Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

@spatar ovidiu - Cel mai probabil nu a fost instalat corect. E o smecherie cum se regleaza si cum sa-l montezi fara sa-l distrugi.

Citeste atent aici si nu o sa mai ai nici o problema :

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1158315

@spatar ovidiu - Ai facut o diagnoza sa vezi ce erori iti apar ?

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am facut diagnoza si in afara de o eroare la incuietoare nu a dat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe abs sau steering wheel sigur nu ai erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test si mecanicul respectiv atat mi-a spus legat de erori(incuietoare usa sofer).Mai fac un test saptamana asta.Intersesant este faptul ca ABS si ESP lucreaza doar ca nu pot decupla ESP de la buton.Este activ permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciprianD

La fel imi face si mie (ibiza 1.4). Eu am doar TCS (nu esp) si la pornire mi se aprind martorii (ABS si TCS) cat timp invarte demarorul.

A inceput iarna trecuta, la temperaturi joase si la prima cheie din zi. Anul asta face de fiecare data cand trece un interval mai mare intre porniri, nu doar dimineata.

La service au facut diagnoza si nimic. Bateria ziceau ei ca e ok. Dar in mod clar porneste masina mai greu, asa ca totusi cred ca bateria e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal

am si eu o intrebare: modulul meu ABS nu mai lucreaza (apar erori pe bord, beculetele de la abs si asr sunt permanent aprinse); ii pot monta un alt modul de la un passat din 2000? difera numai pozitia mufei si cateva cifre din cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

azi am schimbat flansele la amortizoare, lucrul cel mai ciudat este ca atunci cand franez sau cand trebuie sa opresc imi intra abs`ul din senin. la viteza mai mare nu se intampla nimic doar cand trebuie sa opresc. nu se aprinde nimic in bord. am tot citit si nu am gasit nici o problema care sa semene cu a mea. aveti idee ce-ar putea fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam mult cosmin, mi-ai luat o piatra de pe inima :pale:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Incep cu inceputul: Golf 4, 2002, 1.9 tdi, AJM, 115 cai...abia achizitionat!

Va descriu punct cu punct problemele cu ABS-ul (cred) care le are masina mea.Orice idee,parere,sfat, e binevenit!

-daca franez de la 120-140 km/h (si chiar mai mult) pana la 30-40 km/h volanul si pedala de frana tremura progresiv..din ce in ce mai tare...vibratiile maxime sunt pe la 30-40 km/h...sub aceasta viteza vibratiile aproape ca se anuleaza.asta a inceput sa se intample dupa ce am luat o groapa,nu exagerata..

-precizez ca discurile de frana nu sunt ovalizate,fisurate,etc...le-am verificat cu ceasul comparator si bataia este de maxim 0,08-0,1 mm,valoare normala...plus ca au doar 10.000 km de cand le-am montat.

-cand pun contactul,cum este si firesc, becurile de la airbag,abs,esp,ulei,emisii gaze,etc. se aprind,si se sting dupa pornirea motorului.

-lucrul ciudat este urmatorul: becurile de la airbag,abs si esp se aprind si se sting toate 3 exact in acelasi timp...intensitatea lor luminoasa este mai scazuta decat la toate celelalte becuri din bord ca si cum ele 3 ar fi legate in serie...precizez ca aceasta intensitate scazuta este aceeasi la toate3.

-am demontat ceasurile de bord si acolo totul este in regula..garantat nu s-a umblat...toate lipiturile sunt de la mama lor.

-butonul de ASR este degeaba...il apas,si nici un rezultat

-la testarea cu VAG-COMUL imi spune ca senzorii de ABS dreapta fata si stanga spate sunt defecti...pe dreapta fata am schimbat fuzeta cu tot cu senzor de ABS, iar eroarea de senzor defect a ramas aceeasi...o prima concluzie, ma gandesc sa nu fie defect un circuit de la ABS (din cate stiu eu,sistemul de franare este in X).

-tot la testarea cu VAG-COMUL,cand comand aprinderea martorului de ABS, nu se intampla nimic...el ramane stins...la fel si cel de ESP;

-la comanda de aprindere a martorului pentru airbag, se aprind toate 3...airbag,abs si esp!!!!

-sistemul de franare e aerisit si rasaerisit...pompa de abs face zgomot cand e comandata din vag-com,deci cred k functioneaza;

-daca scot mufa de la unitatea abs, becul de abs nu se aprinde;la fel si daca scot cele 2 sigurante de abs de pe baterie si siguranta din bord...si orice alta mufa de senozr de abs,etc..BECUL RAMANE STINS!

-problema asta cu becurile este de cand am luat-o...nu are legatura cu groapa!!!

Astept pareri!

Am uitat un lucru!

In zona chiulasei,in partea stanga a motorului, din cablajul gros suntscoase trei fire...maro, maro + albastru si galben +negru.Le-am gasit pe toate trei izolate la capete cu banda izolatoare.Pe cel galben+negru, cand motorul este pornit tensiunea este de 12V, pe cel maro+albastru 10 V iar cel maro simplu cred k este de masa...Nu stiu care este soarta lor,de unde vin si unde ar trebuie sa ajunga si de ce sunt scoase din cablajul principal.

Inca o chestie...ABS-ul nu functioneaza...la franare brusca masina se duce sanie...si martorul ABS tot stin ramane...nu clipeste,nu se aprinde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incerca cu alte diuscuri de frana (de imprumut) pentru ca e posibil sa se deformeze discul atunci cand se supraincalzeste si se dilata, apoi se raceste, revine la forma initiala si de aia nu-l vezi pe comparator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca ai o problema la ABS, si ca sa fie vanduta masina au legat ledurile de la ESP si ABS la cel de AIRBAG, Intai trebuie rezolvate erorile de la ABS si vazut ce e cu ledurile.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este Al Bundy are perfecta dreptate si daca sunt probleme la air bag se leaga de led-ul de la ulei deci mare atentie la ce cumparati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi al33nush scrie "-am demontat ceasurile de bord si acolo totul este in regula..garantat nu s-a umblat...toate lipiturile sunt de la mama lor."

totusi am o dilema:

Incep cu inceputul: Golf 4, 2002, 1.9 tdi, AJM, 115 cai...abia achizitionat!

apoi

...plus ca au doar 10.000 km de cand le-am montat.

de la " abia achizitionat" pana sa schimbi discuri de frana si sa bagi 10.000km cam trec cateva luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile astea au fix 6900 km in o luna si o saptamana.... Iar treaba cu supraincalzirea,deformarea si revenirea....nu cred.....pentru ca face chiar de la prima apasare a pedalei de frana...si de la prima pana la a 50-a apasare a franei se manifesta exact la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o cu cele 3 cabluri galben+negru,maro+albastru si maro, despre care va povesteam mai sus...sunt de la senzorul de pe baia de ulei..Oricum,marea problema tot cu franele ramane!

Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna tuturor!

mai demult cam acum vreo aproape 3 ani scriam pe aici ca nu mai am abs

am tot incercat o gramada de solutii si teste mai bune sau mai putin bune dar pomul de craciun de pe burd numai nu se stingea

dupa indelungi cautari am gasit in ungaria din gresala calculatorul abs cu seria mea 8e0614111 ah

am dat 150 euro pe ea si am pus-o pe masina la un service care cica cerea cel mai putin pentru"REACTIVARE SOFT"

s-au inceput baietii la treaba au aerisit instalatia si tot asteptam sa cupleze calculatorul la ea.

cand au terminat au spus sa ii dau cheie

surpriza nu s-au mai aprins becurile pe bord

de atunci functioneaza perfect

dar am platit atunci si asa zisa reactivare soft

inca o chestie

odata cu schimbarea calculatorului abs mi-a disparut si eroarea de la testul climatronicului (acea cu econ+rece+ventil sus, parca) 4b6 life signal care de fiecare data incercam sa o sterg si nu se stergea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca VAG-COM-ul imi spune ca senzorii ABS drapta fata si stanga spate sunt defecti,i-am verificat pe toti 4 si au aceeasi impedanta...deci nici unul nu este stricat.

Am verificat cablajul care pleaca de la unitatea ABS si este ok...singura problema este ca unitatea ABs scoate impedante diferite ...stanga cu dreapta fata de vreo 1500 ohm si stanga spate cu dreapta spate de 1000 ohm...deci cred ca nu ramane decat sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii de la ABS se verifica cu osciloscopul invartind roata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Adica te uiti pe codurile PR de pe stickerul din portbagaj si vezi care din ele se potrivesc cu cele din LOGIN.

Exemplu: prima cifra de la login este :0

urmatoarea: 9

a 3-a : ???? asta e in functie de codurile PR

a 4-a: 5

a 5-a: 5

Am vazut postul tau si am si eu urmatoarea problema. Am schimbat unitatea abs cu totul. De functionat functineaza si asa dar vreau sa o recodez pentru masina mea. Daca nu se cunoaste masina donatoare cum mai poate fi aflat codul de login.

Am atasat un sticker de pe net. Te rog daca stii, ca eu nu m-am prins cum se calculeaza codul de pe stickerul atasat.

Multumesc anticipat!

post-59592-1275482480_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Login

Note #1: After Login has been carried out you need to recode the control module.

Note #2: For Audi A8 (4D) always use 4 as Selection for Brakes.

Note #3: The PR codes ( such as 1LB ) can be found in a sticker near the spare tire well. Click this link to see an example of a sticker http://www.ross-tech.net/vag-com/misc-images/PR-Codes.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am prins, multumesc mult, insa din pacate nu am reusit sa intru.

Masina donatoare era A6, 1,9 tdi, manuala.

Codurile incercate de mine au fost:

07455

07355

07555

07655

Am vazut insa tot pe siteul rosstech ca abs/eds 5.3 nu suporta codare.

m-am lasat pagubas in vederea adaptarii ABS-ului cu EDS. am urmarit instalatia pe cealalta masina, si mai avea 2 fire in plus, si n-am mai stat sa vad unde mai alearga alea. am gasit ABS cu codul meu, am schimbat partea electrica, si si-a revenit(fara sa pun Vag com).

Eu am inlocuit pompa ABS 8E0 614 111 AB cu una 8E0 614 111 B care are si EDS.

De functionat functioneaza foarte bine fara nici o alta modificare.

Insa imi da o eroare pe vag, si anume 01203, ca nu comunica cu instrument cluster.

Imi poti sune te rog ce pini avea in plus mufa de la 8E0 614 111 B, pentru ca din pacate eu nu am putut vedea mufa pompei cu eds.

Atasat am pus o poza cu mufa modului meu ABS.

post-59592-1275855907_thumb.jpg

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am un passat din 2003 si la o scanare cu vag-com-ul am gasit urmartoarele erori:

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 3428

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)

27-00 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 K

Component: CLIMATRONIC B5GP 0010

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

4 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

35-10 - - - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

Pot sa spun ca am sters codurile din locatiile respective dar iar au aprut

la ABS - mecanici mi-au schimbat brduful de la planetara si de atunci aparea cea cu abs-ul cum sa o remediez?

iar la HVAC hmm.... din cate am vazut/inteles e de la climatronic .. care nu mai raceste asa cum vreau eu ce sa fac?

Multumesc

P.s. daca aveti sugestii cum sa remediez din programul vag-com va rog sa-mi spuneti ca pentru tampitei, va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai becul de la abs ramane aprins?

Daca nu, atunci resetezi erorile si gata.

Daca ramane aprins si iti apare din nou eroarea "00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)

27-00 - Implausible Signal" pot fi mai multe cauze:

Ti-a miscat sau scos senzorul Abs stanga fata si nu l-a repozitionat corect

Ti-a "ciupit" firu de la ABS cu vreo scula sau a tras, intins de firul electric al senzorului ABS al rotii

Nu ti-a remontat corect planetara(senzorul ABS citeste miscarea de pe coroana dintata ce se afla pe capul planetarei)

La mine am schimbat un brat superior la service si dupa remontare mi-a ramas aprins ABS. S-a remediat relativ simplu rotind sezorul ABS si repozitionandu-l cum era initial(vezi roata opusa). Senzorul se rotise singur din cauza vibratiilor produse de ciocanul mecanicului, cu care a batut pentru a scoate surubul ce prinde cei 2 pivoti ai bratelor superioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!