Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

marshall_balance

Va salut domnilor

Sunt nou pe forum si as dori sa va cer un sfat. In principal, daca m-ati putea indrepta catre cineva competent pentru a diagnostica si repara o problema (probabil turbina e buba) in Timisoara?

Pe scurt: Jetta 2.0 TDI 140 CP (Motor BKD), scoate fum negru mult, nu trage bine, cand o calc ca lumea intra in limp mode, consuma mult). Am curatat clapeta de admisie si clapeta EGR (poate vorbesc prostii, dar asa mi s-a spus ca se numesc), si face la fel. Nu merge peste 140 km/h, si uneori intra in limp mode chiar la 2-3000 de ture, chiar daca nu e calcata. Am martorul de Emissions Workshop aprins, am dus-o pe testere si toti spun ca e presiunea prea mare pe turbo. merita reconditionata turbina, sau mai bine schimbata cu una noua?

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna marshall,

Daca vrei dupa o saptamana de la curatare sa schimbi turbo mergi la cine gasesti in Timisoara, daca vrei sa ai un turbo functional, la un pret acceptabil contacteaza pe CIPOS (este un membru al forumului) si te va sfatui el ce sa faci si unde sa mergi.

Din pacate nu cunosc pe nimeni la Timisoara. SUCCES !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marshall_balance

ai aici o lista cu cei ce au VCDS, pe orase:

cauta pe cineva din timisoara, fa o scanare in primul rand apoi un log in mers si posteaza rezultatele in topicurile dedicate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spune si mie cineva ce se intampla in foto? Vreau sa spun ca cu greu masina prinde 100-110 km/h. Spuneti-mi si mie despre ce piesa e vorba. Motor 1.9tdi, cod AJM, 115cp, an 2000

post-30782-0-13407200-1314974244_thumb.j

post-30782-0-25585200-1314976941_thumb.j

Modificat de mordor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racord flexibil de pe saxofon.

Pierdere presiune la gazele de esapament = lipsa putere

Pata de ulei de pe racord trebuie studiat de unde vine poate fi de la un turbo bolnav.

Schimba cu un saxofon nou, Sh sau poti schimba numai racordul flexibil(trebuie un sudor bun).

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Revin. In primul rand va multumesc pentru raspunsurile prompte.

Intr-un final am decis sa ma duc la reprezentanta VW, si dupa indelungi diagnosticari s-a ajuns la concluzia ca de vina e asa numita pompa tandem sau poma de inalta presiune, care are scurgeri de combustibil. Au zis ca asta se poate sa-mi rezolve problema, sau se poate sa nu...deocamdata ei nu merg mai departe cu diagnoza pana nu se inlocuieste aceasta piesa defecta. Ce spuneti, pare plauzibil?

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul meu la problema ta sta in felul urmator

Eu am dus masina cu simptomul ca nu trage, ei atunci ei trebuie sa verifice pana si ultimul surub de la masina sa vada dc nu cumva e ala defect, dc ei zic ca e pompa tandem sa o schimbe de la ei sa fie siguri, dc dai sa zicem 500 de euro si nu e aia, mai mergi pe fir si schimbi turbina, injectoare toate pe banii tai si pana la urma e sarit un furtunas

Cere sa iti scrie clar de ce ai dus masina si punctul lor de vedere cu stampila cu tot si semnatura inginerului, dc o schimbi si nu e de vina sa ti se restituie banii cheltuiti degeaba dc nu protectia consumatorului

Pentru ce e reprezentanta , gasesc ceva la prima investigatie si gata nu mai cautam pana nu schimbam piesa respectiva......unde ajungem noi in stilul asta utilizatorii

P.S. Zic si eu asa, ca sa rezolvi problema schimba motorul si nu mai ai problema respectiva

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Da, sunt de acord si asa gandeam si eu ca ar fi normal. Am hartie de la ei unde sunt mentionate toate simptomele de la bun inceput. Varianta lor:

O data ce gasesc o defectiune la sistemul de alimentare, ei nu se mai uita la altceva deoarece nu mai pot sa faca diagnosticarea in conditii normale. Intr-un fel, sunt de acord si cu ei. Bineinteles, ideal ar fi ca daca o duci la reprezentanta, ei sa-ti spuna exact ce are si ce trebuie schimbat, nu sa-ti schimbe tot motorul...dar se pare ca nu-i asa.

Anyway, i-am intrebat si au zis ca daca nu e asta, sigur e turbina, deci ceva mai rau n-are ce. Eu sunt cam paralel cu mecanica, si de aceea am intrebat pe aici, sa vad daca cineva mai experimentat ar putea confirma ca aceasta pompa ar fi cauza problemelor mele sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marshall tu ai facut exact asa cum eu nu ti-asi fi recomandat, este numai o parere a unui necunoscator, ca cei de la reprezentanta ar fi cei mai competenti, realitatea usturatore este cu totul alta.

Eu pun pariu cu tine ca cei de la reprezentanta iti vor schimba si turbina, si garniturile de la injectoare(poate si vreun injector) si axa cu came, tacheti hidraulici si asa mai departe pana te vor aduce la gandul ca daca erai baiat destept mergeai din prima Bucuresti la Cipos care te rezolva bine si la un pret bun fara sa te jacmaneasca, si te alegei si cu o vizita prin Bucuresti.

Succes in continuare, la urmatoarea masina daca va fi tot un VW vei fi mai bine pregatit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

:)) Asta in nici un caz. Am vorbit clar cu ei si au spus ca altceva in afara de turbina nu mai poate fi. In caz contrar, chiar ma duc cu OPC-ul pe capul lor...

De ce am mers la ei....ca pana acum am fost la enshpe mii de mesteri, si la toti le-am dat bani (ca de, au lucrat fiecare 1-2 zile pe masina, trebuie platita munca), si cu masina tot stricata am ramas...Asa ca am zis ca merg la ei, chiar daca le dau mai multi bani, dar macar am o siguranta...acuma sa vedem, ce-o fi o fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar raspunde-mi la o intrebare daca iti schimba pompa turbo injectoare si apoi se intampla cum zice Cristian ai cumva garantia ca ti le repune la loc pe ale tale, si se mai si scuza cumva??

HAi sa iti povestesc o faza ce am vazut-o in garaj in vara, vine unu cu un Citroen sa isi faca distributia, mecanicul meserie te halesc descarca de pe net o schema cum se face schimbul si la treaba, schimba cureaua role tot ce trebuie si in loc sa invarta motorul la mana sa vada daca nu lovesc supapele da nenorocitul la demaror, iti poti inchipui ce a urmat ??

Momentan clientul nu vrea sa mai ridice masina ci vrea banii pe ea.

Mecanicii sunt in Romania asa cum sunt.

Toti de aici de pe forul te-ar fi trimis la Cipos, si sunt sigur ca nu ai fi regretat nici o secunda, eu nici nu il cunosc dar am citit multe raspunsuri/postari de ale lui si iti zic asta are diesel in sange.

M-asi bucura sa rezolvi bine problema la capat cel putin tine-ne la curent.

Vezi ca la motorul de 2.0 TDI mai sunt si niste probleme cu axa cu came care duce la inchiderea/deschiderea incorecta a valvelor care ar putea fi un motiv sa duca la fum negru .

Ti-au aratat scurgerea de diesel la pompa Tandem ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun sa faci in felul urmator. Atunci cand mergi la un service sa le ceri sa iti rezolve problema pe care o reclami. Nu intrati in detalii tehnice. Nu ma pricep faceti ce doriti dar dupa ce schimbati o singura piesa vreau sa mearga. Daca nu si mai e nevoie inca de oalta piesa o feceti pe banii servicului. Eventual mergeti si cu un martor dupa voi. Orice pb sunt, mai ales dastea complicate, luati legaturacu OPC. Altfel mecanicii servicurile va omoara de cap mergand pe idee ca oricum aveti pb cu masina si nu mai aveti ebergie sa luptati cu ei si deci o prada usoara.

Adica va luati toate masurile de precautie dinainte ca sai puteti da si in judecata chiar si ptr un EGR.Tot ce a zis Pop Cristian este demn de urmat.Si eu te trimiteam la Cipos daca puteai ajunge dar Timisoara e departe. Si eu am recomandat cuiva din Cta ieri pe Cipos dar Cta e mai aproape.Era bine sa pui un tester pe masina inainte deorice service si sa intrebi aici ce si cum. Mult succes.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Mi-au aratat scurgerea. O sa va tin la curent saptamana viitoare cand imi monteaza noua pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar unde era scurgerea intre capacul pompei si corpul pompei sau intre corpul pompei si chiulasa ?

De ce? ptr ca garnitura dintre capac si pompa nu se gaseste separat si deacea trbuie schimbata toata, celelante 2 garnituri se gasesc separat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere sa nu e de acolo problema , fara suparare

nu am gasit nici un log eal tau poate nu am vautat destul de bine, dar as vrea sa iti vad turbina , debitmetru siegr la lucru

Iti doresc bafta la schimb si sa speram sa iti rezolvi problema fara alte costuri mai mari,

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cris , eu cand citesc ceea ce a scris el in primul post ", si uneori intra in limp mode chiar la 2-3000 de ture, chiar daca nu e calcata. Am martorul de Emissions Workshop aprins, am dus-o pe testere si toti spun ca e presiunea prea mare pe turbo." primul lucru care imi trece prin cap este VTG blocat. Inainte de a pune tetserul pe masina asi controla VTG daca lucreaza.

Dar dupa cum se vede tipul a avut parte numai de mecanici " meseriasi " si asta complica mult situatia... sa vedem ce mai schimba baietii.

Eu cred ca acesta este finalul " P.S. Zic si eu asa, ca sa rezolvi problema schimba motorul si nu mai ai problema respectiva " cu pareri de rau .

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Nu am pus loguri aici deoarece nu am. "Meseriasii" nu mi le-au dat nici unul (la momentul respectiv inca nu intrasem pe forum sa intreb, nici nu stiam ca pot sa mi le dea) iar cei de la VW iar nu mi le-au dat. Oricum, nu sunt tipul care sa iau tzepe de zeci de milioane aiurea, chiar daca oi fi eu noob in ale mecanicii, asa ca deocamdata merg pe prezumtia de nevinovatie cu reprezentanta....pana la proba contrarie :)

Btw....VTG blocat inseamna ceva geometrie variabila la turbo?

Modificat de marshall_balance
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bingo

baga masina pe canal , repereaza turbo respectiv tija VTG ului , pune pe cineva sa pornesca motorul si uitate daca tija se trage 1 cm spre membrana (actuator), imediat dupa ce ai pornit motorul

Si cum Lenin spune Доверяй, но проверяй !

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance chiar asta e problema, datorita faptului ca esti cam nepriceput in ale mecanicii esti o prada usoara pentru oamenii de nimic ca sa ia pielea de pe tine, iar pana iti dai tu seama ca sa iei masuri deja e prea tarziu si costurile sunt destul de ridicate

de aceea stam pe forum sa ne ajutam , din cate ai vazut mecanicii sunt de pe alta planeta si nu prea suntem pe aceeasi lungime de unda

Asa de curiozitate dintre toti la cine ai fost cati au iesit in probe cu masina, dar cu testerul conectat la ea chiar, dc e universal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Nici unul nu a facut log in mers, in afara de cei de la VW de aici din Timisoara. Adica cei de la VW asa au zis, ca au facut log in mers. Ca tot vad ca esti din BN, chiar si in Bistrita la Rombat am fost la diagnoza, si mi-au spus ceva de genul: "Defect sporadic, presiune ridicata pe turbina...se recomanda curatare sau inlocuire" sau asa ceva...Am mai mers in Beclean la un mester, care mi-a curatat EGR-ul si clapeta de admisie (sau asa ceva), si tot la fel a facut. Vroiam sa o curat, dar n-am gasit pe nimeni de incredere sa mi-o dea jos, ca mester sa mi-o curete gasisem. Intr-un final m-am hotarat sa merg la VW in Timisoara gandindu-ma ca daca trebuie inlocuita, macar o sa fie noua dupa aceea, am garantie, nu dau 3-400 euro pe curatare (reconditionare) si tot raman cu riscul ca dupa 1000 sau 10000 de km sa pice de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici in bistrita la fel ca si in alte parti nu sunt mecanici, astia nu pot fi numiti mecanici care lucreaza dupa ureche si stau la panda sa ia ciubucuri rapide, nu sa stai sa vezi de unde e problema

Eu la un test la vw scapam presiune pe la o imbinare si domnii nici nu sau sinchisit sa o desfaca sa vada de ce pierde si au dat inlocuire ambele conducte la pretul de 800 de lei, sa rezolvat ulterior de mine cu 11 lei, dar nah

Dc in Beclean sunt mecanici atunci si eu ma pot numi mecanic ca stiu mai multe ca si ei

Bafta si chiar iti doresc sa iti rezolvi problema

P.S. o curatare de turbo in zona te duce pana la 200 de lei nici decum 3-400 de euro, asta deja e turbina noua la cipos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

:)) Mersi

Acum nu mai sunt in zona, sunt la TM, si aici gasisem la 200 RON curatare sau 800 reconditionare. Asta fara dat jos turbina si montat inapoi...trebuia sa-mi gasesc pe altcineva sa mi-o demonteze si monteze la loc, ca mesterul respectiv n-are service, se ocupa doar de turbine si atat, asa ca de aceea am zis ca ma ducea la 3-400 de euro. Anyway, sunt curios ce-o sa-mi zica baietii miercuri.

Modificat de marshall_balance
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duce la suma asta numai dc ai probleme la ax, altfel nu ar trebui sa sari de 500 de lei asta incluzand o geometrie noua si un actuator nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi tot cei patiti stiu mai bine!

Eu am luptat cu un angajat de la VW reprezentanta, care se ocupa cu vanzari piese schimb , sa il conving ca nu este necesar sa cumperi conducta pentru o garnitura, si pana la urma am gasit singur pe ETKA ca la Passat se vand aceste garnituri separat si atunci m-am dus la el victorios cu codul garniturilor

3C0 145 117 -43,95mm ; 3C0 145 117 F - 57,85mm ; 3C0 145 117 D - 53,95mm trebuie numai sa masori ce diametru ai si una din astea 3 e sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!