Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Mi se pare cam normal sa te curenteze cand scoti o fisa cu motorul pornit. Acolo sunt peste 10 000 V, nu mai stiu exact si in loc sa se descarce la masa prin bujie se descarca prin mana ta. Poate ca o fisa in stare buna, neciupita nu provoaca asa ceva, dar una ciupita, craptat sigur te face sa-ti amorteasca mana pana la cot :lol: . Asa ca atentie cum umbli pe acolo, in manual arata ca se manevreaza cu un cleste izolant, daca nu ar fi bine sa ai manusi de electrician pt ca este cam mare tensiunea aia.

In alta ordine de idei, verifca si ce a zis colegul mai sus, este o idee buna (uneori pot fi mai multe cauze).

Daca scoti o fisa, trebuie sa observi neaparat o schimbare in mersul motorului (se aude cand merge in 3 pistoane). In momentul cand scoti o fisa si nu se intampla nimic inseamna ca la fisa respectiva este o problema, nu da curent si motorul mergea deja in 3 pistoane. Atunci este normal ca daca scoti o fisa buna sa moara motorul pt ca in doua pistoane nu cred ca mai merge.

Poti verifica in felul urmator daca ai scanteie pe fiecare bujie:

-scoti releul de la pompa de benzina sa nu inneci motorul

-scoti pe rand cate o bujie si cu un cleste izolant o tii astfel incat corpul bujiei sa atinga motorul.

-pui pe cineva sa dea scurt la automat si tu te uiti sa vezi daca da scanteie. Scanteia trebuie sa fie suficient de puternica si cam la fel la toate bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi38 cand pornesc masina dimineata si scoate abur ca orice motor rece...aburul mi`l da prin roata din spate stanga...sa fie sparta toba si sa fac ce spui tu? cu bujiile nu mai sunt probleme...nu era de acolo...am rezolvat...ma gandesc sa nu fie si din pompa de benzina...o sa merg sa sudez si toba toata pe unde am crapaturi si sa vad daca tot asa face...dar ma gandesc sa nu fie si din senzorul de relanti...deodata ce imi moare motorul daca nu accelerez..daca sta la relantii cand e rece motorul da sa moara...si asa face cateodata si cand e cald...doar cand virez in curba!!!

Evacuarea? unde se afla?:) Nu radeti nu ma prea pricep!!:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca moare motorul poate fi si de la motorasul de relaniu si asta ma depaseste si pe mine.evacuare inseamna de pe galeria de ardere pina in spate adica de pe motor pina la toba mare inclusiv.la mine era sparta fisurata inaite de sonda lamndau care se afla pe teava ce ce face trecerea pesta osia din fata a masini si intra intrun racord flexibil apoi in catalizator(scuze nici eu nu stiu prea multi termeni mecanici) si acolo aveam fisura.mai multe nu siu sa iti spun.dar vor intra si alti care cunosc mai multe si te vor sfatui ce sa faci.bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca atunci cand virezi motorul este la ralanti si da sa moara, cauza cred ca este la adaptarea clapetei sau alte probleme la corpul clapeta (intrerupatorul de ralanti, senzorul de pozitie sau motorasul pas cu pas). Fenomenul se produce cam asa: cand virezi creste sarcina motorului datorita functionarii pompei servo. ECU da comanda la motorasul pas cu pas sa mai deschida clapeta. Acum ca ECU nu primeste informatia corecta despre pozitia clapetei, ori ca motorasul pas cu pas nu reactioneaza, cauze pot fi cele de mai sus, dar probabil si altele, greu de spus.

Incearca si sa virezi rotile pe loc, sa aprinzi farurile, sa pornesti si alti consumatori si daca scade turatia si eventual moare motorul cam asta ar fi.

Prima chestie: fa adaptarea clapetei, fara asta te chinui degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta adaptare 100% sigur la clapeta pentru ca eu cu cateva luni in urma am curatat clapeta de acceleratie si nu am facut adaptare cu vag com...faza e sa gasesc pe cineva prin apropriere sa fac adaptarea acum...da daca stau pe loc la relanti si incerc sa virez dand cu spatele imi moare motorul...daca aprind farurile fara sa mai virez turometrul scade creste scade creste moare motorul etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor...am schimbat bujiile la golful meu am pus bosch super 4 si s-a vazut o schimbare majora la mersul motorului dar doar pe moment dupa o jumatate de ora de mers am aprins farurile ai a inceput iar sa oacileze turometrul si mi-a scazut si relantiul in 800 si ini tremura motorul sa fie din relanti?se poate regla relantiul sa il dau putin mai mare? Din cate am inteles relantiul ar trebuii sa stea in 8.7 astept un raspuns va multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul nu se poate regla manual.El se autoregleaza in functie de senzorii de pe motor, sarcina, temperatura exterioara.Ar trebui sa verifici motorasul de relanti, este langa clapeta, iar clapeta sa necesite o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul de relanti se poate dezasambla si curata? Te rog daca ai vreo poza unde e motorasul de relanti sau un tutorial de unde pot invata... Clapea de acceleratie a fost curatata dar nu am facut readaptare cu vag com si am scos borna si atat...o sa curat iar clapeta dar mie imi e sa nu fie din motoras de relanti mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara...am pus mașina pe tester golf 3 1996 Aee aveam ceva erori la sonda lambda la senzorul de temperatura mi-a stres erorile de făcut adaptare la capeta nu a știut cum dar faza naspa e ca sta furată in 1100 acuma fără daruri aprinse ai cu ele aprinse sta in 970 1000 mă puteți ajuta cumva? Sau sa îmi da-ți un tutorial cum se face adaptare la capeta si dacă știți de ce sta așa de tare furată acuma Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... Am pus masina pe tester si aveam niște erori pe care le-am sters... Masina a început sa meargă mai bine doar ca am alta problema... Motorul sta turat in 1300 de rpm constant iar dacă pornesc luminile scade in 1000...când pornesc motorul se tureaza pana in 2000 de rpm după care scade si rămâne constant la 1300 1200 mă poate ajuta cineva cu o informație!va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri cu vag com in grupul engine, doar pe campul 001 si apesi switch to basic setings. Asta doar cu motorul oprit si contactul pe pozitia motor. Osa auzi niste zgomote in clapeta de acceleratie pe timpul adaptarii. Cat timp isi face adaptarea sa nu ai nici un consumator electric si sa nu apesi pedala de acceleratie.

Ar mai fi si metoda clasica cu scoaterea bornei dar la mine la 1.6 aee nu a mers niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara...am inteles si eu tot de pe acest forum ca nu merge adaptarea clapetei cu mufa scoasa la AEE...o sa incerc cu Vag Com asa cum ai spus...iti multumesc mult...sper sa nu se mai tureze dupa...o sa revin cu un raspuns dupa ce fac adaptarea!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot se tureaza verifica toate furtunele care intra in clapeta sa fie etanse

Si garnitura de sub clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pana sa ii fac "readaptarea" nu se tura așa de aiurea doar ca stătea subteran catedra in 700 rpm o sa vb mâine sa o pun iar pe tester si sa dau switch ți bassic settings

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă era sa tragă aer fals pe undeva nu trebuia sa facă si înainte sa pun testerul pe ea? Eu cred ca nu mi-a sertar ăla bine pe acolo cu bag com dar o sa fac cum ai spus tu Denis merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 aee are turatia de relanti 640 rpm. Daca nu facea inainte figuri at. nu ai probleme la furtune ci a pierdut adaptarea clapeta de acc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos dacă știți sa îmi spuneti cum se regleaza relantiul cu bag com unde tre sa intru si ce setari sa fac merci

Deci pentru readaptare dau switch to basic settings cu motorul oprit dar cu cheia pe on...sper sa meargă încerc maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate regla, e batut in cuie la aprox 600 rpm. asta daca iti functioneaza toti senzorii corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am reusit sa rezolv treaba cu turatia relantiului...am facut readaptare clapeta cu vag com (cred ca am reusit sa fac) merge bine acum... Doar putin mai tremura motorul la relantii si oscileaza foarte putin...problema care o mai am este ca tremura la relantii cand aprind farurile ca sicumar pierdedin puterea motorului...nu-mi da eroare cu vag com... Poate ma ajutati...merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si la mine de 2 ani si nu a dat nimeni de capat problemei. Se pare ca la polo cu acelasi motor au inteles nemtii ca e o mica problema cu turatia de 640 rpm. la relanti si au ridicat-o pe la 750 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa gasesti solutia te rog sa o impartasesti cu noi. Poate gasesti un mecanic mai priceput decat pe aici prin Iasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In Moinesti de unde sunt eu cu siguranta nu o sa gasesc...inca imi tremura motorul la relanti dar asta e...Sarbatori fericite tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!