o problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la mecanic ( un unchiul de-al meu), si mi-a schimbat racordurile de la frana si un al 2-lea burduf (primul fiind schimbat nu cu mult in urma), a facut aerisirea, a montat abs-ul (cu mana a zis), toate bune, cand pun contactul hopa!!! markerul de la ABS nu se mai stinge si inca un semn nush cum se numeste (triunghi cu un cerc/sageata). A dat niste telefoane si a zis ca din cauza ca a pus contactul cand ABS-ul era scos computerul a ramas cu ideea ca masina nu mai are ABS si ca nu poate sa-l recunoasca (am zis sa dau o tura sa vad daca e doar eroare sau nu merge si dupa franare m-am trezit cu masina intoarsa la 90 grade pe ambele benzi ceuameni2qv.gif deci clar numai intra abs-ul icon_bounce.gif ), si a zis sa ma duc luni la un service la un prieten si sa mi-o bage pe calc sa nush ce a bolborosit ala p-acolo dar in mare parte treb sa reseteze abs-ul din calc. (nu prea ma pricep :) ).

Daca poate cineva sa-mi zica si ce inseamna al 2-lea semn (acel triunghi inconjurat de o sageata) as fi dublu recunoscator.

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel ASR, oricum cad ti se aprinde martorul de la ABS se aprinde si cel de la ASR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau ESP daca ai. TRebuie stearsa eroarea daca merge sau remediata cauza care a generat eroarea.

@firah: Te intereseaza o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, ESP nu cred ca am (nu sunt sigur) stiu doar de ABS si ASR, si ABS-ul nu merge in plus pedala de la frana e f moale si tine undeva la fund (fata de cum era inainte).

In legatura cu diagnoza check pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca aerisirea nu a fost facita cum trebuie. Vezi ca e o procedura cu vagcom - bleeding brakes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cat costa unul nou si de unde pot cumpara pentru masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris mai sus aproximativ acum o saptama mi-am schimbat racordurile de frana si burduf dreapta. Dupa acest schimb martorul de la ABS si ASR stateau aprinse si Abs nu functiona. M-am indreptat catre un prieten cu vag-com si-mi dadea eroare la sensor ABS dreapta. Am sters eroare dar tot aparea. Am scos senzorul si intr-adevar cablul era intrerupt. Am dat o fuga pana la Augsburg si mi-am cumparat senzor ABS: nota - 140 ron.

Am fost azi la unchiu-miu si mi-a schimbat senzorul (i-am zis fara ciocane! Cu manuta, ca tot el cred ca mi l-a facut praf pe cel vechi). Toate bune, numai ca dupa ce ies pe poarta s-a aprins becul, pun frana dar abs din parti. Ma intorc mai umbla nitel la el, plec, martorul stins, dau viteza 80 km\h, frana brusc, ABS-ul merge! Eram fericit de parca venise mos craciun la mine. Merg ce merg cu masina dupa vreo 30 km martorul de la ABS impreuna cu ASR bineinteles s-a aprins, accelerez pun frana rezultat: sanie cu zurgalai. Acum seara cand am plecat la munca, am pornit motorul, dupa 100 m guess what? ABS aprins si bineinteles ca nu mergea.

Daca martorul este stins ABS-ul functioneaza, cand s-a aprins martorul nu mai merge.

Ca si intrebare: se poate sa-mi faca figuri din cauza ca dupa ce am schimbat senzorul nu am sters eroarea si sa fi ramasa cu "sechele"?

Aveti idee care ar fi problema si/sau cum se poate remedia.

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai misca de senzor, baga-l pana la capat si scoate-l 2mm.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati, sau mai degraba belele :) .

Dupa ce am facut ce mi-a zis Al Bundy, tot nu mergea asa ca m-am dus la un mecanic mai vechi care-l stia tata (din acela care taxeaza $ la greu dar face si treaba buna), si s-a constatat ca "mecanicul lu' peste" (adica unchiul-meu) cand mi-a schimbat burduful a rupt un dinte de la coroana care vine pe capul de planetara :beerchug: (sper ca am zis bine) si nu poate sa citeasca senzorul si trebuie sa cumpar cap de planetara nou acum, sau cel putin sa-l conving pe el sa-mi cumpere ;)

Ii dau dreptate lu' tata acum cand imi zicea "mecanicii lu' peste, eu le duc masina pt o problema, iar ei mi-o dau si mai stricata, invata meserie pe banii mei".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI pentru atat schimbi cap de planetara. Nu il poti reface cu puncte de sudura sau o bucata de metal sudat...parca ar fi mai ieftin totusi?! Tine doar de necesitatea gasirii unui sudor meserias...dar economia ar fi maxima :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau sa caute un cap rau de planetara si sa-i scoata "tabla" aia cu dantura si sa o schimbe!Aia este bagata prin presare,iar daca ii dai un cald se dilata si iese singura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu ma gandesc s-o repar, am auzit de asemenea ca este foarte greu, ea vine din fabrica presata foarte bine si mai mult te complici. Oricum imi batea putin capul de planetara pe partea dreapta cateodata in viraje , initial nu vroiam sa cumpar altu ca mai mergea, dar acum am un impuls as putea spune ;)

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Sa va spun problema mea: Azi dimineata dupa ce a nins cand am vrut sa plec cu masina observ roata stanga spate ca ramane putin blocata(jumatate de metru) dupa care isi revine.

Cand am verificat frana de mana se tragea usor ca si cand a ramas blocata primi 2 zimti, dupa prima franare in care a intrat abs-ul se auzea ca si cand a ramas blocat motorasul de la abs.

Dupa 2 minute se aprinde martorul abs , iar dupa cateva minute martorul de la frana de mana urmat de 2 beepuri.

Opresc motorul si il pornesc din nou martorul de la frana de mana se stinge dar cel de la abs ramane aprins si abs-ul functioneaza cand are chef, iar dupa 5 min iar se aprinde martorul de la frana de mana.

Poate fi ca a ramas putin blocat sabotul de la frana de mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun durerea mea. Acu 5 zile a venit mosul....cu un Passat 1998. Toate bune si frumoase, calul de dar nu se cauta la dinti, nu? Dar!!!!! Martorul abs este aprins non stop, usa spate stanga nu se incuie nici sa o pici cu ceara, geamul electric stanga fata nu mere ioc....etc Am cautat si eu un manual de reparatii pe unde mam priceput si eu dar nimic pe nicaieri. Stiti de ce , daca ma apuc sa dau fetele de usi jos sa repar incuietorile....nu le mai pun la loc cum au fost in veci fara un manual de reparatii. Si pentru atata lucru nu pun piciorul in service!!! Ma poate ajuta cineva cu un manual!?! Am un vw passat din 1998 motor AHU motorina de 66kw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!