Jump to content

Ciudatenie indicator nivel benzina Ibiza


DRE
 Share

Postare recomandată

Si la mine s-a remediat singura (desi eu sunt initiatorul topicului :P). Sper sa o tina tot asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    10

  • SORAN

    8

  • X-Ecutor

    5

  • DRE

    5

Top Posters In This Topic

La mine chiar nu e cazul cu rezerva... n-am bagat niciodata benzina in rezerva, si nici pana in gat. Pun benzina pana se opreste pompa automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Nevasta-mea are un Seat Ibiza 1.4 din 2001...benzinar evident.

Schimbat la el filtre, distributie, fise.

Ce ma sperie este consumul. Cred ca sunt probleme cu indicatorul ala.

Daca bag 4 litri ajunge la aproape de jumate...si scade super repede...si iar bipaie.

Nu stiu cine i-a facut un calcul si cica ar consuma 16% in oras. ;)

Adika baga de 500 de mii...~12 litri...si face 75 km.

E posibil sa arate indicatorul ala gresit..sau mai e ceva de verificat si eu nu am verificat.

Tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine au aparut simptomele descrise mai sus de colegii de pe forum , pe mine m-ar interesa daca si-a reparat cineva plutitorul sau sonda personal, s-au stie cum se repara pentru ca masina mea nu mai este in garantie si nici la service n-as vrea sa-l duc. Apropo stie cineva cam cat costa reparatia in service ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceiasi problema o are si o prietena la o Ibiza de 1.4 din 2007. A fost cu masina la service acum cateva luni, i-au curatat ceva pe acolo si acum face iar. Azi a dus-o iar si i-au zis ca de data asta o sa coste 120RON curatatul ala :icon_thumright:

Cica e de la benzina si praful de la noi. Masina e in garantie. E normal sa ceara bani sa curete ceva? Nu trebuia schimbat pe garantie plutitorul ala, tinand cont ca e a 2-a oara cand are aceiasi problema.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca se schimba pe garantie...doar nu e vina proprietarului ca benzina e proasta sau ca este praf in atmosfera...deci insista cu schimbatul pe garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"probelma" este in felul urmator: (acelasi lucru l-am observat si eu si la masina de acum si la golful IV dinainte) calculatorul masinii "urmareste" stilul de condus, adica, daca se merge frumos, cu schimbat viteza la turatii normale calculeaza un consum, adica acul indica o anumita cantitate de benzina mai mare, ca si cum "daca mergi asa ai atata benzina"....daca se merge mai tare calculatorul indica ca atare, adica mai putina benzina, mai putini km facuti cu cantitatea de benzina respectiva.

ex concret: plec din bv spre buc, pana ajung in predeal unde se urca si se merge si mai tare(cel putin eu) scade acul considerabil...apoi cand ajung sus si nu mai am cum sa merg la fel de tare, si e si drumul la vale, acul urca, ajunge iar la nivelul din predeal cand ajung cam prin campina...

ideea e, ca acul iti arata cat iti mai ajunge benzina in conditiile folosirii motorului in momentul respectiv, bine nu e chiar ca un consum instant...adica daca merg normal si imi vine mie sa o calc in a 3-a pana la 5000 de ture...si apoi sa merg iar normal, nu se pune....doar daca se merge mai mult cu o anumita turatie...

cel putin asta am observat la mine, la ambele masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai dreptate. nevasta-mea a mers pana la cheia. ia luat fix o [cenzurat]...mers constant cu 120. :rolleyes:

Cand a ajuns in bucuresti si a mers 2 zile..i s-a aprins becul de la benzina.....

Nu o alearga schimba la turatii normale...nu mai inteleg nimik...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Ma alatur celor cu problema indicatorului nivelului de benzina din rezervor. Acum cateva zile, dupa ce am pus contactul, mi s-a aprins becul galben, a bipait si indicatorul nivelului de benzina era la 0. Mi s-a parut ciudat, pentru ca stiam ca trebuia sa am ceva mai mult de un sfert de rezervor. Am luat contactul, l-am pus iar, la fel. Abia dupa cateva minute, in mers, becul s-a stins si indicatorul si-a revenit la nivelul normal. E singura data cand a avut comportamentul asta.

Soran, tu cum i-ai convins sa-ti schimbe componenta in garantie? A avut acelasi comportament si la service?

pana la urma cum ai rezolvat problema ?

si la mine a facut primele fite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeti la service, e cunoscuta problema. In general cam toti stiu despre ce e vorba. La Metrotehnica stiu sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci dar ma intereseaza o solutie pe forum

pana la Metrotehnica am de mers vreo 500 km...

:)

:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a scos pompa de benzina, care include si plutitorul si s-au curatat bine contactele de la plutitor cu un spray de contacte. De atunci n-am mai avut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai putea sa faci o descriere mai amanuntita eventual si ceva poze mi-ar fi de mare ajutor, pentru ca si eu ma confrunt cu aceasta problema si as vrea s-o rezolv singur.

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau, nu am facut poze. Insa oricum nu te vei descurca singur, ca sa scoti pompa de benzina din rezervor iti trebuie o piesa speciala. Ca sa-ti faci o idee, ridica mocheta de sub bancheta din spate si uita-te sa vezi cum arata acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut ca este mai simplu ceva gen scoti niste fire cu papuci sau prinse cu piulita, dar se pare ca este ceva mai complicat. Eram entuziasmat pentru ca inainte am avut un Opel Astra la care am schimbat singur rezervorul si implicit a trebuit sa demontez sonda si nu a fost ceva complicat. Tu ai dat cu spray si pe contactele de pe sonda din interiorul rezervorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, operatiunea s-a facut in garantie la un service autorizat Seat, pentru ca masina era in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles, eu am crezut ca l-ai facut singur sau ajutat de cineva dar nu in service.Mersi oricum de informatii, poate apare cineva care gaseste o modalitate de a remedia singur aceasta problema.

Mersi pentru informatii,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiunea complicata consta in desurubarea capacului care tine prins pe rezervor ansamblul pompa plutitor. Acesta e un simplu inel de plastic strans insa foarte bine. La service au un SDV cu care il desfac. La mine au lipit ceva cu letcon, au venit cu o piesa noua nu stiu ce sa zic ca nu am fost atent chiar tot timpul ce au facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, inseamana ca la demontare exista cel putin o piesa care se distruge si trebuie neaparat inlocuita e posibil sa fie un fel de sigiliu, care se rupe la demontare, oricum am impresia ca este facut in asa fel incat sa fie posibil sa repari orice defectiune la rezervor numai intr-un service Seat sau ma rog VW.

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat, sunt unele SDV-uri care le poti "confectiona" sau cumpara de la producatori la preturi derizorii. Oricum, garnitura cu siguranta ar trebui schimbata la demontarea pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
S-a scos pompa de benzina, care include si plutitorul si s-au curatat bine contactele de la plutitor cu un spray de contacte. De atunci n-am mai avut nici o problema.

Pentru curatarea contactelor de la plutitor se dezasambleaza si pompa sau e suficient doar sa se scoata din locasul e din bancheta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E suficient sa o scoti din rezervor, insa nu va fi nici pe departe simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

are cineva idee cum pot sa verific si eu consumul instant la o ibiza 2000 1.4 16v? mentionez ca am masina de 1 sapt :)

Multumesc mult de tot:) si scuze daca sunt offtopic:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina nu are computer de bord, nu ai cum sa verifici consumul in nici un fel. Asa cum ai intuit, nu ai postat unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!