Jump to content

Ciudatenie indicator nivel benzina Ibiza


DRE
 Share

Postare recomandată

Cam asta e problema si la mine...nu e vorba nici de panta nici de altceva ca nu e prima masina si nici macar prima Ibiza cu care am de-a face. Ceva e in neregula clar insa variatiile apar cand am mai putina benzina. Cand am peste jumatate indica foarte bine. Azi de exemplu am pornit masina care era pusa relativ drept, a bipait si era aproape de 0 nici macar la prima [cenzurat]. Am dat masina 1 metru mai in fata fara sa modific inclinatia si dupa 10 secunde cat am mai lasat motorul sa mearga acul s-a urcat aproape de jumatate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    10

  • SORAN

    8

  • X-Ecutor

    5

  • DRE

    5

Top Posters In This Topic

Eu am bagat odata 51 L de la pompa, chinuindu-ma cu aerisirea rezervorului suplimentar. :vaidecapulmeu:

Masina mea avand in vedere ca e un 1.4 benzinar cu aia aprox.7l mai merge vreo 70km (testat de mine). La plin intra putin peste 40l. In carte spune ca ar intra pana in 45. Eu nu am atins limita asta, de obicei bag in jur de 43, duminica am bagat 43,x.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vistor interesant calcul ai facut acolo :).

Becul se aprinde cand in rezervor mai sunt aprox.7l (scrie in carte; aprox. presupun ca inseaman 7 +/- 1, diferenta mai mare nu trebuie sa fie). Masina mea avand in vedere ca e un 1.4 benzinar cu aia aprox.7l mai merge vreo 70km (testat de mine). La plin intra putin peste 40l. In carte spune ca ar intra pana in 45. Eu nu am atins limita asta, de obicei bag in jur de 43, duminica am bagat 43,x.

Cat despre indicatorul respectiv el se aprinde atunci cand depisteaza aceasta cantitate, dar daca masina se afla cumva in panta si apoi dupa o distanta x (pe care nu o cunosc) observa ca totusi cantitatea din rezervor ar fi mai mare se stinge. Am patit si eu asta cand o las parcata in panta. La pornire se aprinde, dar dupa cateva sute de metrii de mers pe drum drept isi revine daca este mai mult.

EU insa am alta PROBLEMA. Plutitorul se ce mama lui se afla acolo de misca acul de la benzina mi se pare ca ar fi defect. Ciudat de multe ori cand bag contactul o ia razna. Se misca in sus si-n jos de capul lui. Se opreste la o valoare complet diferita decat cantitatea din rezervor (ex. se aprinde becul ca mai sunt 7 l , eu cunosc aceasta treaba avand in vedere ca am bagat kde 200 si am ceva km, dar el indica peste full). :)) cam prostalau.

Care spuneti ca ar fi problema si cum se poate remedia??

eu zic ca asta cam e treaba de service ca nu e normal de loc si se poate intampla sa faci pana prostului fara a fi tu prostu :( si te oftici sau remediul celalalt faci plinul si cum sa dus jumatate umpli iar :D dar e cam greu de realizat asa ceva stiu pe proprie piele pana nu stii ca risti sa ramai fara nu treci pe la pompa :P

referitor la cantitatea maxima la cea care am avuto inainte am bagat ~45l si abia mi se aprinsese becul (vroiam sa ii fac consumu). tot drumul adica dus intors buc-predeal acul a stat nemiscat am crezut ca lam dat peste cap insa nu era indicatorul stricat ci consumase f bine jucaria (unde eram obisnuit cu consum de 12 pe oras la drum lung am scos ~6.5 :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

victor spui ca in oras ai consum de 12? iti arata pe bord sau ai calculat ?

eu cred k e un consum cam mare !! cu bun simt as spune ca masina trebuie sa consume maxim 10 pe timp de iarna. Eu am avut inainte de ibiza o dacia nova 1.6 pe carburator. La aia puteam spune ca am consum de 12 in oras, dar la asta e cam strigator. Mai este diferenta de putere intre masinile noastre : eu am 75 iar tu din cate vad 85 , dar asta nu cred k are vreo relevanta in problema consumului, cel putin in oras unde mult nu poti sa-i dai. Depinde si de stilul de condus, dar luand in considerare o utilizare a motorului normala (reprize pana in 3000 ture) nu consideri ca 12 ar fi mult??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un consum de 12 litri la suta de km in Bucuresti e cat se poate de real, mi s-a intamplat si mie de cateva ori, si asta fara sa trag prea tare de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Vistor si Crsti au dreptate. Si eu am inregistrat consum de 12 l in oras...si diferenta de consum de la 1,4 si 75 cp la 1,4 si 85 cp este sesizabila. Am condus aproape 2 ani un seat de 75 cp si consumul era mult mai mic fata de cea cu 85 cp. Si stilul de condus este acelasi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Si in cazul versiunii de 101cai spuneti ca s-ar inregistra un consum si mai mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic, da. Acum depinde si de talpa pe care o ai si de felul cum e masina intretinuta. Dar eu nu pot crede pe nimeni ca pe timp de iarna si in condittile de trafic de astazi, o masina consuma mai putin de 10 l...este parerea mea....a se vedea la sectiunea Polo cum posesori de 1,2 si 64 cp (polo happy) sunt surprinsi de un consum foarte mare la masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina cu motor mic care are o masa de ~1200 nu poate obtine un consum prea mic asa ca nu e relevant motorul acela mic. Ideea e ca traficul isi spune cuvantul in cazul Bucurestiului. Dar parca discutam de altceva aici nu de consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victor spui ca in oras ai consum de 12? iti arata pe bord sau ai calculat ?

eu cred k e un consum cam mare !! cu bun simt as spune ca masina trebuie sa consume maxim 10 pe timp de iarna. Eu am avut inainte de ibiza o dacia nova 1.6 pe carburator. La aia puteam spune ca am consum de 12 in oras, dar la asta e cam strigator. Mai este diferenta de putere intre masinile noastre : eu am 75 iar tu din cate vad 85 , dar asta nu cred k are vreo relevanta in problema consumului, cel putin in oras unde mult nu poti sa-i dai. Depinde si de stilul de condus, dar luand in considerare o utilizare a motorului normala (reprize pana in 3000 ture) nu consideri ca 12 ar fi mult??

eu unu stau in colentina si dimineata ca sa ies din cartier tr sa stau la coada si nu stau f mult in jur de 15 min in 500m :) deci iti dai seama de traficul din zona. stilul de mers zic eu ca e unul moderat adica mai plec si tare de la semafor dar 95% din timp schimb in ~3000

Si Vistor si Crsti au dreptate. Si eu am inregistrat consum de 12 l in oras...si diferenta de consum de la 1,4 si 75 cp la 1,4 si 85 cp este sesizabila. Am condus aproape 2 ani un seat de 75 cp si consumul era mult mai mic fata de cea cu 85 cp. Si stilul de condus este acelasi...

miai dat cu firman cap :rolleyes: eu am dato pe aia de 75 zicand ca e dereglata si ca imi iau una noua care sa consume mai putin dar dupa cate spui cred ca o scot si pe asta la vanzare :P mai stau putin ca abia are 2000 km da daca in 5000 nu scade sub 12 o dau ca si asa nu sunt multumit de ea mai bine ma impacam cu cea din 2002 nov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu treci in topicul dedicat problemelor la ibiza sa ne spui de ce nu esti multumit de ea? iar in legatura cu consumul...asteapta si tu vara poate iti ia mai putin. In constanta, eu ma sperii vara ca sunt niste consumuri ca mai bine mergi cu bicicleta :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea imi place cum suna ceea ce imi comunicati voi de consumul la 1,4. Zilele astea chiar am sa urmaresc acest lucru si am sa fac ceva calcule sa vad ca sunt tare curios. Acuma inteleg ca majoritatea dintre voi sunteti din bucuresti si ca acolo e aglomeratie mare, deci consum mare, dar totusi aceste cifre ma sperie :wacko:.

Cat despre topicul thread-ului am deviat putin de la subiect :angry:.

Vrea sa va spun ca in ultima vreme, de la craciun incoace, nu am mai observat acest comportament. E drept ca in aceasta perioada masina a avut parte doar de plinuri pentru am facut naveta prin transilvania in aceste 2 sapt si se pare ca i-a prins bine. Acuma ca datorita acestor plinuri sau o fi venit mosu si l-a reparat dreq stie :wacko:, ideea e ca si-a revenit. Pana cand? urmeaza sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o Ibiza de 1.6 TFSI 20V - 138HP si consuma 10.8-10.9 in oras. Media. Daca fac drumuri scurte (sub 10km) consuma 13.2-14.0. In functie de cat e de rece motorul si cate semafoare prind. In afara (la cum o calc eu) consuma 8.0-9.0.

Si eu am aceasi problema cu acul indicator. Cei de la service mi-au raspuns ca e vorba despre o componenta (plutitorul) din rezervor. Se poate schimba pe garantie, dar o sa faca la fel. E o problema ce se investigheaza. Ideal ar fi ca toti dealeri de Seat din Romania sa faca o nota la fabrica. Nu sunt suficiente 2-3 note, asa ca bateti la cap dealerul sa comunice problema "mai departe".

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motorul care va fi pe Leon in 2008. A trebuit sa duc masina la RAR inainte sa o inmatriculez.

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum de 10.5 in aglomeratie doar in oras in Timisoara. Indicatorul de benzina imi face si mie la fel.

Modificat de ggaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am auzit de motorizarea asta... pe nici un model VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea nasoala e ca nici aia de la service nu se asteptau la asa ceva... am motor BTX. Si nu aveau filtru de ulei pe stoc pentru ca NU au mai montat asa ceva...

Mi-ar placea sa-si dea cu parerea si altii despre acest lucru... Nici ei nu au gasit modelul asta. O sa ma uit mai atent la ei cand pun masina pe VAG sa vad ce aleg ei acolo.

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si tu o poza la motor si posteaz-o aici ca sunt curios. Revenind la indicatorul de benzina: problema ar fi de la nu stiu ce soft de la ceasurile de bord, si cica alea ar trebui inlocuite. Asa mi-a zis un prieten care lucreaza pe la Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De motorul asta stiam ca trebuie sa apara in toamna asta, nu stiu cum de il ai deja :D.

Anyways, ne-ai facut pe toti curiosi, baga si tu o poza cu motorul sau talonul care ti-e mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Partea nasoala e ca nici aia de la service nu se asteptau la asa ceva... am motor BTX. Si nu aveau filtru de ulei pe stoc pentru ca NU au mai montat asa ceva...

Mi-ar placea sa-si dea cu parerea si altii despre acest lucru... Nici ei nu au gasit modelul asta. O sa ma uit mai atent la ei cand pun masina pe VAG sa vad ce aleg ei acolo.

A.

Nu exista motorul asta... partea trista pt tine e ca tu esti constient ca ai 1.6 aspirat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa revenim on topic ca nici pana azi nu am vazut pozele alea...in fine. Se pare ca am rezolvat problema cu indicatorul de benzina, s-a schimbat pe garantie o componenta din blocul de pompare si masura montat in rezervor. Ca de obicei am ramas din nou impresionat de profesionalismul si modul in care s-au purtat cei de la Metrotehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma alatur celor cu problema indicatorului nivelului de benzina din rezervor. Acum cateva zile, dupa ce am pus contactul, mi s-a aprins becul galben, a bipait si indicatorul nivelului de benzina era la 0. Mi s-a parut ciudat, pentru ca stiam ca trebuia sa am ceva mai mult de un sfert de rezervor. Am luat contactul, l-am pus iar, la fel. Abia dupa cateva minute, in mers, becul s-a stins si indicatorul si-a revenit la nivelul normal. E singura data cand a avut comportamentul asta.

Soran, tu cum i-ai convins sa-ti schimbe componenta in garantie? A avut acelasi comportament si la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A reaparut problema cu indicarea incorecta a nivelului de benzina din rezervor, drept pentru care cred ca voi merge la service pentru verificari si eventual schimbarea componentei defecte in garantie. Doar la mine mai apare problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pare ca s-a reparat singura. Acum indica perfect (de vreo 2 luni). Am bagat benzina cand era exact la jumatate si au intrat 22.3l, am bagat fix cand s-a aprins becul si au intrat 37.5l.

Acum poate e doar in capul meu, dar eu am corelat perioadele cand nu-mi arata bine cu perioada cand am bagat benzina si in rezerva (am bagat de vreo 7-8 ori consecutiv pentru ca aveam drumuri lungi). Am mers dupa aia odata pana la limita de jos de imi era frica ca fac pana prostului, si am bagat 43.9l pana a sarit pompa prima oara. Dupa acest plin mi-a aratat perfect indicatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!