Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

termostatul e bun, lambda e deconectata (se opreste motorul in timpul mersului daca o conectez).

cu mfa am inteles de pe forum ca ecu la aee nu are pin de consum (nu sunt sigur totusi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1.6 aee pe un seat cordoba vario. as posta acolo la topicul seat dar nu sunt multi care au motorul asta.

aici sunt mai multi posesori de golf 3 cu 1.6 aee .(cam tot ce este pe masina mea este VW )

daca stie cineva sigur daca este sau nu pinul de consum sau are schema cu mufa de calculator.

va multumesc mult pt ajutor

in legatura cu consumul mixt tot undeva la 8% este si la mine chiar daca masina este modelul vario.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici destinaţia pinilor şi o schemă simplificată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci va sa zic noi cei cu motoare 1.6 aee nu avem pe ecu pinul de consum:((........era beat proiectantul de vw.

pacat ...o sa mai caut dar sansele sunt minime:((.

mai are cineva idei sau sfaturi .....

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut ,am si eu un golf 3 1,6 aee 75 cp si nu mai stiu ce sa mai fac ma dispera trepideaza rau la relanti si variaza turometrul daca o accelerez putin si ajunge la peste 1100-1200 de turatii nu mai trepideaza ,am pus o pe tester si a dat 3 erori clapeta de acceleratie,senzor temperatura si sonda lambda am schimbat clapeta cu una sh i am facut adaptarea si tot la fel ,am scos si mufa de la senzorul de temperatura si se tura singur am schimbat si senzorul si tot la fel face ,acum mecanicul cica sa incercam sa schimbam si sonda lambda ca in mers cu testerul numai la ea mai da eroare ,in plus cand imi da si in nas cand ajung pe la 80-90 km la ora merge in suturi ,bujiile sunt schimbte ,pompa de benzina schimbata,filtrul schimbat ,ce ar mai trebui sa ii fac?va rog sa imi spuneti,va multumesc pt sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sonda lambda, sau macar scoate mufa din ea si mergi asa pana o schimbi, eventual regleaza si avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms denismoc o sa incerc ,avansul l au reglat baietii, daca nu merge nici asa ce ar mai putea fi? precizez ca nu am verificat vacumurile si mai am o problema k e bulita caseta de directie si pompa de servo dar nu cred ca au legatura astea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza foarte mult si etanseitatea la vacuum, si etanseitatea esapamentului, daca zici ca si pompa de servo e gata e posibil ca motorul sa traga din greu in anumite momente si de asta sa tremure la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor...am si eu o problema cu golful meu 1.6 AEE 45 kw 75cp...dimineata dau sa pornesc se duce turometrul pana in 1100 dupa care scade pana in 400 si iar urca si dupa moare motorul...trebuie sa o accelerez ca sa o tin pornita...iar dupa ce se incalzeste motorul nu mai am treaba...doar ca,cateodata imi oscileaza de la 800 rpm la 300,400 rpm dar nu mai moare motorul...va rog frumos sa ma ajutati cum m`ati ajutat si de altadata!:) Va multumesc...astept un raspuns de la tine denismoc stiu ca te pricepi!!!mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie dar si inainte de a o curata imi facea la fel...dupa care m`am dus la unu sa puna testerul pe ea...dar nu avea vag-com avea alt tester nu stiu cum se numeste...si mi`a umblat el pe acolo si mi`a spus ca imi da eroare la senzorul de la arborele cotit...e posibil din cauza asta sa imi oscileze turometrul...si in mers imi mai intrerupe dar nu tare dar se simte.!!multumesc ast un raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie cu probleme si zenzorul Hall , iar daca zici ca s-a si oprit ar trebui sa ai stocata eroarea de la el in ECU. Mai verifica si senzorul de temperatura al antigelului si sonda lambda prin deconectarea acestora si vizualizarea comportarii motorului dupa aia. Daca in momentul in care ai deconectat unul din cei doi senzori si a crescut turatia fara sa mai fluctueze si fara sa mai ai probleme in mers atunci ala e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc denismoc...faza e ca atunci cand fluctueaza parca ii ia si din curent...ecranul de la kilometraj se stinge se aprinde...cand fluctueaza si farurile se sting si se aprind...sa fie din alternator? Ar putea fluctua si din cauza acestuia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denismoc posibil sa fie si din cauza pompei de benzina? Sa nu bage cat trebuie si de aia sa nu porneasca dimineata? Am scos senzorul de temp antigen dar nu mai porneste deloc daca il scot...din ce cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog care stiti setarile pe vag com pentru readaptarea clapetei de acceleratie datimi-le si mie...si daca se poate marii relantiul din vag com si setarile astea!!! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relanti-ul nu se poate mari in nici un fel, el este stocat in hartile de injectie din ECU si e batut in cui. Ca sa readaptezi clapeta de acceleratie trebuie sa intri in modulul engine pe vag com cu cheia pe pozitia de motor, in grupul 001, doar acesta sa fie activ pe toata fereasta, apesi pe butonul switch to basic settings si astepti cam un minut fara sa apesi acceleratia. Iesi dupa aia din setari, opresti softul si pornesti motorul. In timpul readaptarii ar trebui sa auzi cum se misca clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci denismoc o sa incerc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...cred ca am incercat cu clapeta de acceleratie...trage mult mai bine motorul si nu mai tremura...faza e ca tot imi

Moare motorul cand o pornesc la rece...nu sta la ralanti...iar daca pornesc farurile si dau drumul la caldura incepe sa oscileze tare...o idee ce ar putea fi?? Va multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul clapetei (motorasul pas cu pas cum i se mai spune) sau senzorul de pozitie al clapetei. Desfa corpul clapetei si curata cu alcool senzorul de pozitie al clapetei, este ca o potcoava (in fond este un potentiometru). Maine cand ajung acasa o sa pun o poza sa vezi cum arata inauntru.

Ma gandesc la faptul ca fie nu este citita bine pozitia clapetei fie nu este actionata corect (atunci cand ai consumatori suplimentari de putere ar fi necesara o corectie a puterii din partea motorului, ori daca nu se pupa pozitia reala a clapetei cu cea pe care crede ECU ca o are, sau ii da comanda sa se aseze intr-o pozitie si clapeta are alta, apar niste discordante intre realitate si semnalele care vin in ECU, acesta tot incearca sa le corecteze si de aici fluctuatiile). Este doar o ipoteza :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar insemna ca daca dau jos clapeta iar...sa ii fac iar readaptare cu vag?? Daca o sa curat in spate acolo unde ai spus?

Astept o poza...merci!!!

Eu an curatat inauntru am desfacut la spate clapeta de acceleratie...dar cu spray de contacte...vreau sa vad o poza sa vad unde trebuie sa curat mai bine...merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite şi poza, am notat câte ceva pe acolo.

Dacă umbli pe acolo trebuie din nou adaptare. Dacă desfaci verifică cu un multimetru şi switch-ul dacă se închide contactul când ai clapeta închisă. Verifică vizual şi dacă mai are ceva vaselină pe la angrenaje, dacă nu, pune câte un strop de vaselină siliconică (atenţie nu pune vaselină normală că la rece ai dat de belea, mai bine nu pui nimic sau te limitezi  la o picătură de ulei de motor-NU ARS).

Altceva nu îmi mai vine în minte decât eventual aer fals pe undeva.

post-40889-0-46249000-1364645553_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc lupo o sa incerc si ideea asta...acum se tureaza tare cand e motorul cald...posibil sa traga si aer fals dar eu cred ca e si din cauza la pompa de benzina nu baga cat trebuie ca nici nu prea are putere motorul!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum

Mai urat face...am o

Plecat seara cu masina si nici lumini nu aveam pe faza scurta a trebuit sa merg cu faza lunga plus ca imi

Murea motorul daca nu o acceleram...nu

Mai sta deloc la relanti nici daca se incalzeste motorul...daca sting faurile si caldura sta la relanti...dati-mi o idee va rog nu stiu ce sa ma

Mai fac ce sa mai schimb...pe tester nu imi da nici o eroare in afara de sonda lambda...va rog sa ma ajutatzi daca stti despre ce e vb!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai vre-un scurt pe undeva daca zici ca nici faza scurta nu iti mai merge, sau un contact de masa foarte slab si i-a curent mare la comanda vreunui releu.

Ai umblat in clapeta pe la angrenajele alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A umblat un "mecanic" a dat cu spray de contacte acolo in spate a desfacut capacul si a dat acolo!!!Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu e posibil sa fie din alternator?Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai readaptat clapeta de acceleratie dupa aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!